کلبه فراقط!!!
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 9:30 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


تيم فوتبال راه‌آهن در هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال با برتري برابر پيکان توانست به رده ششم صعود کند.


 در ادامه هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال عصر امروز و از ساعت 16 دو تيم راه‌آهن و پيکان در ورزشگاه اکباتان با حضور حدود هزار تماشاگر به مصاف يکديگر رفتند.

شاگردان علي دايي در دقيقه 2 توسط ايمان رزاقي‌راد به گل رسيدند و توانستند در پايان با حفظ اين گل به برتري دست يابند. همچنين راه‌آهن در دقيقه 10 توسط رزاقي‌راد به گل رسيد که داور اين گل را به علت آفسايد مردود اعلام کرد. راه‌آهن با اين پيروزي 18 امتيازي شد و با 4 پله صعود در رده ششم قرار گرفت.

اشکان خورشيدي قضاوت اين ديدار را برعهده داشت. وي به علي اکبر فرهنگ و بهشاد ياورزاده از پيکان و سجاد فيضل‌اللهي از راه‌آهن کارت زرد نشان داد. همچنين مهدي زارعي از راه‌آهن در دقيقه 90 از زمين بازي اخراج شد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 9:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: مسابقات انتخابي جام جهاني يک ماراتن است و بنابراين سه امتياز ي که در بازي با لبنان از دست رفت، به اندازه سه امتياز بازي با کره جنوبي اهميت دارد.


به نقل از ايسنا،کارلوس کي‌روش در نشست خبري امروز (پنجشنبه) خود با اصحاب رسانه درباره بازي با کره جنوبي، اظهار کرد: در ابتدا بايد بگويم که بهتر است ديدمان را براي صعود به جام جهاني تعيين کنيم. اين مسابقات يک ماراتن است و دوي سرعت نيست. هشت مبارزه در آن براي ما وجود دارد. هدف اصلي ما اين است که در اين گروه تيم اول يا دوم شويم و اين کار را بايد با جمع‌آوري امتيازات برسيم. بنابراين در اين راه ارزش سه امتياز بازي با لبنان دقيقا به اندازه سه امتياز بازي با کره جنوبي خواهد بود.

وي افزود: پس در درجه اول در اين مسابقات جمع‌آوري امتياز براي همه تيم‌ها سخت است. به عنوان مثال الان يکي از بهترين تيم‌هاي اين گروه در رده آخر قرار دارد يا همين مثال را مي‌توان درباره استراليا زد. همين موضوع ثابت مي‌کند که اين بازي‌ها چقدر سخت است و تيم‌هاي سخت کوش مي‌توانند در آن موفق باشند.

کي‌روش درباره بازي با کره جنوبي ادامه داد: اين بازي براي ما اهميت زيادي دارد اما مهم‌تر اين است که مسابقات در همين جا تمام نمي‌شود. حتي بعد از بازي با کره جنوبي هنوز 12 امتياز باقي مانده است که امتياز کمي براي هيچ کدام از تيم‌ها نيست. تيم‌ها مي‌توانند اين امتيازات را به دست بياورند يا آنها را از دست بدهند. پس از نگاه جمع‌آوري امتياز بازي با کره جنوبي براي ما اهميت زيادي دارد. مسلما ما هر آنچه که در توان داريم را به کار مي‌گيريم تا اين سه امتياز به دست آيد. اما تکرار مي‌کنم ماراتن مسابقات براي ما بعد از بازي با کره جنوبي تمام نمي‌شود.

وي در پاسخ به اولين سوال اين نشست مبني بر اين که تيم ايران خوب گل نمي‌زند و در مقابل راحت گل مي‌خورد که ممکن است به اشتباهات رحمتي برگردد، آيا فکر نمي‌کنيد براي حل اين مشکل بايد تغييرات بيشتري در تيم ملي صورت گيرد، گفت: فوتبال ورزشي است که با احساسات همراه بوده و بعضا اشتباهاتي هم در آن وجود دارد. فوتبال بازي کردن بستگي به نوع تفکر افراد دارد. ما پارسال شاهد بوديم والدز دروازه‌بان بارسلونا اشتباه بزرگي را انجام داد و بارسا شانس موفقيتش را در آن بازي از دست داد. بعد از آن دليل نمي‌شود که والدز بازيکني باشد که هميشه اشتباه مي‌کند. در تيم من همه با هم مي‌بريم و اگر مي‌بازيم همه بازيم. اگر مشکلي در تيم بوده و نياز به برطرف کردن باشد با هم برطرف مي‌‌کنيم. با هم مي‌خنديم و با هم گريه مي‌‌کنيم. مسلما در اين سطح از مسابقات قدرت همه تيم‌ها به هم نزديک است. ما به اهدافمان مي‌رسيم اگر بتوانيم گل‌هاي لازم را بزنيم.

کي‌روش به بازي با لبنان اشاره کرد و گفت: همان طور که همه مي دانند از نتيجه‌ بازي قبل راضي نيستيم، اما واقعا ناعادلانه است که به برد ما در ازبکستان اهميت زيادي داده نشود که نشان مي‌دهد شما برداشت درستي از مسابقات بين‌المللي نداريد. با توضيحاتي که دادم پس دليلي ندارد هول کنيم و تغييرات با عجله‌اي را در تيم ايجاد کنيم چون تيم ملي فوتبالي بازي مي‌کند که نشان مي‌دهد آينده خوبي خواهد داشت. ما بايد در بازي آينده قطعا بهتر از قبل بازي کنيم.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 9:27 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


دور برگشت سوپر کلاسيکو بين دو تيم آرژانتين و برزيل به دليل مشکل روشنايي ورزشگاه لغو شد.


بازيکنان تيم‌هاي ملي فوتبال آرژانتين و برزيل به دليل مشکل برق در استاديوم سنتناريو زمين بازي را ترک کردند تا دور برگشت سوپر کلاسيکو لغو شود.

به گزارش فارس،اين مسابقه که در شهر رسيستنسيا آرژانتين برگزار مي‌شد قرار بود در مقابل 25 هزار تماشاگر برگزار شود، در حالي که نيمي از نورافکن‌ها کار نمي‌کردند و انريکه اوسس داور شيليايي تصميم گرفت تا بازي را لغو کند.

مقامات اميدوار هستند تا دور برگشت سوپرکلاسيکو را مجددا برنامه ريزي کنند. برزيل 2 هفته پيش در دور رفت اين مسابقه با نتيجه 2 بر يک به پيروزي رسيده بود.

اوسس، داور مسابقه در اين باره گفت: نمي‌توانستيم به خوبي ببينيم. مي‌خواستم از دروازه‌بان بپرسم زيرا آنها بازيکناني هستند که بيش از همه تحت تأثير قرار مي‌گيرند و آنها به من گفتند که نمي‌توانند به خوبي ببينند.

وي ادامه داد: هيچ‌کس تضمين نداد که مشکل برق ورزشگاه سريع حل شود، بنابراين ما تصميم گرفتيم اين مسابقه تحت چنين شرايطي برگزار نشود. اين اولين باري است که چنين اتفاقي براي من مي‌افتد.

مانو منزس سرمربي برزيل نيز با ابراز ناراحتي از چنين شرايطي گفت: نبايد چنين مشکلاتي براي تيم‌هاي بزرگي مثل آرژانتين و برزيل پيش بيايد. خودمان را براي اين مسابقه آماده کرده بوديم و واقعا مي‌خواستيم بازي کنيم. اکنون بايد يک بار ديگر براي برگزاري اين مسابقه بازيکنان را از تيم‌هاي باشگاهي‌ فرا بخوانيم.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 9:25 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


گل دوم رونالدو روي پاس بنزما و يک شوت 20 متري دقيق به ثمر رسيد.

 


کريس رونالدو در شبي که رئال 42 دقيقه صبر کرد تا گل‌زني کند گل اول تيمش را به ثمر رساند. رونالدو در اين بازي هت‌تريک کرد.


 

Cristiano Ronaldo
            scores against Ajax

به گزارش گل ،گل دوم او بهترين گلش در اين مسابقه بود. آمستردامي ها هرگز کريس را از ياد نمي برند.




http://u.goal.com/215800/215887hp2.jpg


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 9:25 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

ملي‌پوش سابق هلند با تمجيد از هم‌تيمي‌ سابق خود در منچستر و رئال مادريد گفت: رونالدو از خود راضي نيست.


رود فان نيستلروي به تمجيد از هم‌تيمي سابق خودش پرداخت و بر اين باور است که اين مهاجم به دليل سخت‌کوشي يکي از بهترين‌هاي جهان شده است.

ملي‌پوش سابق هلندي از کريستيانو رونالدو تمجيد و تأکيد کرد که بازين پرتغالي يک فرد از خود راضي نيست.

فان نيستلروي که از سال 2003 تا 2006 در منچستر يونايتد و فصل 10-2009 در رئال مادريد، هم‌تيمي رونالدو بود، اظهار داشت: هيچ‌وقت او را فردي از خودراضي نديدم. او هميشه نصيحت‌ها را مي‌پذيرفت و هرگز از خودراضي نبود. او در رختکن فردي عالي بود. رونالدو واقعا مغرور بود، اما هميشه رفتار خوبي داشت و شوخي مي‌کرد.

وي ادامه داد: همان طور که مهاجمان با يکديگر حرف مي‌زنند؛ با او حرف مي‌زدم. بسياري از حرکات فردي وي ضروري نبودند و تأثير‌گذاري کمي داشت. کريس هنوز جاي بسيار زيادي براي پيشرفت دارد.

نيستلروي خاطرنشان کرد: او به صورت باورنکردني سخت کار مي‌کرد تا بازيکن بهتري بشود و بهاي آن را پرداخته است. رونالدو واقعا ديوانه بازي است و هميشه مي‌خواهد بازيکن کاملي باشد.

ملي‌پوش سابق هلندي اشاره کرد:‌ او بايد سخت کار مي‌کرد تا به جايي که اکنون رسيده، برسد. رونالدو ساعت‌هاي بيشتري پس از تمرين مي‌ماند و کار مي‌کرد. ببينيد که اکنون به کجا رسيده است.

وي اضافه کرد: او بازيکن بزرگ و قدرتمندي است. از سرعت خوبي برخوردار است و گل‌هاي زيادي مي‌زند. او يک حرفه‌اي بسيار با مسئوليت است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 9:23 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

دومين شب هفته دوم مرحله گروهي رقابت هاي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا با انجام هشت بازي به پايان رسيد.


 دومين شب هفته دوم مرحله گروهي رقابت هاي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شنبه 12 مهر ماه و از ساعت 19:30 به وقت تهران با بازي تيم هاي زنيت سنپترزبورگ روسيه و آث ميلان ايتاليا در ورزشگاه پتروفسکي استاديوم سن پترزبورگ آغاز شد.





به گزارش باشگاه خبرنگاران در اين بازي که از گروه C مسابقه ها برگزار شد تيم ميلان موفق شد با نتيجه سه بر دو حريف روسي خود را شکست دهد.

گل هاي اين بازي را هالک و رومن شيروکف براي زنيت و امانوئلسن ، استفان الشراوي و توماس هوبوکان(گل به خودي) براي ميلان به ثمر رساندند.




درهفت بازي ديگر که  از ساعت 22:15 به وقت تهران برگزار شد نتايج زير به دست آمد؛




گروهA :




تيم پورتو در ورزشگاه استاديو دو دراگائو ، ميزبان تيم پاريسن ژرمن بود .




در اين بازي پرتغالي ها موفق شدند با تک گل خامس رودريگوئز در دقيقه 83 ميزبان فرانسوي خود را با شکست بدرقه کنند.








ديگر بازي اين گروه را دو تيم دينامويي برگزار کردند.

دينامو کيف در اوکراين ميزبان هم نام زاگربي خود از کرواسي بود و در نهايت موفق شد با دو گل مهمان خود را شکست دهد.








گلهاي ديناموکيف را در اين بازي گوسف دردقيقه 3 و پيواريچ(گل به خودي) در دقيقه 33 وارد دروازه دينامو زاگرب کردند.   





جدول گروه A : 





































 


نام تيم


بازي


امتياز


1


پورتو


2


6


2


پاريسن ژرمن


2


3


3


ديناموکيف


2


3


4


ديناموزاگرب


2


0







گروه B :




در يکي از بازي هاي اين گروه آرسنال در ورزشگاه امارات ميزبان المپياکوس يونان بود و موفق شد سه بر يک مهمان خود را شکست دهد.




ژروينهودردقيقه 42، پودولسکي 56 و رمزي در دقيقه 4+90 براي آرسنال و ميتروگلو در دقيقه 1+45 براي المپياکوس در اين بازي گل زدند. 








در ديگر بازي اين گروه نيز تيم شالکه 04 در ورزشگاه ولتينس آره نا شهر گلزن کرشن آلمان با نتيجه مساوي دو بر دو مقابل مهمان فرانسوي خود مون پليير متوقف شد.




در اين بازي دراکسلر در دقيقه 26 و هانتلار در دقيقه 53 از روي نقطه پنالتي دو گل شالکه را وارد دروازه مون پليير کردند و آيت فانا دردقيقه 13 و کامرا در دقيقه 90 براي مون پليير گل زدند.









جدول گروه B : 





































 


نام تيم


بازي


امتياز


1


آرسنال


2


6


2


شالکه


2


4


3


مون پليير


2


1


4


المپياکوس


2


0







گروهC :




در بازي دوم اين گروه تيم اندرلخت بلژيک ميزبان تيم اسپانيايي مالاگا بود که در نهايت با شکست پرگل سه بر صفر مغلوب مهمان خود شد.




در اين بازي اليسئو در دقايق 1+45 و 64 و خواکين در دقيقه 57 از روي نقطه پنالتي گل هاي مالاگا را وارد دروازه اندرلخت کردند.  









 


جدول گروه C:





































 


نام تيم


بازي


امتياز


1


مالاگا


2


6


2


ميلان


2


4


3


اندرلخت


2


1


4


زنيت


2


0






گروه D :






ژوزه مورينيو و شاگردانش در آمستردام آره نا ورزشگاه اختصاصي آژاکس دست به کار بزرگي زدند و با درخشش کريستيانو رونالدو با نتيجه پرگل چهار بر يک ميزبان خود را در هم کوبيدند.




در اين بازي رونالدو در دقايق 42،79و 81 و کريم بنزما در دقيقه 48 براي رئال گل زدند و مويساندر دردقيقه 56 تک گل آژاکس را وارد دروازه رئال کرد.








در ديگر بازي اين گروه دو تيم منچستر سيتي و دورتموند قهرمانان فصل گذشته ليگ برتر و بوندس ليگا در ورزشگاه اتحاد منچستر به مصاف هم رفتند.




سر آلکس فرگوسن سرمربي منچستر يونايتد و شينجي کاگاوا بازيکن ژاپني يونايتدها که سابقه بازي در دورتموند را دارد اين بازي را از نزديک نظاره گر بودند.




در اين بازي ديدني که همراه با صحنه هاي جذاب بسيار زياد بود دو تيم به تساوي يک بر يک رضايت دادند.








شاگردان يورگين کلوپ در اين بازي بسيار عالي عمل کردند و اگر درخشش جو هارت دروازه بان سيتي در اين بازي نبود دورتموندي ها با يک برد پرگل منچستر را ترک مي کردند، اما پنالتي اي که در دقيقه 90 داور براي شاگردان مانچيني گرفت مانع از پيروزي زرد پوشان در اين بازي خارج از خانه شد.








گلهاي دو تيم را در اين بازي رئوس در دقيقه 61 براي دورتموند و ماريو بالوتلي در دقيقه 90 و از روي نقطه پنالتي براي من سيتي به ثمر رساندند.









 


جدول گروهD  :





































 


نام تيم


بازي


امتياز


1


رئال مادريد


2


6


2


دورتموند


2


4


3


منچستر سيتي


2


1


4


آژاکس


2


0



 ساير بازي هاي هفته دوم ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب 11 مهرماه برگزار شد.


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بر اساس اعلام باشگاه پرسپوليس مهدي تاج رييس سازمان فوتبال اين تيم شده است.


 به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، سومين نشست رسمي هيات مديره جديد باشگاه پرسپوليس از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در ساختمان باشگاه پرسپوليس برگزار گرديد. در اين نشست که تا دقايقي پيش به طول انجاميد، مهدي تاج بنابه پيشنهاد محمد رويانيان و موافقت اعضاي هيئت مديره به عنوان رييس سازمان فوتبال باشگاه پرسپوليس انتخاب شد.

در جلسه 3 ساعته هيئت مديره پرسپوليس، علي پروين با اطلاع قبلي و بدليل حضور در مراسمي غايب بود. فدا حسين مالکي رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس درباره مباحث مطرح شده در نشست امشب به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: جلسه بسيار خوبي برگزار شد و آخرين وضعيت تيم مورد بررسي قرار گرفت.

وي افزود: خوشبختانه تيم از حواشي فاصله گرفته و به يکدلي و اتحاد خوبي رسيده و از انسجام بيشتري برخوردار شده است. در اين جلسه به منظور برنامه ريزي براي تيم هاي پايه و همچنين تيم فوتبال بزرگسالان پرسپوليس مباحثي مطرح شد و آقاي رويانيان پيشنهاد دادند سامان فوتبال پرسپوليس تشکيل شود. اين موضوع مورد موافقت همه اعضا قرار گرفت و مدير عامل باشگاه، آقاي تاج را براي اين مسئوليت خطير پيشنهاد کردند که با توجه به تجربيات ايشان در هيئت مديره مصوب شد آقاي تاج به عنوان رييس سازمان فوتبال پرسپوليس فعاليت خود را آغاز نمايد.

فداحسين مالکي در پاسخ به اين سوال که دورنماي تيم فوتبال پرسپوليس را چگونه مي بينيد گفت: در آخرين بازي پرسپوليس که مقابل سايپا برگزار شد، همه ديدند که تيم ما بازي خوبي را به نمايش گذاشت. پرسپوليس بازي قبلي را نيز با پيروزي پشت سر گذاشته بود. احساس مي کنم نگراني مجموعه مديريتي باشگاه و هيئت مديره در خصوص عدم انسجام و بروز حواشي در تيم که مشکلاتي را بوجود آورده بود تا حدود زيادي برطرف شده و تيم روند خوبي را در پيش گرفته است و انشاالله نتايج بهتري کسب خواهد کرد.

رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در پايان گفت: تشکر مي کنيم از هواداران عزيز و محترم پرسپوليس که تا اينجاي کار از تيم حمايت کرده و تحمل و صبوري قابل تقديري داشته اند. هواداران مطمئن باشند تمام تلاش خود را بکار خواهيم بست تا يکدل و با تمام وجود شرايطي را فراهم کنيم که پرسپوليس روزهاي خوشي را براي آنها رقم زده و با کسب نتايج مطلوب دل آنها را شاد کند. در اين زمينه مديريت باشگاه و اعضاي تيم زحمات زيادي مي‌کشند و انشاالله اين تلاش ها ثمر خواهد داد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب




اعجوبه آرژانتيني تيم فوتبال بارسلونا عنوان بهترين گلزن در رده باشگاهي را تا پايان ماه سپتامبر در سال 2012 در اختيار دارد.


   به نقل از فدراسيون آمار و تاريخ جهان، ليونل مسي از ابتداي سال جاري ميلادي تا پايان ماه سپتامبر در دسته اول لاليگا 50 گل در 37 بازي زده است. اين رقم بيشترين تعداد گل زده يک بازيکن در رده باشگاهي در سال جاري است. از اين رو مسي رده نخست را از آن خود کرده است.


در پله دوم رقيب رئالي او يعني کريستيانو رونالدو با 46 گل زده قرار دارد. وي در 38 بازي توانسته اين تعداد گل را به ثمر برساند.


نفر سوم نيز هنري هرناندز، بازيکن تيم هردايا کلمبيا بوده که 35 گل در 45 بازي زده است.


فهرست 10 گلزن برتر به اين شرح است:


1- ليونل مسي، بارسلونا اسپانيا، آرژانتيني، 50 گل زده در 37 بازي


2-کريستيانو رونالدو، رئال مادريد اسپانيا، پرتغالي، 46 گل زده در 38 بازي


3-هنري هرناندز، ‌هراديا کلمبيا، کلمبيايي، 35 گل زده در 45 بازي


4-باس دوست،‌هرن ون هلند،‌ هلندي، 32 گل زده در 32 بازي


4-بوراک ايلماز، ترابوزان اسپورترکيه، ترک ، 32 گل زده در 34 بازي


6- روبين فان پرسي، آرسنال انگليس(منچستريونايتد)، هلندي، 30 گل زده در 38 بازي


7-کلاس يان هونتلار، ‌شالکه آلمان، هلندي،‌29 گل زده در 32 بازي


8-زلاتان ايبراهيموويچ، آ.ث‌ميلان ايتاليا(پاري‌سن‌ژرمن فرانسه)،‌سوئدي، 28 گل زده در 32 بازي


9-اوريبا پرالتا، ترون مکزيک، 28 گل زده در 40 بازي


10-سيدو دومبيا، زسکا مسکو،‌ساحل عاجي، 28 گل زده در 42 بازي


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 7:29 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


ليونل مسي، ستاره آرژانتيني باشگاه بارسلونا در صحبت هايي اعلام کرده که تيمش «انگيزه اي براي گرفتن انتقام بازي سوپرکاپ» از رئال مادريد را ندارد و در صحبت هايي اعلام کرد که آبي اناري ها انگيزه هاي زيادي براي برد دارند تا بتوانند فاصله شان را با رئال بيشتر کنند.


  مسي که در بازي سه شنبه شب تيمش مقابل بنفيکا دو پاس گل داد، در ليسبون به خبرنگاران اعلام کرد که از اهميت بازي ال کلاسيکو آگاه است . مسي گفت:« اين بازي براي همه بازي متفاوتي است.» و البته از مصدوميت کاپيتان کارلس پويول ابراز حسرت کرد. پويول در اين بازي دچار دررفتگي شانه چپ شد و با برانکارد زمين را ترک کرد.


به نقل از سايت گل، مسي در پايان اين بازي گفت:« برد در روز سه شنبه مهمترين نکته است. الان در انتظار يک بازي کاملا متفاوت هستيم. مي دانيم که داربي چه معنايي دارد و بايد از روز 4شنبه تمريناتمان را شروع کنيم.»



ستاره آرژانتيني باشگاه کاتالان با تحليل بازي سه شنبه شب تيمش مقابل بنفيکا و عملکرد حريف پرتغالي به اين نکته اشاره کرد که تيمش بازي سختي را پشت سر گذاشت:« مي دانستيم که مسابقه سختي است. يک بازي ليگ قهرمانان بود. بنفيکا بازيکنان خيلي خوب و سرعتي اي دارد.»


مسي با وجودي که دراين بازي به گل نرسيد، به خبرنگاران گفت:« نکته مهم براي من گلزني نيست؛ بلکه کمک به تيمم در مسير موفقيت است.»



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب




رئيس کميته سازماندهي مسابقات جام جهاني 2014 برزيل از هزينه 271 ميليون يورويي و حضور 18 هزار سرباز و نيروهاي نظامي براي تامين امنيت اين پيکارها خبر داد.


   به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اوگلبو، «خوزه کارلو دناردي» اظهار داشت:‌ مسئوليت تامين امنيت جام جهاني برزيل برعهده نيروهاي پليس و ارتش کشور گذاشته شده است. با هماهنگي ايجاد شده قرار است بيش از 18 هزار سرباز در کنار ديگر نيروها اين وظيفه را به خوبي انجام دهند.


او ادامه داد:‌ حداقل 1500 گروه ويژه ارتش در 12 شهر ميزبان جام،‌ بر انجام فعاليت سربازان نظارت مي‌‌کنند. آنها ماموريت دارند به تمام امور مرتبط با مقوله امنيت بازي‌ها رسيدگي کنند.


بنابه اظهارات اين مقام تدابير امنيتي پيش‌بيني شده براي پيکارهاي جام کنفدراسيون‌ها ‌که تابستان آينده برگزار خواهد شد، حضور پاپ رهبر کاتوليک‌‌ها در سال آينده و همچنين رقابت‌هاي المپيک سال 2016 خواهد بود.


وي افزود:‌ بودجه لازم براي تامين هزينه‌ها انديشيده شده است. بر همين اساس براي تجهيز و تامين خدمات نيروهاي امنيتي دولت برزيل 271 ميليون يورو اختصاص داده است.


مقامات مسئول در امر برگزاري جام جهاني 2016 باور دارند به هنگام برگزاري کنفرانس «G -20» در ماه ژوئن گذشته نيروهاي امنيتي و ارتش در ايجاد امنيت کامل براي ورود و اقامت حدود 100 مقام ارشد سياسيي کشورهاي جهان با موفقيت عمل کردند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 7:27 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


کاپيتان و مربي سابق تيم استقلال در خصوص شکست سنگين و بد سپاهان در جده مقابل الاهلي عربستان گفت: باخت سپاهان افت فوتبال ما است.


    محمود فکري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  افزود: بازي اصلاً خوب نبود و سپاهان بيشتر به فکر دفاع و گل نخوردن بود کاري که سپاهان بايد مي کرد الاهلي انجام داد.


وي افزود: اين تيم کاري نکرد و بسيار ضعيف بود البته سپاهان در همان بازي رفت باخته بود و آنها در بازي برگشت بسيار پر انتقاد بودند.


فکري تصريح کرد: هميشه باختن مقابل عرب ها ما را ناراحت کرده است ولي سپاهان در بازي ديشب اصلا خوب نبود.


وي خاطرنشان کرد: کرانچار در اين بازي تعويض هاي اشتباه داشت و اين باخت فقط افت کامل تيم هاي ايران و فوتبال کشورمان را بيشتر نمايان کرد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 7:26 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


مديرعامل باشگاه آلومينيوم هرمزگان گفت: از ميثاقيان راضي هستم و او را از جانم بيشتر دوست دارم.


    حسن جباري زاده در گفتگويي عنوان کرد: تيم ما مقابل فجرسپاسي بازي خوبي انجام داد. مطمئن باشيد آلومينيوم جزو 10 تيم بالاي جدول خواهد شد اگر چه در چند هفته گذشته شرايط آب و هوايي هم در روند تيمي ما تاثيرگذار بوده است.


  به گزارش فارس، وي در خصوص عملکرد ميثاقيان تصريح کرد: از او به شدت راضي هستيم. مقابل فجر سپاسي يکي از گل هاي خود را از روي نقطه پنالتي خورديم. فجرسپاسي هم با توجه به جايگاهش در جدول روحيه خوبي داشت. در ادامه مسابقات شک نکنيد يقه همه تيم ها را در بندرعباس خواهيم گرفت.


مديرعامل باشگاه آلومينيوم در پاسخ به اين سؤال که آيا اين تيم از داوري ضرر کرده اظهار داشت: در بازي با راه آهن به دليل اشتباهات داوري ضرر کرديم. در اين بازي 3 پنالتي به نفع ما و يک پنالتي به نفع راه آهن گرفته نشد.


جباري زاده در ادامه با اشاره به اينکه 25 درصد پول بازيکنان پرداخت شده گفت: بازيکنان تيم ما جوان هستند و اسمشان در بورس فوتبال نيست اما روي کار خود تمرکز دارند. ميثاقيان را از جان خودم بيشتر دوست دارم. او آدم زحمت کشي است و در تيم ما هيچ حاشيه اي هم نيست. آنهايي که به دنبال حاشيه سازي هستند دنبال منافع خود هستند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:45 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه تماشا 13 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:43 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه پرسپولیس 13 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:42 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه استقلال 13 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:42 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه ایران ورزشی 13 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:41 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه گل 13 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:40 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه خبر ورزشی 13 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:40 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: اگر پرسپوليس همين روند را ادامه دهد در رده اول تا چهارم جدول قرار مي‌گيرد.


    علي پروين در خصوص بازي پرسپوليس مقابل سايپا اظهار داشت: پرسپوليس سوار بازي بود اما نتوانست از موقعيت‌هاي خود که واقعاً طلايي هم بود خوب استفاده کند.


به گزارش فارس، وي با حمايت از مهرداد پولادي که پنالتي را در اين ديدار از دست داد، گفت: پولادي به دليل مصدوميت کمي از شرايط ايده‌آل دور بود اما هميشه زحمت مي‌کشد. شانس اين بازيکن بود که پنالتي گل نشود اما چيزي از قابليت‌هاي پولادي کم نمي‌شود.


پروين تصريح کرد: با بازي خوبي که مقابل تيم جوان و تاکتيکي سايپا انجام داديم، اگر همين روند را ادامه دهيم و اسير اتفاقات فوتبال نشويم مي‌توانيم جزء 4 تيم اول باشيم. پرسپوليس روز گذشته هواداران را اميدوار کرد و اميدوارم همين روند ادامه داشته باشد و بازيکنان بدانند که قابليت آنها بالا است. بازيکنان پرسپوليس بايد خود را باور کنند، استرس را کنار بگذارند و با روحيه بالا در بازي‌ ظاهر شوند. بازيکنان نبايد با ترس به ميدان بروند و اگر همين روند را دنبال کنند روزهاي خوبي در انتظار تيم خواهد بود.


رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس درباره وضعيت تيم ملي گفت: باخت مقابل لبنان همه را ناراحت کرد. حرفي نمي‌زنم چون دوست ندارم فردي را از خودم ناراحت کنم. با هيچ‌کس رودربايستي ندارم اما معتقدم هميشه نبايد مصاحبه کرد.


پروين اضافه کرد: نتايج پرسپوليس و تيم ملي من که عاشق فوتبال هستم را مثل همه فوتبالي‌ها ناراحت کرد. اميدوارم هواداران قرمز و آبي در ديدار 25 مهر مقابل کره جنوبي بسيج شوند تا تيم ملي با يک پيروزي شيرين به جام جهاني 2014 نزديک شود. حيف است که با اين تيم ملي به جام جهاني نرويم. پتانسيل خوبي داريم و اميدوارم همه مخصوصاً رسانه‌ها که تيم ملي نوجوانان را بسيار خوب و عالي حمايت کردند همين روند را براي تيم بزرگسالان در پيش بگيرند تا روحيه بچه‌ها چند برابر شود.


وي با اشاره به بيانيه بازيکنان تيم ملي عنوان کرد: خيلي خوشحال هستم که رابطه بازيکنان تيم ملي با رسانه‌ها خوب شد. اين دو براي رسيدن به موفقيت در فوتبال ايران هميشه به همديگر نياز دارند.


پروين در ادامه ضمن تسليت به امير قلعه‌نويي گفت: متأسفانه خبر درگذشت مادر امير قلعه‌نويي همه را ناراحت کرد. من اين اتفاق را به اين پسر خوب فوتبال کشورمان تسليت مي‌گويم و اميدوارم روح مادرش شاد باشد. امير مربي‌اي است که واقعاً فوتبال ما به امثال او نياز دارد.


پيشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به پخش برنامه 90 چند هفته پيش با حضور پيشکسوتان استقلال و پرسپوليس گفت: به نظر من عادل برنامه خيلي خوبي را طراحي کرده بود و ما را ياد فوتبالي انداخت که بچه‌ها تا موقعي که پيراهنشان پاره نمي‌شد از زمين بيرون نمي‌آمدند. اين يک کار خوب بود که بازيکناني مثل پيوس، شاهرودي و همچنين بازيکن استقلال از خاطرات خود براي مردم گفتند. اين موضوع جاي قدرداني دارد.


وي درباره مشکلات به وجود آمده ميان ژوزه و کريمي به فارس گفت: بايد قبول کنيم علي کريمي يکي از بهترين‌هاي ايران است و ژوزه هم دوست دارد تيمش نتيجه بگيرد. هواداران پرسپوليس عجله نکنند، رويانيان کارش را انجام مي‌دهد تا انشاالله پرسپوليس به موفقيت برسد. کريمي عاشق پرسپوليس است، مانوئل ژوزه هم دوست دارد با پرسپوليس نتايج خوبي بگيرد، انشاالله اين موضوع ختم به خير مي‌شود.


پروين در جواب اين سؤال که برخي‌ معتقدند هر وقت که به نفع‌تان باشد مصاحبه مي‌کنيد در غير اين صورت سکوت را در دستور کارتان قرار مي‌دهيد گفت: واقعا از اين حرف تعجب مي‌کنم، من هميشه گفته‌ام اگر حرفي مي‌زنم فقط دلم مي‌سوزد و مسأله ديگري نيست. از ما گذشته که چشم به برخي مسائل داشته باشيم تا خودمان را نشان دهيم. خدا و هواداران به ما لطف داشته‌اند و در فوتبال به آن چيزي که مي‌خواستيم رسيديم و مردم هم از ما راضي هستند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب




مدافع پيشين تيم فوتبال استقلال در سوگ مادرش نشست.


   جواد زرينچه بازيکن سال هاي دور استقلال صبح امروز در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشست.


  سايت "ورزش سه" اين مصيبت را به خانواده زرينچه تسليت مي گويد و براي بازماندگان آرزوي صبر مي کند.


روز گذشته هم امير قلعه نويي سرمربي استقلال مادر خود را از دست داد. مراسم تشييع پيکر مادر وي امروز برگزار مي شود و مراسم ختم اين مرحومه روز شنبه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار مي شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:37 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

باشگاه آث ميلان ايتاليا با ارسال نامه‌اي به باشگاه پرسپوليسي رسماً موافقت خود را براي همکاري با قرمز‌پوشان اعلام کرد.


    مسئولان باشگاه پرسپوليس در چند وقت اخير سعي کرده‌اند تا رايزني‌هايي را با برخي از تيم‌هاي اروپايي براي همکاري بيشتر داشته باشند. از همين رو چندي پيش تعدادي از مسئولان باشگاه آث ميلان ايتاليا به ايران آمدند و بازديدي را از باشگاه و امکانات قرمز‌پوشان داشتند.


  پس از اين اتفاق پرسپوليسي‌ها نامه‌اي را به آث ميلان ايتاليا دادند و رسما خواستار همکاري بيشتر با اين باشگاه بزرگ ايتاليايي شدند.


به گزارش اختصاصي خبرنگار فارس از بندهاي اين قرارداد، مسئولان آث ميلان شب گذشته موافقت خود را براي همکاري با باشگاه پرسپوليس در 4 بند اعلام کردند.


1_ احداث مدرسه فوتبال زيرنظر باشگاه آث ميلان در ايران


2_ برگزاري بازي دوستانه در زماني که طرفين به توافق برسند. همچنين معرفي ليست کاملي از بزرگان اين باشگاه مانند پائولو مالديني، بار‌سي، نستا براي حضور در بازي دوستانه در ايران را انجام دادند.


3_ احداث فروشگاه‌هاي محصولات دو تيم در ايران و ايتاليا


4_ مقرر گرديد مسئولان باشگاه پرسپوليس از تاريخ 1 تا 20 آذرماه به ايتاليا سفر کرده و از سن سيرو، ورزشگاه اختصاصي ميلان بازديد کنند؛ همچنين ديداري با مسئولان تيم فوتبال آث ميلان نيز داشته باشند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 1:14 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


سرمربي بارسلونا با اشاره به مصدوميت پويول در جريان بازي شب گذشته مقابل بنفيکا به بدشانسي تيمش اذعان داشت.


پس از مصدوميت کارلس پويول به دليل دررفتگي آرنج دست در جريان بازي شب گذشته ليگ قهرمانان اروپا مقابل بنفيکا که مي تواند او را ماه‌ها از ميادين دور کند، تيتو ويلانووا از اينکه بايد يک بار ديگر ترکيب تيمش را بهم بزند، ابراز ناراحتي کرد.

کاتالان‌ها به دليل غيبت او در بازي‌هاي گذشته مجبور شدند جابجايي اندکي در جايگاه بازيکنان ايجاد کنند تا حفره دفاع مياني را پر کنند.

به گزارش فارس، ويلانووا در اين باره اظهار داشت: ‌ما هميشه با مدافعان مياني مشکل داريم. اين باعث مي‌شود مجبور شويم جاي برخي بازيکنان را تغيير دهيم.

وي ادامه داد: اين دومين مصدوميت پويول در اين فصل است که واقعا عادي نيست، يکي شکستگي فک و اکنون در رفتگي آرنج. بايد منتظر بمانيم و ببينيم مصدوميت او چه قدر طول مي‌کشد، اما مهره مهمي را از دست داده‌ايم.

سرمربي 43 ساله آبي‌و‌اناري پوشان يکشنبه دومين ال‌کلاسيکو خود مقابل رئال مادريد را تجربه خواهد کرد و بر اين باور است که پيروزي مقابل بنفيکا آنها را در شرايط خوبي قرار داده‌است.

وي کسب دومين پيروزي مقابل بنفيکا را مهم خواند و گفت: با تلاش بسياري به اين پيروزي رسيديم، با اين وجود 3 امتياز بسيار مهم در ليسبون به دست آورديم. از اين نتيجه بسيار خوشحاليم.

ويلانووا در خصوص سانچس نيز اشاره کرد: الکسيس سانچس همچنان نشان مي‌دهد که بازيکني است که مي‌خواهد پيشرفت داشته باشد. همان طور که از سسک فابرگاس در ابتداي فصل ديديم، اکنون نوبت الکسيس است که خود را نشان دهد.

وي سپس به ال‌کلاسيکو اشاره کرد و يادآور شد: بازي سختي مقابل رئال مادريد خواهيم داشت. کاري که اکنون بايد انجام دهيم اين است که پس از اين دو مسابقه اخير کمي استراحت کنيم و به ديدار يک‌شنبه شب فکر کنيم.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 1:14 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

جمعي از اهالي فوتبال سه شنبه شب براي عرض تسليت و همدردي با سرمربي تيم استقلال، به منزل وي رفتند.


   به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در پي فوت مادر امير قلعه نوعي در ظهر روز سه شنبه، منزل وي تا شب محل حضور جمعي از اهالي فوتبال بود.


علي فتح اله زاده، اصغر و محسن حاجيلو، امين نوروزي، محمد رويانيان، ميرشاد ماجدي، امير و مهدي عرب، علي اميري، سيد مهدي علوي، اسماعيل غني، شاهرخ بياني، پژمان منتظري، اميد طيري، نيما رسولي و جمعي از هواداران استقلال از افراد حاضر در اين مراسم بودند.


ضمن اينکه رييس و دبير فدراسيون فوتبال هم در تماس هايي با امير قلعه نوعي درگذشت مادر وي را به اين سرمربي تسليت گفتند.


گفتني است، مراسم تشييع مادر امير قلعه نوعي صبح روز پنجشنبه برگزار مي شود و مراسم درگذشت وي هم روز شنبه آينده در مسجد جامعه شهرک غرب برپا خواهد شد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



مهاجم تيم استقلال در بازي با صباي قم يک گل ديگر به ثمر رساند تا تعداد گل‌هاي خود را به عدد 100 برساند در اين ميان وي به رکوردزني در استقلال تا پايان فصل مي‌انديشد و اين اتفاق تا پايان فصل ميسر است.


    به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران مهاجم تيم استقلال در اين تيم تاکنون 100 گل به ثمر رسانده است و با اينکه در اکثر ديدارها حتي سرمربي و هواداران از عملکرد وي رضايت کامل ندارند، اما اين بازيکن توانسته است رکورد خوبي را از خود به جا بگذارد زيرا رضا عنايتي و فرهاد مجيدي دو مهاجم گلزن تيم استقلال که با وي در به ثمر رساندن گل براي اين تيم رقابت داشتند که در اين مورد به موفقيت نرسيدند زيرا آرش برهاني از تعداد گل‌هاي به ثمر رسيده توسط مجيدي و عنايتي عبور کرده و تعداد گل‌هايش را به عدد سه رقمي رسانده است.


فرهاد مجيدي و عنايتي 98 گل براي اين تيم به ثمر رساندند و برهاني در حال حاضر عضو تيم استقلال است، اما اين وضعيت براي فرهاد مجيدي و رضا عنايتي مانند آرش برهاني نيست زيرا مجيدي از فوتبال خداحافظي کرده است و از طرفي ديگر رضا عنايتي نيز در تيم مس کرمان بسر مي‌برد و مشخص نيست که بتواند در آينده براي آبي‌ها به ميدان برود يا نه؟


شايان ذکر است، اين مهاجم براي حضور در صدر جدول برترين گلزن تيم استقلال به 6 گل نياز دارد زيرا علي جباري براي اين تيم در مدت حضورش در تيم استقلال 105 گل به ثمر رسانده است و آرش برهاني مي‌تواند با به ثمر رساندن 6 گل رکورد علي جباري را پشت سر گذاشته و بهترين و برترين مهاجم تاريخ باشگاه استقلال لقب بگيرد.


اين بازيکن تا پايان فصل فرصت دارد تا از حضور در ترکيب تيم استقلال استفاده لازم را برده و با عملکردي متفاوت شرايط ايده آلي را براي خود رقم بزند و رکورد جالب توجهي را براي خود ايجاد و آن را حفظ کند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 2:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرعامل باشگاه راه‌آهن از تغيير نام اين باشگاه خبر داد.


به نقل از سايت باشگاه راه‌آهن، با توجه به اينکه توسعه برند و بهره مندي از پتانسيل هاي ورزشي و فرهنگي آن، يکي از اهداف مالکين جديد باشگاه راه آهن است و از طرفي نام باشگاه نقش و جايگاه مهمي در سازندگي و همچنين شکوفايي پشتوانه هاي تجاري و اقتصادي باشگاه دارد، چنين تصميمي اتخاذ شده و قرار است نام باشگاه راه آهن تغيير کند.

نام فعلي باشگاه سنخيتي با برند، فعاليت ها و برنامه هاي مالکين اين باشگاه ندارد به همين دليل در راستاي اجراي برنامه نوسازي برند باشگاه، به زودي نام آن تغيير خواهد کرد.

صادق رئيسي کيا مدير عامل باشگاه راه آهن در اين رابطه گفت: ما برنامه هاي بلند مدتي براي توسعه باشگاه داريم که فکر مي کنيم بدون نوسازي برند چنين کاري امکان پذير نيست. اين اتفاق در همه جاي دنيا مي افتد و بسياري از مجموعه هاي فوتبالي و غير فوتبالي، با نوسازي برند خود، اهداف و برنامه هاي جديدي را تعريف مي کنند تا ضمن يکپارچه کردن تمام فعاليت ها، تاثير گذاري آنها در اذهان عمومي افزايش پيدا کند و سرعت تغييرات و پيشرفت نيز بالاتر برود. ما در اين رابطه آماده شنيدن نظرات و پيشنهادات کارشناسان و صاحب نظران و همچنين بررسي طرح هاي شرکت هاي فعال در اين زمينه هم هستيم تا بهترين تصميم ممکن در اين زمينه اتخاذ شود.

به گفته مديرعامل باشگاه راه آهن، تصميم اوليه براي جايگزيني نام آن، استفاده از نام " سورينت " است که مالکين باشگاه فعاليت هاي اقتصادي خود را تحت نام اين شرکت انجام مي دهند و شرکت هواپيمايي فراز قشم هم يکي از زير مجموعه هاي آن است. از نظر لغوي " سوري " به معناي گل سرخ بسيار خوش بو است و " نت " هم به معناي بزرگ است.

با اين وجود هنوز تصميم قطعي در اين زمينه اتخاذ نشده و باشگاه راه آهن بعد از بررسي تمامي نظرات و طرح هاي کارشناسان و صاحب نظران درباره اين موضوع تصميم گيري خواهد کرد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 2:57 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


ژوزه مورينيو، مربي رئال مادريد گفته فعلا قصد ترک قهرمان لاليگا را ندارد و تا سال 2016 که قراردادش به پايان مي‌رسد در اين تيم مي‌ماند.


اين مربي پرتغالي اخيرا گفته بود دوست دارد به ليگ برتر برگردد، و بحث از حضور او در چند تيم شد. اما مورينيو تاکيد کرده در سانتياگو برنابئو خوشحال است: «به باشگاه‌هاي ديگر نمي‌انديشم، به‌ويژه که چهار سال ديگر با رئال قرارداد دارم.

من اين قرارداد را امضا کردم و زماني که امضايش کردم، دليلش اين بود که مي‌خواستم در اين دوره از مربي‌گري‌ام در رئال مادريد باشم. من به باشگاه ديگري نمي‌انديشم.»


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 2:52 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه تماشا 12 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 2:29 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه پرسپولیس 12 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 2:12 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه نود 12 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 2:11 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه استقلال 12 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 2:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه گل 12 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 2:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه ابرار ورزشی 12 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 1:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه خبر ورزشی 12 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 9:53 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

هافبک تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: يکي از مهمترين مشکلات تيم ما به پيش از شروع فصل بر مي‌گردد، يعني وقتي که به جاي بدنسازي تنيس فوتبال بازي مي‌کرديم.


رسول نويدکيا در گفتگو با مهر درباره شکست صنعت نفت برابر فولادخوزستان تصريح کرد: ديروز فوتبال را ما بازي کرديم ولي نتيجه را فولاد گرفت. فکر کنم يکي از مقصران باخت هم من بودم چون دو موقعيت تک به تک از دست دادم در حالي که مي‌توانستيم حريف را شکست بدهيم.

وي درباره دلايل اصلي ناکامي صنعت نفت در اين فصل تاکيد کرد: مشکل ما از اول فصل شروع شد. قابل کتمان نيست که "آلبرتو کاستا" از نظر فني يکي از مربيان خوب بود ولي هم در چينش بازيکنان مشکل داشت و هم ابتداي فصل کار بدنسازي نمي‌کرد. ما 10 روز در اردوي کردان بوديم ولي اصلا کار بدني نکرديم.

نويدکيا ادامه داد: يک روز به کاستا گفتم که چند سال است در ليگ ايران بازي مي‌کنم ولي در اين چند سال تمام تيم‌ها کار هوازي انجام مي‌دهند. او گفت به من اطمينان کنيد. وقتي در اردوي آماده سازي به جاي بدنسازي فوتبال 4 به 2 يا تنيس فوتبال بازي کنيد همين مسائل پيش مي‌آيد.

هافبک صنعت نفت خاطرنشان کرد: يکي ديگر از مشکلات کاستا دستيارانش بودند. آنها فوتبال بازي نکرده بودند و فقط در دانشگاه درس فوتبال خوانده بودند. کاستا هم به آنها اعتقاد داشت و برنامه‌هاي‌شان را عملي مي‌کرد. به هر حال الان خيلي صحيح نيست درباره آنها صحبت کنيم. در حال حاضر باشگاه بايد بزودي سرمربي جديد را معرفي کند تا در تعطيلات ليگ بتوانيم با تفکرات تاکتيکي سرمربي جديد آشنا شويم.

نويدکيا در بخش ديگري از صحبت‌هايش به رفتن "فونيکه سي" مهاجم فصل گذشته صنعت نفت اشاره کرد و گفت: رفتن فونيکه به ما ضربه زد. او بازيکن خوبي بود که مي‌توانست در کنار روح الله عرب و رضا خالقي‌فر خيلي به ما کمک کند. اتفاقا او چند روز پيش از امارات با من تماس گرفت و با هم صحبت کرديم. کاش به جاي فونيکه سي يک مهاجم خارجي خوب ديگر مي‌گرفتند.

تيم فوتبال صنعت نفت در يازدهمين مسابقه خود در ليگ برتر مقابل فولاد خوزستان با نتيجه 3 بر يک شکست خورد. صنعت نفت در حال حاضر با 7 امتياز در قعر جدول رده بندي قرار دارد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 9:51 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مهاجم تيم صباي قم پس از تساوي مقابل استقلال تهران اظهار داشت: تيم صبا عملکرد مناسبي داشت و به هيچ عنوان عدالت در اين ديدار رعايت نشد.


    بهمن طهماسبي در گفتگويي اظهار داشت: تيم استقلال نمايش قابل قبول و قدرتمندي را در مقابل ما ارائه داد البته بازيکنان صباي قم نيز با تمام قدرت و براي کسب امتياز مقابل آبي پوشان پايتخت ظاهر شدند که متأسفانه گل زود هنگام استقلال باعث شد که بازيکنان ما تمرکزشان را از دست دهند.


وي ادامه داد: بازي کردن مقابل تيم هاي پرهوادار و قدرتمند براي هر تيمي سخت و طاقت فرسا است و بازيکنان ساير تيم ها هميشه از استرس و اضطراب براي رويارويي با چنين تيم هايي برخوردار هستند با اين وجود بازيکنان صبا حتي پس از دريافت گل از استقلال در دقايق نخست و در مقابل هواداران پرشمار اين تيم عملکرد مناسبي ارائه دادند و اجازه اينکه استقلال به گل هاي بيشتري دسترسي پيدا کند را به آنها ندادند از اينرو معتقدم به هيچ عنوان به حقمان در اين ديدار نرسيديم چراکه استقلال از تيم صبا برتري نداشت و توانايي کسب امتياز از آبي پوشان پايتخت براي ما ميسر بود که متأسفانه اينگونه نشد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 9:33 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تيم ملي فوتسال ايران هم‌چنان با 1543 امتياز رده هفتم رنکينگ جهاني را به خود اختصاص داده است.


تيم ملي فوتسال ايران پس از اعلام آخرين رده بندي جهاني در فاصله‌ي يک ماه مانده به آغاز جام جهاني با 1543 امتياز در رده‌ي هفتم جهاني جاي گرفت. اما هم‌چنان بالاتر از ژاپن، تايلند و ازبکستان بر سکوي اول آسيا ايستاده است.

هم‌چنين تيم‌هاي اسپانيا، برزيل و ايتاليا رده‌هاي اول تا سوم رنکينگ جهاني را به خود اختصاص داده‌اند.

اين رتبه‌بندي تا يک ماه ديگر دستخوش تغييرات بسياري خواهد شد؛ چرا که 24 تيم در رقابت‌هاي جام جهاني تايلند حاضر مي‌شوند و نتايج اين بازي‌ها در امتيازدهي به تيم‌ها تاثير زيادي خواهد داشت.

رتبه‌بندي 10 تيم برتر جهان به ترتيب زير است:

1- اسپانيا 2006 امتياز

2- برزيل 1930 امتياز

3- ايتاليا 1764 امتياز

4- روسيه 1703 امتياز

5- پرتغال 1646 امتياز

6- آرژانتين 1551 امتياز

7- ايران 1543 امتياز

8- اوکراين 1478 امتياز

9- پاراگوئه 1443 امتياز

10- ژاپن 1424 امتياز



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 9:31 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: سال قبل قلعه‌نويي به من گفت هر جا مي‌رود کميته رسانه‌اي تشکيل مي‌دهد تا اگر رقبا عليه او وارد عمل شدند، اين کميته عليه آنها مطلب بنويسد.


    محمد حسين جعفري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره حاشيه‌هاي اخير با امير قلعه‌نويي صحبت‌هاي زير را مطرح کرد.


* صحبت‌هاي مدير رسانه‌اي تراکتورسازي عليه کادر فني فصل گذشته خود را تائيد مي‌کنيد؟


اگر امير قلعه‌نويي صحبت‌هاي ستار همداني را تائيد مي‌کند من هم صحبت‌هاي مدير رسانه‌اي‌مان را تائيد مي‌کنم.


* اگر شما از مشکلات امير قلعه‌نويي و دستيارانش خبر داشتيد چرا يک فصل با او همکاري کرديد؟


شما بهتر مي‌دانيد که يک مدير بايد منافع تيم و شرايط اجتماعي را در اولويت‌ قرار دهد. مديران سعي مي‌کنند آرامش را حفظ کنند و سر هر چيزي موضع گيري نمي‌کنند.


* شما اگر خودتان را جاي سايرين بگذاريد، طرف تراکتورسازي را مي‌گيريد يا امير قلعه‌نويي؟


بايد بي‌طرف بود. افکار عمومي بايد بين ما قضاوت کند. مي‌گويم حرف من درست است و آنها هم همين صحبت را مي‌کنند. البته من و امير قلعه نويي روز گذشته در راديو ورزش روي خط بوديم و همانجا معلوم شد ماجرا چيست.


* ماجرا چيست؟


من 10 بار گفته‌ام و باز هم مي‌گويم هيچ قفلي نشکسته است. آقاي قلعه نويي کليد آپارتمان خود را به يکي از دوستانش داده و به او گفته بود تا زماني که 50 ميليون را نگرفته‌، کليد را به باشگاه ندهد اما صاحبخانه با باشگاه قرارداد بسته بود و چک به نام همان صاحبخانه بود. در نتيجه ما با حکم قضايي و با دو مامور از صاحبخانه خواستيم در خانه را باز کند. وسايلي که متعلق به باشگاه بود، خارج کرديم. در قراردادمان با امير قلعه نويي چنين چيزي را نياورده بوديم که پول رهن اين خانه متعلق به اوست.


* قضيه بردن وسايل منزل اکبرپور چيست؟


اين حرف‌ها سياه نمايي است و از نظر من اين قضايا تمام شده است.


* مدير رسانه‌اي تراکتورسازي در بخشي از سخنانش گفته سال قبل با بازيکناني قرارداد بسته شده که حتي در فهرست 18 نفره هم قرار نمي‌گرفتند. سؤال اينجاست که چرا باشگاه تراکتورسازي حاضر به امضاي قرارداد با اين بازيکنان شد؟


مگر در فوتبال ما مربي‌ سالاري نيست؟ مگر باشگاه‌ها مي‌توانند مقابل سرمربيان بايستند؟ مگر همين الان ژوزه نمي‌گويد کريمي را بازي نمي‌دهد؟ فصل قبل قلعه نويي گفتم آرفي را نمي‌خواهم چون در پرسپوليس عملکرد خوبي نداشته اما آقاي قلعه نويي گفت من او را مي‌خواهم چون قصد دارم او را آقاي گل کنم. اين بازيکن را جذب کرديم در حالي که فقط 100 دقيقه براي ما بازي کرد و 350 ميليون تومان بابت فسخ قراردادش ضرر کرديم.


اگر من آن روز آرفي را جذب نمي‌کردم و در همان بازي اول شکست مي‌خورديم امير قلعه نويي توپ را در زمين باشگاه مي‌انداخت که بازيکنانش را جذب نکرده‌ايم. بستن تيم به عهده سرمربي است و من هم به عنوان مدير عامل باشگاه وظيفه دارم خواسته‌هاي سرمربي را پياده کنم.


* مگر باشگاه شما کميته فني ندارد که در چنين مواقعي ورود کند؟


سال گذشته کميته فني نداشتيم و قبول کنيد اگر هم داشتيم، در فوتبال ما چنين کميته‌هايي جواب نمي‌دهد.


* مسئله شائبه انگيز ديگر اين است که باشگاه مدعي است امير قلعه نويي فصل گذشته در بازي مقابل استقلال به بازيکنان تراکتور توصيه کرده مراقب ساق بازيکنان استقلال باشند. اگر چنين چيزي بوده چرا با امير قلعه‌نويي برخورد نکرديد؟


اين صحبتي بود که قلعه نويي و همداني خودشان مطرح کردند. اتفاقا من با او صحبت کردم و گفتم چنين حرفي مشکل ايجاد مي‌کند.


* فکر نمي‌کنيد براي شما بد باشد که بگوييد در صورت حضور قلعه نويي در تبريز تضميني براي سلامتش نيست؟


من اصلا چنين حرفي نزدم. فقط گفتم به دليل ناراحتي مردم از امير قلعه نويي انتظار نداشته باشيد در تبريز مورد احترام قرار گيرد.


* همين صحبت براي تحريک هواداران کافي نيست؟


اين تحريک نيست، مردم واقعا از صحبت‌هايي که پس از پايان فصل شد، ناراحت هستند و آقايان اکنون حاشيه سازي مي‌کنند. اين صحبت‌ها هدايت شده است.


* فکر مي‌کنم با توجه به تجربه‌اي که داشتيد، ديگر سراغ مربياني به شيوه امير قلعه نويي نرويد؟


من مربي را مي‌آورم که کار خودش را انجام دهد نه مربي که بخواهد مديريت کند و تلاش‌هاي باشگاه را به نام خود بزند. ما از اين مربياني که فقط کار خود را مي‌کنند در فوتبال‌مان زياد داريم.


* انتقادي که به شما وارد شده، اين است که باشگاه را به صورت فاميلي و با کمک پسرانتان اداره مي‌کنيد؟


اينها را آقايان مي‌گويند. اين باشگاه صاحب سهام و هيئت مديره است. مگر فاميل‌هاي من نبايد کار کنند؟ اينکه مي‌نويسند پسر جعفري در کارها دخالت مي‌کند و يا ستار همداني گفته که پسر من مانع قهرماني تراکتورسازي شد، برايم جاي سؤال دارد. يعني پسر من چقدر قدرت دارد که توانسته در کار قلعه نويي دخالت کند؟ پس جاي پسر من بايد در تيم ملي باشد!


اين صحبت‌ها فضا سازي است و آنها بايد بدانند با چنين جوسازي نمي‌توانند امتياز بگيرند. يکي از پسرهاي من استاد دانشگاه است. ديگري نخبه کامپيوتر است و يکي ديگر از پسرانم فوق ليسانس دارد. آيا بد است که در کنار کارهاي خودشان به باشگاه تراکتورسازي کمک مي‌کنند؟ آنها در کنار تدريس به دنبال راه انداخته کارهاي باشگاه هستند و امروز با افتخار مي‌گويم که يکي از بهترين سيستم‌هاي بليت فروشي در ايران را بعد از 4 سال، تراکتورسازي در اختيار دارد. آنهايي که مي‌نويسند پسران من حقوق ميليوني مي‌گيرند، قطعا خودشان پول گرفته‌اند.


سال قبل امير قلعه نويي به من پيشنهاد داد و گفت هر جا مي‌رود کميته رسانه‌اي تشکيل مي‌دهد تا در طول فصل اگر کسي از رقبا عليه او وارد عمل شد، اين کميته عليه آنها مطلب بنويسد اما من حاضر نشدم چنين کميته‌اي تشکيل دهم چون سالم کار مي‌کنم و تا ساعتي که در باشگاه تراکتور باشم همين رويه را ادامه مي‌دهم. کسي که در کشور ما سالم کار مي‌کند، مي‌خواهند زمين بزنند. چون دلال‌ها و مفت خورها را از باشگاه بيرون کرده‌ام و به دنبال سنگ اندازي هستند.


* از عملکرد اوليويرا راضي هستيد؟


از لحاظ کارهاي تمريني از او راضي هستم اما برنامه‌هايي در مسابقه دارد که منجر به نتيجه نمي‌شود و از اين بابت از او راضي نيستم. ما در حال صحبت با او هستيم تا با فضاي فوتبال ايران آشنا شود.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 9:31 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

پزشکان تيم فوتبال صباي قم پس از برخورد مهاجم اين تيم با جواد نکونام به ضربه مغزي شدن اين بازيکن مشکوک شدند که خوشبختانه پس از آزمايش‌هاي مختلف مشخص شد مشکل خاصي متوجه فريد کريمي نيست.


     حسين نجاتي، سرپرست تيم فوتبال صباي قم در گفتگويي درباره وضعيت فريد کريمي، مهاجم اين تيم تصريح کرد: کريمي بعد از برخورد با نکونام حالت تهوع داشت. وضعيت کريمي به گونه‌اي بود که پزشکان به ضربه مغزي شدن او مشکوک شدند و به همين خاطر اين بازيکن به بيمارستان آتيه منتقل شد.


وي با تاکيد بر اينکه کريمي تا ساعت 2 بامداد سه‌شنبه در بيمارستان بستري بود، گفت: خوشبختانه بعد از انجام آزمايش "سي تي اسکن" مطمئن شديم اتفاق خاصي براي کريمي رخ نداده است. حال اين بازيکن رضايت بخش بود و به همين خاطر از بيمارستان مرخص شد.


نجاتي تاکيد کرد: با اين حال بيني کريمي شکسته است. نمي‌دانم داور چرا در آن صحنه خطا اعلام نکرد ولي کريمي بايد دو روز ديگر بيني خود را جراحي کند.


سرپرست تيم صباي قم در پايان درباره برنامه اين تيم هم گفت: از روز جمعه اين هفته تمرينات‌مان شروع مي‌شود. اردوي ما در تهران خواهد بود و تا پنجشنبه هفته آينده کارمان را ادامه مي‌دهيم. احتمالا يکي، دو مسابقه دوستانه هم برگزار خواهيم کرد.


تيم فوتبال صباي قم دوشنبه شب و در چارچوب مسابقات هفته يازدهم ليگ برتر در ورزشگاه آزادي با يک گل مغلوب استقلال تهران شد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 9:29 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرعامل باشگاه فجرسپاسي شيراز گفت: از طرف مديرکل ورزش و جوانان استان فارس با بعضي از هيات‌هاي فوتبال تماس گرفته و تهديد کرده بودند که انتخابات مجمع فوتبال استان برگزار نشود.


  جعفر جعفري در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص غيرقانوني بودن انتخابات مجمع هيات فوتبال استان فارس تصريح کرد: متاسفانه عده‌اي مي‌خواستند انتخابات برگزار نشود. با اين حال 39 نفر در انتخابات شرکت کردند و رئيس هيات فوتبال به صورت قانوني انتخاب شد. باقي مسائل حاشيه است!


وي درباره دو رايي که به صندوق انداخته بود، تاکيد کرد: کدام دو راي؟ من منشي انتخابات بودم و يک راي بيشتر ندادم! اسناد انتخابات موجود است و اگر مي‌توانند آنرا ثابت کنند. انتخابات قانوني بوده است و ما تا آخرين لحظه از راي خود صيانت مي‌‍‌کنيم!


جعفري همچنين يادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نمي‌خواست انتخابات در آن تاريخ برگزار شود. حتي از طرف آقاي کمانه با بعضي از هيات‌ها تماس گرفته و تهديد کرده بودند که انتخابات را برهم بزنند. واقعيت اين است که اداره کل ورزش و جوانان روي هادي آيت اللهي نظر نداشت و نمي‌خواست ايشان چهار سال ديگر رئيس هيات فوتبال استان فارس باشد.


وي در پايان گفت: اگر اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با آيت اللهي مخالف بود بايد قبل از انتخابات اين موضوع را با صحبت و تعامل حل مي‌کرد. با اين اتفاقات وجهه فوتبال استان فارس خدشه دار مي‌شود. با اين حال در جلسه مجمع بازرس هم حضور داشته و همه چيز از نظر ما تمام شده است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 9:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

بازيکن سوئدي پاري‌سن‌ژرمن معتقد است که مهاجم بارسلونا نبايد امسال به عنوان بازيکن سال جهان انتخاب شود.


  زلاتان ايبراهيموويچ بر اين باور است که ليونل مسي به دليل افتخارات کمي که با بارسا کسب کرد، نبايد برنده جايزه بازيکن سال جهان شود.


بازيکن 25 ساله فصلي بارونکردني داشت و در 60 مسابقه‌اي که با آبي‌و‌اناري پوشان به ميدان رفت 73 گل به ثمر رساند اما بازيکن سوئدي بر اين باور است که اين براي کسب جايزه بازيکن سال جهان کافي نيست.


وي در اين باره اظهار داشت: از نظرمن او فصل بسيار خوبي را پشت سر گذاشت، اما هيچ افتخاري به همراه باشگاهش کسب نکرد.


ايبراهيموويچ ادامه داد: مسي تاکنون 3 بار اين جايزه را کسب کرده است و سال به سال آن را به دست مي‌آورد. اين براي بازيکنان ديگر سخت است که آنها هم شانسي داشته باشند.


وي خاطرنشان کرد: بياييد اميدوار باشيم که شخص ديگري امسال برنده خواهد شد.


بازيکن 30 ساله سوئدي پس از اينکه در تابستان از ميلان به پاري‌سن ژرمن پيوست، با به ثمر ساندن 8 گل در 6 بازي شروع خوبي در اين فصل داشته است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 31 صفحه بعد

 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان