کلبه فراقط!!!
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:40 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه خبر ورزشی 13 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب




مدافع پيشين تيم فوتبال استقلال در سوگ مادرش نشست.


   جواد زرينچه بازيکن سال هاي دور استقلال صبح امروز در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشست.


  سايت "ورزش سه" اين مصيبت را به خانواده زرينچه تسليت مي گويد و براي بازماندگان آرزوي صبر مي کند.


روز گذشته هم امير قلعه نويي سرمربي استقلال مادر خود را از دست داد. مراسم تشييع پيکر مادر وي امروز برگزار مي شود و مراسم ختم اين مرحومه روز شنبه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار مي شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 1:14 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

جمعي از اهالي فوتبال سه شنبه شب براي عرض تسليت و همدردي با سرمربي تيم استقلال، به منزل وي رفتند.


   به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در پي فوت مادر امير قلعه نوعي در ظهر روز سه شنبه، منزل وي تا شب محل حضور جمعي از اهالي فوتبال بود.


علي فتح اله زاده، اصغر و محسن حاجيلو، امين نوروزي، محمد رويانيان، ميرشاد ماجدي، امير و مهدي عرب، علي اميري، سيد مهدي علوي، اسماعيل غني، شاهرخ بياني، پژمان منتظري، اميد طيري، نيما رسولي و جمعي از هواداران استقلال از افراد حاضر در اين مراسم بودند.


ضمن اينکه رييس و دبير فدراسيون فوتبال هم در تماس هايي با امير قلعه نوعي درگذشت مادر وي را به اين سرمربي تسليت گفتند.


گفتني است، مراسم تشييع مادر امير قلعه نوعي صبح روز پنجشنبه برگزار مي شود و مراسم درگذشت وي هم روز شنبه آينده در مسجد جامعه شهرک غرب برپا خواهد شد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



مهاجم تيم استقلال در بازي با صباي قم يک گل ديگر به ثمر رساند تا تعداد گل‌هاي خود را به عدد 100 برساند در اين ميان وي به رکوردزني در استقلال تا پايان فصل مي‌انديشد و اين اتفاق تا پايان فصل ميسر است.


    به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران مهاجم تيم استقلال در اين تيم تاکنون 100 گل به ثمر رسانده است و با اينکه در اکثر ديدارها حتي سرمربي و هواداران از عملکرد وي رضايت کامل ندارند، اما اين بازيکن توانسته است رکورد خوبي را از خود به جا بگذارد زيرا رضا عنايتي و فرهاد مجيدي دو مهاجم گلزن تيم استقلال که با وي در به ثمر رساندن گل براي اين تيم رقابت داشتند که در اين مورد به موفقيت نرسيدند زيرا آرش برهاني از تعداد گل‌هاي به ثمر رسيده توسط مجيدي و عنايتي عبور کرده و تعداد گل‌هايش را به عدد سه رقمي رسانده است.


فرهاد مجيدي و عنايتي 98 گل براي اين تيم به ثمر رساندند و برهاني در حال حاضر عضو تيم استقلال است، اما اين وضعيت براي فرهاد مجيدي و رضا عنايتي مانند آرش برهاني نيست زيرا مجيدي از فوتبال خداحافظي کرده است و از طرفي ديگر رضا عنايتي نيز در تيم مس کرمان بسر مي‌برد و مشخص نيست که بتواند در آينده براي آبي‌ها به ميدان برود يا نه؟


شايان ذکر است، اين مهاجم براي حضور در صدر جدول برترين گلزن تيم استقلال به 6 گل نياز دارد زيرا علي جباري براي اين تيم در مدت حضورش در تيم استقلال 105 گل به ثمر رسانده است و آرش برهاني مي‌تواند با به ثمر رساندن 6 گل رکورد علي جباري را پشت سر گذاشته و بهترين و برترين مهاجم تاريخ باشگاه استقلال لقب بگيرد.


اين بازيکن تا پايان فصل فرصت دارد تا از حضور در ترکيب تيم استقلال استفاده لازم را برده و با عملکردي متفاوت شرايط ايده آلي را براي خود رقم بزند و رکورد جالب توجهي را براي خود ايجاد و آن را حفظ کند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 2:11 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه استقلال 12 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:10 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


تنها 3 روز بعد از خداحافظي فرهاد مجيدي از دنياي فوتبال، آرش برهاني رکورد گلزني کاپيتان سابق استقلال را شکست.


 به نقل از سايت گل، برهاني با گلي که مقابل صباي قم به ثمر رساند، تعداد گل هاي خود با پيراهن استقلال را با 84 رساند و با اين اتفاق برهاني توانست بالاتر از مجيدي در جدول گلزنان تاريخ استقلال قرار بگيرد.

برهاني اکنون فقط 6 گل ديگر نياز دارد تا برترين گلزن تاريخ استقلال شود. برهاني در 151 بازي ليگ برتر 64 گل، در 25 بازي ليگ قهرمانان آسيا 9 گل و در 15 بازي جام حذفي نيز 11 گل زده و در مجموع 84 گل در 191 بازي براي استقلال به ثمر رسانده است. ميانگين گلزني او در هر بازي 0/44 است. در تاريخ استقلال علي جباري با 89 گل زده برترين گلزن است و آرش برهاني با 84 گل و فرهاد مجيدي با 83 گل در رده هاي بعدي قرار گرفته اند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:7 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

آرش برهاني گفت: فتح‌‌الله‌زاده قول داده به زودي مشکلات مالي حل شود.


 آرش برهاني پس از برتري يک بر صفر استقلال مقابل صبا گفت: صبا يکي از تيم‌هاي خوب ليگ است و ما توانستيم با ارائه يک بازي منطقي نتيجه خوبي کسب کنيم. صبا موقعيت آنچناني نداشت و بيشتر بازي در اختيار ما بود.

وي در خصوص عدم مصاحبه بازيکنان عنوان کرد: من گفته بودم دو هفته مصاحبه نمي‌کنم اما امروز آن دو هفته به پايان رسيده و مي‌بينيد که مصاحبه مي‌کنم.

برهاني در خصوص مشکلات مالي استقلال گفت: با فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و او قول داده مشکلات مالي را مرتفع کند و قرار شده تا دو روز ديگر اين مشکلات حل شود.

مهاجم استقلال درباره اينکه طلبکاران او به دنبال پولشان هستند، اظهار داشت: من از آنها مي‌خواهم صبور باشند و تحمل کنند چرا که فتح الله زاده قول داده مشکل مالي حل شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:6 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

يرعامل باشگاه استقلال درباره شعار هواداران استقلال گفت: امروز برديم و چرا نبايد فرهاد مجيدي را تشويق کنند؟


 علي فتح‌الله زاده پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل صباي قم گفت: امير قلعه‌نويي نشان داد که مربي بزرگي است و بازيکنان تيم غيرتمند بازي کردند و من از آنها تشکر مي‌کنم. تيم ما تحت فشار بازي کرد.

وي در خصوص حواشي خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال اظهار داشت: عده‌اي سعي داشتند فرهاد مجيدي را مقابل باشگاه استقلال بگذارند اما هم فرهاد زرنگ است و هم ما تحت تأثير قرار نمي‌گيريم. عده‌اي مي‌خواهند فرهاد را خراب کنند اما امروز بين هواداران رفتم و خواستم فرهاد را تشويق کنند. او جدا از ما نيست و بهتر است انصاف را رعايت کنيم.

فتح‌الله‌زاده تصريح کرد: امروز استقلال برد و چرا نبايد فرهاد مجيدي را تشويق کنند؟ امروز براي مظلوميت امير قلعه‌نويي غصه خوردم چرا که همه به او حمله مي‌کنند. زورشان در زمين به او نمي‌رسد و جور ديگري به دنبال تلافي هستند. من دست بچه‌هاي باغيرت تيمم را مي‌بوسم. هنوز يک ريال به آنها پول نداده‌ام، همه تيم‌ها حداقل 20درصد خود را  گرفته‌اند اما بچه‌هاي استقلال به عشق اين هواداران پولي نگرفته‌اند و هواداران هم نشان دادند که هم شعور دارند و هم شرايط را مي‌فهمند.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا فرهاد مجيدي به استقلال باز مي‌گردد يا خير گفت: دوست دارم فرهاد مجيدي با پيراهن استقلال خداحافظي کند. عده‌اي خواستند ما را بي‌معرفت و نامرد جلوه دهند اما نشان خواهيم داد که اينطور نيست. من هميشه از آدم‌هايي که بزرگ‌اند ناراحت نمي‌شوم و از بي‌معرفتي رنج مي‌برم. فوتبال ارزش اين را ندارد که به کسي نارو بزنيم. اکنون زمان حمايت از استقلال است و مطمئن باشيد اين استقلال نتيجه مي‌گيرد.

فتح‌الله زاده در پاسخ به اين سؤال که فکر نمي‌کنيد اگر امروز نمي‌برديد تيم به حاشيه مي‌رفت، گفت: حتي اگر در ثانيه‌هاي اول گل نمي‌زديم موفق به گلزني مي‌شديم.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:15 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       



روزنامه استقلال 11 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 4:23 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تيم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادي برابر فجرسپاسي شيراز بدون گل متوقف شد.


 

ديدار دو تيم استقلال و فجرسپاسي از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور 18 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) برگزار شد و با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

بازيکنان جوان فجر انگيزه مضاعفي در اين بازي داشتند و تلاش مي‌کردند توانايي‌هاي خود را به رخ ملي‌پوشان استقلال بکشند.

حنيف عمران‌زاده در دقايق پاياني به جاي سياوش اکبرپور به ميدان آمد تا در خط حمله آبي‌ها از قدرت سرزني خود استفاده کند. آرش برهاني ديگر مهاجم استقلال نيز تعويض شد.

محسن قهرماني داور مسابقه بود.

با اين تساوي استقلال 13 امتيازي و فجرسپاسي 15 امتياز شد.

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، سيد ميثم حسيني، پژمان منتظري، امير حسين صادقي، خسرو حيدري، جواد نکونام، جي ليد ساموئل( از دقيقه 46 علي حمودي)، فابيو جان واريو، روديگو توزي، سياوش اکبرپور( از دقيقه 85 حنيف عمران‌زاده) و آرش برهاني(از دقيقه 64 فريدون زندي)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب فجرسپاسي:

وحيد شيخ ويسي، سعيد قزلکچي، خالد شفيعي، محمد آفند، عليرضا جليلي، رضا حقيقي، عباس محمدرضايي( از دقيقه 78 ديگو ماکسيمو)، مجتبي ترشيز( از دقيقه 60 فرشيد اسماعيلي)، جابر انصاري( از دقيقه 88 اميد خليلي)، سيد محمدرضا حسيني، محمدمهدي نظري

سرمربي: محمود ياوري

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدير عامل باشگاه استقلال در واکنش به تشويق مجيدي از سوي هواداران اين تيم گفت: اين موضوع روي بازيکنان تاثير منفي مي‌گذارد.


 

علي فتح الله زاده پس از تساوي بدون گل استقلال برابر فجر سپاسي در چارچوب هفته نهم ليگ برتر فوتبال گفت: هم بازي خوبي بود و هم بد. 85 دقيقه حمله کرديم و موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه فجر به وجود آورديم اما فجر هم خوب بازي کرد.

وي درباره حضور عمران زاده به عنوان مهاجم خاطرنشان کرد: عمران زاده پيش از اين در پست مهاجم بازي کرده بود و هم اکنون قصد داريم آرام آرام بار ديگر به اين پست بازگردد.

مدير عامل استقلال افزود: فجر را نبايد دست کم بگيريم. آنها 6 گل به داماش زدند و در صدر جدول قرار دارند. برابر تيم جوان و با انگيزه‌اي به تساوي دست يافتيم.

فتح الله زاده در خصوص تشويق مجيدي از سوي هواداران و اينکه آيا اين موضوع روي روحيه بازيکنان تاثير منفي ندارد، يادآور شد: اين موضوع روي بازيکنان تاثير منفي مي‌گذارد. هواداران بايد بدانند ما هم اکنون جاي خالي نداريم که بخواهيم بازيکني جذب کنيم. از تشويق مجيدي ناراحت نمي‌شويم اما بهتر است هواداران، تيم و بازيکنان را تشويق کنند تا بتوانند در آينده نتايج خوب را ادامه دهند.

وي افزود: انتظار نداريم هواداران به اين شکل تيم را همراهي کنند. ما هم اکنون يک بازي کمتر داريم و در رده خوبي قرار داريم. اگر بازي عقب افتاده‌مان را حساب کنيم 3 امتياز خواهيم گرفت و جزء 3 تيم اول خواهيم بود که نتيجه بدي نيست. هواداران بايد خويشتن دار باشند. اگر در رتبه‌هاي پايين بوديم مي‌توانستند عليه تيم شعار دهند اما هم اکنون در رده خوبي قرار گرفته‌ايم.

مدير عامل باشگاه استقلال در مورد پيش بيني خود از جايگاه تيم گفت: فکر مي‌کردم که جزء 3 تيم اول باشيم و با توجه به يک بازي کمتري که داريم به اين هدف رسيده‌ايم. جايمان در جدول خوب است و شايد يک بازي کمتري که داريم به چشم نمي‌آيد. در مجموع از تمام بازيکنان راضي هستم. ما يک 3 امتياز مخفي داريم که با آن 16 امتيازي مي‌شويم.

فتح الله زاده درباره مشکلات پرسپوليس تصريح کرد: من رگه‌هايي از درست شدن در تيم پرسپوليس مي‌بينيم. اين تيم آرام آرام از بحران خارج مي‌شود و مي‌تواند به رتبه‌هاي بالاي جدول راه يابد. به رويانيان گفتم تساوي برابر سپاهان هم بد نيست زيرا اين تيم قدرتمند است.

مدير عامل باشگاه استقلال در خصوص برطرف شدن کدورت‌هايش با رويانيان عنوان کرد: با مدير عامل پرسپوليس همه جا مي‌روم و با هم کار مي‌کنيم. درست است که رقيب هم هستيم اما در بيرون زمين براي رسيدن به اهداف يکديگر تلاش مي‌کنيم.

وي درباره بودجه باشگاه استقلال و بحث اسپانسري تيم فوتبال اين باشگاه گفت: بودجه باشگاه استقلال 17 ميليارد و نيم است اين در حالي است که برخي از تيم‌هاي شهرستاني بودجه‌اي بالغ بر 22 ميليارد دارند. بحث اسپانسري استقلال نيز برطرف شده و چک‌هاي آن را گرفتم.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:43 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه استقلال 21 شهريور 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:21 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

طبق توافق سازمان ليگ، باشگاه راه‌آهن و ورزشگاه آزادي ديدار تيم‌هاي راه‌آهن و استقلال در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.


   طبق توافق مسئولان باشگاه راه آهن با مسئولان ورزشگاه آزادي و سازمان ليگ قرار شد ديدار تيم هاي راه آهن و استقلال از هفته هشتم ليگ برتر در ورزشگاه آزادي برگزار شود.


قرار بود اين مسابقه با توجه به اينکه تيم راه آهن ميزبان است در ورزشگاه تختي تهران برگزار شود اما مسئولان راه آهن پيش از اعلام سازمان ليگ با مسئولان ورزشگاه آزادي قرارداد امضا کرده بود اما ورزشگاه آزادي به دليل برگزاري بازي پرسپوليس با نفت تهران در روز يکشنبه هفته آينده حاضر به برگزاري بازي استقلال و راه آهن در روز شنبه نشده بود اما با کش و قوس هاي فراوان در نهايت تصميم گرفته شد که اين مسابقه همان روز شنبه در ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادي برگزار شود و روز دوشنبه هم ديدار تيم هاي پرسپوليس و نفت تهران در اين ورزشگاه برگزار مي شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 5:54 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي استقلال در پايان ديدار تدارکاتي تيمش برابر داماش اظهار کرد که تيم رقيب بهتر از استقلال کار کرد.


امير قلعه‌نويي در پايان ديدار تدارکاتي استقلال و داماش اظهار کرد: به نظر من داماش بهتر از ما بازي کرد. آن‌ها هم از نظر ايجاد موقعيت هم پاسکاري با برنامه‌تر بودند ضمن اينکه از تيم ما به دليل اينکه به نوعي به سه قسمت تقسيم شده نبايد توقع زيادي مي‌داشتيم.

قلعه‌نويي درباره ديدار استقلال و راه آهن که قرار است در ورزشگاه تختي برگزار شود گفت: ما ميهمان هستيم و راه آهن ميزبان است. طبيعتا بهتر است که اين بازي در آزادي برگزار شود چرا که راه آهن هم تيمي است که خوب بازي مي‌کند و زمين بازي مي‌تواند در کيفيت کار دو تيم تاثيرگذار باشد. به هر حال در هر زميني که سازمان ليگ بگويد بازي مي‌کنيم.

سرمربي استقلال درباره ترکيب جديد هيات مديره استقلال و اظهار نظر اعضاي جديد مبني بر اينکه نمي‌توانند به استقلال کمک مالي کنند گفت: من مسئول فني هستم و درباره مسائل فني صحبت مي‌کنم. تيم‌هاي بزرگي مانند استقلال و پرسپوليس نبايد با مشکلات مالي روبه‌رو باشند. اگر مشکلات مالي نبايد برطرف شود پس چه چيزي بايد حل شود؟ معتقدم اگر مي‌گذاشتند فتح‌الله‌زاده کارش را انجام مي‌داد و از اسپانسر 20 ميليارد و 10 ميلياردي صحبت نمي‌کردند، زمان از او گرفته نمي‌شد و مي‌توانست کارش را انجام دهد. سال گذشته تا اين زمان باشگاه به بازيکنان مبلغي هم پرداخت کرد اما امسال به دليل اينکه زمان از فتح‌الله‌زاده گرفته شد، اين مسئله انجام نشد.

قلعه‌نويي در ادامه بيان کرد: همه تيم‌ها تاکنون پولي را دريافت کرده‌اند و آن‌هايي هم که مي‌گويند هنوز چيزي نگرفته‌اند حدود 30 ـ 40 درصد مبلغ قراردادشان پرداخت شده است. اين مسئله زماني حادتر مي‌شود که مي‌بينيم تيم رقيب پول خوبي گرفته است. اگر استقلال و پرسپوليس هر دو با مشکل مالي مواجه بودند، اين مسئله راحت‌تر بود. در حال حاضر بايد مشکلات مالي ما حل شود.

وي درباره ديدار با راه‌آهن و بازيکناني که در اختيار نخواهد داشت گفت: فکر مي‌کنم تنها سياوش اکبرپور و حنيف عمران‌زاده را در اختيار نداشته باشيم و ساير بازيکنان آماده بازي هستند. جانواريو و حيدري هم مشکل خاصي ندارند.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 7:51 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تيم‌هاي استقلال و داماش در ديدار دوستانه به تساوي رسيدند.


ديدار تدارکاتي تيم هاي استقلال و داماش در کمپ اختصاصي استقلال از ساعت 17:30 آغاز شد و با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد. گل استقلال را امين منوچهري در دقيقه 18 به ثمر رساند. در دقيقه 70 افشين چاووشي براي داماش گلزني کرد.

* براي تماشاي اين بازي نزديک 600 نفر در کمپ اختصاصي استقلال حضور پيدا کردند. از جمله افرادي که براي تماشاي اين بازي در کمپ حضور پيدا کرده بودند مي توان به علي اميري معاون ورزشي استقلال و مهدي فنوني زاده پيشکسوت آبي پوشان اشاره کرد.

* ميلاد ميداودي به طور جداگانه به هنگام بازي به تمرين پرداخت.

* امين منوچهري قبل از شروع بازي از سوي هواداران استقلال تشويق شد.

* سياوش اکبرپور بعد از 8 روز غيبت از امروز استارت تمرين خود را زد. او براي دقايقي با دکتر نوروزي در مورد وضعيت خود صحبت کرد.

* کيانوش رحمتي که رباط پاي خود را تحت �مل جراحي قرار داده براي تماشاي اين بازي در کمپ حضور پيدا کرده بود. اين بازيکن از سوي هواداران استقلال تشويق شد. آنها لقب «کيانوش با تعصب» به وي داده بودند.

* مسئولان کمپ عکس بازيکنان استقلال را به طور جداگانه در مکان هاي مختلف کمپ نصب کرده بودند.

* در کمپ استقلال به جاي نيمکت براي بازيکنان نيمکت نشين دو تيم صندلي گذاشته بودند.

* فابيو جانواريو غايب استقلال در اين مسابقه بود.

* براي تيم استقلال ليام ردي، حنيف عمران زاده، امير حسين صادقي، ميثم حسيني، محمد انصاري، فريدون زندي، ساموئل، توزي، امين منوچهري، آرش برهاني و ميثم بائو به ميدان رفتند. در نيمه دوم نيز ميلاد ميداودي، مهدي اسلامي، آرمن طهماسبي براي استقلال به ميدان رفتند.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:طالب لو,استقلال,فیفا,باشگاه,بدنساز,, :: 6:22 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

دروازه‌بان پيشين تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد که به خاطر طلبش از اين تيم به فيفا شکايت نکرده است.


   وحيد طالب لو در مورد اينکه گفته مي شود به دليل طلبي که از باشگاه استقلال دارد به فيفا شکايت کرده است، عنوان کرد: اين خبر صحت ندارد و نمي دانم برخي اين خبرها را از کجا مي آورند.


وي افزود: آقاي فتح الله زاده يک سال و نيم قبل به من قول داد هر گاه به باشگاه استقلال پول آمد با من مثل بازيکنان استقلال برخورد کند و طلبم را بدهد و من همچنان منتظر هستم آقاي فتح الله زاده قول خود را عملي کند و صبر کرده ام اما فکر نمي کنم صبر من خيلي طولاني باشد و شايد به زودي مجبور به اقدام ديگري شوم.


طالب لو در مورد آخرين شرايط دستش که در اواخر فصل گذشته مجبور به جراحي شد، گفت: از امروز تمرينات بدنسازي خود را آغاز مي کنم. خوشبختانه دستم ديگر مصدوم نيست و روند بهبودي ام خيلي خوب پيش رفت. با يک بدنساز به توافق رسيده ام و زير نظر او کارهاي بدني ام را انجام مي دهم.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 4:12 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 3:35 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


سازمان ليگ برتر فوتبال محل برگزاري بازي راه‌آهن و استقلال را مشخص کرد.


  در شرايطي که باشگاه راه‌آهن مي خواهد به عنوان ميزبان، ديدار با استقلال در ورزشگاه اکباتان تهران يا ورزشگاه جزيره کيش برگزار شود سازمان ليگ امروز طبق برنامه قبلي تصميم گرفت اين بازي روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه تختي تهران برگزار شود.


در صورتي که قرار باشد محل برگزاري بازي تغيير کند اين مسابقه در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.


ورزشگاه آزادي مخالفت خود را با برگزاري اين مسابقه اعلام کرده است. دليل مخالفت ورزشگاه آزادي اين است که پرسپوليس روز شنبه آينده يعني يک روز پس از بازي استقلال بايد در اين ورزشگاه به مصاف نفت تهران برود و مسئولان ورزشگاه معتقدند برگزاري بازي در دو روز متوالي به چمن ورزشگاه فشار مي آورد و آسيب مي زند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 2:26 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: طبق آخرين ابلاغيه از سازمان ليگ بازي ما با راه‌آهن بايد در ورزشگاه تختي تهران برگزار شود.


   ميرشاد ماجدي در مورد درخواست باشگاه راه آهن مبني بر اينکه بازي با استقلال در روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه جزيره کيش برگزار شود، اظهار داشت: ظاهرا باشگاه راه آهن به دليل مخالفت ورزشگاه آزادي براي برگزاري اين مسابقه در نامه اي به کفاشيان اعلام کرده استاديوم دوم اين تيم ورزشگاه کيش است و مي خواهند بازي در اين ورزشگاه برگزار شود اما سازمان ليگ آخرين ابلاغي که به ما داده برگزاري بازي در ورزشگاه تختي تهران و از ساعت 19:45 است.


وي افزود: قطعا سازمان ليگ اگر مي خواست اين مسابقه در ورزشگاه کيش برگزار شود به ما اطلاع مي داد چون باشگاه استقلال هم بايد تمهيدات لازم را براي رفتن به کيش و رزرو هتل انجام دهد. در هر صورت ما تابع سازمان ليگ هستيم و هر تصميمي بگيرند قبول مي کنيم.


گفتني است، باشگاه راه آهن در فصل جاري بعد از ورزشگاه اکباتان تهران، ورزشگاه کيش را به عنوان ورزشگاه دوم خود انتخاب کرده است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 11:26 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

بازيکن تيم فوتبال استقلال مي‌گويد که اگر قرار باشد مشکلات مالي ادامه داشته باشد نبايد زياد به آينده خوش‌بين بود.


   ميثم بائو در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص وضعيت استقلال صحبت‌هاي زير را مطرح کرد.


* استقلال با وجود اينکه ظاهرا تمرينات خوبي را پشت سر مي‌گذارد اما خوب نتيجه نمي‌گيرد؟


ما تمرينات خوبي انجام مي‌دهيم و خوشبختانه کم کم بازيکنان مصدوم هم مي‌رسند. از لحاظ فني پيشرفت خوبي کرده‌ايم حتي در بازي با ابومسلم که تدارکاتي بود پر هيجان ظاهر شديم، اما هنوز اول فصل است. استقلال از هفته دهم به بعد يک تيم کامل مي‌شود.


* با همه اين اوصاف امسال استقلال مثل استقلال سال‌هاي گذشته امير قلعه نويي نيست؟


اگر قرار باشد مشکلات مالي ادامه داشته باشد نبايد زياد به تيم خوش بين بود. 5 ماه است که بازيکنان تيم يک هزار توماني هم از باشگاه نگرفته‌اند. يادم مي‌آيد همان زماني که استقلال دچار بي پولي بود حداقل اول فصل 20 ميليون تومان دستمان را مي‌گرفت اما امسال چک گرفته‌ايم ولي از پول خبري نيست. ليگ ما يکي از غير حرفه‌اي ترين ليگ‌هاي دنيا است. به هر تيمي که مي‌رويم بايد طلب داشته باشيم. يک کميته انضباطي هم در ايران داريم که نه حکمي مي دهد و نه پولي مي‌گيرد. چرا من بايد 4 سال از پرسپوليس 60 ميليون تومان طلب داشته باشم؟ چرا ماليات پولمان را تا ريال آخر مي‌گيرند اما کسي نيست طلب ما را بگيرد. از شهرداري تبريز 140 ميليون تومان طلب دارم. نمي‌دانيم در اين شرايط بايد به فکر فوتبال باشيم يا پول‌هاي نگرفته است؟


* اما در روز مسابقه کسي که به پول فکر نمي‌کند؟


درست است روز مسابقه کسي به پول فکر نمي‌کند اما در تمرين که نمي‌توانيم فکرش را نکنيم. تيمي که اين همه طرفدار دارد و انتظارات از آن بالا است چطور مي‌تواند با اين مشکلات مالي اين انتظار را برآورده کند؟


* پس با اين حساب نبايد از استقلال توقع قهرماني داشت؟


ما صد در صد مدعي قهرماني هستيم. استقلال براي قهرماني بسته شده اما با اين شرايط کار سخت است و حتي دست سرمربي هم بسته مي‌شود. من مي‌دانم مديريت هم در تلاش است.


* دغدغه‌هاي مالي باعث شده نيمکت نشيني باشي يا مسئله ديگري است؟ چون ابتدا فصل که به استقلال آمدي خيلي‌ها به امير قلعه نويي بابت جذب تو خرده گرفتند؟


هيچ کس دوست ندارد بازي نکند اما شما بايد از سرمربي تيم بپرسيد که من چه عملکردي داشته‌ام. تا زماني که براي استقلال بازي کردم مثمر ثمر بودم و هنوز هم به دنبال فرصت هستم و مي‌دانم فرصت زياد است. مطمئن باشيد همين طور که قلعه نويي اعتقاد داشت و من را به استقلال آورد به من بازي مي‌دهد. هميشه به امير قلعه نويي احترام مي‌گذارم و مطمئن هستم من را بازي مي‌دهد. استقلال طوري بسته شده که در هر پست دو سه بازيکن دارد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 9:2 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه استقلال 19 شهريور 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 8:51 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تمرين استقلال امروز با تمرينات اختصاصي دو بازيکن مصدوم اين تيم پيگيري شد.


تيم فوتبال استقلال از ساعت 18 در کمپ زنده ياد حجازي تمرينات خود را پيگيري کرد.

مجيد صالح و سياوش اکبرپور همچنان در تمرينات اين تيم غايب هستند؛ مربي آبي پوشان در سفر به سر مي‌برد و اکبرپور با آسيب ديدگي روبه رو است.

* جانواريو که روز گذشته تنها 30 دقيقه تمرين کرده بود امروز زير نظر مربي بدنساز آبي پوشان تمريناتش را ادامه داد و خسرو حيدري نيز پس از 20 دقيقه تمرين به دويدن دور زمين پرداخت. اين دو بازيکن مصدوم هستند. همچنين هاشم بيک زاده که به تازگي از بند مصدوميت رهايي پيدا کرده تمرينات ويژه‌اي را زير نظر کادر پزشکي پشت سر گذاشت.

* امير قلعه نويي در ابتداي تمرين اجراي برنامه‌هاي تاکتيکي را بر عهده ستار همداني گذاشت و در بخش پاياني، برنامه‌ها را زير نظر گرفت.

* منصور پورحيدري و شاهرخ بياني در تمرين حضور داشتند.

* حدود 50 هوادار استقلال حضور داشتند.

* گرم کردن بدن‌ها ارسال از جناحين و ضربات سر بازيکنان به سمت دروازه و تمرين ضربات ايستگاهي از اصلي ترين برنامه‌هاي تمريني آبي پوشان بود. درخشش حنيف عمران زاده روي زدن ضربات آزاد با واکنش مربيان اين تيم روبه رو شد.

تمرين آبي پوشان ساعت 19:15 به پايان رسيد و قرار است استقلالي‌ها فردا از ساعت 17:30 در کمپ مرحوم حجازي در ديداري دوستانه به مصاف داماش گيلان بروند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 8:18 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

بازيکن تيم فوتبال راه آهن تهران، از انگيزه بالاي بازيکنان اين تيم براي رويارويي با تيم استقلال تهران در ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران خبر داد.


به نقل از ايرنا، نورمحمدي که دراردوي آمادگي تيم فوتبال راه آهن دراستانبول بسر مي برد گفت:بازيکنان تيم راه آهن تهران مانند گذشته از انگيزه و توانايي بالايي براي ديدار با تيم استقلال تهران برخوردارند.

وي ازتيم استقلال به عنوان يکي ازبهترين تيم هاي فوتبال ايران ياد کردوگفت:استقلال و پرسپوليس دوتيم پرهوادار ايران بشمار مي روند ، پرسپوليسي ها اکنون با بحران روبرو هستند و به نتايج خوبي در ليگ دست نيافته اند که اميدوارم اين تيم هر چه زودتر از بحران خارج شده و با توجه به بازيکناني که در اختيار دارد ، بازي هاي خوبي را از اين تيم در ليگ فوتبال باشگاه هاي ايران شاهد باشيم .

تيم استقلال نيز هميشه تيم هاي خوبي را روانه ليگ باشگاه هاي ايران کرده است و بدون ترديد ديدار با تيم استقلال براي بازيکنان تيم راه آهن از اهميت بسياري برخوردار است و از انگيزه بالايي براي اين ديدار برخوردارند.

اين مدافع تيم راه آهن تهران از تيم سايپا تهران به نيکي ياد کرد و گفت : تيم سايپا در هفت هفته اي که از ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران گذشته است چهره بسيار خوبي از خود نشان داده است و ديگر تيم هاي مدعي نيز در پي کسب قهرماني در ليگ هستند.

وي در پاسخ به سووالي در باره نتايج اردوي تيم راه آهن تهران در استانبول گفت : در مدتي که اردوي تيم راه آهن در استانبول داير شد ، بازيکنان به خوبي به تمرين پرداختند و کادر فني به اهداف خود در خصوص تشکيل اين اردو دست يافت.

نورمحمدي درباره چگونگي يارگيري صورت گرفته درتيم راه آهن تهران اظهارداشت با آنکه کادر فني تيم راه آهن تهران، زمان کمي را براي در اختيار بازيکنان در فصل نقل و انتقالات داشت،ولي بازيکنان خوبي جذب اين تيم شده اند و نتايج نسبتا خوبي نيز در ليگ کسب کرده ايم .

وي گفت : کادر فني در هدف گذاري خود ، يکي از رده هاي اول تا ششم را در فصل جاري ليگ براي تيم راه آهن در نظر گرفته است که اميدوارم به اين هدف دست يابيم.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 5:32 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

کادر فني تيم فوتبال استقلال با حضور چند تن از خبرنگاران عملکرد تعدادي از بازيکنان اين تيم را در دربي 75 بررسي کرد.


بنا به درخواست امير قلعه نويي، سرمربي تيم فوتبال استقلال از ساعت 16 امروز عملکرد هاشم بيک زاده، جواد نکونام و چند بازيکن ديگر با پخش تصاوير تلويزيوني، انيميشن و پوشش برنامه آناليز حرفه‌اي مورد بررسي قرار گرفت که در اين بين مهدي رحمتي در ديدار برابر پرسپوليس با مجموع 9.93 بهترين بازيکن استقلال شد، جانواريو با کسب عدد 9 دومين بازيکن خوب لقب گرفت و هاشم بيک زاده با عدد 8.42 يکي از 3 بازيکن برتر تيم استقلال لقب گرفت. در اين جلسه تمامي اعضاي کادر فني تيم استقلال به جز مجيد صالح در حضور قلعه نويي عملکرد تک تک بازيکنان اين تيم را براي خبرنگاران نشان داده و توضيحات لازم را روي تصاوير تلويزيوني ارائه کردند.جواد نکونام در ديدار با پرسپوليس با 8 کيلومتر و 393 متر دويده و از 40 پاس ممکن 26 پاس سالم ارسال کرده است.هاشم بيک زاده با 9 کيلومتر 210 متر دوندگي و 32 پاس سالم نفر بعدي است و جانواريو با 9 کيلومتر و 340 متر دويدن يکي از 3 بازيکن استقلال در ديدار با پرسپوليس بود.اين بازيکن برزيلي 17 توپ گيري به عمل آورده و مرتکب 2 خطا شده است.اين بازيکن 9 پاس ارضي و 10 پاس رو به جلو ارائه کرده و 24 پاس سالم نيز به هم تيمي‌هاي خود منتقل کرده است.در ادامه اين نشست بنا بر درخواست خبرنگاران عملکرد هاشم بيک زاده در ديدار مقابل ملوان نيز مورد بررسي قرار گرفت که اين بازيکن در اين مسابقه هم جزو بازيکنان خوب و رو به بالاي استقلال محسوب شده و نمرات خوبي گرفته است.همچنين پژمان منتظري در اين مسابقه يکي از بهترين بازيکنان استقلال بود که با 10 توپ گيري و بدون لو دادن توپ در منطقه به ميدان رفته محسوب شود.همچنين جواد نکونام در بازي با ذوب آهن مورد تحليل قرار گرفت که اين بازيکن نيز 47 پاس صحيح به هم تيمي‌هاي خود رسانده و 4 توپ را در جريان مسابقه به حريف واگذار کرده است.کادر فني استقلال عملکرد تک تک بازيکنان اين تيم را طي هفته‌هاي اخير مورد آناليز قرار داده و سرمربي اين تيم اعلام کرد که با توجه به برنامه‌هاي رو به جلوي اين تيم آبي پوشان هفته به هفته بهتر خواهند شد که البته اين آمار طبق توان بدني و توانايي‌هاي فني بازيکنان ارائه شده است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 9:21 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 1:54 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تمرين تيم فوتبال استقلال با تاخير سرمربي اين تيم و حضور هاشم بيک زاده برگزار شد.


تيم فوتبال استقلال که خود را براي ديدار مقابل راه آهن در رقابت‌هاي ليگ برتر آماده مي‌کند از ساعت 18 امروز در کمپ مرحوم حجازي تمرينات را پيگيري کرد. برنامه‌هاي آماده سازي آبي پوشان در حالي انجام شد که امير قلعه نويي با تاخير 20 دقيقه‌اي به ورزشگاه رسيد و مجيد صالح همچنان در تمرينات اين تيم غايب است. سياوش اکبر پور نيز در تمرين امروز حضور نداشت زيرا اين بازيکن با آسيب ديدگي مواجه است.

* هاشم بيک زاده که پس از دربي 75 با آسيب ديدگي روبه رو شده بود امروز در تمرين حاضر شد و تمرينات اختصاصي را انجام داد ضمن آنکه جانواريو باز هم نتوانست در تمرينات گروهي‌ تيمش شرکت کند.

* در ابتداي تمرين بازيکنان زير نظر حاج قاسم به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته و در گروه‌هاي دو و سه نفر به ارسال پاس‌هاي کوتاه روي آوردند. بخش سوم تمرين تمرينات هجومي بود که سرمربي استقلال براي بازيکنان در نظر گرفت و حتي در بخشي از تمرين در کنار آنها پا به توپ شد.

* هنگامي که بازيکنان اين بخش از تمرين را پشت سر گذاشته و روي دروازه‌ها حمله مي‌کردند ميلاد ميداودي قصد داشت با ضربه سر توپ را وارد دروازه کند که توپ به دست وي اصابت کرد و سرمربي آب پوشان از وي خواست تا اين کار را انجام ندهد و تلاش کند تا با ضربه سر به سمت دروازه ضربه بزند.

حسين ياريار مدير عامل باشگاه هنرمندان در بخشي از تمرين نزد سرمربي استقلال رفت و حدود 10 دقيقه با قلعه نويي به صحبت پرداخت.

* حدود 30 نفر از هواداران تيم استقلال از تمرين امروز اين تيم ديدند کردند ضمن آنکه شاهرخ بياني و ميرشاد ماجدي نيز تمرينات را از نزديک نظاره گر شدند.

* آرش برهاني با وجود سرماخوردگي در کنار ديگر بازيکنان تيم استقلال در تمرينات گروهي شرکت کرد.

تمرينات تيم استقلال، فردا مجددا پيگيري خواهد شد و اين تيم روز يکشنبه در تمرين اختصاصي اين باشگاه در ديداري دوستانه به مصاف داماش گيلان مي‌رود اعضاي تيم داماش فردا ساعت 16 به تهران سفر کنند و روز يکشنبه به مصاف استقلال بروند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 12:48 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

من دوست ندارم به خودم و تيم استرس بدهم و معتقدم مفيد بازي کردن بهتر از بازي کردن است. حدود 40 بازي ديگر باقي مانده و مي‌توانم خودم را ثابت کنم .


آخرين تصويري که هواداران استقلال از ميثم بائو در ذهن دارند، پاس گل ديدني او در بازي با ذوب‌آهن بود که زمينه‌ساز پيروزي آبي‌پوشان مقابل حريف اصفهاني شد.

بائو بعد از آن بازي ديگر توسط قلعه‌نويي به بازي گرفته نشد و پس از مدت‌‌ها در بازي دوشنبه استقلال مقابل ابومسلم به ميدان رفت. او همچنان ترجيح مي‌دهد در اين خصوص حرف نزد، بائو به گل مي‌گويد: «من عجله‌اي براي بازي کردن ندارم و امسال خيلي فرصت دارم که براي استقلال بازي کنم. از طرفي امير قلعه‌نويي هم به دنبال شناخت ترکيب اصلي است و فکر مي‌کنم تا يکي دو هفته آينده ترکيب ثابت تيمش را پيدا خواهد کرد.»

او در پاسخ به اين سوال که بهتر نيست انگيزه بيشتري داشته باشي و اينقدر نگويي که به اندازه کافي فرصت دارم خاطرنشان مي‌کند: «باور کنيد من تلاش مي‌کنم و بي‌خيال نيستم. در اردوي ترکيه شرايط خوبي داشتم و در بازي اول هم فيکس بودم. من نياز به زمان داشتم تا بعد از بازي اول باز هم به ميدان بروم تا در شرايط مسابقه قرار بگيرم ولي اين‌طور نشد. من منتظر يک فرصت هستم تا دوباره خودم را نشان دهم و هيچ بازيکني از نيمکت‌نشيني خوشحال نمي‌شود.»

او در پاسخ به اين سوال که چرا اهل حاشيه و اعتراض نيستي تاکيد مي‌کند: «من دوست ندارم به خودم و تيم استرس بدهم و معتقدم مفيد بازي کردن بهتر از بازي کردن است. حدود 40 بازي ديگر باقي مانده و مي‌توانم خودم را ثابت کنم، در ضمن من هيچ وقت نمي‌توانم به قلعه‌نويي بگويم مرا بازي بده يا اينکه بگويم چرا نيمکت‌نشين هستم.»

 بائو در مورد انتقادهايي که از جواد نکونام مي‌شود مي‌گويد: «جواد بازيکن بزرگي است و درست نيست که از او انتقاد کنيم. او شش، هفت سال در اروپا بوده و حالا نياز به زمان دارد تا خودش را با شرايط فوتبال ايران وفق دهد.» هافبک استقلال تيمش را از حالا قهرمان ليگ مي‌داند و در اين خصوص با قاطعيت مي‌گويد: «قهرمان مي‌شويم، يک درصد هم شک نکنيد.»



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 12:47 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرعامل باشگاه استقلال از مديرعامل پيشين پرسپوليس خواست که به استقلال برود.


وزارت ورزش هيئت مديره استقلال را به تازگي انتخاب کرده است. علي فتح الله زاده، بهرام افشارزاده، مقداد نجف نژاد، اميدوار رضايي، احمد شهرياري.

معمولا وقتي هيئت مديره باشگاهي تازه مشخص مي شود براي اداره باشگاه بايد کمي تامل کرد اما در پس مديريت چه اتفاقاتي رخ مي دهد مشخص نيست. پيشنهادهايي که به برخي مديران براي حضور در باشگاهي مثل استقلال اين تامل و تعجب را بيشتر مي کند.

امير عابديني در گفت و گو با خبرنگار فارس از پيشنهادي خبر مي دهد که کمي عجيب است.

وي گفت: روز گذشته علي فتح الله زاده با من تماس گرفت و پس از احوال‌پرسي هاي هميشگي خودمان به من گفت هر پستي که خواستي بگو اما به استقلال بيا.

وي افزود: من تعجب کرده بودم و به او گفتم چطور مي خواهي من به استقلال بيايم. او گفت تو مدير هستي و حتما نبايد در پرسپوليس باشي.

عابديني ادامه داد: من به فتح الله زاده گفتم به دليل مسئوليتي که در داماش دارم و تازه اين تيم از شرايط بحراني خارج شده نمي توانم اين پيشنهاد را قبول کنم ضمن اينکه من هميشه پرسپوليسي بودم و به فوتبال غير قرمز نمي توانم فکر کنم.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 12:45 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

معاون باشگاه استقلال گفت: ما نيازي به علي‌عسگر نداريم و باشگاه پرسپوليس فرافکني نکند.


علي اميري در گفت و گو با فارس در مورد اينکه گفته مي شود باشگاه استقلال بدون رعايت کردن اصول حرفه اي با حميد علي عسگر وارد مذاکره شده است، اظهار داشت: اين خبر به هيچ وجه صحت ندارد. باشگاه استقلال اصول را مي داند و هرگز با بازيکني که با تيمي قرارداد دارد وارد مذاکره نمي شود.

وي با اشاره به صحبت هاي مديران پرسپوليس در اين رابطه عنوان کرد: بهتر است مسئولان باشگاه پرسپوليس فرافکني نکنند و با سند صحبت کنند.اگر آنها از باشگاه و يا سرمربي سندي دارند که ثابت مي کند با علي عسگر مذاکره اي شده بهتر است آن را نشان دهند و از اين روش هاي قديمي و منسوخ شده صحبت هاي کنايه اي خودداري کنند.

اميري تصريح کرد: امير قلعه نويي هم تا به حال صحبتي از جذب بازيکن در پست علي عسگر نکرده و اگر بازيکني هم بخواهد به باشگاه مي گويد، ضمن اينکه استقلال نيازي به علي عسگر ندارد.

معاون باشگاه استقلال در مورد جذب اسپانسر خاطر نشان کرد: علي فتح الله زاده در تلاش است که در هفته جاري قرارداد با اسپانسر را نهايي کند و در اين زمينه همه سعي خود را انجام داده است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 11:8 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي تيم فوتبال استقلال مي‌گويد شرايط تيمش روز به روز بهتر مي‌شود. هر چند که به گفته او، استقلال به سه بخش تقسيم شده است که شامل ملي‌پوشان، مصدومان و بازيکناني مي‌شود که در تمرينات تيم حاضر مي‌شوند.


امير قلعه‌نويي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره شرايط استقلال اظهار کرد: با موجودي که داريم بايد کار را ادامه بدهيم و در حال حاضر روند رو به رشدي را طي مي‌کنيم. هر چند که تيم ما به سه بخش تقسيم شده است، يک بخش بازيکنان ملي‌پوشان‌مان هستند، بخش ديگر مصدومان‌مان و بخش سوم بازيکناني هستند که در اختيار داريم و روز به روز شرايط بهتري را کسب مي‌کنند. در مجموع شرايط تيم ما خوب است اما دغدغه اين است که مشکلات مالي برطرف نشده است، هر چند که بازيکنان ما با انگيزه کار خودشان را دنبال مي‌کنند و مردانه کار مي‌کنند و از آنها ممنون هستم. با اين حال بايد هر چه زودتر هيات مديره با فتح‌الله‌زاده که واقعا دست تنهاست همکاري کند تا سريعتر مشکلات مالي تيم برطرف شود.

وي درباره ترکيب جديد هيات مديره باشگاه استقلال اظهار کرد: من فني هستم و درباره هيات مديره نبايد صحبت کنم. حتما درباره کساني که انتخاب کرده‌اند، فکر شده است و همه از مديران ورزشي هستند و سابقه طولاني دارند. ضمن اينکه جا دارد از قديمي‌ها که تلاش و زحمت زيادي کشيدند تشکر کنم اما به هر حال من سمت فني دارم و تلاش مي‌‌کنم انرژي‌ام را در اين قسمت بگذارم.

سرمربي استقلال درباره شرايط کيانوش رحمتي اظهار کرد: کادر پزشکي استقلال در حال انجام کارهاي پزشکي روي اين بازيکن است.

وي همچنين درباره تصميم بازيکنان ملي‌پوش مبني بر مصاحبه نکردن با رسانه‌ها گفت: بازيکناني که اين تصميم را گرفتند حتما به اين مساله رسيدند که نبايد مصاحبه کنند اما چيزي که مي‌خواهم بگويم اين است که هيچ جاي دنيا مطبوعات به اين شکل کار نمي‌کنند و در همه جا فوتبال را يک استثناء مي‌دانند و اين مساله طبيعي است. فوتبال را همه دوست دارند و رشته‌اي است تعيين‌کننده. حتي در مسائل سياسي دنيا نيز تاثيرگذار است، به همين دليل به اين رشته نسبت به ساير رشته‌ها بيشتر پرداخته مي‌شود و من مانده‌ام که چرا بعضي‌ها مي‌خواهند در اينجا به اين شکل فوتبال را بزنند. اينکه بايد به رشته‌هاي ديگر بها داده شود درست است اما شما نگاه کنيد همين تماشاگراني که براي ديدن تمرين استقلال مي‌آيند اگر به اينجا نيايند ممکن است به محيط آلوده‌اي کشيده شوند. اين جوانان دوست دارند که اينجا بيايند و فکر مي‌کنم کساني که اينگونه قلم مي‌زنند کارشناس نيستند و نه دلشان براي ورزش ايران مي‌سوزد و نه براي جامعه.

قلعه‌نويي ادامه داد: از مطبوعاتي که از فوتبال انتقاد نابجا مي‌کنند مي‌خواهم درباره فوتبال ننويسند. اگر فکر مي‌کنند کارشان درست است، يک هفته درباره فوتبال مطلب ننويسند و به ايده خودشان پايبند باشند.

سرمربي استقلال درباره شايعه مذاکره اين باشگاه با حميد علي‌عسگر، بازيکن پرسپوليس گفت: در اينکه علي‌عسگر بازيکن بزرگي است، شکي نيست. او يکي از بازيکنان خوبي است که در هر سه پست دفاع، هافبک و گوشت راست مي‌تواند بازي کند و بازيکني جوان و بانشاط است ولي درباره اينکه گفته مي‌شود باشگاه ما با او صحبت کرده است بايد بگويم من با او صحبتي نکردم اما او بازيکني خوب و آينده‌دار است و در گذشته هم جزء بازيکنان خوب پرسپوليس بوده است. درباره اينکه کسي با او صحبت کرده است خبري ندارم اما طبيعتا اگر بخواهيم با بازيکني صحبت کنيم و او با تيمي قرارداد داشته باشد يقينا به اين باشگاه نامه مي‌زنيم يا با مديرعامل آن صحبت مي‌کنيم و اين مساله هيچ اشکالي ندارد. ضمن اينکه سال گذشته هم چنين اتفاقاتي افتاد و به عنوان مثال با گنجعلي‌خاني صحبت کرديم و ميلاد فخرالديني را جذب کرديم. قانون نقل و انتقالات به اين شکل است و اگر بخواهيم بازيکني را جذب کنيم نيازي به پنهان‌کاري نداريم. ضمن اينکه در ليست تيم ما هم جايي براي جذب بازيکن وجود ندارد.

وي گفت: همچنين پس از داربي هم صحبت‌هايي درباره نوع جذب نکونام انجام شد که کارشناسي نبود و ما اين بازيکن را سر وقت جذب کرديم. ضمن اينکه فکر مي‌کنم افرادي که آن صحبت‌ها را مطرح کرده بودند از قانون بازيکن آزاد اطلاع نداشتند؛ قانوني که پرسپوليسي‌ها هم طبق آن توانستند بازيکن کره‌اي‌شان را جذب کنند.

قلعه‌نويي درباره اينکه گفته مي‌شود يکي از بازيکنان خارجي استقلال نيم فصل از اين تيم جدا خواهد شد و فرد ديگري به جاي او جذب خواهد شد، تصريح کرد: فعلا با اين موجودي تا نيم فصل ادامه مي‌دهيم و اگر نيازي باشد در نيم فصل تصميم‌گيري خواهيم کرد. ضمن اينکه اگر با اين تعطيلاتي که پيش آمد، شما متوجه شديد نيم فصل چه زماني خواهد بود، ما هم متوجه مي‌شويم!


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 10:36 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تمرين امروز تيم فوتبال استقلال تهران در غياب ملي‌پوشان اين تيم برگزار شد.


نخستين تمرين تيم فوتبال استقلال پس از ديدار تدارکاتي برابر ابومسلم مشهد در غياب ملي‌پوشان اين تيم از ساعت 18 در کمپ مرحوم ناصر حجازي برگزار شد.

پس از آغاز تمرين ابتدا بازيکنان زير نظر دکتر حاج قاسم به دويدن و انجام حرکات کششي پرداختند تا خود را براي انجام تمرين‌هاي تاکتيکي امير قلعه‌نويي آماده کنند.

پس از اين بخش، تمرينات با توپ تيم آغاز شد و امير قلعه‌نويي بازيکنان را به دو گروه تقسيم کرد تا تمرين آقاوسط را انجام دهند. اين بخش از تمرين بسيار فشرده، با جديت و با نشاط برگزار شد و امير قلعه‌نويي نيز بازيکنان را همراهي مي‌کرد. او در اين ميان نکات و تذکرات لازم را نيز به بازيکنان مي‌داد.

دروازه‌بانان تيم فوتبال استقلال نيز تمرينات اختصاصي خود را پيگيري کردند تا اينکه تمام بازيکنان در قالب دو گروه نارنجي و آبي به فوتبال درون گروهي پرداختند.

امير قلعه‌نويي کار بازيکنان را به طور کامل زير نظر داشت و در اين بخش تمريني نيز نکات لازم را به آنها گوشزد مي‌کرد.

در تمرين امروز شاهرخ بياني و منصور پورحيدري هم حضور داشتند. همچنين ميرشاد ماجدي سرپرست تيم فوتبال استقلال با تماس تلفني جوياي احوال کيانوش رحمتي شد.

در پايان بازيکنان با انجام حرکات کششي به سرد کردن بدن‌هاي خود پرداختند و تمرين به پايان رسيد.

اين در حالي بود که خسرو حيدري به طور انفرادي پس از پايان تمرين شروع به دويدن دور زمين کرد.

کارهاي مربوط به تکميل سکوهاي تماشاگران کمپ در حال انجام است و حدود 100 نفر از تمرين امروز استقلال بازي کردند. تيم فوتبال استقلال روز يکشنبه در بازي تدارکاتي در کمپ ناصر حجازي به مصاف داماش گيلان مي‌رود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 10:30 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


کميته انضباطي فدراسيون فوتبال آراي خود را درباره رخدادهاي ديدار استقلال تهران و ملوان بندرانزلي اعلام کرد.


 به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، ديدار 2 تيم استقلال تهران و ملوان بندرانزلي از رقابت‌هاي ليگ برتر در تاريخ 29 مرداد گذشته برگزار شد. در نيمه دوم اين مسابقه تماشاگران استقلال تهران از الفاظ رکيک بهره گرفته و به داوران و تيم ملوان بندرانزلي فحاشي کردند. بر همين اساس باشگاه استقلال طبق بند 4 ماده 22 آئين‌نامه انضباطي به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

آرش برهاني در دقيقه 65 بازي پاي سيامک کوروشي، بازيکن ملوان را به عمد لگد کرد که ابتدا طبق بند الف ماده 22 آئين‌نامه انضباطي به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي و يک جلسه محروميت از همراهي تيم خود محکوم شد اما پس از بررسي و اظهار ندامت و عذرخواهي به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي بدل از محروميت (جمعا 30 ميليون ريال) به استناد بند يک ماده 27 آئين‌نامه انضباطي محکوم شد.

راي صادره به استناد مقررات ماده 15 آئين‌نامه انضباطي قطعي است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان