کلبه فراقط!!!

بر اساس اعلام باشگاه پرسپوليس مهدي تاج رييس سازمان فوتبال اين تيم شده است.


 به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، سومين نشست رسمي هيات مديره جديد باشگاه پرسپوليس از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در ساختمان باشگاه پرسپوليس برگزار گرديد. در اين نشست که تا دقايقي پيش به طول انجاميد، مهدي تاج بنابه پيشنهاد محمد رويانيان و موافقت اعضاي هيئت مديره به عنوان رييس سازمان فوتبال باشگاه پرسپوليس انتخاب شد.

در جلسه 3 ساعته هيئت مديره پرسپوليس، علي پروين با اطلاع قبلي و بدليل حضور در مراسمي غايب بود. فدا حسين مالکي رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس درباره مباحث مطرح شده در نشست امشب به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: جلسه بسيار خوبي برگزار شد و آخرين وضعيت تيم مورد بررسي قرار گرفت.

وي افزود: خوشبختانه تيم از حواشي فاصله گرفته و به يکدلي و اتحاد خوبي رسيده و از انسجام بيشتري برخوردار شده است. در اين جلسه به منظور برنامه ريزي براي تيم هاي پايه و همچنين تيم فوتبال بزرگسالان پرسپوليس مباحثي مطرح شد و آقاي رويانيان پيشنهاد دادند سامان فوتبال پرسپوليس تشکيل شود. اين موضوع مورد موافقت همه اعضا قرار گرفت و مدير عامل باشگاه، آقاي تاج را براي اين مسئوليت خطير پيشنهاد کردند که با توجه به تجربيات ايشان در هيئت مديره مصوب شد آقاي تاج به عنوان رييس سازمان فوتبال پرسپوليس فعاليت خود را آغاز نمايد.

فداحسين مالکي در پاسخ به اين سوال که دورنماي تيم فوتبال پرسپوليس را چگونه مي بينيد گفت: در آخرين بازي پرسپوليس که مقابل سايپا برگزار شد، همه ديدند که تيم ما بازي خوبي را به نمايش گذاشت. پرسپوليس بازي قبلي را نيز با پيروزي پشت سر گذاشته بود. احساس مي کنم نگراني مجموعه مديريتي باشگاه و هيئت مديره در خصوص عدم انسجام و بروز حواشي در تيم که مشکلاتي را بوجود آورده بود تا حدود زيادي برطرف شده و تيم روند خوبي را در پيش گرفته است و انشاالله نتايج بهتري کسب خواهد کرد.

رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در پايان گفت: تشکر مي کنيم از هواداران عزيز و محترم پرسپوليس که تا اينجاي کار از تيم حمايت کرده و تحمل و صبوري قابل تقديري داشته اند. هواداران مطمئن باشند تمام تلاش خود را بکار خواهيم بست تا يکدل و با تمام وجود شرايطي را فراهم کنيم که پرسپوليس روزهاي خوشي را براي آنها رقم زده و با کسب نتايج مطلوب دل آنها را شاد کند. در اين زمينه مديريت باشگاه و اعضاي تيم زحمات زيادي مي‌کشند و انشاالله اين تلاش ها ثمر خواهد داد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:43 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه پرسپولیس 13 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:40 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: اگر پرسپوليس همين روند را ادامه دهد در رده اول تا چهارم جدول قرار مي‌گيرد.


    علي پروين در خصوص بازي پرسپوليس مقابل سايپا اظهار داشت: پرسپوليس سوار بازي بود اما نتوانست از موقعيت‌هاي خود که واقعاً طلايي هم بود خوب استفاده کند.


به گزارش فارس، وي با حمايت از مهرداد پولادي که پنالتي را در اين ديدار از دست داد، گفت: پولادي به دليل مصدوميت کمي از شرايط ايده‌آل دور بود اما هميشه زحمت مي‌کشد. شانس اين بازيکن بود که پنالتي گل نشود اما چيزي از قابليت‌هاي پولادي کم نمي‌شود.


پروين تصريح کرد: با بازي خوبي که مقابل تيم جوان و تاکتيکي سايپا انجام داديم، اگر همين روند را ادامه دهيم و اسير اتفاقات فوتبال نشويم مي‌توانيم جزء 4 تيم اول باشيم. پرسپوليس روز گذشته هواداران را اميدوار کرد و اميدوارم همين روند ادامه داشته باشد و بازيکنان بدانند که قابليت آنها بالا است. بازيکنان پرسپوليس بايد خود را باور کنند، استرس را کنار بگذارند و با روحيه بالا در بازي‌ ظاهر شوند. بازيکنان نبايد با ترس به ميدان بروند و اگر همين روند را دنبال کنند روزهاي خوبي در انتظار تيم خواهد بود.


رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس درباره وضعيت تيم ملي گفت: باخت مقابل لبنان همه را ناراحت کرد. حرفي نمي‌زنم چون دوست ندارم فردي را از خودم ناراحت کنم. با هيچ‌کس رودربايستي ندارم اما معتقدم هميشه نبايد مصاحبه کرد.


پروين اضافه کرد: نتايج پرسپوليس و تيم ملي من که عاشق فوتبال هستم را مثل همه فوتبالي‌ها ناراحت کرد. اميدوارم هواداران قرمز و آبي در ديدار 25 مهر مقابل کره جنوبي بسيج شوند تا تيم ملي با يک پيروزي شيرين به جام جهاني 2014 نزديک شود. حيف است که با اين تيم ملي به جام جهاني نرويم. پتانسيل خوبي داريم و اميدوارم همه مخصوصاً رسانه‌ها که تيم ملي نوجوانان را بسيار خوب و عالي حمايت کردند همين روند را براي تيم بزرگسالان در پيش بگيرند تا روحيه بچه‌ها چند برابر شود.


وي با اشاره به بيانيه بازيکنان تيم ملي عنوان کرد: خيلي خوشحال هستم که رابطه بازيکنان تيم ملي با رسانه‌ها خوب شد. اين دو براي رسيدن به موفقيت در فوتبال ايران هميشه به همديگر نياز دارند.


پروين در ادامه ضمن تسليت به امير قلعه‌نويي گفت: متأسفانه خبر درگذشت مادر امير قلعه‌نويي همه را ناراحت کرد. من اين اتفاق را به اين پسر خوب فوتبال کشورمان تسليت مي‌گويم و اميدوارم روح مادرش شاد باشد. امير مربي‌اي است که واقعاً فوتبال ما به امثال او نياز دارد.


پيشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به پخش برنامه 90 چند هفته پيش با حضور پيشکسوتان استقلال و پرسپوليس گفت: به نظر من عادل برنامه خيلي خوبي را طراحي کرده بود و ما را ياد فوتبالي انداخت که بچه‌ها تا موقعي که پيراهنشان پاره نمي‌شد از زمين بيرون نمي‌آمدند. اين يک کار خوب بود که بازيکناني مثل پيوس، شاهرودي و همچنين بازيکن استقلال از خاطرات خود براي مردم گفتند. اين موضوع جاي قدرداني دارد.


وي درباره مشکلات به وجود آمده ميان ژوزه و کريمي به فارس گفت: بايد قبول کنيم علي کريمي يکي از بهترين‌هاي ايران است و ژوزه هم دوست دارد تيمش نتيجه بگيرد. هواداران پرسپوليس عجله نکنند، رويانيان کارش را انجام مي‌دهد تا انشاالله پرسپوليس به موفقيت برسد. کريمي عاشق پرسپوليس است، مانوئل ژوزه هم دوست دارد با پرسپوليس نتايج خوبي بگيرد، انشاالله اين موضوع ختم به خير مي‌شود.


پروين در جواب اين سؤال که برخي‌ معتقدند هر وقت که به نفع‌تان باشد مصاحبه مي‌کنيد در غير اين صورت سکوت را در دستور کارتان قرار مي‌دهيد گفت: واقعا از اين حرف تعجب مي‌کنم، من هميشه گفته‌ام اگر حرفي مي‌زنم فقط دلم مي‌سوزد و مسأله ديگري نيست. از ما گذشته که چشم به برخي مسائل داشته باشيم تا خودمان را نشان دهيم. خدا و هواداران به ما لطف داشته‌اند و در فوتبال به آن چيزي که مي‌خواستيم رسيديم و مردم هم از ما راضي هستند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 10:37 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

باشگاه آث ميلان ايتاليا با ارسال نامه‌اي به باشگاه پرسپوليسي رسماً موافقت خود را براي همکاري با قرمز‌پوشان اعلام کرد.


    مسئولان باشگاه پرسپوليس در چند وقت اخير سعي کرده‌اند تا رايزني‌هايي را با برخي از تيم‌هاي اروپايي براي همکاري بيشتر داشته باشند. از همين رو چندي پيش تعدادي از مسئولان باشگاه آث ميلان ايتاليا به ايران آمدند و بازديدي را از باشگاه و امکانات قرمز‌پوشان داشتند.


  پس از اين اتفاق پرسپوليسي‌ها نامه‌اي را به آث ميلان ايتاليا دادند و رسما خواستار همکاري بيشتر با اين باشگاه بزرگ ايتاليايي شدند.


به گزارش اختصاصي خبرنگار فارس از بندهاي اين قرارداد، مسئولان آث ميلان شب گذشته موافقت خود را براي همکاري با باشگاه پرسپوليس در 4 بند اعلام کردند.


1_ احداث مدرسه فوتبال زيرنظر باشگاه آث ميلان در ايران


2_ برگزاري بازي دوستانه در زماني که طرفين به توافق برسند. همچنين معرفي ليست کاملي از بزرگان اين باشگاه مانند پائولو مالديني، بار‌سي، نستا براي حضور در بازي دوستانه در ايران را انجام دادند.


3_ احداث فروشگاه‌هاي محصولات دو تيم در ايران و ايتاليا


4_ مقرر گرديد مسئولان باشگاه پرسپوليس از تاريخ 1 تا 20 آذرماه به ايتاليا سفر کرده و از سن سيرو، ورزشگاه اختصاصي ميلان بازديد کنند؛ همچنين ديداري با مسئولان تيم فوتبال آث ميلان نيز داشته باشند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 2:29 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه پرسپولیس 12 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 5:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تاکنون 82 گل در 33 بازي دو تيم پرسپوليس و سايپا رد و بدل شده که ميانگين 2/5 گل در هر بازي نشان دهنده بازي پرگل بين دو تيم است.


    پرسپوليس و سايپا امروز براي سي و چهارمين بار در تاريخ خود مقابل هم قرار مي گيرند.  دو تيم براي اولين بار در سال 72 و در سوپر جام باشگاه هاي تهران به ديدار هم رفتند که آن بازي به تساوي 1-1 انجاميد.


  تمام بازي هاي بعدي دو تيم در چارچوب ليگ بوده و در 33 بازي انجام شده تاکنون، پرسپوليس 17 برد و 12 تساوي مقابل سايپا بدست آورده و 4 بار نيز مغلوب اين تيم شده است. پرسپوليس در 33 بازي مقابل سايپا 47 گل زده و در مقابل 35 گل هم دريافت کرده است.


بهترين برد پرسپوليس مقابل سايپا پيروزي 4-2 در دور برگشت اولين دوره ليگ برتر بود. در 33 بازي دو تيم، فقط در 3 بازي گلي به ثمر نرسيده است.


همچنين دو تيم در طول ساليان گذشته بازيکنان مشترک زيادي داشته اند. در ترکيب تيم فعلي پرسپوليس 4 بازيکن سابقه بازي براي سايپا در ادوار گذشته ليگ برتر را دارند: کريم انصاري فرد، سيد جلال حسيني، سامان آقازماني و جواد کاظميان. انصاري فرد و کاظميان در بازي هاي سايپا مقابل پرسپوليس دو بار موفق به گلزني شده بودند.



و اما در تيم سايپا نيز ابراهيم صادقي کاپيتان اين تيم سابقه حضور در اميدها و بزرگسالان پرسپوليس را دارد. رحمان احمدي دروازه بان فعلي تيم سايپا در فصل 89 براي پرسپوليس بازي مي کرد و ابراهيم شکوري نيز در ابتداي اين فصل از پرسپوليس راهي تيم نارنجي پوش شد.


 



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


ژوزه مانوئل پس از تمرين امروز نام 8 بازيکن را از ليست خود براي ديدار مقابل سايپا خط زد.


 تيم فوتبال پرسپوليس در هفته يازدهم ليگ برتر فردا در ورزشگاه آزادي به مصاف سايپا خواهد رفت، از همين رو پس از تمرين امروز مانوئل ژوزه نام فشنگچي، علي عسگر، غلامرضا رضايي را به دليل مصدوميت اسماعيل‌زاده، کريمي، داستاني، قدمي و سيف‌اللهي را به دليل مسايل فني از ليست خود خط زد.

پرسپوليسي‌ها پس از تمرين امروز راهي هتل المپيک شدند و موقع صرف غذا با بازيکنان تيم ملي نوجوانان برخورد گرمي داشتند. بازيکنان پرسپوليس صعود تيم ملي نوجوانان کشورمان به جام جهاني به دوستي‌ مهر و بازيکنان اين تيم تبريک گفتند و براي آنها در ديدار برابر ازبکستان آرزوي موفقيت کردند. همچنين ژوزه مانوئل نيز به دليل موفقيت تيم ملي نوجوانان ايران به کادر فني و بازيکنان اين تيم تبريک ويژه‌اي گفت.

گرفتن عکس يادگاري و شوخي و خنده در هتل المپيک در حاشيه ديدار قرمز‌پوشان با بازيکنان تيم ملي نوجوانان و راهنمايي برخي از بازيکنان پرسپوليس به اعضاي تيم نوجوانان جالب بود.

تيم ملي نوجوانان کشورمان موفق شد با پيروزي 5 بر 1 مقابل استراليا راهي جام جهاني شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:16 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه پرسپولیس 11 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:33 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

پزشک تيم فوتبال پرسپوليس از فرصت بيشتر آزمايشگاه براي اعلام نتيجه آزمايش ديدار پرسپوليس و سپاهان خبر داد.


دکتر وجيه‌الله چشمه‌سري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره اعلام نتايج آزمايش‌ آب‌ها و محلول‌هاي مورد استفاده در ديدار با سپاهان که قرار بود امروز اعلام شود، اظهار داشت: پيگيري‌هاي لازم را در اين باره انجام داديم اما آزمايشگاه موردنظر براي اعلام نظر نهايي از ما وقت بيشتري خواست.

وي افزود: به ما اعلام شده بايد نمونه‌ها بيشتر بررسي شوند و از پاسخ بيشتر در اين باره خودداري شده است.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:32 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

علي کريمي برخلاف روزهاي گذشته که صبح‌ها به صورت اختصاصي تمرين مي‌کرد اين بار در نوبت بعدازظهر و همزمان با تمرين تيم، به تمرين پرداخت.


آخرين تمرين پرسپوليس پيش از ديدار با سايپا از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد.

*سه هوادار براي يحيي گل‌محمدي دسته‌گلي آورده بودند و به او تقديم کردند.

*علي کريمي که پيش از اين صبح‌ها و همزمان با تمرين پرسپوليس به تمرين اختصاصي مي‌پرداخت امروز در نوبت بعد از ظهر و باز هم همزمان با سرخپوشان تمرين کرد. وي پس از گذشت 15 دقيقه از تمرين پرسپوليس، ورزشگاه درفشي‌فر را ترک کرد.

20 هوادار پشت در منتظر کريمي بودند و با ديدن او به شدت اين بازيکن را تشويق کردند و خواستار ماندنش در پرسپوليس شدند. يک هوادار به او گفت: چرا مصاحبه نمي‌کنيد که کريمي پاسخ داد: چه حرفي بزنم؟ اگر حرف بزنم و خداي ناکرده تيم نتيجه نگيرد مي‌گويند تقصير علي کريمي است. شما از پرسپوليس حمايت کنيد. هوادار ديگري از کريمي پرسيد آيا مي‌خواهي به استقلال بروي که او گفت: اين چه حرفي است مي‌زنيد؟ من و استقلال؟

* مهدي مهدوي‌کيا پس از بازگشت از آلمان در تمرين امروز حضور پيدا کرد. وي دقايقي اختصاصي با ژوزه و سپس کريمي به گفت‌وگو پرداخت.

*علي کريمي در مقابل ورزشگاه درفشي‌فر به يک نوزاد هفت ماه که با مادرش در تمرين امروز حضور پيدا کرده بود، کمک کرد. اين نوزاد به دليل بيماري نياز به کمک مالي داشت که اين اتفاق توسط کريمي افتاد.

*تمرين امروز دقايقي زير نور برگزار شد اما به دليل اتصالي قرمزپوشان کمي دچار مشکل شدند.

*ژوزه با زايد قبل از تمرين صحبت کرد.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:15 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از مسئولان سازمان ليگ گفت: پرسپوليس آزاري بس است و کاري نکنند حرف‌هايي بزنيم که خيلي چيزها دستگير هواداران شود.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، در حالي که قرار بود ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و سايپا در ورزشگاه تختي برگزار شود، در فاصله 24 ساعت قبل از بازي و در نهايت تعجب همگان و بنابر تصميم سازمان ليگ اين بازي به ورزشگاه آزادي انتقال يافت.

سعيد شيريني سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در همين ارتباط گفت: واقعا خودمان هم نمي‌دانيم دليل اين موش و گربه بازي‌ها چيست؟ هر چه اصرار مي‌کرديم مسئولان سازمان ليگ نمي‌پذيرفتند بازي در ورزشگاه آزادي برگزار شود، چون امکان انجام آن با توجه به مجموع شرايط در مجموعه تختي وجود ندارد، با اين شرايط از نظر رواني فشار مضاعفي به مديريت، کادر فني و بازيکنان ما وارد شد.

وي ادامه داد: جالب اينکه در درخواست‌هاي شفاهي مشکلات برگزاري مسابقه در ورزشگاه تختي را به دوستان يادآوري کرديم اما به خرج کسي نرفت که نرفت. حال آنکه تمام برنامه ريزي‌ها را براي بازي در ورزشگاه تختي انجام داده و حتي کادر فني تاکتيک‌هاي پرسپوليس را بر همين اساس چيده بود اما ناگهان اطلاع دادند که بايد در ورزشگاه آزادي به ميدان برويم. معني اين کارها و بي برنامگي‌ها چيست؟

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قصد نداريم خداي ناکرده به کسي اتهام زده يا بحث قديمي دست‌هاي پشت پرده را مطرح کنيم ولي متاسفانه در فصل جديد، پرسپوليس آزاري را به کرات شاهد بوده‌ايم. يک روز هواداران را محروم کرده و به درخواست‌هاي ما توجه نمي‌شود و روز ديگر اين چنين تيم را آواره اين ورزشگاه و آن ورزشگاه مي‌کنند. مثل ماجراي بازي پرسپوليس - گهر و پرسپوليس - سايپا که گفتند بازي در تختي انجام مي‌شود اما در نهايت بازي به آزادي منتقل شد. مثل زمان بازي پرسپوليس و فولاد که مي‌گفتند با اتوبوس اين همه مسافت را به اهواز برويد و موارد ديگري که تاکنون آنها را مطرح نکرديم. ادامه اين بحث بماند براي بعد از بازي با سايپا، فقط به عنوان پايان مصاحبه به دوستان پيغام مي‌دهم که پرسپوليس آزاري بس است. کاري نکنند حرف‌هايي بزنيم که خيلي چيزها دستگير هواداران پرسپوليس شود.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:6 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مانوئل ژوزه مي‌گويد اگر علي کريمي عذرخواهي کند هم اجازه بازگشت او به پرسپوليس را نخواهد داد.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل سايپا ، اظهار کرد: پيروزي مقابل آلومينيوم باعث شد اعتماد به نفس بازيکنان بيشتر شود. با اين برد بازيکنان ما در تمرين‌ها شاد‌تر و با انگيزه‌تر هستند. البته هنوز به اعتماد به نفس 100 درصد نرسيده‌اند، اما انگيزه بيشتري از قبل دارند.

وي افزود: ليگ پس از اين بازي يک بار ديگر تعطيل مي‌شود و دوست داريم با پيروزي در بازي فردا با آرامش به تعطيلات برويم. فردا (سه شنبه) بازي سختي داريم و هميشه براي برد به ميدان رفته‌ايم. من از همه بازيکنان مي‌‌خواهم که احساس نکنند در زمين مجبورند گل بزنند، چرا که اين موضوع فشار را روي آنها بيشتر مي‌کند. همين طور از مهاجمان مي‌‌خواهم که با عشق و علاقه بازي کنند، چرا که اين طور بازي کردن برايشان بهتر است. اميدوارم که بازي بهتري نسبت به آلومينيوم انجام دهيم.

مانوئل ژوزه درباره نحوه بازي دادن به مهاجمان تيمش در بازي‌هاي مختلف گفت: اين موضوع بستگي به شرايط هر بازي دارد . براي اين که همه بتوانند گلزني کنند، بايد کيفيت بازي خوب باشد. از همان روزي که من به پرسپوليس آمدم اين فشار روي بازيکنان وجود داشت که حتما بايد قهرمان شوند. نتايج بدي که گرفتيم اعتماد به نفس را از بازيکنان گرفت، اما پيروزي‌ها مي‌تواند ما را دوباره در شرايط خوب قرار دهد. بايد يک بازي بسيار خوب انجام دهيم که تا الان انجام نداده‌ايم. فردا با تيم متفاوتي بازي داريم. بنابراين ترکيب بازيکناني که به زمين مي‌روند ممکن است نسبت به بازي قبل تغيير کند.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به اين که پولادي به بازي اين تيم مقابل سايپا مي‌رسد، درباره احتمال بازگشت شهاب گردان به ترکيب اصلي گفت: وقتي يک بازيکن خوب بازي مي‌کند او را از ترکيب خارج نمي‌کنم . شايد گردان بايد منتظر باشد تا نيلسون محروم يا مصدوم شود. مي‌دانم ذخيره بودن براي او خيلي سخت است و همين طور اين که هر روز خود را در تمرين حفظ کند. با اين حال چيزي مشخص نيست. الان دروازه‌بانمان نيلسون است و ممکن است فردا گردان در دروازه‌ بايستد.

وي درباره تعطيلي‌هاي ليگ پس از هفته‌ يازدهم هم گفت: مشکل ما هم همين تعطيلي‌ها است. به محض اين که به بازي عادت مي‌‌کنيم و مي‌خواهيم ريتم خود را حفظ کنيم بازي‌ها دوباره تعطيل مي‌شوند.

سرمربي تيم پرسپوليس درباره ناراحتي ايمون زايد که گفته بود ژوزه از من خوشش نمي‌آيد، گفت: وقتي که من به پرسپوليس آمدم قرار نبود زايد در تيم بماند، اما چند فيلم از بازي‌هاي او را ديدم و زايد به اصرار خودم در باشگاه ماند. من هيچ فرقي بين بازيکنان نمي گذارم. آن چيزي که برايم مهم است آمادگي بازيکنان، تمرينات و نحوه استفاده آنها از شانسي است که من به آنها براي حضور در زمين مي‌دهم. تا به حال چندين بار به زايد فرصت داده‌ام، اما خيلي خوب نشان نداد. به عنوان يک بازيکن از او خوشم مي‌آيد ، اما بايد بيشتر تلاش کند. شايد بعضي مواقع براي او سخت است که با تيم باشد، اما اگر عملکرد خود را بهتر کند حتما در ترکيب قرار مي‌گيرد.

مانوئل ژوزه در پاسخ به اين سوال که آيا همچنان درباره علي کريمي روي نظر قبلي خود هستيد؟ گفت: بله. نظرم درباره کريمي عوض نمي‌شود. پرسپوليس خودش را براي آينده آماده مي‌کند. پس وقتي تصميمي گرفته مي‌شود بايد با قدرت به آن عمل کرد. من براي اين کار دلايل خودم را دارم و يک روز آنها را مي گويم. کريمي حتي اگر عذرخواهي کند هم او را به تيم باز نمي‌گردانم.

خبرنگاري از ژوزه پرسيد شما گفته ايد که کريمي 34 سال دارد در حالي که بازيکنان مسن‌تر هم در پرسپوليس بازي مي‌کنند، او گفت: من دلايل خودم را دارم و حرف‌هايم با هم تناقضي ندارد.

سرمربي پرسپوليس درباره اين موضوع که چرا هواداران را به تمرين‌هاي اين تيم راه نمي‌دهد ؟ گفت: اين شيوه کاري من است. هشت سال در مصر بودم و در آنجا هم همين روند را دنبال مي‌کردم. بعضي وقت‌ها هفته‌اي يک بار هواداران را به تمرين مي آورديم. من هيچ مشکلي با تماشاگران ندارم. برعکس هر کاري که مي‌‌کنيم به خاطر آنها است، اما بازيکنان بايد در تمرين تمرکز و آرامش داشته باشند. با اين نتايجي که پرسپوليس گرفته خودم هم از دست خودم عصباني‌ام. بازيکنان هم همينطور. به هواداران حق مي‌دهم که ناراحت باشند، اما دوست دارم که بدانند هر اتفاقي که مي‌افتد به خاطر آنها است .

ژوزه در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد شما با دور کردن هواداران از تمرين و با کنار گذاشتن بازيکن محبوبي مثل کريمي کار خود را در پرسپوليس سخت نمي‌کنيد؟ گفت: من به نظر شما احترام مي گذارم. همه مسئوليت کنار گذاشتن کريمي را قبول مي‌کنم. براي همه هواداران به ويژه آنهايي که فقيرترند احترام زيادي قائلم. خودم هم خيلي فقير به دنيا آمده ام و هيچ وقت اين را فراموش نخواهم کرد. آن کسي که بيشتر از همه به خاطر نتايج پرسپوليس ناراحت است، من هستم. 66 سالم است و 50 سال است که در فوتبال هستم. خجالت مي کشم که به خيابان‌ها بروم. اما من براي آينده پرسپوليس اين تصميم ها را گرفتم. ممکن است آنها ناراحت شوند.

وي درباره شکايت انجمن منتقدان ورزشي مصر از او به خاطر خشن خطاب کردن خبرنگاران مصري گفت: در مصر جنگي بين دو باشگاه الزمالک و الاهلي وجود دارد. هواداران هر دو تيم و همچنين روزنامه‌‌نگاراني که هواداران يکي از اين دو تيم هستند هميشه از هم بد مي‌گويند. من باز هم مي گويم که خبرنگاران مصري خشن هستند. در دو سال آخري که آنجا بودم با هيچ خبرنگاري صحبت نمي کردم، حتي با سايت و روزنامه‌‌ باشگاه. اما از من بدشان مي آمد. با وجود اين که 20 قهرماني براي تيم‌شان به دست آورده بودم.

در پايان نشست خبرنگاري از ژوزه پرسيد نگران نيستيد که فردا هواداران براي حمايت از علي کريمي از دقيقه يک او را تشويق کنند که وي پاسخ داد: فوتبال براي مردم است. تنبيه‌هايي که براي هواداران در نظر گرفته شده بود را قبول ندارم. فدراسيون براي تنبيه باشگاه‌ها بايد از روش ديگري استفاده کند. اگر هواداران کريمي را تشويق کنند من مشکلي ندارم و براي هر چيزي آماده‌ام . فقط از آنها مي‌‌خواهم که بازيکنان تيم را حمايت کنند و به آنها روحيه بدهند.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 11:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدير رسانه‌اي تيم فوتبال پرسپوليس از اعتراض مسئولان اين باشگاه به تغيير محل بازي سرخپوشان با سايپا خبر داد.


    به گزارش خبرنگار مهر، رضا رياضتي در نشست خبري پيش از ديدار سايپاي البرز - پرسپوليس که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل سازمان ليگ برتر برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب گفت: در نشست هماهنگي امروز به ما اعلام شد اين بازي به جاي تختي در آزادي برگزار مي‌شود.


وي ادامه داد:‌ ما ابتدا هتل المپيک را رزرو کرده بوديم اما به ما اعلام شد بازي در تختي انجام مي‌شود غرامت داديم و محل هتل را عوض کرديم اما ناگهان امروز به ما مي‌گويند بازي در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود. مسئولان باشگاه به اين موضوع معترض هستند و سعيد شيريني، سرپرست تيم براي اعتراض رسمي به فدراسيون فوتبال رفته است.


وي در پايان گفت: ما بزودي با نظر آقاي مانوئل و مسئولان باشگاه جدول زماني را اعلام مي‌کنيم که تماشاگران و خبرنگاران زمان‌هاي حضورشان در تمرين مشخص شود و طبق آن جدول قبل و بعد از تمرين بتوانند با کادر فني بازيکنان گفتگو کنند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 11:14 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرروابط عمومي سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال از برگزاري ديدار سايپاي البرز - پرسپوليس در ورزشگاه آزادي خبر داد.


  بدين ترتيب ديدار سايپاي البرز - پرسپوليس در چارچوب هفته يازدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور از ساعت 18:15 فردا سه شنبه با قضاوت عليرضا فغاني در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.


حجت الله بهمني، مديرروابط عمومي سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال ضمن تاييد اين خبر گفت: با نظر شوراي تامين استان تهران ديدار سايپاي البرز - پرسپوليس در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.


پيش از اين از سوي سازمان ليگ برتر اعلام شده بود ديدار سايپاي البرز - پرسپوليس در ورزشگاه تختي تهران برگزار خواهد شد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:4 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

علي کريمي ظهر امروز با بازگشت به ورزشگاه درفشي‌فر، به صورت اختصاصي تمرين کرد.


     پس از شکست 2 بر صفر پرسپوليس مقابل سپاهان مشکلاتي بين مانوئل ژوزه، سرمربي قرمزپوشان و علي کريمي پيش آمد که منجر به کنار گذاشتن کريمي از جمع پرسپوليسي‌ها شد.


از همين رو شب گذشته براي اينکه مراسم آشتي‌کناني برگزار شود جلسه‌اي بين علي کريمي، محمد رويانيان و يحيي گل‌محمدي مربي جديد قرمزپوشان برگزار شد که در نهايت مقرر گرديد تا گل‌محمدي و رويانيان پس از گفت‌وگو با ژوزه مقدمات بازگشت کاپيتان دوم قرمزپوشان به تمرين پرسپوليس را پس از بازي مقابل آلومينيوم مهيا کنند.


علي کريمي پس از اين جلسه خيلي از نظراتش تغيير کرد و امروز ظهر به ورزشگاه درفشي فر آمد و به مدت 120دقيقه به صورت اختصاصي تمرين کرد. تعدادي از هواداران هم از ساعت تمرين امروز پرسپوليس با خبر نبودند و مقابل درب ورزشگاه درفشي‌فر حضور داشتند، از حضور کريمي در محل تمرين خوشحال شدند.


 


تمرين تيم پرسپوليس قرار است از ساعت 18:00امروز در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:2 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال گفت: در صورت ارايه مدارک مستند کميته پزشکي فدراسيون به عنوان مرجع اتفاق‌هاي ديدار پرسپوليس و سپاهان را بررسي مي‌کند.


  احمد هاشميان در مورد اتفاق‌هاي رخ داده براي بازيکنان پرسپوليس در پايان بازي با سپاهان اظهار داشت: آنچه از گفته‌هاي پزشک پرسپوليس و ساير محاوره‌ها در رسانه‌ها متوجه مي‌شويم که از نظر علم پزشکي هيچ علائم عمومي غير اختصاصي در بازيکنان پرسپوليس وجود نداشته و اگر مدارک مستند فراهم شود، در صورت ضرورت کميته پزشکي فدراسيون فوتبال به عنوان مرجع وارد اين ماجرا مي‌شود و اسناد و مدارک را بررسي و اظهار نظر تخصصي‌تري انجام مي‌شود.


وي ادامه داد: پزشک پرسپوليس مي‌گويد بازيکنان را بعد از اينکه گفته‌اند دچار سرگيجه شده‌اند معاينه کرده ولي مسئله خاصي از نظر پزشکي نبوده است. البته من به طور مستقيم با پزشک پرسپوليس حرف نزده‌ام اما اظهارات او را در رسانه‌ها خواندم و شنيدم.


هاشميان با اشاره به وضعيت بازيکنان پرسپوليس در آن روز عنوان کرد: تصور مي‌کنم شرايط بازيکنان خيلي شرايط سختي نبوده که بعد از يکي دو ساعت آن وضعيت برطرف شده است. چرا فقط اين حالت بازيکنان در هنگام بازي بوده است؟ اين‌ها مسايل مهمي است که بايد پاسخ داده شود.


رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال در مورد اينکه امکان دارد بازيکنان پرسپوليس بعد از زدن سرم حالشان خوب شده باشد، گفت: اگر دليل سرگيجه کمبود آب بدن باشد بله ولي ما به دنبال چرايي اين اتفاق هستيم اينکه چرا بازيکنان پرسپوليس دچار سرگيجه شده‌اند.


هاشميان در مورد اينکه آزمايش بر روي محتويات بطري آب‌هاي معدني مي‌تواند اين ابهام را برطرف کند، گفت: اگر اين آزمايش‌ها توسط آزمايشگاه‌هاي مرجع انجام شده باشد مي‌توان اظهار نظر تخصصي‌تري در اين مورد انجام داد اما اگر اين آناليز توسط آزمايشگاه‌هايي که مرجع نيستند انجام شود نمي‌تواند ملاک قرار بگيرد.


وي افزود: براساس تجربيات پزشکي خودم مي‌گويم که بعيد است در نوشيدني بازيکنان پرسپوليس مورد خاصي پيدا شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: هر بازيکني از نيمکت‌نشيني نارحت است و صادقي هم به همين دليل ناراحت شده است.


  رسول خوروش در مورد آمادگي سپاهان براي بازي فردا مقابل ملوان عنوان کرد: براي اين بازي محمدرضا خلعتبري را به دليل محروميت در اختيار نداريم اما ساير بازيکنان مشکلي براي بازي ندارند.


وي در خصوص ناراحتي محمدباقر صادقي از نيمکت نشيني در سپاهان و اعلام جدايي از تيم در نيم فصل از سوي وي، گفت: او در تيم حرفي از اين مسئله نزده و ما هم از روزنامه‌ها چنين خبري را خوانديم. اصولا هر بازيکني که روي نيمکت قرار مي‌گيرد ناراحت مي‌شود. صادقي مصدوم شد و پس از مصدوميت هم تمرينات خوبي نداشته است. اين تشخيص سرمربي است که چه بازيکني بازي کند.


خوروش در ادامه در مورد سفر نويدکيا به آلمان گفت: محرم از ناحيه کمر مشکلاتي دارد که باعث شده تا آمادگي صددرصد نداشته باشد. او در تعطيلي ليگ مي‌خواهد سفري دو روزه به آلمان داشته باشد تا نزد پزشک خود تست جديدي انجام دهد.


سرپرست تيم سپاهان در مورد اطلاعيه باشگاه سپاهان در ارتباط با حواشي بازي با پرسپوليس گفت: بهتر است در اين زمينه صحبتي نکنيم تا نتيجه آزمايش‌ها اعلام شود. ما هم وقتي وضعيت بازيکنان اين تيم در رختکن را ديديم متاثر شديم؛ اما اين اتفاق درون تيمي بوده است و ربطي به سپاهان ندارد.


وي در مورد جذب مدافع عنوان کرد: دو سه بازيکن آسيايي را مدنظر داريم اما اگر قرار باشد بازيکني جذب شود در نيم فصل اين اتفاق مي‌افتد.

 




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


مسئولان آزمايشگاه براي مشخص شدن دليل مسموميت بازيکنان پرسپوليس از مسئولان اين باشگاه فرصت بيشتري خواست.


   با دستور محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از اتفاقات بازي با سپاهان از بازيکناني که دچار مسموميت شده بودند آزمايش گرفته شد و همچنين از خوراکي‌هاي داخل رختکن در بازي با سپاهان نمونه‌برداري شد.


قرار بود امروز نتيجه نهايي موضوع اعلام شود اما مسئولان آزمايشگاهي که از بازيکنان اين تيم آزمايش گرفته و محتويات خوراکي هاي داخل رختکن در ديدار با سپاهان را مورد آزمايش قرار داده به دليل بروز برخي از ابهامات دو روز بيشتر از قرمزپوشان فرصت خواست تا نظرات نهايي خود را در اين زمينه اعلام کند.


گفتني است 5بازيکن پرسپوليس بنابر دلايل نامشخصي در ديدار برابر سپاهان در رختکن از حال رفتند.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 9:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اعلام اينکه مشکلات شخصي کي‌روش با مانوئل نبايد تاثير منفي بر پرسپوليس بگذارد،گفت: آقاي کي‌روش اجازه ندهيد بازيکنان پرسپوليس وقتي از اردوهاي تيم ملي بر مي‌گردند هم از نظر جسمي و روحي مصدوم و مسموم شوند.


   محمد رويانيان که به نظر مي رسد هنوز از اتفاقات تيم ملي و حضور بازيکنان پرسپوليس در اين تيم گلايه دارد در گفتگو با خبرنگار مهر روي سخنش را به سمت کارلوس کي روش چرخاند و گفت: مي خواهم به سرمربي تيم ملي بگويم که آقاي  کي روش من از روزي که به پرسپوليس آمده ام از شما و تصميماتي که  گرفته ايد حمايت کردم و خود شما هم به خوبي مي دانيد که با دعوت چندين بازيکن پرسپوليس به اردوهاي تيم ملي طي ادوار مختلف تعامل کامل را با شما داشته و متعاقب آن مشکلات پيش آمده براي باشگاه پرسپوليس را تحمل کرديم.


وي در همين خصوص افزود: شما نيز طي اين مدت چيزي جز حمايت و تعامل از باشگاه پرسپوليس نديديد و اين حمايت همچنان ادامه خواهد داشت.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه صحبت هايش با خبرنگار مهر خطاب به سرمربي تيم ملي تاکيد کرد: اما آقاي کي روش اجازه ندهيد که بازيکنان پرسپوليس وقتي از اردوهاي تيم ملي بر مي گردند هم از نظر جسمي مصدوم و نيز از نظر روحي مسموم شوند و اين امکان را بدهيد بازيکنان ما با سلامت کامل به پرسپوليس برگردنند.


وي که قصد دفاع از تيمش را دارد افزود: اميدوارم مشکلات شخصي شما با مانوئل ژوزه تاثيرات منفي بر باشگاه پرسپوليس نگذارد اما متاسفانه ما غير از اين موضوع را مي بينيم و شاهد مصدوميت جسمي و روحي بازيکنان خود پس از بازگشت از اردوهاي تيم ملي هستيم.


رويانيان خاطرنشان کرد: با توجه به اعتقادي که به عنوان يک مربي حرفه اي به شما دارم از شما مي خواهم که در اين خصوص به باشگاه پرسپوليس کمک کنيد تا شاهد چنين اتفاقات و حوادثي براي بازيکنان تيم نباشيم. باز هم يک بار ديگر حمايت قاطع خود و باشگاه بزرگ پرسپوليس ازتيم ملي و شما اعلام مي کنيم.


وي درخصوص احتمال بازگشت علي کريمي به تمرينات تيم پرسپوليس گفت: من با کريمي و مانوئل صحبت خواهم کرد و مشکلات بوجود آمده را بررسي خواهم کرد و بهترين تصميمي که به نفع تيم باشد را خواهم گرفت و اگر به جمع بندي مثبتي برسم احتمال بازگشت علي کريمي به تيم وجود دارد.


محمد رويانيان در مورد آخرين نتايج بررسي مسموميت بازيکنان پرسپوليس در ديدار با سپاهان گفت: اتفاقي بود که هيچ توجيهي نمي توان براي آن داشت جزء اينکه بگوييم يک اتفاق ماورا الطبيعه بوده به طوريکه آزمايشگاه ها نيز نمي توانند دليل اين اتفاق ماورا الطبيعه را توجيه کنند.



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 10:46 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

گزارش تمرين امروز پرسپوليس


شايعه درگيري کريمي با محمد نوري در جريان بازي تيم ملي ايران با لبنان، از سوژه‌هاي اصلي تمرين امروز پرسپوليس بود.


     تمرين پرسپوليس از ساعت 10 صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد. در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس به دويدن، کارهاي هوازي، مرور کارهاي تاکتيکي دفاع به حمله و فوتبال دسته گرمي پرداختند.


* علي‌رغم اينکه حميد علي‌عسگر از ژوزه عذرخواهي کرده اما اين مربي به اين بازيکن اجازه تمرين فعلا نداده است و اعلام کرده بايد در تمرينات تيم دوم شرکت کنند.


* هوشنگ‌نصيرزاده، کارشناس داوري فوتبال کشورمان در تمرين امروز پرسپوليس حضور پيدا کرد.


وي قرار بود نشستي را در خصوص قانون‌هاي جديد داوري با بازيکنان داشته باشد که به دليل عدم حضور ملي‌پوشان به فردا موکول شد.


* علي‌رغم تلاش‌هاي فراوان شهاب گردان در تمرين امروز نيز به دليل مصدوميت شرکت نکرد.


* اميرحسين فشنگچي، مهرداد پولادي و کئون به فيزيوتراپي پرداختند. کئون دقايقي نيز با ژوزه درباره وضعيت خودش به گفت‌وگو پرداخت.


* بحث داغ تمرين امروز عملکرد ضعيف تيم ملي کشورمان در بازي مقابل لبنان بود. که بيشتر بازيکنان از اظهار‌نظر در مورد اين بازي خودداري کردند.


* شوخي‌هاي نيلسون، دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس که اين روزها بيشتر با بازيکنان پرسپوليس دوست و رفيق شده‌، در تمرين امروز در نوع خود جالب بود.


* شايعه درگيري محمد نوري و علي کريمي يکي از مواردي بود که پس از بازي ايران برابر لبنان منتشر شد و امروز در جريان تمرين پرسپوليس يکي از سوژه‌هاي اصلي تمرين بود.


* پرسپوليسي‌ها همچنين به دليل بازي کردن محمد قاضي مقابل لبنان که مصدوم بود، اعتراض‌هايي داشتند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 10:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

قرارداد هنکه با استقلال فسخ شد


داستان مربي آلماني که با سر و صدا به استقلال آمد داستان عجيبي بود اما هنکه روز گذشته قراردادش را با استقلال فسخ کرد.


   به گزارش سايت گل، روزي که هنکه به ايران آمد تا با استقلال قرارداد ببندد پرسپوليسي‌ها از مديرعامل استقلال دلخور شدند و مدعي بودند که آنها زودتر از استقلال به سراغ اين مربي آلماني رفته‌اند و کار استقلالي‌ها اخلاقي نبوده است. همين درگيري استقلال و پرسپوليس از هنکه مربي بزرگي ساخت تا حدي که تا مدت‌ها سايه نام اين مربي بر نيمکت استقلال و مظلومي سنگيني مي‌کرد.



 مدت‌ها اين شايعه بر سر زبان‌ها افتاد که هنکه به زودي جانشين مظلومي مي‌شود اما نه تنها اين امر محقق نشد بلکه مسئولان استقلال از اينکه اين مربي را به خدمت گرفتند پشيمان شدند.


هنکه وقتي متوجه شد آمدن امير قلعه‌نويي به استقلال مسجل شده است يک‌دفعه غيبش زد اما از آنجايي که قراردادش با استقلال دو ساله بود، طبق قرارداد بايد يک سال ديگر با استقلال مي‌ماند که با توجه به شرايط موجود معلوم بود که اين امر به هيچ عنوان محقق نمي‌شود. در مقطعي هم بحث شکايت اين مربي از استقلال به فيفا بر سر مسائل مالي بر سر زبان‌ها افتاد تا اينکه رفتن هنکه به يکي از تيم‌هاي انگليسي به عنوان آناليزور خيال استقلالي‌ها را راحت کرد.


هنکه که تيم جديدي پيدا کرده بود براي اينکه قراردادش با استقلال برايش دردسر تازه‌اي به وجود نياورد قبول کرد با گرفتن مبلغي که چندان در خور توجه نبود قراردادش را با استقلال فسخ کند اما اين پايان ماجراي هنکه با استقلالي‌ها نيست. اين مربي آلماني در ايميلي از فتح‌ا...زاده خواسته به آلمان برود تا از تسهيلات باشگاه بايرن‌مونيخ ديدن کند، شايد هم با سفر مدير عامل استقلال به آلمان توافقنامه‌اي بين باشگاه بايرن‌مونيخ و استقلال صادر شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 1:39 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: به نظر من بهتر است فداحسين مالکي به عنوان رئيس هيئت مديره باشگاه انتخاب شود.


مهدي تاج با اشاره به شايعاتي مبني بر انشعاب و اختلاف در هيئت‌مديره پرسپوليس عنوان کرد: من تصميم به پاسخگويي به مطالب روزنامه‌ها را ندارم، چرا که ممکن است هر روز تيتري بزنند و ما بايد پاسخ بدهيم که اين موضوع درست نيست، اما تأکيد مي‌کنم در مجموعه هيئت‌مديره پرسپوليس هيچ اختلافي وجود ندارد.

وي اضافه کرد: پرسپوليس تيم بزرگي است و اگر نگوييم تيم ملي است اما اگر قوي و قدرتمند باشد سهم بسزا و زيادي در تيم ملي دارد. بايد تلاش کنيم پرسپوليس، قدرتمندتر از گذشته شود چرا که اين موضوع به سود فوتبال ملي ما است.

عضو هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: در رده‌هاي پايه کارهاي خوبي صورت گرفته و بايد اين موضوع را در باشگاه بيشتر توسعه دهيم تا بتوانيم با سازندگي به پيشرفت پرسپوليس کمک کنيم.

تاج در پاسخ به اين سؤال که از بين شما و فداحسين‌ مالکي چه کسي رئيس‌هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس مي‌شود خاطرنشان کرد: آقاي مالکي دوست عزيز من است و اعتقاد دارم با توجه به اينکه وي يک عنصر سياسي است کارايي بيشتري نسبت به من دارد و به نظر من بهتر است وي رئيس هيئت مديره شود. بايد از ايشان و ساير اعضاي هيئت مديره که به من لطف داشتند تشکر کنم.

وي درباره اينکه تجربه حضور در سپاهان و فعاليت در هيئت‌مديره اين باشگاه را دارد گفت: بايد در حوزه‌هاي اقتصادي و برنامه‌ريزي کار جدي کنيم. در واقع دنبال اين هستم برنامه‌هايي که در باشگاه سپاهان انجام داده‌ام را در پرسپوليس نيز انجام دهم. اين توان در هيئت‌مديره پرسپوليس وجود دارد و بايد با همدلي و يکدلي شرايط را به سمت بهتر شدن پيش ببريم.

تاج درباره اينکه 20 سال در سپاهان حضور داشته و چه تشابهي بين اين باشگاه و پرسپوليس مي‌بيند، تأکيد کرد: ريشه هر دو باشگاه در شاهين است و پرسپوليس و سپاهان از مکتب شاهين پيروي مي‌کنند. من 20 سال در سپاهان حضور داشته‌ام و مرحوم حريري که بنيان‌گذار اين باشگاه بود يک شاهيني اصيل محسوب مي‌شد. مناسبات اخلاقي و رعايت ادب و احترام ملاک اصلي در باشگاه سپاهان بود و پرسپوليس نيز همينگونه است.

وي ادامه داد: تفاوت اين دو باشگاه در اين است که پرسپوليس نسبت به سپاهان بيشتر کانون توجه است. پرسپوليس اگر رشد کند تأثير ملي آن بسيار بيشتر از باشگاه‌هاي ديگر است.

تاج درباره حضور رويانيان به عنوان مديرعامل گفت: ايشان کارشان را انجام مي‌دهد و به اندازه کافي زحمت مي‌کشد. کمک‌هاي ديگران به رويانيان باعث مي‌شود برنامه‌هاي مد نظر زودتر به مرحله عملياتي برسد.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا از اسفندماه سال گذشته و پس از جدايي از فدراسيون فوتبال مصاحبه‌اي انجام نداده به فارس گفت: من در انتخابات فدراسيون در هيچ پستي کانديدا نبودم تا موضعي داشته باشم و به همين دليل صحبت خاصي انجام ندادم.

تاج در پاسخ به اين سؤال که پس از حضورش در پرسپوليس نيز صحبتي نکرده اظهار داشت: در پرسپوليس کار جدي انجام نشده و من اعتقاد دارم تا زماني که کار مثبتي انجام نشده نبايد صحبت کرد. مصاحبه، مشکلي را حل نمي‌کند و حتي ممکن است به مشکلات بيفزايد. بنا ندارم زياد صحبت کنم و مي‌خواهم انرژي‌ام را براي موفقيت پرسپوليس صرف کنم

عضو هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس درباره حضور اين تيم در رده شانزدهم جدول به فارس گفت: جاي پرسپوليس در اين رتبه نيست. قابليت‌هاي نهفته‌اي در پرسپوليس وجود دارد که بايد روي آنها کار شود. با آرام شدن فضا و دوري از فشارهاي روحي و رواني و تقويت روح دوستي، تعامل و تفاهم پرسپوليس در جدول صعود خواهد کرد. پرسپوليس هرچند شرايط سختي دارد اما در جدول صعود مي‌کند.

نايب‌رئيس پيشين فدراسيون فوتبال با اشاره به شرايط تيم ملي عنوان کرد: اگر تيم ملي به جام جهاني نرود همه متضرر مي‌شوند و فوتبال ملي ما آسيب مي‌بيند. در اين صورت حالت برزخي براي فوتبال به وجود مي‌آيد. اميدوارم همه دست به دست هم دهيم تا تيم ملي به جام جهاني 2014 راه يابد. اميدوارم تاثير کي‌روش در فوتبال ايران همانند تاثير ولاسکو در واليبال ايران باشد.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 1:36 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


پزشک تيم فوتبال پرسپوليس آخرين وضعيت بازيکنان مصدوم اين تيم را تشريح کرد.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، وجيه الله چشمه سري در مورد آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس گفت: کئون جون که در معاينات، با پارگي ليگامنت ناحيه مچ پا مواجه شده بود، پس از MRI به فيزيوتراپي پرداخت. امروز جواب MRI مي آيد و وضعيتش مشخص مي شود.

وي در مورد مصدوميت سوسا عنوان کرد: روبروتو از ناحيه زانو با پارگي رباط صليبي مواجه شده و نياز به جراحي دارد که زمان درمان او 6 تا 8 ماه به طول خواهد انجاميد. بر همين اساس گزارش پزشکي اين بازيکن به باشگاه ارائه شده تا آخرين تصميمات در خصوص اين بازيکن اتخاذ شود.

دکتر چشمه سري در مورد شرايط فشنگچي تصريح کرد: امير حسين که با يک تکل در بازي با فولاد دچار پارگي ليگامنت خارجي و داخلي شده بود. پس از معاينات و MRI تحت درمان قرار گرفت و به فيزيوتراپي پرداخت. وي همچنين بطور ميانگين روزي سه جلسه فيزيوتراپي مي کند که امروز به چهار جلسه فيزيوتراپي خواهد پرداخت. ضمن اينکه مدت زمان درمان اين بازيکن حداقل يک ماه در نظر گرفته شده بود که با توجه به گذشت 10 روز از اين مدت، وي حداقل حدود 20 روز ديگر تحت درمان خواهد بود.

پزشک سرخپوشان درباره مصدوميت محمد قاضي در اردوي تيم ملي خاطرنشان کرد: در تماسي با دکتر خانلري پزشک تيم ملي فوتبال کشورمان مطلع شديم که وضعيت قاضي رو به بهبودي است و در تمرينات گروهي نيز شرکت مي کند.

چشمه سري در مورد مصدوميت جزيي گردان گفت: شهاب از ناحيه تاندون زير کشک پا دچار التهاب شده بود که با فيزيوتراپي تا حدودي رفع شده و وضعيت نهايي او فردا مشخص مي شود. گردان قطعا براي بازي با نفت مشکلي نخواهد داشت.

پزشک پرسپوليس در خصوص وضعيت مهرداد پولادي گفت: مهرداد در تمرينات تيم ملي دچار پارگي عضله از نوع گريد 2 شد که درمان او چهار تا شش هفته به طول خواهد انجاميد و پس از آن مي تواند در تمرينات گروهي شرکت کند.

پرسپوليس در هفته هشتم ليگ برتر يکشنبه هفته آينده به مصاف نفت تهران مي‌رود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:45 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه پیروزی 21 شهريور 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 5:1 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


ژوزه :

هدف اصلي‌ام خارج کردن تيم ازرده شانزدهم است


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هدف اصلي من اين است که تيم را از رده شانزدهم جدول خارج کنم.


ژوزه مانوئل پس از پيروزي 6 بر صفر پرسپوليس مقابل هماي قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که گفتم بازي امروز فقط جنبه کمک به پرسپوليس را داشت و دوستانه بود. ما متاسفانه خيلي از بازيکنان ملي پوش خود را دراختيار نداريم و برخي ديگر مصدوم هستند.

به گزارش فارس ،وي افزود: اما باز هم تکرار مي‌کنم بازي امروز فقط براي اين بود که بچه‌ها بيشتر کنار يکديگر باشند و همچنين به بازيکناني بيشتر ميدان دادم که کمتر در بازي‌هاي گذشته به ميدان رفته بودند.

ژوزه ادامه داد: در نيمه اول خوب بوديم اما متاسفانه در نيمه دوم تمرکز لازم را از دست داديم؛ روي هم رفته بد نبود و بازي خوبي را انجام داديم.

ژوزه در پاسخ به سؤالي که آيا قول مي دهيد که پرسپوليس ازاين شرايط بيرون بيايد و بازي‌هاي خوبي را انجام دهد، گفت: من هرگز قول نمي دهم، اين موضوع را براي چند بار گفته‌ام، من هم واقعا در کنار هواداران ناراحت هستم، چون در آغاز فصل نتايج خوبي نگرفتم اما براي اهداف بعدي‌ام هرگز قولي نمي‌دهم.

وي خاطرنشان کرد: من هرگز قول نمي دهم که در بازي‌هاي آينده بازي فوق العاده خوب و نتيجه فوق العاده بگيريم، اما تمام سعي خودم را مي‌کنم تا هواداران را از نگراني در بياورم و شرايط را مثل بازي‌هاي گذشته رقم نزنم. من تمام تلاشم را مي‌کنم که پرسپوليس از اين وضعيت بيرون آيد.

ژوزه خاطرنشان کرد: درست است که ما در چند بازي گذشته چندان خوب نبوديم اما من تعداد زيادي بازيکن ملي پوش را دارم، مثلا در جناح راست اکنون 7 بازيکن داريم اما در جناح چپ با توجه به مصدوماني که به تيم اضافه شدند فقط يک بازيکن دارم. در برخي اوقات آقا زماني و مهدوي کيا را در جناح چپ مي‌توانم استفاده کنم اما دست من بسته است.

وي افزود: اگر دقت کنيد ما در برخي از اوقات دچار مشکلاتي مي‌شويم اما من اين را مي گويم اگر در اين فصل قهرمان نشديم، قول مي‌دهم که قطعا در فصل آينده قهرمان بشويم. البته در فصل جاري براي نتايج خوب تلاش مي‌کنيم ولي فصل آينده مي‌جنگيم تا قهرمان شويم. اين در واقع کاري است که مي‌خواهم انجام دهم.

ژوزه ادامه داد: من بايد فشار را از روي تيمم بردارم، اگر دقت کنيد ما در ديدار‌هاي بزرگ و در مقابل تيم‌هاي بزرگ مانند استقلال بسيار خوب عمل مي‌کنيم اما سؤال من اينجا است آيا در بازي 5 روز بعد هم همينطور هستيم؟ پاسخ من به اين موضوع منفي است، چون کمي دچار مشکلات بازيکن به دلايل مصدوميت و برخي مسائل ديگر هستم.

سرمربي پرسپوليس يادآور شد: من به دنبال اين هستم تا باشگاه را از اين وضعيت و رده شانزدهم بيرون بياورم، اين هدف اصلي من است که اميدوارم با کمک بازيکنان به هدفم برسم.

وي در پايان به شوخي به خبرنگاران گفت: من به بازيکناني مثل شيريني سرپرست پرسپوليس نياز دارم که با ما کمک کند.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 7:59 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


مهدوي‌کيا:

پرسپوليس تيم بزرگي است،هراسي ازباخت ندارد


کاپيتان تيم پرسپوليس گفت: ما تيم بزرگي داريم و ترس از باخت در تيم وجود ندارد.


مهدي مهدوي کيا پس از پيروزي 6 بر صفر پرسپوليس مقابل هماي قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي آساني را برگزار کرديم، بالاخره تيمي که امروز با او مقابله کرديم با تيم‌هاي ليگ برتري فرق داشت، اما ما دوست داريم با اين ديدارهاي تدارکاتي در بازي‌هاي بعدي نمايش قابل قبولي را ارائه کنيم.

به گزارش فارس ،وي افزود: تمرينات منظمي را پشت سر گذاشتيم و اميدواريم که همه ملي پوشان هم بيايند تا با تيمي کامل به مصاف نفت تهران برويم.

وي در خصوص مصدومان پرسپوليس نيز گفت: بالاخره حضور حتي يک مصدوم به ضرر تيم ما است و اين براي ما خيلي بد است. اميدوارم از اين به بعد بازيکن مصدوم نداشته باشيم. در هر صورت فوتبال است و قابل پيش بيني نيست.

وي خاطرنشان کرد: ما تيم خوبي هستيم اما متاسفانه در جدول شرايط خوبي نداريم اما در پرسپوليس بازيکنان خوب و حتي مربي خوبي داريم. ما آماده بازي با نفت هستيم، فقط اميدوارم در اين شرايط بازيکنان ملي پوش ما سلامت برگردند چون بايد مقابل نفت به 3 امتياز برسيم. مي‌دانيم ديگر حق نداريم فرصت‌ها را از دست دهيم اما اين دليل نمي‌شود که به عقب فکر کنيم. مي‌خواهيم به آينده نگاه داشته باشيم تا به نتايج خوبي برسيم.

وي در پاسخ به سؤالي که آيا ترس از باخت داريد يا خير، گفت: پرسپوليس بزرگ است و اصلا ترس از باخت نداريم. اتفاقات اول فصل در پرسپوليس قابل پيش بيني بود ،عدم شناخت‌ها باعث اين موضوع شد.

وي در خصوص بازي ايران و لبنان گفت: لبنان هميشه مقابل ما تيم بازنده بوده، ما بازي سختي را مقابل اين تيم داريم. 2 بازي اخير را لبنان ديده‌ام، هرگز نبايد آنها را دست کم بگيريم و بايد به 3 امتياز در لبنان برسيم.

مهدوي کيا در پاسخ به سؤالي که آيا تحريم ملي پوشان در مقابل صحبت‌هاي خبرنگاران خوب است يا خير، گفت: من قبلا هم گفتم مصاحبه‌ها و اخبار‌هاي ضد و نقيض باعث مي‌شود که فاصله بين رسانه‌ها پيش آيد. البته بايد به فوتباليست‌ها حق داد، دوست ندارند مصاحبه خيالي از خود ببينيد. اميدوارم هر چه سريعتر اين تعامل‌ها به وجود آيد.

وي افزود: ما نمي‌توانيم رسانه‌هاي خودمان را با رسانه‌هاي کشورهاي ديگر مقايسه کنيم. در ايران رسانه‌ها و خبرگزاري‌ها زياد هستند و همه دنبال تيتر‌هاي داغ مي‌گردند اما در هيچ جاي دنيا بعيد مي‌دانم اين طور باشد. به همين دليل مشکلاتي اين وسط پيش مي‌آيد.

وي در خصوص آخرين شرايط پرسپوليس از نگاه خودش گفت: خوشبختانه رقابت را در تيم مي‌بينيم، مشکلي نيست و به نظرم از اين به بعد مي‌توانيم بهتر باشيم.

مهدوي کيا در پايان درباره اظهارات رويانيان مبني بر اينکه يک بازيکن به دنبال تخريب تيم است گفت: من در جريان حرف هاي رويانيان نيستم و تا آنجا که مي‌دانم ما همه با هم دوست هستيم و براي موفقيت پرسپوليس تلاش مي‌کنيم.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 9:56 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

حاشيه‌هاي ديدار دوستانه پرسپوليس و هما


قبل از شروع مسابقه دوستانه پرسپوليس مقابل هما، سرمربي سرخ‌پوشان با شوخي به استقبال بازيکنانش رفت.


تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب ديدارهاي دوستانه خود از ساعت 18امروز در ديداري دوستانه به مصاف هما رفت که حاشيه‌هاي اين بازي را در زير مي‌خوانيم:

*به گزارش فارس ،در بازي دوستانه امروز به شهاب گردان به دليل مصدوميت ژوزه اجازه بازي نداد تا اين دروازه بان استراحت کند.

*گردان، پولادي، فشنگچي و کئون به فيزيوتراپي رفتند.

*حدود 30 هوادار بازي امروز را از نزديک تماشا کردند، براي هواداران بليت هاي 2هزارتوماني جهت حضور در ورزشگاه فروخته شد.

*نيروي انتظامي در تمرين امروز هم حضور داشت، آنها به دليل اينکه درگيري لفظي مثل بازي گذشته بين هواداران و بازيکنان پيش نيايد فاصله‌اي را بين هواداران و کنار زمين ايجاد کرده بودند، نيروي انتظامي هواداران را فقط بر روي يک سکو جمع کرده بود و اجازه نمي‌داد که بيش از آن به سمت ديگري حرکت کنند.

*چهار خانم نيز امروز به ورزشگاه درفشي‌فر آمده بودند تا بازي را از نزديک تماشا کنند اما به آنها اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد.

*در تمرين امروز هيچ خبري از حميد علي‌عسگر نبود.

*ژوزه که براي اين ديدار دوستانه با کت و شلوار به ورزشگاه درفشي فر آمد. وي احوال پرسي بسيار گرمي با بازيکنان پرسپوليس داشت.

*ژوزه دقايقي با آقازماني و گردان به صورت اختصاصي به گفت‌وگو پرداخت.

*دو تيم در ابتداي بازي در کنار يکديگر عکس يادگاري انداختند.

*پلاکاردي در ورزشگاه نصب شده که به رويانيان بابت نمونه شدنش در جشنواره شهيد رجايي تبريک گفته شده است.

*يکي از نکات بازي امروز حضور داور با اضافه وزن هاي فراوان بود. اين داور در ديدار دوستانه پرسپوليس و آلومينيوم هرمزگان نيز قضاوت کرده بود که با اعتراض شديد اکبر ميثاقيان مواجه شد.

*قبل از بازي مهدي مهدوي‌کيا با زدن ضربات کاشته پشت 18قدم باعث شد تا هواداران به شدت او را تشويق کنند.

*نيلسون هم در تمرين امروز در هنگام گرم کردن به شوت زدن به سمت دروازه پرداخت ،‌گل‌زني‌هاي او باعث شد تا بازيکنان و کادر فني او را تشويق کنند.

*بازي امروز پرسپوليس و هما در نيمه اول تقريباً يک طرفه بود و قرمزپوشان برعکس بازي با شهرداري ياسوج با دادن پاس‌هاي يک ضرب نبض بازي را در دست داشتند.

*يکي از دستياران ژوزه از روي سکو بازي امروز را فيلمبرداري کرد.

*مهرداد معدنچي در بازي امروز در پست مدافع چپ به ميدان رفت.

*در دقيقه 22 امير عابدزاده در صحنه‌اي که قصد داشت توپ جمع کند شبيه پدرش احمد عابدزاده که زانوي خودش را روبروي سينه‌اي نگه مي‌داشت اين حرکت را انجام داد که همين موضوع باعث شد تا مهاجم تيم هماي قم با او برخورد داشته باشد و به مدت 5دقيقه به شدت مصدوم شود. پس از گذشت دقايقي مشکل مصدوميت وي حل شد.

* عکس بازيکنان پرسپوليس که در زمان دنيزلي با يکديگر عکس گرفته بودند و در بازي گذشته برخي از آنها را پاره کردند، امروز کاملا از ورزشگاه درفشي‌فر برداشته شده بود.

* برخي بازيکنان پرسپوليس در بين دو نيمه به ديدار کئون رفتند و از وي بابت مصدوميتش دلجويي کردند.

* بازي در نيمه دوم زير نور اندک ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 6:45 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي با 6 گل تيم دسته دومي هماي قم را شکست داد.


تيم فوتبال پرسپوليس در دومين ديدار تدارکاتي خود در تعطيلات ليگ برتر از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر به مصاف هماي قم رفت.

به گزارش فارس ،پرسپوليسي‌ها در اين ديدار يک طرفه موفق شدند با 6 گل حريف قمي خود را که در ليگ دو حضور دارد را شکست دهند.

گل‌هاي پرسپوليس در دقايق 17 و 40 توسط نوروزي همچنين در دقايق 20 و 35 توسط نوروزي، سيف الهي در دقيقه90 و يک گل به خودي توسط همايي‌ها به ثمر رسيد.

*ترکيب پرسپوليس در نيمه اول

مهدوي‌کيا، نوروزي، کاظميان، معدنچي، نقي‌زاده، خان‌زاده، اسماعيل‌زاده، رضايي، بنگر، نورمحمدي و عابدزاده

* ترکيب پرسپوليس در نيمه دوم

عابدزاده، عجمي، نورمحمدي، بنگر، خان‌زاده، نقي‌زاده، آقازماني، اسماعيل‌زاده، کاظميان، سيف الهي و احمدزاده.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 6:28 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

براي ميزباني از پرسپوليس زودتر اقدام مي‌کنيم


قائم مقام باشگاه راه‌آهن گفت: براي ديدار با پرسپوليس زودتر اقدام مي‌کنيم تا در ورزشگاه خودمان ميزبان اين تيم باشيم.


کاظم اماني در حاشيه جلسه اتحاديه فوتبال گفت:‌ برگزاري اين جلسات خيلي خوب است. مديران باشگاه‌ها در کنار يکديگر مي‌نشينند و در مورد برنامه‌هايي که دارند بحث و گفت‌وگو مي‌کنند. صحبت‌هايي در مورد حل مشکلات ماليات، مسئله خصوصي‌سازي، جلسه با مجلس و برخي ديگر از دغدغه‌هاي باشگاه‌ها انجام شد و اعلام کردند اين مشکلات را بايد به شرط اينکه همه افراد کمک کنند حل کنيم.

وي در مورد مشکلات مدارک راه‌آهن و ايرادهايي که AFC گرفته، اظهار داشت: تازه دو ماه است باشگاه را خريداري کرديم. برخي مشکلات مربوط به زمان ما بود که آنها را ارائه و حل کرديم. يک سري هم مربوط به مالکين قبلي است که در اختيار ما نيست و با پيگيري‌هايي که انجام داديم موفق شديم قسمتي از اين مسائل را حل کنيم.

اماني اضافه کرد: بايد با مالکين قبلي صحبت کنيم، چرا که بحث مربوط به راه‌آهن نيست و يک مسئله ملي است. اميدوارم بتوانيم مشکلات را حل و مدارک خود را تکميل کنيم. نمي خواهيم به خاطر راه‌آهن امتياز ليگ ما کم شود و سعي مي کنيم مدارک خود را کامل کنيم.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن در مورد اينکه قرار شد بازي راه‌آهن و استقلال در استاديوم آزادي برگزار شود، تصريح کرد: با برگزاري بازي در استاديوم تختي مخالف بوديم. صبح شنبه نامه‌اي را به کفاشيان و نبي داديم. اولويت ما برگزاري بازي در استاديوم آزادي، اولويت دوم ما انجام بازي در ورزشگاه اکباتان بدون حضور تماشاگران و اولويت سوم بازي در کيش بود.

وي گفت: اعلام کرديم به غير از اين سه گزينه هيچ مسئله‌اي را قبول نمي‌کنيم. در نهايت به کفاشيان و نبي اين موضوع را باز هم اعلام کرديم اما نتيجه‌اي نگرفتيم تا سرانجام با مساعدت مديران استاديوم آزادي آنها موافقت کردند بازي در آزادي انجام شود و اين مسئله را به سازمان ليگ اعلام کردند و مشکل حل شد.

وي افزود: بعد از اين اتفاق و موضع‌گيري که در برابر بازي در استاديوم تختي انجام داديم از بازي‌هاي بعدي که برابر تيم‌هاي تهراني مثل پرسپوليس و استقلال ميزبان هستيم، تا جايي که قانون به ما اجازه مي‌دهد مي‌خواهيم از حق خود و امتياز ميزباني استفاده کنيم.

اماني ادامه داد: در ديدار برابر پرسپوليس ميزبان به دنبال بازي در استاديوم اکباتان بدون حضور تماشاگران هستيم و اگر نشد، بازي را در کيش برگزار مي‌کنيم. براي اين بازي زودتر اقدام مي کنيم و فرصت بيشتري داريم. تا آن موقع سعي مي‌کنيم اين مسئله را نهايي کنيم.

اماني در مورد ديدار برابر استقلال تصريح کرد: نتايج اخير راه‌آهن روحيه خوبي به بازيکنان ما داده است. اردوي ترکيه هم کمک زيادي به ما کرد تا به شرايط بهتري برسيم. اگر اتفاق خاصي نيفتد خوشبين هستيم بازي خوب و زيبايي برابر استقلال انجام دهيم.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 6:35 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

هافبک دفاعي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مصدوميت چند نفر از بچه ها باعث نگراني ما شده است اما ژوزه هم مربي کار کشته اي است و آنچه را ديگران نمي بينند، مي بيند.


  سامان آقازماني در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: نمي توانيم اين روزها منکر آن باشيم که مصدوميت بچه ها باعث نگراني ما شده است. ملي پوشان هم نيستند، که اين مساله روي هماهنگي تيمي هم تاثير مي گذارد. از سوي ديگر به شرايطي رسيده ايم که اصلا نمي توانيم فکر کنيم، نتيجه گيري در بازي ها به بعد موکول شود. البته مانوئل ژوزه مربي با تجربه اي است و قطعا براي کم کردن اثر مشکلات راهکارهاي خودش را دارد و آنچه را مي بيند که شايد ما و ديگران نبينيم.

هافبک جوان پرسپوليس در ارتباط با افزايش احتمال بازي کردنش با توجه به مصدوميت ها تصريح کرد؛ نه من، بلکه هيچيک از بچه ها به چنين مسائلي فکر نمي کنيم. يک فوتباليست واقعي از مصدوميت ديگري خوشحال نمي شود، چون اين مساله براي همه خواهد بود. کسي که مي خواهد در پرسپوليس دوام بياورد بايد متکي به توانايي هاي خودش باشد. من هم با شروع اين فصل فيکس بازي کردم و بعد از مصدوميت از ترکيب خارج شدم.

آقازماني در پايان درباره وضعيت خود و تيم خاطر نشان کرد: ما تمرينات منظمي را دنبال مي کنيم. بچه ها انگيزه زيادي دارند، البته طبيعي است که نبودن ملي پوشان ما را کمي از برنامه عقب مي اندازد. با اين وجود آنچه مرتب به آن فکر مي کنيم، کسب يک پيروزي براي تغيير فضاي فعلي تيم است. من هم اين روزها سخت تمرين مي کنم تا بتوانم به ترکيب اصلي برگردم. البته بازي در پست هافبک دفاعي هميشه دردسرهاي خودش را دارد. ديگران از شما انتظار دارند. گل نزني و گل نسازي همه عليه تو مي شوند، اما همانطور که گفتم سرمربي آنچه را مي بيند و مي خواهد شايد ديگران نبينند و نخواهند.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 5:33 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: حميد علي عسگري پذيرفت نبايد عليه مديريت و کادرفني صحبت مي‌کرد.


   به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمود سالارکيا در مورد حميد علي عسگري عنوان کرد: حميدرضا علي عسگري فرزند پرسپوليس است. براي ما محرز شد که او با تعصب در خدمت پرسپوليس است ولي بازيکنان بايد متوجه مسئوليت‌هاي حرفه‌اي خود باشند.


وي افزود: هر چند گمانه‌زني‌ها درباره راي کميته انضباطي باشگاه ادامه دارد اما کميته انضباطي هنوز راي خود را صادر نکرده است. علي عسگري از بازيکناني است که از سن 17 سالگي در اين باشگاه حضور داشته است و با بررسي‌هايي که انجام داديم براي ما محرز است که او تعصب خاص و ويژه اي نسبت به تيم خود دارد و اتفاقا از دغدغه‌هايش اين است که پيراهن پرسپوليس را حفظ کند.


رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس ادامه داد: از طرفي ما از اظهارات او در مصاحبه‌هاي ديگر و همچنين در جلسه کميته انضباطي به اين جمع بندي رسيديم که او تمايلي براي انجام مذاکرات با ساير تيم‌ها نداشته است. خود او در جلسه اين کميته، با قاطعيت اعلام کرد علاقه خاصي به پرسپوليس دارد و مي‌خواهد در اين باشگاه بماند که اين موارد همه مورد توجه ما قرار دارد.


معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس با اشاره به اظهاراتي که باعث حضور حميدرضا علي عسگري در جلسه کميته انضباطي شد، تصريح کرد: از حميدرضا علي عسگري و ديگر اعضاي تيم به عنوان بازيکنان حرفه‌اي انتظار مي‌رود، در گفتار و رفتار خود چه در زمين فوتبال و چه بيرون از آن به عنوان بازيکن پرسپوليس مراقبت کاملي داشته باشند. اين بازيکن در اظهارنظر خود درباره مديريت و اينکه در يکي دو بازي به کار گرفته نشده است، تحت تاثير احساسات خود قرار گرفته است. چنين اظهاراتي زيبنده بازيکنان و باشگاه نبود و خارج از مسئوليت حرفه‌اي است. علي عسگري خود نيز پذيرفت که نبايد درباه مديريت و کادر فني چنين اظهارنظري مي‌کرد.


وي خاطر نشان کرد: سرمربي اختياراتي دارد که بازيکنان اجازه ورود به آن را ندارند. او تنها امکان استفاده از 14 بازيکن را در هر بازي دارد که اين کار را هم با تشخيص خودش انجام مي‌دهد و کسي نبايد دخالت کند. البته ما حميدرضا علي عسگري را فرزند پرسپوليس مي‌دانيم. شخص آقاي رويانيان به اين بازيکن علاقه دارد اما در خانواده پدر گاهي به خاطر کل خانواده و آينده فرزند هم که شده مجبور است که جديت به خرج بدهد و آنچه اکنون جريان دارد هم يک مسئله داخلي است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 6:51 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس پس از عذرخواهي حميد علي عسگر راي به بازگشت اين بازيکن به تمرينات داد.


کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس به منظور رسيدگي به وضعيت حميد علي عسگر که در مصاحبه‌ها و رفتارش دچار تخلفاتي شده بود امروز برگزار شد.

در اين جلسه علي عسگر به دفاع از خود پرداخت و اعلام کرد مصاحبه او کمي تغيير پيدا کرده و پرسپوليس را دوست دارد.

وي همچنين دفاعيات خود را در خصوص مصاحبه‌ها و رفتارش بعد از بازي با فولاد و عذرخواهي‌اش از ژوزه اعلام کرد.

کميته انضباطي باشگاه پس از شنيدن توضيحات حميد علي عسگر، به باگشت اين بازيکن به تمرينات راي داد اما تکليف او براي بازي کردن را ژوزه مشخص مي‌کند. همچنين کميته انضباطي باشگاه حکم به کسر 10 درصد قرارداد علي‌عسگر داد.

اين حکم به رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس داده شده و قرار است وي پس از بررسي‌هاي انجام شده نتيجه را اعلام کند و اين احتمال وجود دارد که حکم تغيير کند.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 2:26 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس پس از حضور در جلسه کميته انضباطي اين باشگاه گفت: توضيحاتم را ارائه کردم و منتظر راي نهايي باشگاه هستم.


  حميدرضا علي عسگر بازيکن جوان تيم فوتبال پرسپوليس که در هفته هاي ابتدايي ليگ برتر يک بازيکن نيمکت نشين بود، پس از حاشيه هايي که پيرامونش بوجود آمد و صحبت از حضورش در چند تيم ليگ برتري مطرح شد، به کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس دعوت شد. اين جلسه عصر امروز يکشنبه برگزار شد.


علي عسگر پس از پايان اين جلسه در گفتگويي گفت: جلسه خيلي خوبي را برگزار کرديم و توضيحاتي که لازم بود را خدمت اعضاي کميته انضباطي ارائه کردم.


وي ادامه داد: مسئولان کميته انضباطي نيز صحبت هاي خود را مطرح کردند و حرف هاي من را هم شنيدند. من بازيکن پرسپوليس هستم و تابع نظر نهايي کميته انضباطي و آقاي رويانيان. هر حکمي که بدهند مي پذيرم و منتظرم تا راي نهايي صادر شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 2:6 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

بازيکن فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس با حضور در استوديو ترانه سرخ، بخشي از ترانه پرسپوليسي‌ها را اجرا کرد.


  به گزارش خبرگزاري مهر، داريوش خواجه نوري ضمن اعلام اين خبر گفت: وحيد هاشميان، مهاجم تيم محبوب پرسپوليس پس از خداحافظي از ميادين مسابقات با خواندن ترانه سرخ در کنار ديگر بازيکنان و اسطوره هاي اين باشگاه محبوب ، دين خود را به پرسپوليس ادا کرد.


 خواجه نوري همچنين افزود: قسمت اول مجموعه ترانه سرخ تا چندي ديگر منتشر خواهد شد و وحيد هاشميان با حضور خود در قسمت دوم اين مجموعه بر جذابيت آن بيش از پيش افزوده است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 10:52 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

علي پروين از کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس خواست تا به حميد علي‌عسگر تخفيف ويژه بدهد.


   با تصميم ژوزه و رويانيان، سرمربي پرسپوليس و مديرعامل باشگاه، حميد علي‌عسگر به دليل مصاحبه‌هاي اخيرش و سرپيچي از دستورات مربي امروز بايد در کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس شرکت کند، از همين رو علي پروين در تماسي با مسئولان کميته انضباطي و باشگاه پرسپوليس از آنها خواست تا تخفيف ويژه‌اي را براي جريمه علي‌عسگر در نظر بگيرند.


وي گفت: علي‌عسگر جواني کرده و انشاء‌الله در هفته هاي آينده مي‌تواند براي پرسپوليس يک بازيکن دونده و خلاق باشد. اميدوارم که کاري کنيد که او دچار جريمه سنگين نشود.


*همچنين محمد رويانيان مدير باشگاه پرسپوليس امروز در جلسه مديران نمونه در نهاد رياست جمهوري شرکت کرد که در نهايت به عنوان مدير نمونه در ستاد حمل و سوخت انتخاب شد.


وي تقدير‌نامه خود را دريافت و از کليه عوامل اين جلسه تقدير و تشکر کرد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 10:48 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

با تصميم کادر پزشکي هافبک کره‌اي پرسپوليس فردا MRI خواهد گرفت.


     پس از تمرين امروز دکتر چشمه‌سري، پزشک تيم فوتبال پرسپوليس درباره برخي از مصدومان پرسپوليس اظهار داشت: متاسفانه وضعيت داستاني، دروازه بان سرخ پوشان خوب نيست، دستور را مورد بررسي قرار داديم و کميته پزشکي بايد نظر نهايي‌اش را درباره او ظرف چند روز آينده اعلام کند.


وي افزود: کئون هم در صورتي که ورم پايش تا فردا بهبود پيدا کند، MRI خواهد گرفت تا تکليف نهايي‌اش روشن خواهد شد. 4 تا 6 هفته کئون از ميادين دور است و اميدوارم اتفاق بدتري برايش نيافتاده باشد.


وي در خصوص مصدوميت گردان نيز گفت: متاسفانه شهاب گردان امروز از ناحيه پادچار مصدوميت شده است و به همين دليل به او اجازه تمرين ندادند اما به بازي مقابل نفت مي‌رسد.


وي گفت:‌ مهرداد پولادي و اميرحسين فشنگچي نيز روزانه 2 يا 3 جلسه آب‌درماني، فيزيوتراپي و بدنسازي انجام مي‌دهند، البته محمد قاضي مصدوم نيز همراه با تيم ملي گروهي تمرين نمي‌کند و فقط انفرادي به تمرين مي‌پردازد.


وي در پايان در مورد مصدوميت مربي پرسپوليس نيز گفت: ناجي، مربي دروازه بان هاي پرسپوليس از ناحيه دوقلوي پا دچار کشيدگي شده و در کلينيک تمرينات خود را دنبال مي‌کند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 6:17 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تمرين امروز پرسپوليس با حضور خبرنگاران برگزار شد.


    تمرين پرسپوليس از ساعت 10 صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر در غياب ملي پوشان و با حضور عکاسان و خبرنگاران برگزار شد.


* فشنگچي، پولادي، کئون و سوسا به فيزيوتراپي پرداختند.


* در تمرين امروز يک راس گوسفند قرباني شد.


* ژوزه امروز هم پيگير آخرين وضعيت قاضي بود. اين بازيکن در اردوي تيم ملي با مصدوميت مواجه شده است.


* خانزاده به جمع پرسپوليسي‌ها اضافه شد. وي در اردوي تيم زير 22 سال حضور داشت.


* پرسپوليس فردا در ديداري دوستانه به مصاف هما مي‌رود. اين بازي ساعت 18 در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار مي‌شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 11:27 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال ايران تاکيد کرد بازيکنان تيم ملي که سنشان بالا رفته بايد خودشان کنار بروند.


   رضا شاهرودي در مورد شرايط تيم ملي گفت: بازيکناني به تيم ملي دعوت مي شوند که اشباع شده اند و انگيزه زيادي ندارند. نمي دانم کي‌روش چه فکري مي کند که اين بازيکنان را دعوت مي کند. اين نفرات خودشان بايد کنار بروند و راه را براي بازيکنان جوان تر که انگيزه زيادي براي پوشيدن لباس تيم ملي دارند باز کنند. نفرات پا به سن گذاشته شادابي لازم را ندارند.


وي در مورد دعوت از نفرات نيمکت نشين پرسپوليس و برخي نفرات که در باشگاه خود بازي نمي کنند اظهار داشت: 7 بازيکن از پرسپوليس به تيم ملي دعوت شدند که شايد تنها 3 نفر آنها به صورت ثابت بازي کنند و بقيه نيمکت نشين هستند. اين مساله، هم به تيم ملي و هم به پرسپوليس ضربه مي زند. پرسپوليس نمي تواند درست تمرين کند و بسياري از نفرات خود را در اختيار ندارد. يکسري جوان هم که شايستگي دارند نتوانستند به تيم ملي بروند. بايد به جوان ها بهاي بيشتري داده شود.


شاهرودي در مورد ديدار روز سه شنبه برابر لبنان تصريح کرد‌: لبنان را نبايد دست کم گرفت. من شنيده ام چند بازيکن اين تيم لژيونر هستند و با توجه به اين که بازي در خانه حريف است کار سختي داريم. فکر مي کنم اين يکي از سخت ترين بازي هاي ما در مقدماتي جام جهاني 2014 است.


ملي پوش سابق فوتبال ايران در مورد عدم مصاحبه بازيکنان با رسانه ها عنوان کرد: کار درستي نيست و من مخالف اين کار هستم. رسانه بخشي از فوتبال است و آنها تلاش زيادي براي موفقيت فوتبال مي کنند. نبايد به رسانه ها بي احترامي شود و من اصلا با اين کار موافق نيستم.


شاهرودي در ادامه در مورد شرايط پرسپوليس گفت‌: پرسپوليس در تعطيلي ليگ فرصت خوبي داشت تا مشکلات خود را رفع کند اما دعوت 8 بازيکن اين تيم به اردوي تيم ملي باعث شد آنها نتوانند از اين فرصت بهره خوبي ببرند. پرسپوليس به صورت نصفه و نيمه تمرين مي کند و کار آنها سخت است.


وي در مورد انتقاداتي که که از ژوزه مي شود و برخي مي گويند او بايد برکنار شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر نبايد اين اتفاق بيفتد. اگر ژوزه يکي دو بازي ديگر نتيجه نگرفت آن وقت مي توانند او را برکنار کنند و به نوعي با تزريق يک خون تازه به دنبال ايجاد تحول باشند.


شاهرودي در مورد اعتراض علي عسگر به نيمکت نشيني و اخراج او از تيم اصلي گفت: وقتي يک بازيکن نيمکت نشين مي شود حتما در تمرينات تلاش نکرده است. من فوتبال علي عسگر را دوست داشتم اما او امسال نتوانسته خوب بازي کند. سرمربي بازيکناني که تلاش بيشتري مي کنند و در تمرينات خوب هستند را به ميدان مي فرستد. ژوزه با کسي پدرکشتگي ندارد و حتما علي عسگر خوب نبوده که به او بازي نداده است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 9:5 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       



روزنامه پرسپولیس 19 شهريور 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 9:4 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       



روزنامه پیروزی 19 شهريور 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان