کلبه فراقط!!!
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:13 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه خبر ورزشی 11 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:33 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

پزشک تيم فوتبال پرسپوليس از فرصت بيشتر آزمايشگاه براي اعلام نتيجه آزمايش ديدار پرسپوليس و سپاهان خبر داد.


دکتر وجيه‌الله چشمه‌سري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره اعلام نتايج آزمايش‌ آب‌ها و محلول‌هاي مورد استفاده در ديدار با سپاهان که قرار بود امروز اعلام شود، اظهار داشت: پيگيري‌هاي لازم را در اين باره انجام داديم اما آزمايشگاه موردنظر براي اعلام نظر نهايي از ما وقت بيشتري خواست.

وي افزود: به ما اعلام شده بايد نمونه‌ها بيشتر بررسي شوند و از پاسخ بيشتر در اين باره خودداري شده است.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:32 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

علي کريمي برخلاف روزهاي گذشته که صبح‌ها به صورت اختصاصي تمرين مي‌کرد اين بار در نوبت بعدازظهر و همزمان با تمرين تيم، به تمرين پرداخت.


آخرين تمرين پرسپوليس پيش از ديدار با سايپا از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد.

*سه هوادار براي يحيي گل‌محمدي دسته‌گلي آورده بودند و به او تقديم کردند.

*علي کريمي که پيش از اين صبح‌ها و همزمان با تمرين پرسپوليس به تمرين اختصاصي مي‌پرداخت امروز در نوبت بعد از ظهر و باز هم همزمان با سرخپوشان تمرين کرد. وي پس از گذشت 15 دقيقه از تمرين پرسپوليس، ورزشگاه درفشي‌فر را ترک کرد.

20 هوادار پشت در منتظر کريمي بودند و با ديدن او به شدت اين بازيکن را تشويق کردند و خواستار ماندنش در پرسپوليس شدند. يک هوادار به او گفت: چرا مصاحبه نمي‌کنيد که کريمي پاسخ داد: چه حرفي بزنم؟ اگر حرف بزنم و خداي ناکرده تيم نتيجه نگيرد مي‌گويند تقصير علي کريمي است. شما از پرسپوليس حمايت کنيد. هوادار ديگري از کريمي پرسيد آيا مي‌خواهي به استقلال بروي که او گفت: اين چه حرفي است مي‌زنيد؟ من و استقلال؟

* مهدي مهدوي‌کيا پس از بازگشت از آلمان در تمرين امروز حضور پيدا کرد. وي دقايقي اختصاصي با ژوزه و سپس کريمي به گفت‌وگو پرداخت.

*علي کريمي در مقابل ورزشگاه درفشي‌فر به يک نوزاد هفت ماه که با مادرش در تمرين امروز حضور پيدا کرده بود، کمک کرد. اين نوزاد به دليل بيماري نياز به کمک مالي داشت که اين اتفاق توسط کريمي افتاد.

*تمرين امروز دقايقي زير نور برگزار شد اما به دليل اتصالي قرمزپوشان کمي دچار مشکل شدند.

*ژوزه با زايد قبل از تمرين صحبت کرد.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:31 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

ديدار تيم‌هاي داماش و ذوب آهن برنده‌اي نداشت.


عصر دوشنبه در آغاز هفته‌ي يازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران، تيم‌هاي داماش و ذوب آهن در ورزشگاه شهيد عضدي رشت به ديدار هم رفتند که در پايان با تساوي بدون گل، امتيازهاي بازي را ميان خود تقسيم کردند.

افشين چاوشي و عليرضا جهانبخش از داماش و پيام صادقيان از ذوب‌آهن اخطاري‌هاي اين بازي نه چندان جذاب بودند.

داماش با اين تساوي 11 امتيازي شد تا موقتا بالاتر از پرسپوليس در رده سيزدهم قرار بگيرد. ذوب‌آهن هم با يک امتيازي که از اين بازي کسب کرد، تعداد امتيازهايش را به عدد 10 رساند و موقتا در همان رتبه پانزدهم باقي ماند. با توجه به نتايج ساير ديدارهاي اين هفته ممکن است ذوب‌آهن به رده‌هاي پايين‌تر سقوط کند.

عصر امروز (دوشنبه) در ادامه‌ي ديدارهاي هفته‌ي يازدهم ليگ برتر، نفت تهران پذيراي تراکتورسازي تبريز است، آلومينيوم هرمزگان با فجرسپاسي روبه‌رو مي‌شود، مس در کرمان با ملوان رودررو است، استقلال در ورزشگاه آزادي به ديدار صباي قم مي‌رود و در اهواز فولاد خوزستان با صنعت نفت آبادان مسابقه مي‌دهد.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:16 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

ساندرو روسل، رئيس باشگاه بارسلونا، اعلام کرد که اين باشگاه قصد دارد به موفقيت هايش در فوتبال اسپانيا و اروپا در سال هاي آينده هم ادامه دهد.


بسياري آبي و اناري ها را بهترين باشگاه دنيا در چند سال اخير مي دانند. آنها در 4 سال، دو بار قهرمان چمپيونزليگ شدند و سه سال پياپي نيز عنوان قهرماني لاليگا را به دست آوردند.

آنها در حال حاضر با 6 پيروزي پياپي در صدر جدول لاليگا قرار دارند و روسل معتقد است که دوران طلايي اين باشگاه مي تواند براي سال هاي بيشتري ادامه پيدا کند.

او در گفتگو با نشريه اسپورت گفت:" در فوتبال معولا چرخه هاي موفقيت سه سال طو مي کشد؛ بعد از آن يک تيم افت مي کند. اما اين چرخه براي ما تاکنون 4 ساله بود. ما اين فصل را هم خوب شروع کرده ايم و اميدواريم اين دوره براي ما به 6-5 سال برسد. ما مي خواهيم سنت شکني کنيم و نشان بدهيم که لزوما دوره هاي موفقيت سه ساله نيست.

ما براي دو سال آينده با ويلانووا خواهيم بود و اميدوارم اين دو سال با دو سال ديگر ادامه پيدا کند و بعداز آن چهار سال و بعد سه سال...زيرا اين نشان خواهد داد که همه چيز خوب پيش مي رود و تصميم ما براي به خدمت گرفتن ويلانووا درست بوده است."

بسياري موفقيت هاي بارسا را حاصل ستاره هاي لاماسيا مي دانند و در اين بين، روسل دو ستاره دست پروده باشگاه را مورد ستايش قرار داد.

" من دوست دارم ژاوي در بارسا از فوتبال خداحافظي کند. اگر او شرايط خوبي داشته باشد و کادر فني هم بخواهد، ما دوست داريم او اينجا بازنشسته شود. کارلس پويول نيز شرايط مشابهي دارد. اين ارزش هاي باشگاه را نشان مي دهد. آنها دوران حرفه اي شان را اينجا آغاز کردند."

بسياري معتقدند لاليگا به رقابت بارسا و رئال محدود شده و همين مسئله از جذابيت اين رقابت ها کم کرده است. روسل با تاييد اين ادعا، اعلام کرد بايد چاره اي براي اين مشکل انديشيده شود.

" بعد از فصل 15-2014 ما بايد چاره اي براي توزيع حق پخش تلويزيوني پيدا کنيم. ما بايد تغييرات را طوري اعمال کنيم که رقابت ها جذاب تر شود و از ابتدا به نظر نرسد که بارسا و رئال قهرمان هستند. اين براي فوتبال خوب نيست.

ما بايد تعداد تيم ها را از 20 به 16 تيم کاهش دهيم. به اين ترتيب مي توان تعداد تيم هاي چمپيونزليگ را به 64 تيم افزايش داد."



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:16 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: نمي‌دانم چرا کميته انضباطي به مربيان روي سکو تذکر داده است.


به نقل از سايت باشگاه راه‌آهن، علي دايي که در تمرين اين تيم با دوربين‌هاي تلويزيوني گفت و گو مي‌کرد درباره موفقيت‌هاي تيم ملي فوتبال نوجوانان گفت: اين تيم مربيان و بازيکنان خوبي دارد و بازي هاي خوبي هم تا اينجا انجام داده است. صعود اين تيم به جام جهاني را به آقاي دوستي که براي آماده کردن آن واقعا زحمت زيادي کشيده و همچنين بازيکنان اين تيم تبريک مي‌گويم و اميدوارم با همين اقتدار تا قهرماني آسيا پيش بروند. آنها آينده سازهاي فوتبال کشور هستند و ما به همه آنها افتخار مي‌کنيم.

وي درباره بازي پيش روي تيم ملي بزرگسالان مقابل کره جنوبي که روز 25 مهرماه برگزار مي‌شود، اظهار داشت: تيم ملي بازي حساسي در پيش دارد و همه بايد از اين تيم حمايت کنيم. اميدوارم همه چيز به خوبي پيش برود و تيم ملي بتواند کره‌جنوبي را ببرد و شانس صعودش به جام جهاني را زياد کند.

روز يکشنبه کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به علي دايي و چند نفر از دستيارانش به خاطر اعتراض به داوري در بازي داماش- راه‌‌اهن تذکر داد. اين در حالي بود که دو دستيار دايي که کميته انضباطي نام آنها را مطرح کرده، از روي سکوها بازي را تماشا مي‌کردند و فاصله زيادي با زمين بازي داشتند. دايي در اين رابطه گفت: براي من جاي تعجب دارد که چطور به افرادي که روي سکوها نشسته بودند، تذکر داده شده است. برادر من و آقاي مولايي هر دو روي سکوها بودند و فاصله زيادي هم با زمين داشتند. آنها روي نيمکت نبودند که بخواهند به داور اعتراض کنند. خود من هم فقط در يک صحنه که توپ به دست بازيکن داماش خورد اعتراض کردم که همه ديدند حق با من بود.

وي افزود: نمي دانم قانون درباره مربياني که روي سکو مي‌نشينند چه گفته و دوست دارم که اعضاي محترم کميته انضباطي اين موضوع را براي همه روشن کنند. شايد يک روز خود من مجبور شدم روي سکو بنشينم پس بايد تکليفم را بدانم. البته اين را هم بايد بگويم که ناظر کميته انضباطي در اين بازي اهل گيلان بود و شايد به همين دليل چنين گزارشي داده است. به عقيده من بهتر است ناظرين کميته انضباطي و ساير ناظرين از استان هاي بي‌طرف باشند تا چنين مسائلي به وجود نيايد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:15 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از مسئولان سازمان ليگ گفت: پرسپوليس آزاري بس است و کاري نکنند حرف‌هايي بزنيم که خيلي چيزها دستگير هواداران شود.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، در حالي که قرار بود ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و سايپا در ورزشگاه تختي برگزار شود، در فاصله 24 ساعت قبل از بازي و در نهايت تعجب همگان و بنابر تصميم سازمان ليگ اين بازي به ورزشگاه آزادي انتقال يافت.

سعيد شيريني سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در همين ارتباط گفت: واقعا خودمان هم نمي‌دانيم دليل اين موش و گربه بازي‌ها چيست؟ هر چه اصرار مي‌کرديم مسئولان سازمان ليگ نمي‌پذيرفتند بازي در ورزشگاه آزادي برگزار شود، چون امکان انجام آن با توجه به مجموع شرايط در مجموعه تختي وجود ندارد، با اين شرايط از نظر رواني فشار مضاعفي به مديريت، کادر فني و بازيکنان ما وارد شد.

وي ادامه داد: جالب اينکه در درخواست‌هاي شفاهي مشکلات برگزاري مسابقه در ورزشگاه تختي را به دوستان يادآوري کرديم اما به خرج کسي نرفت که نرفت. حال آنکه تمام برنامه ريزي‌ها را براي بازي در ورزشگاه تختي انجام داده و حتي کادر فني تاکتيک‌هاي پرسپوليس را بر همين اساس چيده بود اما ناگهان اطلاع دادند که بايد در ورزشگاه آزادي به ميدان برويم. معني اين کارها و بي برنامگي‌ها چيست؟

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قصد نداريم خداي ناکرده به کسي اتهام زده يا بحث قديمي دست‌هاي پشت پرده را مطرح کنيم ولي متاسفانه در فصل جديد، پرسپوليس آزاري را به کرات شاهد بوده‌ايم. يک روز هواداران را محروم کرده و به درخواست‌هاي ما توجه نمي‌شود و روز ديگر اين چنين تيم را آواره اين ورزشگاه و آن ورزشگاه مي‌کنند. مثل ماجراي بازي پرسپوليس - گهر و پرسپوليس - سايپا که گفتند بازي در تختي انجام مي‌شود اما در نهايت بازي به آزادي منتقل شد. مثل زمان بازي پرسپوليس و فولاد که مي‌گفتند با اتوبوس اين همه مسافت را به اهواز برويد و موارد ديگري که تاکنون آنها را مطرح نکرديم. ادامه اين بحث بماند براي بعد از بازي با سايپا، فقط به عنوان پايان مصاحبه به دوستان پيغام مي‌دهم که پرسپوليس آزاري بس است. کاري نکنند حرف‌هايي بزنيم که خيلي چيزها دستگير هواداران پرسپوليس شود.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:11 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: علي کريمي رضايت‌نامه‌اش را بگيرد جذبش مي‌کنيم.


امير عابديني در مورد تغيير 5 مربي در دو فصل در تيم داماش گيلان، گفت: دينورزاده بعد از شکست برابر سپاهان استعفا کرد. پس از او قاسمپور آمد که او هم به دليل بي‌پولي باشگاه استعفا کرد. مهدي تارتار هم که از نيم فصل آمد در پايان فصل گفت در رشت راحت نيست و استعفا داد. بعد از آن هرندي سرمربي داماش شد که به دليل مشت‌زني و فحاشي برکنارش کردم. تغييرات سرمربي در داماش به اين شکل صورت گرفته است.

وي در مورد اينکه قويدل مالک باشگاه داماش گفته از حضور در فوتبال دلسرد شده، گفت: دلسردي اين آدم‌ها طبيعي است. ورزش از بيرون زيبايي‌هايي دارد ولي وقتي واردش مي‌شوند برخي پلشتي‌هاي آن را هم مي‌بينند و اينکه حرمت‌ها از بين مي‌رود. بايد قدر آدم‌هايي که پول‌شان را در فوتبال هزينه مي‌کنند و صادق هستند دانست. من قويدل را به فوتبال دلگرم مي‌کنم و امروز هم زميني براي کمپ باشگاه داماش در گيلان خريداري کرد.

عابديني در مورد جذب بازيکن جديد، گفت: بر حسب دلار 2 هزار و 100 تومان قصد جذب يک بازيکن برزيلي را داشتيم اما با قيمت کنوني دلار بايد 450 ميليون تومان به بازيکني بدهيم که فقط 300 ميليون ارزش داشت. بنابراين بازيکن خارجي نمي‌گيريم.

وي در مورد وضعيت فدراسيون فوتبال، گفت: فدراسيون بايد دستخوش تغيير و تحول شود. کفاشيان بايد تغييراتي در فدراسيون فوتبال ايجاد کند. کي‌روش هم بايد با اطمينان از صعود به جام جهاني حرف بزند زيرا اگر به جام جهاني نرويم فوتبال ايران 15 سال عقب مي‌رود.

مديرعامل داماش گيلان در مورد کنار گذاشتن علي کريمي از پرسپوليس، گفت: مديريت بازيکنان بزرگ کار ساده‌اي نيست. رويانيان در قضيه کريمي مانده که چه کند. با اين حال اگر کريمي رضايت‌نامه بگيرد و بي‌تيم باشد او را جذب خواهيم کرد.

وي در مورد اينکه اما مالک باشگاه گفته بود فرهاد مجيدي را مي‌خواهد نه علي کريمي را و مجيدي چشمش به دنبال نيمکت قلعه‌نويي است، گفت: ما هم کريمي را مي‌خواهيم هم مجيدي را . مجيدي مي‌خواهد در فوتبال کارش را ادامه بدهد و چشمش به دنبال نيمکت قلعه‌نويي نيست. او مي‌خواهد بعد از گذراندن دوره مربيگري در آکادمي فوتبال باشگاهي کار کند تا بعد مدرک A مربيگري‌اش را بگيرد.

وي ادامه داد: برخي اسطوره‌ها و چهره‌هاي فوتبالي را بايد حفظ کرد. خداداد عزيزي نمک فوتبال است او بايد هميشه در فوتبال باشد. کريم باقري مشاور من در باشگاه داماش است که از او خواسته‌ام بيشتر از يک مشاور کار کند و وارد گود شود و به ما کمک کند.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:6 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مانوئل ژوزه مي‌گويد اگر علي کريمي عذرخواهي کند هم اجازه بازگشت او به پرسپوليس را نخواهد داد.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل سايپا ، اظهار کرد: پيروزي مقابل آلومينيوم باعث شد اعتماد به نفس بازيکنان بيشتر شود. با اين برد بازيکنان ما در تمرين‌ها شاد‌تر و با انگيزه‌تر هستند. البته هنوز به اعتماد به نفس 100 درصد نرسيده‌اند، اما انگيزه بيشتري از قبل دارند.

وي افزود: ليگ پس از اين بازي يک بار ديگر تعطيل مي‌شود و دوست داريم با پيروزي در بازي فردا با آرامش به تعطيلات برويم. فردا (سه شنبه) بازي سختي داريم و هميشه براي برد به ميدان رفته‌ايم. من از همه بازيکنان مي‌‌خواهم که احساس نکنند در زمين مجبورند گل بزنند، چرا که اين موضوع فشار را روي آنها بيشتر مي‌کند. همين طور از مهاجمان مي‌‌خواهم که با عشق و علاقه بازي کنند، چرا که اين طور بازي کردن برايشان بهتر است. اميدوارم که بازي بهتري نسبت به آلومينيوم انجام دهيم.

مانوئل ژوزه درباره نحوه بازي دادن به مهاجمان تيمش در بازي‌هاي مختلف گفت: اين موضوع بستگي به شرايط هر بازي دارد . براي اين که همه بتوانند گلزني کنند، بايد کيفيت بازي خوب باشد. از همان روزي که من به پرسپوليس آمدم اين فشار روي بازيکنان وجود داشت که حتما بايد قهرمان شوند. نتايج بدي که گرفتيم اعتماد به نفس را از بازيکنان گرفت، اما پيروزي‌ها مي‌تواند ما را دوباره در شرايط خوب قرار دهد. بايد يک بازي بسيار خوب انجام دهيم که تا الان انجام نداده‌ايم. فردا با تيم متفاوتي بازي داريم. بنابراين ترکيب بازيکناني که به زمين مي‌روند ممکن است نسبت به بازي قبل تغيير کند.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به اين که پولادي به بازي اين تيم مقابل سايپا مي‌رسد، درباره احتمال بازگشت شهاب گردان به ترکيب اصلي گفت: وقتي يک بازيکن خوب بازي مي‌کند او را از ترکيب خارج نمي‌کنم . شايد گردان بايد منتظر باشد تا نيلسون محروم يا مصدوم شود. مي‌دانم ذخيره بودن براي او خيلي سخت است و همين طور اين که هر روز خود را در تمرين حفظ کند. با اين حال چيزي مشخص نيست. الان دروازه‌بانمان نيلسون است و ممکن است فردا گردان در دروازه‌ بايستد.

وي درباره تعطيلي‌هاي ليگ پس از هفته‌ يازدهم هم گفت: مشکل ما هم همين تعطيلي‌ها است. به محض اين که به بازي عادت مي‌‌کنيم و مي‌خواهيم ريتم خود را حفظ کنيم بازي‌ها دوباره تعطيل مي‌شوند.

سرمربي تيم پرسپوليس درباره ناراحتي ايمون زايد که گفته بود ژوزه از من خوشش نمي‌آيد، گفت: وقتي که من به پرسپوليس آمدم قرار نبود زايد در تيم بماند، اما چند فيلم از بازي‌هاي او را ديدم و زايد به اصرار خودم در باشگاه ماند. من هيچ فرقي بين بازيکنان نمي گذارم. آن چيزي که برايم مهم است آمادگي بازيکنان، تمرينات و نحوه استفاده آنها از شانسي است که من به آنها براي حضور در زمين مي‌دهم. تا به حال چندين بار به زايد فرصت داده‌ام، اما خيلي خوب نشان نداد. به عنوان يک بازيکن از او خوشم مي‌آيد ، اما بايد بيشتر تلاش کند. شايد بعضي مواقع براي او سخت است که با تيم باشد، اما اگر عملکرد خود را بهتر کند حتما در ترکيب قرار مي‌گيرد.

مانوئل ژوزه در پاسخ به اين سوال که آيا همچنان درباره علي کريمي روي نظر قبلي خود هستيد؟ گفت: بله. نظرم درباره کريمي عوض نمي‌شود. پرسپوليس خودش را براي آينده آماده مي‌کند. پس وقتي تصميمي گرفته مي‌شود بايد با قدرت به آن عمل کرد. من براي اين کار دلايل خودم را دارم و يک روز آنها را مي گويم. کريمي حتي اگر عذرخواهي کند هم او را به تيم باز نمي‌گردانم.

خبرنگاري از ژوزه پرسيد شما گفته ايد که کريمي 34 سال دارد در حالي که بازيکنان مسن‌تر هم در پرسپوليس بازي مي‌کنند، او گفت: من دلايل خودم را دارم و حرف‌هايم با هم تناقضي ندارد.

سرمربي پرسپوليس درباره اين موضوع که چرا هواداران را به تمرين‌هاي اين تيم راه نمي‌دهد ؟ گفت: اين شيوه کاري من است. هشت سال در مصر بودم و در آنجا هم همين روند را دنبال مي‌کردم. بعضي وقت‌ها هفته‌اي يک بار هواداران را به تمرين مي آورديم. من هيچ مشکلي با تماشاگران ندارم. برعکس هر کاري که مي‌‌کنيم به خاطر آنها است، اما بازيکنان بايد در تمرين تمرکز و آرامش داشته باشند. با اين نتايجي که پرسپوليس گرفته خودم هم از دست خودم عصباني‌ام. بازيکنان هم همينطور. به هواداران حق مي‌دهم که ناراحت باشند، اما دوست دارم که بدانند هر اتفاقي که مي‌افتد به خاطر آنها است .

ژوزه در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد شما با دور کردن هواداران از تمرين و با کنار گذاشتن بازيکن محبوبي مثل کريمي کار خود را در پرسپوليس سخت نمي‌کنيد؟ گفت: من به نظر شما احترام مي گذارم. همه مسئوليت کنار گذاشتن کريمي را قبول مي‌کنم. براي همه هواداران به ويژه آنهايي که فقيرترند احترام زيادي قائلم. خودم هم خيلي فقير به دنيا آمده ام و هيچ وقت اين را فراموش نخواهم کرد. آن کسي که بيشتر از همه به خاطر نتايج پرسپوليس ناراحت است، من هستم. 66 سالم است و 50 سال است که در فوتبال هستم. خجالت مي کشم که به خيابان‌ها بروم. اما من براي آينده پرسپوليس اين تصميم ها را گرفتم. ممکن است آنها ناراحت شوند.

وي درباره شکايت انجمن منتقدان ورزشي مصر از او به خاطر خشن خطاب کردن خبرنگاران مصري گفت: در مصر جنگي بين دو باشگاه الزمالک و الاهلي وجود دارد. هواداران هر دو تيم و همچنين روزنامه‌‌نگاراني که هواداران يکي از اين دو تيم هستند هميشه از هم بد مي‌گويند. من باز هم مي گويم که خبرنگاران مصري خشن هستند. در دو سال آخري که آنجا بودم با هيچ خبرنگاري صحبت نمي کردم، حتي با سايت و روزنامه‌‌ باشگاه. اما از من بدشان مي آمد. با وجود اين که 20 قهرماني براي تيم‌شان به دست آورده بودم.

در پايان نشست خبرنگاري از ژوزه پرسيد نگران نيستيد که فردا هواداران براي حمايت از علي کريمي از دقيقه يک او را تشويق کنند که وي پاسخ داد: فوتبال براي مردم است. تنبيه‌هايي که براي هواداران در نظر گرفته شده بود را قبول ندارم. فدراسيون براي تنبيه باشگاه‌ها بايد از روش ديگري استفاده کند. اگر هواداران کريمي را تشويق کنند من مشکلي ندارم و براي هر چيزي آماده‌ام . فقط از آنها مي‌‌خواهم که بازيکنان تيم را حمايت کنند و به آنها روحيه بدهند.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 11:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدير رسانه‌اي تيم فوتبال پرسپوليس از اعتراض مسئولان اين باشگاه به تغيير محل بازي سرخپوشان با سايپا خبر داد.


    به گزارش خبرنگار مهر، رضا رياضتي در نشست خبري پيش از ديدار سايپاي البرز - پرسپوليس که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل سازمان ليگ برتر برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب گفت: در نشست هماهنگي امروز به ما اعلام شد اين بازي به جاي تختي در آزادي برگزار مي‌شود.


وي ادامه داد:‌ ما ابتدا هتل المپيک را رزرو کرده بوديم اما به ما اعلام شد بازي در تختي انجام مي‌شود غرامت داديم و محل هتل را عوض کرديم اما ناگهان امروز به ما مي‌گويند بازي در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود. مسئولان باشگاه به اين موضوع معترض هستند و سعيد شيريني، سرپرست تيم براي اعتراض رسمي به فدراسيون فوتبال رفته است.


وي در پايان گفت: ما بزودي با نظر آقاي مانوئل و مسئولان باشگاه جدول زماني را اعلام مي‌کنيم که تماشاگران و خبرنگاران زمان‌هاي حضورشان در تمرين مشخص شود و طبق آن جدول قبل و بعد از تمرين بتوانند با کادر فني بازيکنان گفتگو کنند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 11:14 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرروابط عمومي سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال از برگزاري ديدار سايپاي البرز - پرسپوليس در ورزشگاه آزادي خبر داد.


  بدين ترتيب ديدار سايپاي البرز - پرسپوليس در چارچوب هفته يازدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور از ساعت 18:15 فردا سه شنبه با قضاوت عليرضا فغاني در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.


حجت الله بهمني، مديرروابط عمومي سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال ضمن تاييد اين خبر گفت: با نظر شوراي تامين استان تهران ديدار سايپاي البرز - پرسپوليس در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.


پيش از اين از سوي سازمان ليگ برتر اعلام شده بود ديدار سايپاي البرز - پرسپوليس در ورزشگاه تختي تهران برگزار خواهد شد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



تيم فوتبال سپاهان که با قهرماني در دهمين فصل از رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ايران، براي هشتمين بار به ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا راه يافته بود، اکنون در آستانه نبردي حساس در يک چهارم نهايي اين رقابت ها و مصاف با الاهلي عربستان قرار دارد.


  قرعه کشي فصل 2012 ليگ قهرمانان آسيا روز 15 آذر ماه سال 1390 در مقر اين کنفدراسيون در کوالالامپور مالزي برگزار شد و سپاهان قهرمان ليگ برتر ايران در گروه C با تيم هاي لخوياي قطر، الاهلي عربستان و النصر امارات هم گروه شد. سپاهان در دوره هاي قبلي ليگ قهرمانان هيچگاه با اين 3 تيم هم گروه نشده بود.


*پيروزي در نخستين گام


سپاهان در هفته اول از دور رفت مرحله گروهي اين رقابت ها روز 17 اسفند 1390 در فولادشهر ميزبان النصر امارات بود. النصر با سرمربي گري والتر زنگا در حالي پا به اصفهان گذاشته بود که از حضور لوکا توني ستاره سابق تيم ملي ايتاليا که سابقه حضور در چند تيم سري آ ايتاليا و بايرن مونيخ آلمان را دارد، در نوک خط حمله اين تيم سود مي برد. النصر که براي اولين بار در ليگ قهرمانان آسيا حضور مي يافت در اين ديدار با نتيجه 1 بر صفر مغلوب طلايي پوشان شد تا رکورد شکست ناپذيري سپاهان برابر تيم هاي اماراتي حفظ شود. گل سپاهان در اين ديدار را برونو سزار به ثمر رساند.


 *الاهلي از سپاهان تساوي گرفت


سپاهان در هفته دوم رقابت ها روز دوم فروردين 1391 در جده مهمان الاهلي عربستان بود. سپاهان در دقيقه 35 اين بازي روي پاس نويدکيا و ضربه تمام کننده برونو سزار به گل رسيد. سپاهاني ها که در طول بازي صاحب موقعيت هاي فراواني شده بودند نتوانستند از اين موقعيت ها استفاده کنند و الاهلي بالاخره در دقايق تلف شده، با ضربه پنالتي بازي را به تساوي کشاند تا مسابقه با نتيجه مساوي يک بر يک به پايان برسد. سپاهان در پايان هفته دوم با 4 امتياز بالاتر از رقيبان در رده اول گروه خود قرار گرفت.


*سپاهان در ديدار سوم 7 امتيازي شد


تيم فوتبال لخويا سومين حريف سپاهان در اين مرحله بايد در فولادشهر به مصاف شاگردان زلاتکو کرانچار ميرفت. لخويا که يک هفته قبل از اين بازي براي دومين سال پياپي به مقام قهرماني ليگ فوتبال قطر رسيده بود، با 3 امتياز در رده سوم گروه C قرار داشت. اين ديدار روز 15 فروردين 1391 با قضاوت داور ژاپني برگزار شد و درنهايت با نتيجه 2 بر 1 به سود سپاهان به پايان رسيد. گل هاي سپاهان در اين ديدار را سيد جلال حسيني مدافع سابق سپاهان و برونو سزار مهاجم فصل گذشته اين تيم به ثمر رساندند و تک گل تيم قطري را علي عطيف درون دروازه سپاهان قرار داد. عمادرضا که قبل از بازي با الاهلي در عربستان اردوي سپاهان را ترک کرده بود، در اين ديدار غايب بود.


سپاهان در پايان دور رفت مرحله گروهي رقابت ها با 2 برد و 1 تساوي و کسب 7 امتياز در صدر جدول گروه C قرار گرفت و دور برگشت رقابت ها را با بازي روز 30 فروردين در خانه لخوياي قطر آغاز کرد.


*تکليف صعود به آينده کشيده شد


مسئولان تيم قطري که در بازي رفت خود در اصفهان با استقبال خوب سپاهاني ها مواجه شده بودند در بدو ورود کاروان سپاهان به دوحه استقبال گرمي از آن ها انجام دادند. در صورتي که سپاهان اين بازي را با برد پشت سر مي گذاشت مي توانست صعود خود از اين گروه را قطعي کند اما سپاهان در اين بازي شکست خورد تا تکليف صعود از گروه در هفته هاي بعد مشخص شود. تک گل لخويا را باکاري کانه به ثمر رساند و سپاهان که خاطره تلخ حذف ناباورانه از دوره قبلي ليگ قهرمانان مقابل السد را از ياد نبرده بود، باز هم با خاطره اي تلخ از قطر به ايران باز‌گردد.


*حذف زودهنگام النصر با ساق پاي بازيکنان سپاهان


سپاهان براي پس گرفتن صدر جدول از الاهلي بايد پنجمين ديدار خود در مرحله گروهي را در زمين النصر امارات برگزار مي کرد.


اين ديدار براي النصر حکم مرگ و زندگي را داشت و اين تيم در صورت شکست برابر سپاهان، عملا شانس صعود از اين گروه را از دست مي داد. سپاهان که نمي خواست سرنوشت خود در صعود از گروه به بازي آخر با الاهلي کشانده شود، با برد قاطع 3 بر صفر حکم حذف زود هنگام النصر از رقابت ها را امضا کرد. اين ديدار 12 ارديبهشت 1391 در ورزشگاه آل مکتوم دوبي برگزار شد. برونو سزار، جواهير سوکاي و سيد مهدي سيد صالحي گلزنان سپاهان در اين ديدار بودند. در دقيقه 53 اين بازي با خطاي دروازه بان النصر روي جواهير سوکاي، داور نقطه پنالتي را نشان داد اما چون اين پنالتي بر اثر رعايت نکردن بازي جوانمردانه توسط سوکاي بدست آمده بود، اميد ابراهيمي اين پنالتي را به دستور کرانچار به آهستگي به دروازه بان پاس داد. يک دقيقه بعد نيز با خطاي رحمان احمدي روي ديانه، داور نقطه پنالتي را نشان داد اما پنالتي ديانه را رحمان احمدي مهار کرد.


 سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا  پس از اين بازي با اشاره به بازي جوانمردانه سپاهان در برابر النصر نوشت: زماني که پنالتي به سود سپاهان گرفته شد و دروازه بان النصر اخراج شد، اميد ابراهيمي از فرصت پنالتي استفاده نکرد و توپ را به آرامي براي عبدالله عبدالغفار دروازه بان جايگزين فرستاد.


مصاف آخر سپاهان در هفته پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در حالي در روز 26 ارديبهشت 1391 برگزار ميشد که سپاهان قبل از اين ديدار  که دوئلي با الاهلي براي صدرنشيني در گروه C محسوب ميشد، بايد در دو هفته پاياني ليگ برتر يازدهم مصاف هاي سختي را برگزار مي کرد. آن ها بايد 17 ارديبهشت داربي اصفهان را با ذوب آهن برگزار مي کردند و در هفته پاياني ليگ برتر ميزبان مس کرمان قعرنشين جدول ليگ برتر بودند. سپاهان از هر کدام از اين دو بازي 1 امتياز گرفت و با اختلاف يک امتياز از تيم دوم جدول براي سومين سال پياپي قهرمان ليگ برتر ايران شد تا با روحيه اي دوچندان خود را براي بازي با الاهلي در فولادشهر آماده کند.


*سپاهان الاهلي را با شکست بدرقه کرد


سپاهان که در صورت پيروزي يا حتي کسب نتيجه تساوي بدون گل برابر الاهلي و  صدرنشيني در گروه خود مي توانست در ورزشگاه فولادشهر از يکي از دو تيم استقلال يا الريان قطر پذيرايي کند، از فرصت بدست آمده براي کسب ميزباني مسابقه تک حذفي مرحله يک هشتم نهايي نهايت استفاده را برد و با نتيجه 2 بر يک الاهلي عربستان را بدرقه کرد. گل‌هاي زردپوشان اصفهاني را در اين ديدار جواهر سوکاي در دقيقه 19 و محسن بنگر در دقيقه 86 وارد دروازه نماينده عربستان کردند. تک گل الاهلي را هم عماد علي الحسني در دقيقه 61 به ثمر رساند. سپاهان در پايان مرحله گروهي رقابت ها با کسب 4 برد، 1 تساوي و 1 شکست و کسب 13 امتياز بالاتر از الاهلي عربستان قرار گرفت و به عنوان تيم اول گروه به مرحله بعد رفت.


از سوي ديگر استقلال که به عنوان تيم دوم گروه A راهي دور بعدي رقابت ها شده بود، بايد در نبردي تمام ايراني در فولادشهر به مصاف سپاهان ميرفت.


*حذف استقلال از آسيا به دستان سپاهاني‌ها


قانون عجيب afc در برگزار کردن مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به صورت تک بازي و همچنين رويارويي دو نماينده از ايران و حذف قطعي يکي از آن ها از دور رقابت ها، کافي بود تا حساسيت بازي دوم خرداد سپاهان و استقلال را به اوج خود برساند.


سوت آغاز اين بازي ساعت 20 و 30 دقيقه روز سه شنبه دوم خرداد 1391 توسط کيم دونگ جي داور کره اي مسابقه به صدا درآمد. سپاهاني ها در يک بازي يک طرفه در همان نيمه اول کار استقلال را يکسره کردند و با نتيجه 2 بر صفر و با گل هاي برونو سزار و محسن بنگر به رختکن رفتند. اين بازي که با حواشي فراواني همراه بود در نهايت با همان دو گل به سود سپاهان به پايان رسيد و طلايي پوشان با حذف استقلال از دور رقابت ها، پا به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گذاشتند.


*قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي آسيا


با برگزاري قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي در روز 25 خرداد ماه تيم هاي راه يافته به اين مرحله، حريفان خود را شناختند. الهلال، الاتحاد و الاهلي عربستان به همراه فولاد مبارکه سپاهان ايران تيم‌هاي راه يافته از غرب آسيا به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا هستند و از شرق آسيا نيز بنيادکار ازبکستان، اولسان هيونداي کره جنوبي، آدلايد يونايتد استراليا و گوانگژو چين به اين مرحله راه يافته‌اند. بر اساس اين قرعه کشي الاهلي عربستان، هم گروه سپاهان در مرحله گروهي، حريف سپاهان شد. اين مرحله از رقابت ها به صورت دو ديدار رفت و برگشت برگزار مي شود که بر اساس قرعه سپاهان در اولين ديدار 29 شهريور ميزبان الاهلي بود.


ديدار رفت سپاهان و الاهلي در فولادشهر با تساوي بدون گل به پايان رسيد و تلاش دو تيم براي به ثمر رساندن گل بي نتيجه ماند.


اين ديدار که با استقبال خوب تماشاگران اصفهاني و تشويق هاي بي امان آن ها همراه بود تحت الشعاع حرکت يکي از تماشاگران در پرتاب مواد منفجره به داخل زمين قرار گرفت. اتفاقي که علاوه بر تاثير گذاشتن روي روند بازي و کاستن از حملات خطرناک سپاهان که تا قبل از اين اتفاق به اوج خود رسيده بود، مي تواند جريمه هايي را براي باشگاه سپاهان به همراه داشته باشد.


*در انتظار صعود طلايي‌پوشان در جده


 سپاهاني ها براي برگزاري ديدار برگشت خود با الاهلي صبح روز گذشته به امارات پرواز کرده اند تا از آنجا راهي جده شوند. آن ها که در بازي رفت دروازه خود را بسته نگه داشته اند، مي توانند با زدن 1 گل و يا حتي کسب تساوي 1 بر 1 به مرحله نيمه نهايي صعود کنند. اگر سپاهان موفق به حذف الاهلي عربستان شود بايد در مرحله نيمه نهايي با برنده ديدار الاتحاد عربستان و گوانگژوي چين رقابت کند.


ديدار برگشت سپاهان ايران و الاهلي عربستان از دور يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، از ساعت 20:45 روز سه شنبه دوم اکتبر 2012 برابر با 11 مهر 91 به قضاوت پيتر گرين در ورزشگاه عبدالله فيصل شهر جده عربستان برگزار خواهد شد.

 




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 11:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي فيورنتينا تاکيد کرد اينترميلان تيم بهتري نسبت به آنها بوده و در ديدار برابر آنها اشتباه بازيکنان ويولا بيش از گذشته بوده است.


     به نقل از اسکاي اسپورت ايتاليا، فيورنتينا در ديدار هفته ششم خود در ليگ ايتاليا با نتيجه 2 بر يک به اينترميلان باخت.


تک گل ويولا را رومولو وارد دروازه اينترميلان کرد ولي پيش از آن نرآتزوري 2 بار دروازه فيورنتينا را باز کرده بود تا گل رومولو تاثيري در شکست تيمش نداشته باشد.


وينچنزو مونتلا در مورد ديدار گفت: با توجه به اينکه اشتبا‌ه‌هاي بازيکنانم در جريان ديدار بيش از گذشته بود ولي معتقدم شاگردانم بازي بدي انجام ندادند. در همه ديدارهايمان عملکرد بهتري نسبت به حريف داشته‌ايم حتا در زماني که يک بازيکنم کمتر از حريف داشته‌ايم. متاسفانه با توجه به شانس‌هايي که روي دروازه اينتر داشتيم و مدت زماني که توپ در اختيار ما بود نتوانستيم کار حريف را تمام کنيم.


وي افزود: اين مهم است که بتوانيم در طول ديدار حريف را به کنترل خودمان در آوريم ولي بايد بياموزيم که در مقابل دروازه آنها موثر تر ظاهر شده و گل بزنيم. به بيان ديگر، اينترميلان در کل عملکرد بهتري نسبت به ما داشت. البته اين موضوع ما را شگفت زده نمي‌کند. اين ما بوديم که مي‌توانستيم بهتر از اين عمل کنيم. اين ديدار بايد براي ديدارهاي آينده ما درس بزرگي باشد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 10:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

خاوير زانتي، کاپيتان اينتر معتقد است که استبان کامبياسو، هموطن و هم تيمي اش در اينتر با اتمام دوران بازيکني اش، با دنياي فوتبال خداحافظي نخواهد کرد.


   قرارداد کنوني کامبياسوي 32 ساله با اينتر تا ژوئن سال 2014 اعتبار دارد ولي زانتي از هم اکنون درمورد آينده هموطنش صحبت کرده و معتقد است که او يک مربي بزرگ خواهد شد.


زانتي در صحبت هايي به کانال اينتر گفت:« کامبياسو بعد از خداحافظي با فوتبال چه خواهد کرد؟ کوچو قطعا يک مربي خواهد شد. او توانايي هاي مربيگري اش را در زمين چمن هم نشان مي دهد. او دقيقا سرنوشتي شبيه چولو (ديگو سيمئونه ) خواهد داشت.»


سيمئونه مربيگري را در سال 2006 در راسينگ آغاز کرد و بعد از آن هم تجربه هدايت تيم هايي مثل استوديانتس، ريور پلاته، سن لورنسو و کاتانيا را دارد و درحال حاضر هم مربي اتلتيکومادريد است. سيمئونه با تيم مادريدي به قهرماني ليگ اروپا و سوپرکاپ رسيده و از دسامبر سال 2011 هدايت اين تيم را در دست دارد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 10:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

بازيکن 21 ساله بارسلونا در جريان بازي شنبه شب تيمش مقابل سويا با مصدوميتي جدي مواجه شد.


    تياگو آلکانتارا، بازيکن 21 ساله و برزيلي الاصل باشگاه بارسلونا بعد از مصدوميتي که در جريان ديدار شنبه شب بارسا در ورزشگاه سانچس پيسخوان و مقابل سويا گريبانگيرش شد، براي هشت هفته از ميادين ورزشي به دور خواهد بود. چرا که از ناحيه ليگامنت زانو دچار مصدوميت شده است. مصدوميت تياگو در زماني اتفاق افتاد که تيمش با دو گل از حريف عقب بود ولي در نهايت توانست تا با نتيجه 2-3 سويا را شکست دهد.


   پيش بيني مي شود که تياگو براي دو ماه از ميادين ورزشي به دور باشد و بدين ترتيب در يازده بازي بارسلونا غايب خواهد بود که از اين جمله مي توان به بازي يکشنبه بارسلونا مقابل رئال مادريد در روز 7 اکتبر اشاره کرد.


البته خبر مثبتي که در رختکن بارسا به گوش مي رسد، اين است که آندرس اينيستا، کارلس پويول و آدريانو به موقع بهبود يافته و به بازي ال کلاسيکو مي رسند.


رئال و بارسا در طول اين فصل دو بار مقابل هم قرار گرفته اند، آنها در ديدار سوپرکاپ اسپانيا با هم روبرو شدند که در مجموع جام قهرماني به رئال مادريد رسيد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:4 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

علي کريمي ظهر امروز با بازگشت به ورزشگاه درفشي‌فر، به صورت اختصاصي تمرين کرد.


     پس از شکست 2 بر صفر پرسپوليس مقابل سپاهان مشکلاتي بين مانوئل ژوزه، سرمربي قرمزپوشان و علي کريمي پيش آمد که منجر به کنار گذاشتن کريمي از جمع پرسپوليسي‌ها شد.


از همين رو شب گذشته براي اينکه مراسم آشتي‌کناني برگزار شود جلسه‌اي بين علي کريمي، محمد رويانيان و يحيي گل‌محمدي مربي جديد قرمزپوشان برگزار شد که در نهايت مقرر گرديد تا گل‌محمدي و رويانيان پس از گفت‌وگو با ژوزه مقدمات بازگشت کاپيتان دوم قرمزپوشان به تمرين پرسپوليس را پس از بازي مقابل آلومينيوم مهيا کنند.


علي کريمي پس از اين جلسه خيلي از نظراتش تغيير کرد و امروز ظهر به ورزشگاه درفشي فر آمد و به مدت 120دقيقه به صورت اختصاصي تمرين کرد. تعدادي از هواداران هم از ساعت تمرين امروز پرسپوليس با خبر نبودند و مقابل درب ورزشگاه درفشي‌فر حضور داشتند، از حضور کريمي در محل تمرين خوشحال شدند.


 


تمرين تيم پرسپوليس قرار است از ساعت 18:00امروز در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:3 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي تيم فوتبال کره جنوبي در آستانه ديدار با ايران در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل، دو بازيکن کهنه کار اين تيم را کنار گذاشت.

 

  "چوي کانگ-هي" روز چهارشنبه اقدام به معرفي تيم 23 نفره کره جنوبي کرد که در اين ميان نام شش بازيکني که در ديدار با ازبکستان بازي نکردند به چشم مي خورد. تيم کره جنوبي در تاريخ 16 اکتبر (25 مهر) با ايران در ورزشگاه آزادي ديدار خواهد کرد.


بر پايه گزارش کره تايمز، کره جنوبي در آخرين ديدار خود در تاريخ 11 سپتامبر با ازبکستان به تساوي 2 بر 2 رسيد.


سرمربي کره جنوبي براي ديدار با ايران روي نام "لي دونگ-کوک" ، مهاجم 33 ساله تيم و "لي جونگ-سو"، مدافع 32 ساله خط قرمز کشيده است. اين دو بازيکن در ترکيب ثابت تيم ملي کره جنوبي در رقابت هاي جام جهاني 2010 حضور داشتند.


"چوي کانگ-هي" با اشاره به اينکه نسبت به عملکرد اين دو بازيکن در ديدار با ازبکستان راضي نبوده، اظهار داشت: با توجه به عملکرد اين دو بازيکن در ديدار با ازبکستان، تصميم به کنار گذاشتن آنها گرفتم. من با نحوه مسئوليت پذيري اين دو بازيکن به عنوان اعضاي مسن تيم مشکل دارم. بازيکنان باتجربه تيم بايد با نوع عملکردشان، احترام بازيکنان جوان تر را برانگيزند. من اين بار به خاطر روحيه تيم اين دو بازيکن را انتخاب نمي کنم.


سرمربي کره جنوبي در پايان گفت ايراني ها براي بازي با کره جنوبي از آمادگي ذهني بالايي برخوردارند.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:2 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال گفت: در صورت ارايه مدارک مستند کميته پزشکي فدراسيون به عنوان مرجع اتفاق‌هاي ديدار پرسپوليس و سپاهان را بررسي مي‌کند.


  احمد هاشميان در مورد اتفاق‌هاي رخ داده براي بازيکنان پرسپوليس در پايان بازي با سپاهان اظهار داشت: آنچه از گفته‌هاي پزشک پرسپوليس و ساير محاوره‌ها در رسانه‌ها متوجه مي‌شويم که از نظر علم پزشکي هيچ علائم عمومي غير اختصاصي در بازيکنان پرسپوليس وجود نداشته و اگر مدارک مستند فراهم شود، در صورت ضرورت کميته پزشکي فدراسيون فوتبال به عنوان مرجع وارد اين ماجرا مي‌شود و اسناد و مدارک را بررسي و اظهار نظر تخصصي‌تري انجام مي‌شود.


وي ادامه داد: پزشک پرسپوليس مي‌گويد بازيکنان را بعد از اينکه گفته‌اند دچار سرگيجه شده‌اند معاينه کرده ولي مسئله خاصي از نظر پزشکي نبوده است. البته من به طور مستقيم با پزشک پرسپوليس حرف نزده‌ام اما اظهارات او را در رسانه‌ها خواندم و شنيدم.


هاشميان با اشاره به وضعيت بازيکنان پرسپوليس در آن روز عنوان کرد: تصور مي‌کنم شرايط بازيکنان خيلي شرايط سختي نبوده که بعد از يکي دو ساعت آن وضعيت برطرف شده است. چرا فقط اين حالت بازيکنان در هنگام بازي بوده است؟ اين‌ها مسايل مهمي است که بايد پاسخ داده شود.


رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال در مورد اينکه امکان دارد بازيکنان پرسپوليس بعد از زدن سرم حالشان خوب شده باشد، گفت: اگر دليل سرگيجه کمبود آب بدن باشد بله ولي ما به دنبال چرايي اين اتفاق هستيم اينکه چرا بازيکنان پرسپوليس دچار سرگيجه شده‌اند.


هاشميان در مورد اينکه آزمايش بر روي محتويات بطري آب‌هاي معدني مي‌تواند اين ابهام را برطرف کند، گفت: اگر اين آزمايش‌ها توسط آزمايشگاه‌هاي مرجع انجام شده باشد مي‌توان اظهار نظر تخصصي‌تري در اين مورد انجام داد اما اگر اين آناليز توسط آزمايشگاه‌هايي که مرجع نيستند انجام شود نمي‌تواند ملاک قرار بگيرد.


وي افزود: براساس تجربيات پزشکي خودم مي‌گويم که بعيد است در نوشيدني بازيکنان پرسپوليس مورد خاصي پيدا شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدافع صربستاني تيم فوتبال منچستريونايتد بار ديگر دچار آسيب ديدگي شد.


  "نمانيا ويديچ" 30 ساله، فصل گذشته زانوي خود را به تيغ جراحان سپرد و پنج ماه پاياني فصل را از دست داد. وي به تازگي زانوي راست خود را عمل کرده و تا دو ماه قادر نخواهد بود در ترکيب منچستريونايتد قرار بگيرد.


در اطلاعيه اي که بر روي سايت باشگاه منچستريونايتد قرار گرفته، آمده است: نمانيا بر روي زانوي راست پاي خود عمل جراحي انجام داده و تا هشت هفته قادر به همراهي تيم نيست.


سخنگوي باشگاه منچستريونايتد اظهار داشت: سرآلکس فرگوسن در ديدار آخر هفته به اين بازيکن استراحت داد چون از درد زانو شکايت داشت.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: هر بازيکني از نيمکت‌نشيني نارحت است و صادقي هم به همين دليل ناراحت شده است.


  رسول خوروش در مورد آمادگي سپاهان براي بازي فردا مقابل ملوان عنوان کرد: براي اين بازي محمدرضا خلعتبري را به دليل محروميت در اختيار نداريم اما ساير بازيکنان مشکلي براي بازي ندارند.


وي در خصوص ناراحتي محمدباقر صادقي از نيمکت نشيني در سپاهان و اعلام جدايي از تيم در نيم فصل از سوي وي، گفت: او در تيم حرفي از اين مسئله نزده و ما هم از روزنامه‌ها چنين خبري را خوانديم. اصولا هر بازيکني که روي نيمکت قرار مي‌گيرد ناراحت مي‌شود. صادقي مصدوم شد و پس از مصدوميت هم تمرينات خوبي نداشته است. اين تشخيص سرمربي است که چه بازيکني بازي کند.


خوروش در ادامه در مورد سفر نويدکيا به آلمان گفت: محرم از ناحيه کمر مشکلاتي دارد که باعث شده تا آمادگي صددرصد نداشته باشد. او در تعطيلي ليگ مي‌خواهد سفري دو روزه به آلمان داشته باشد تا نزد پزشک خود تست جديدي انجام دهد.


سرپرست تيم سپاهان در مورد اطلاعيه باشگاه سپاهان در ارتباط با حواشي بازي با پرسپوليس گفت: بهتر است در اين زمينه صحبتي نکنيم تا نتيجه آزمايش‌ها اعلام شود. ما هم وقتي وضعيت بازيکنان اين تيم در رختکن را ديديم متاثر شديم؛ اما اين اتفاق درون تيمي بوده است و ربطي به سپاهان ندارد.


وي در مورد جذب مدافع عنوان کرد: دو سه بازيکن آسيايي را مدنظر داريم اما اگر قرار باشد بازيکني جذب شود در نيم فصل اين اتفاق مي‌افتد.

 




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


مسئولان آزمايشگاه براي مشخص شدن دليل مسموميت بازيکنان پرسپوليس از مسئولان اين باشگاه فرصت بيشتري خواست.


   با دستور محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از اتفاقات بازي با سپاهان از بازيکناني که دچار مسموميت شده بودند آزمايش گرفته شد و همچنين از خوراکي‌هاي داخل رختکن در بازي با سپاهان نمونه‌برداري شد.


قرار بود امروز نتيجه نهايي موضوع اعلام شود اما مسئولان آزمايشگاهي که از بازيکنان اين تيم آزمايش گرفته و محتويات خوراکي هاي داخل رختکن در ديدار با سپاهان را مورد آزمايش قرار داده به دليل بروز برخي از ابهامات دو روز بيشتر از قرمزپوشان فرصت خواست تا نظرات نهايي خود را در اين زمينه اعلام کند.


گفتني است 5بازيکن پرسپوليس بنابر دلايل نامشخصي در ديدار برابر سپاهان در رختکن از حال رفتند.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 9:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اعلام اينکه مشکلات شخصي کي‌روش با مانوئل نبايد تاثير منفي بر پرسپوليس بگذارد،گفت: آقاي کي‌روش اجازه ندهيد بازيکنان پرسپوليس وقتي از اردوهاي تيم ملي بر مي‌گردند هم از نظر جسمي و روحي مصدوم و مسموم شوند.


   محمد رويانيان که به نظر مي رسد هنوز از اتفاقات تيم ملي و حضور بازيکنان پرسپوليس در اين تيم گلايه دارد در گفتگو با خبرنگار مهر روي سخنش را به سمت کارلوس کي روش چرخاند و گفت: مي خواهم به سرمربي تيم ملي بگويم که آقاي  کي روش من از روزي که به پرسپوليس آمده ام از شما و تصميماتي که  گرفته ايد حمايت کردم و خود شما هم به خوبي مي دانيد که با دعوت چندين بازيکن پرسپوليس به اردوهاي تيم ملي طي ادوار مختلف تعامل کامل را با شما داشته و متعاقب آن مشکلات پيش آمده براي باشگاه پرسپوليس را تحمل کرديم.


وي در همين خصوص افزود: شما نيز طي اين مدت چيزي جز حمايت و تعامل از باشگاه پرسپوليس نديديد و اين حمايت همچنان ادامه خواهد داشت.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه صحبت هايش با خبرنگار مهر خطاب به سرمربي تيم ملي تاکيد کرد: اما آقاي کي روش اجازه ندهيد که بازيکنان پرسپوليس وقتي از اردوهاي تيم ملي بر مي گردند هم از نظر جسمي مصدوم و نيز از نظر روحي مسموم شوند و اين امکان را بدهيد بازيکنان ما با سلامت کامل به پرسپوليس برگردنند.


وي که قصد دفاع از تيمش را دارد افزود: اميدوارم مشکلات شخصي شما با مانوئل ژوزه تاثيرات منفي بر باشگاه پرسپوليس نگذارد اما متاسفانه ما غير از اين موضوع را مي بينيم و شاهد مصدوميت جسمي و روحي بازيکنان خود پس از بازگشت از اردوهاي تيم ملي هستيم.


رويانيان خاطرنشان کرد: با توجه به اعتقادي که به عنوان يک مربي حرفه اي به شما دارم از شما مي خواهم که در اين خصوص به باشگاه پرسپوليس کمک کنيد تا شاهد چنين اتفاقات و حوادثي براي بازيکنان تيم نباشيم. باز هم يک بار ديگر حمايت قاطع خود و باشگاه بزرگ پرسپوليس ازتيم ملي و شما اعلام مي کنيم.


وي درخصوص احتمال بازگشت علي کريمي به تمرينات تيم پرسپوليس گفت: من با کريمي و مانوئل صحبت خواهم کرد و مشکلات بوجود آمده را بررسي خواهم کرد و بهترين تصميمي که به نفع تيم باشد را خواهم گرفت و اگر به جمع بندي مثبتي برسم احتمال بازگشت علي کريمي به تيم وجود دارد.


محمد رويانيان در مورد آخرين نتايج بررسي مسموميت بازيکنان پرسپوليس در ديدار با سپاهان گفت: اتفاقي بود که هيچ توجيهي نمي توان براي آن داشت جزء اينکه بگوييم يک اتفاق ماورا الطبيعه بوده به طوريکه آزمايشگاه ها نيز نمي توانند دليل اين اتفاق ماورا الطبيعه را توجيه کنند.



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 9:56 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

هافبک تيم فوتبال گهر لرستان گفت: آقايان مثل ليگ يک مي‌خواهند با 900 ميليون تومان تيم‌داري کنند.


    محمد پروين در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اظهار داشت: علي رغم گذشت 9 هفته از ليگ برتر متاسفانه وضعيت گهر بحراني است و مانند يک بچه سر راهي فقط با مشکلات دست و پنجه نرم مي‌کنيم.


وي افزود: قرار است به زودي با توجه به مشکلاتي که پيش آمده اسماعيل حيدر‌پور، مدير اجرايي هم کمي پول براي تيم آورده و به اين بچه‌ها داده را مانند مهدي تارتار فراري بدهند و قطعا فردا يا پس فردا نوبت بازيکنان است.


پروين ادامه داد: در ليگ يک با 900 ميليون تيم را به ليگ برتر آوردند و با همين پول در ليگ برتر مي‌خواهند ماندگار بشوند، اما قطعا اين اتفاق نمي‌افتد. متاسفانه آقايان خوابند و اگر زود بيدار نشوند گهر را دوباره در ليگ يک خواهند ديد.


وي خاطرنشان کرد: مشکلات زيادي داريم که بايد زودتر حل شود. به هر استاني مي‌رويم متاسفانه بچه‌ها کمي از قبل بازنده هستند. به خدا نمي‌توانيم در چشمان هواداران گهر که تعصب خاص خودشان را دارند نگاه کنيم؛ اميدوارم زودتر به اين تيم سر و ساماني بدهند چون همين فردا هم دير است. آنقدر داخل مشکلات شده‌ايم که اصلا نتايج بازي‌ها را نيز فراموش کرديم.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 4:23 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تيم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادي برابر فجرسپاسي شيراز بدون گل متوقف شد.


 

ديدار دو تيم استقلال و فجرسپاسي از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور 18 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) برگزار شد و با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

بازيکنان جوان فجر انگيزه مضاعفي در اين بازي داشتند و تلاش مي‌کردند توانايي‌هاي خود را به رخ ملي‌پوشان استقلال بکشند.

حنيف عمران‌زاده در دقايق پاياني به جاي سياوش اکبرپور به ميدان آمد تا در خط حمله آبي‌ها از قدرت سرزني خود استفاده کند. آرش برهاني ديگر مهاجم استقلال نيز تعويض شد.

محسن قهرماني داور مسابقه بود.

با اين تساوي استقلال 13 امتيازي و فجرسپاسي 15 امتياز شد.

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، سيد ميثم حسيني، پژمان منتظري، امير حسين صادقي، خسرو حيدري، جواد نکونام، جي ليد ساموئل( از دقيقه 46 علي حمودي)، فابيو جان واريو، روديگو توزي، سياوش اکبرپور( از دقيقه 85 حنيف عمران‌زاده) و آرش برهاني(از دقيقه 64 فريدون زندي)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب فجرسپاسي:

وحيد شيخ ويسي، سعيد قزلکچي، خالد شفيعي، محمد آفند، عليرضا جليلي، رضا حقيقي، عباس محمدرضايي( از دقيقه 78 ديگو ماکسيمو)، مجتبي ترشيز( از دقيقه 60 فرشيد اسماعيلي)، جابر انصاري( از دقيقه 88 اميد خليلي)، سيد محمدرضا حسيني، محمدمهدي نظري

سرمربي: محمود ياوري

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 4:22 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 4:21 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن پس از برتري برابر داماش از داور اين مسابقه انتقاد کرد.


 

علي دايي پس از پيروزي يک بر صفر مقابل داماش گيلان که به دليل محروميت داماش از برگزاري ديدار خانگي در رشت در قزوين برگزار شد، گفت: از مردم قزوين بسيار تشکر مي کنم که امروز تيم راه آهن را تشويق کردند. فکر مي کنم هر دو تيم در نيمه نخست تدافعي بازي کردند اما با اين حال راه آهن بيشتر مالک توپ بود.

سرمربي راه آهن اضافه کرد: در نيمه دوم چند موقعيت خوب براي گلزني بدست آورديم و بهتر از داماش بازي کرديم و از روي نقطه پنالتي در اواخر بازي گل زديم. نظم تاکتيکي خوبي در اين بازي داشتيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا از مجتبي شيري که ستاره راه آهن است از ابتدا استفاده نکرده، اظهار داشت: ما چيزي به نام ستاره نداريم و تمام بازيکنان خوب هستند.

دايي در مورد داوري حسن اکرمي عنوان کرد: داور هر اتفاقي رخ مي داد به سود داماش سوت مي زد. در اين بازي داور مهربان همه سوت ها را به سود داماش زد.

دايي در مورد اينکه راه آهن مي تواند سهميه کسب کند، گفت: قطعا تلاش ما براي کسب ليگ قهرمانان آسيا است. در بازي هاي بعدي هم اميدواريم نتيجه دلخواه را بگيريم.

 



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 4:20 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

بازيکن تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: هر بازيکني که از تيم ما گفته براي سقوط نکردن مي‌جنگيم شوخي کرده است.


 

محمد آفند پس از تساوي بدون گل برابر استقلال گفت: بازي خوبي انجام داديم. در هر مسابقه براي پيروزي و گرفتن 3 امتياز به ميدان مي‌آييم و خدا را شکر از استقلال که تيم پرمهره‌اي است امتياز گرفتيم.

اين بازيکن در مورد اينکه برخي از بازيکنان فجر مي‌گويند براي سقوط نکردن مي‌جنگيم، خاطرنشان کرد: هر بازيکني که چنين حرفي زده شوخي کرده است. هدف ما قرار گرفتن در بالاي جدول است.

وي در مورد اينکه فجر قهرمان مي‌شود يا نه گفت: قهرمان نه ولي براي کسب سهميه آسيايي مي‌جنگيم.

آفند در مورد اينکه آيا فجر سپاسي به سرنوشت برق شيراز دچار مي‌شود و در نيم فصل دوم سقوط مي‌کند گفت: ما به سرنوشت برق دچار نمي‌شويم.

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:13 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


تيم فوتبال تراکتورسازي با برتري پرگل برابر گهر دورود به صدر جدول صعود کرد.


 

هفته نهم ليگ برتر از ساعت 16:30 با دو ديدار آغاز شد. نتيجه اين دو ديدار به شرح زير است:

تراکتورسازي 5 - گهر دورود صفر

گل‌ها: قاسم دهنوي (16)، لوپز(26)، فرزاد حاتمي(45)، مهدي سيد صالحي (66) و گونزالس(90)

تراکتورسازي با اين برد به صدر جدول صعود کرد.

داماش گيلان صفر - راه آهن يک

گل: فرزاد آشوبي(90+2)پنالتي

اين ديدار به دليل محروميت تيم داماش از برگزاري بازي در داخل خانه در قزوين برگزار شد.

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

کاپيتان تيم فوتبال فجر سپاسي ازکسب تساوي مقابل استقلال ابراز رضايت کرد.


 

رضا حقيقي پس از تساوي بدون گل استقلال و فجرسپاسي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما نيمه نخست را خيلي خوب شروع کرديم و در کل از استقلال بهتر کار کرديم. اما در نيمه دوم کمي با احتياط کار کرديم چرا که به هر حال استقلال در زمين خودش بازي مي‌کرد و نياز به 3 امتياز اين مسابقه داشت.

وي افزود: مساوي براي ما نتيجه بهتري بود. خدا را شکر مي‌کنم که يک امتياز از استقلال گرفتيم و به هدفمان رسيديم.

حقيقي درباره زمين خوردن‌هاي متعدد بازيکنان تيمش گفت: ما به هيچ عنوان به دنبال وقت تلف کردن نبوديم چرا که تيمي که بخواهد وقت کشي کند اين کار را از دروازه‌بان خود شروع مي‌کند اما ديديد که شيخ ويسي تنها يک بار آن هم 30 ثانيه روي زمين افتاده بود و به غير از آن مساله خاص ديگري پيش نيامد.

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدير عامل باشگاه استقلال در واکنش به تشويق مجيدي از سوي هواداران اين تيم گفت: اين موضوع روي بازيکنان تاثير منفي مي‌گذارد.


 

علي فتح الله زاده پس از تساوي بدون گل استقلال برابر فجر سپاسي در چارچوب هفته نهم ليگ برتر فوتبال گفت: هم بازي خوبي بود و هم بد. 85 دقيقه حمله کرديم و موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه فجر به وجود آورديم اما فجر هم خوب بازي کرد.

وي درباره حضور عمران زاده به عنوان مهاجم خاطرنشان کرد: عمران زاده پيش از اين در پست مهاجم بازي کرده بود و هم اکنون قصد داريم آرام آرام بار ديگر به اين پست بازگردد.

مدير عامل استقلال افزود: فجر را نبايد دست کم بگيريم. آنها 6 گل به داماش زدند و در صدر جدول قرار دارند. برابر تيم جوان و با انگيزه‌اي به تساوي دست يافتيم.

فتح الله زاده در خصوص تشويق مجيدي از سوي هواداران و اينکه آيا اين موضوع روي روحيه بازيکنان تاثير منفي ندارد، يادآور شد: اين موضوع روي بازيکنان تاثير منفي مي‌گذارد. هواداران بايد بدانند ما هم اکنون جاي خالي نداريم که بخواهيم بازيکني جذب کنيم. از تشويق مجيدي ناراحت نمي‌شويم اما بهتر است هواداران، تيم و بازيکنان را تشويق کنند تا بتوانند در آينده نتايج خوب را ادامه دهند.

وي افزود: انتظار نداريم هواداران به اين شکل تيم را همراهي کنند. ما هم اکنون يک بازي کمتر داريم و در رده خوبي قرار داريم. اگر بازي عقب افتاده‌مان را حساب کنيم 3 امتياز خواهيم گرفت و جزء 3 تيم اول خواهيم بود که نتيجه بدي نيست. هواداران بايد خويشتن دار باشند. اگر در رتبه‌هاي پايين بوديم مي‌توانستند عليه تيم شعار دهند اما هم اکنون در رده خوبي قرار گرفته‌ايم.

مدير عامل باشگاه استقلال در مورد پيش بيني خود از جايگاه تيم گفت: فکر مي‌کردم که جزء 3 تيم اول باشيم و با توجه به يک بازي کمتري که داريم به اين هدف رسيده‌ايم. جايمان در جدول خوب است و شايد يک بازي کمتري که داريم به چشم نمي‌آيد. در مجموع از تمام بازيکنان راضي هستم. ما يک 3 امتياز مخفي داريم که با آن 16 امتيازي مي‌شويم.

فتح الله زاده درباره مشکلات پرسپوليس تصريح کرد: من رگه‌هايي از درست شدن در تيم پرسپوليس مي‌بينيم. اين تيم آرام آرام از بحران خارج مي‌شود و مي‌تواند به رتبه‌هاي بالاي جدول راه يابد. به رويانيان گفتم تساوي برابر سپاهان هم بد نيست زيرا اين تيم قدرتمند است.

مدير عامل باشگاه استقلال در خصوص برطرف شدن کدورت‌هايش با رويانيان عنوان کرد: با مدير عامل پرسپوليس همه جا مي‌روم و با هم کار مي‌کنيم. درست است که رقيب هم هستيم اما در بيرون زمين براي رسيدن به اهداف يکديگر تلاش مي‌کنيم.

وي درباره بودجه باشگاه استقلال و بحث اسپانسري تيم فوتبال اين باشگاه گفت: بودجه باشگاه استقلال 17 ميليارد و نيم است اين در حالي است که برخي از تيم‌هاي شهرستاني بودجه‌اي بالغ بر 22 ميليارد دارند. بحث اسپانسري استقلال نيز برطرف شده و چک‌هاي آن را گرفتم.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:6 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

پزشک پرسپوليس اعلام کرد مهرداد پولادي با رفع مصدوميت به بازي هفته آينده اين تيم مقابل آلومينيوم هرمزگان مي‌رسد.


 

دکتر وجيه الله چشمه‌سري پزشک تيم فوتبال پرسپوليس اعلام کرد مهرداد پولادي براي بازي پرسپوليس مقابل آلومينيوم هرمزگان که پنجشنبه 6 مهر در تهران برگزار مي‌شود، مشکلي ندارد و مي‌تواند قرمزپوشان را همراهي کند.

تکليف نهايي غلامرضا رضايي نيز که همچنان از ناحيه کشاله احساس درد دارد پس از بازي روز يکشنبه با سپاهان مشخص خواهد شد.

 



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

عقيلي چهار هفته از ميادين دور خواهد بود


مدافع ملي پوش ايراني باشگاه القطر به خاطر مصدوميت چهار هفته از ميادين فوتبال دور خواهد بود و به همين خاطر احتمالا به بازي ايران و کره جنوبي نمي‌رسد.


 

هادي عقيلي که در اولين مسابقه تيم القطر در ليگ باشگاه‌هاي اين کشور مصدوم شد به مدت چهار هفته قادر به همراهي تيمش نخواهد بود. سايت باشگاه القطر در گزارشي که از وضعيت کلي اين تيم ارائه داده، چنين موضوعي را اعلام کرده است.

اين در حالي است که تيم ملي ايران روز 25 مهرماه در چهارمين مسابقه خود در مسابقات نهايي انتخابي جام جهاني در ورزشگاه آزادي به مصاف کره جنوبي مي‌رود و عقيلي به اين مسابقه نخواهد رسيد. ايران در حال حاضر با چهار امتياز در رده دوم جدول گروه دوم قرار دارد.

 

 



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:2 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


ناظران AFC در حال بازرسي هستند؛

بهروان: حضورم در سازمان‌ليگ غيرقانوني نيست


بهروان در پاسخ به اين سؤال که آيا زمان سرپرستي او در سازمان ليگ برتر به پايان رسيده گفت: فکر نمي‌کنم حضورم غير قانوني باشد.


 

غلامرضا بهروان در مورد حضور ناظران AFC در ايران گفت: ناظران AFC چند روز است که در ايران حضور دارند و در حال بازرسي از دو ورزشگاه اکباتان و دستگردي هستند. امروز هم نمايندگان ديگري براي بررسي شرايط برگزاري مسابقات به ايران آمدند.

وي در مورد برگزاري بازي راه آهن و مس کرمان در هفته دهم و ميزباني راه آهن در اين مسابقه گفت: نمي شود ديدار با مس در ورزشگاه اکباتان برگزار شود. راه آهن هم نمي خواهد در ورزشگاه تختي تهران اين بازي را برگزار کند و به همين دليل درخواست کردند بازي در کرمان برگزار شود. مديريت قبلي مس کرمان موافقت خود را اعلام کرده بود و به احترام اين صحبت اعلام کرديم بازي در کرمان باشد.

بهروان در پاسخ به اين سوال که چرا بازي راه آهن و مس را در جزيره کيش برگزار نکردند، گفت: کيش بايد وضعيت برگزاري ليگ برتر را داشته باشد.

وي درباره بازي نفت تهران و صبا گفت: در تاريخ 23 مرداد برنامه را داديم و بعد از آن AFC ريز برنامه هاي نوجوانان را داد و گفتند از 48 ساعت قبل ورزشگاه را بايد در اختيار اي اف سي قرار دهيم. فکر مي کرديم مي توانيم تا سي و يکم شهريور از ورزشگاه استفاده کنيم. ميزباني قهرماني آسيا براي کشورمان است. ميزبان سران کشورهاي غير متعهد ها بوديم و همه همکاري کردند. اين روزها هم همه بايد کمک کنيم. من از راه آهن و نفت تهران تشکر مي کنيم که اين ميزباني را قبول کردند اما اين ميزباني براي همه خوب است.

بهروان در پاسخ به اين سؤال که آيا زمان سرپرستي او در سازمان ليگ برتر به پايان رسيده يا خير گفت: بايد انتخابات صورت گيرد و فکر نمي کنم حضورم غير قانوني باشد. حضور ذهن ندارم که ماده قانوني را بگويم و مي توانيد از نبي بپرسيد. فدراسيون هم تلاش مي کند مجمع برگزار شود. من در حال خدمت هستم و تا جايي که قانون اجازه دهد کار مي کنم.

وي در پاسخ به اين سؤال که گفته مي شود سازمان ليگ بايد به نيروي انتظامي پول دهد تا بتواند امنيت ورزشگاه را حفظ کند، گفت: چنين چيزي نيست و فقط بايد حق الزحمه آنها را بدهيم و مشکلي با اين مسئله نداشتيم. آنها امنيت ورزشگاه را هميشه تامين کرده اند.

بهروان در مورد جام حذفي گفت: ظرف چند روز آينده تکليف اين موضوع مشخص مي شود.

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه تماشا 01 مهر 1391

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 2:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه پیروزی 01 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 2:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه استقلال 01 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 2:57 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه گل 01 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 2:57 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه ابرار ورزشی 01 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 2:55 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه خبر ورزشی 01 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 1:8 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه تماشا 23 شهريور 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان