کلبه فراقط!!!


رئیس‌جمهوری کشورمان با تأکید بر اینکه علت اصلی مشکلات موجود در جهان "مدیریت حاکم" است، گفت: گروه و حزب منسجم، بسیار پیچیده و خطرناکی متشکل از صهیونیست‌ها، در پشت صحنه اداره جهان حضور دارند.


به گزارش راسخون، به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری کشورمان شامگاه چهارشنبه در دیدار میهمانان شرکت‌کننده در اولین همایش بین‌المللی فیلم‌سازان مستقل، با اشاره به اینکه امروز همه ملت‌ها از وضع موجود در دنیا ناراضی بوده و به دنبال تغییر هستند، اظهار داشت: باید در تغییر وضع موجود دو موضوع مهم مورد توجه بوده و روی آن وحدت نظر اتفاق بیافتد، چرا که در طول تاریخ، جنبش‌های زیادی با مطالبه تغییر اتفاق افتاده اما در ایجاد تغییرات اساسی در سرنوشت بشر ناموفق بوده‌اند.

وی افزود: موضوع اوّلی که باید در تغییر وضع موجود مدنظر باشد، یافتن علت نارضایتی و دلیل به وجود آمدن وضع فعلی جهان است و دوم اینکه بعد از تغییرات، قصد داریم چه شرایطی بر جهان حاکم شود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: اگر علت تغییرات را به درستی تشخیص داده و روی آن تفاهم کنیم و نقطه هدف و وضع مطلوب را هم به درستی ترسیم کنیم، آنگاه حرکت از وضع موجود به جایگاه مطلوب دشوار نخواهد بود.

وی با ذکر این نکته که اگر جامعه، به دو دسته کلی توده‌های مردم و حاکمان تقسیم‌بندی شود، این سؤال مطرح می‌شود که عامل اصلی پدید آمدن وضع موجود جهان کدام یک از این دو دسته هستند؟ تصریح کرد: باورم این است که توده‌های مردم در استقرار وضع ضد انسانی امروز جهان نقش بسیار اندکی دارند؛ معمولاً توده‌های مردم از مذاهب، اقوام و گروه‌های مختلف هیچ اختلاف و دشمنی با یکدیگر ندارند.

احمدی‌نژاد همچنین گفت: مشکل و ریشه اصلی مشکلات موجود در جهان امروز، مدعیان زیاده‌خواه و کسانی هستند که به دنبال تسلط بر انسان‌ها و گسترش دامنه سلطه خود هستند و این افراد نوعاً از طبقه حاکمان و مدیران هستند و در یک کلمه می‌توان گفت که علت اصلی مشکلات موجود در جهان، مدیریت حاکم است.

وی با طرح این سؤال که مدیریت حاکم بر دنیای امروز، از چه ویژگی‌هایی برخودار است که باعث مشکلات کنونی بشریت شده؟، تصریح کرد: اینکه یک عده خود را نژاد برتر می‌دانند و خودخواه و خودپرست هستند، یکی از عوامل اصلی وضعیت موجود جهان و انحصارطلبی عامل دیگر مشکلات امروز حاکم بر جهان است، اینکه دولت آمریکا انتظار دارد، حاکم مطلق بوده و همه قدرت و ابزار سلطه بر جهان را در اختیار داشته باشد، به خاطر برخورداری از این دو خصلت است.

رئیس‌جمهوری کشورمان بر همین اساس یادآور شد: ساختارهای امروز مدیریت دنیا هم اساساً برای کسب قدرت، برتری جویی و سلطه‌طلبی ایجاد شده است و همه ساختارهایی که در مدیریت امروز جهان جریان دارند، ساختارهایی برای به قدرت رساندن عده‌ای اقلیت انحصارطلب و برتری جو است.

وی اضافه کرد: امروز همه وجوه قدرت‌طلبی، زیاده‌خواهی و سلطه‌جویی را می‌توان در رفتار دولت‌های استکباری در مسئله فلسطین مشاهده کرد.

رئیس‌جمهور افزود: البته در مدیریت حاکم بر جهان همه کارگزاران عامل اصلی نیستند و بسیاری، کارمند نظام سلطه هستند و در همه دنیا استکباری فقط اقلیت محضی هستند که در پشت صحنه تمامی امور را مدیریت می‌کنند و معتقدم گروه و حزب منسجم، بسیار پیچیده و خطرناکی متشکل از صهیونیست‌ها، در پشت صحنه اداره جهان حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی پشت صحنه مدیریت حاکم بر جهان به عنوان عامل اصلی مشکلات کنونی بشر، مأموریت اصلی همه آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان است و باید به جایی برسیم که همه اندیشمندان روی این موضوع تفاهم کنند.

رئیس‌جمهور با طرح این سؤال که پس از تغییر مدیریت حاکم بر جهان چه مدیریتی باید جایگزین شود؟ گفت: معتقد نیستم که هر تغییری لزوماً خوب است و در هر تغییری حتماً باید شرایط جایگزین، بهتر از وضع موجود باشد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریتی باید در عرصه جهانی حاکم شود که به دنبال کسب قدرت و تسلط بر بشریت نبوده و در پی تعامل مثبت و سازنده بین ملت‌ها و انسان‌ها باشد، خود را برتر از دیگران ندانسته بلکه دوست دیگران بداند، انحصارطلب نبوده و به دنبال استقرار عدالت باشد و فرصتی فراهم سازد که همه ملت‌ها در مدیریت اجتماعی مشارکت داشته باشند، ضمن اینکه نباید به دنبال منافع شخصی، گروهی و حزبی خود باشد.

رئیس‌جمهور افزود: انسان‌های عدالت‌طلب زیادی در دنیا وجود دارند، اما هر یک از آنان به قدری می‌تواند عدالت را حاکم کنند که به همان میزان عادل باشد و کسی می‌تواند همه عدالت را مستقر کند که عادل مطلق باشد و باید به دنبال چنین افرادی باشیم و البته خدای متعال وعده آمدن چنین انسان‌هایی را داده است و از آنها به انسان‌های کامل تعبیر می‌کنیم.

وی تأکید کرد: مدیریت آینده جهان باید در دست همه ملت‌ها و انسان‌ها قرار داشته و مدیریتی باشد که همه، تجلی خواسته‌های خود را در او ببینند و باور کنند که او نماینده آنهاست.

محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه شیطان و شیطانیان برای تسلط بر بشریت اولین کاری که می‌کنند این است که روحیه امید و سرزندگی را از انسان‌ها می‌گیرند، گفت: انتشار روحیه یأس و ناامیدی و شکست‌ناپذیر جلوه دادن خود، از اقداماتی است که سلطه‌گران در طول تاریخ آن را انجام داده‌اند و مدیریت حاکم بر جهان فعلی نیز این روند را تداوم بخشیده است.

وی متذکر شد: اگر کسانی که به ضرورت تغییر رسیده‌اند با هم متحد شده و اراده کنند که شرایط جهان را تغییر دهند، تضمین می‌دهم که شرایط به نفع مطالبات انسان‌ها و به نفع نوع انسان تغییر کند.

در این مراسم، احمدی‌نژاد از تعدادی از برگزیدگان و چهره‌های شاخص اولین همایش بین‌المللی فیلم‌سازان مستقل تقدیر و تجلیل کرد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 1:11 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

 

 

اعتراف وزیر خارجه انگلیس به دخالت در سوریه

اعتراف وزیر خارجه انگلیس به دخالت در سوریه روزنامه انگلیسی:وزارت اطلاعات انگلستان تحولات سوریه را به دقت از قبرس مورد بازبینی قرار می دهد.

به گزارش راسخون به نقل از رویداد، ویلیام هگ وزیر امور خارجه بریتانیا، فاش کرد که دولت انگلستان "ارتباط های هرچند محدود" با نمایندگانی از ارتش به اصطلاح آزاد سوریه دارد و برای آنها کمک و مجوز شورش برعلیه دولت صادر می کند.

روزنامه دولتی انگلستان گاردین نوشت، این ارتباط ها بخشی از برنامه سم پاشی و جاسوسی دولت بریتانیا است که از طریق ابزار جاسوسی دولت و عوامل جاسوسی آمریکایی برای سرنگونی دولت بشار اسد صورت می گیرد.

ارتش به اصطلاح آزاد سوریه گروه شورشی و تروریستی است که برعلیه دولت بشار اسد خود را مجهز کرده و عوامل اصلی آن، قانون شکنان داخلی و مزدوران خارجی اجیر شده می باشد که در تاریخ 29 جولای سال 2011 اعلام موجودیت کرده است.

 اوایل ماه جاری یکی از عوامل اصلی شورشیان اقرار کرد که وزارت اطلاعات انگلستان نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی به آنها داشته است. انگلستان تاکنون به صورت مخفیانه در جنگ داخلی سوریه عمل می کرده و وزارت اطلاعات این کشور با فراهم آوردن اطلاعات درمورد نحوه انجام فعالیت های تروریستی کمک بزرگی به نیروهای مسلح ضد دولتی کرده است.

همچنین یکی از عوامل ارشد شورشیان اذعان داشته است: "وزارت اطلاعات انگلستان تحولات سوریه را به دقت از قبرس مورد بازبینی قرار می دهد؛ اطلاعات به دست آمده را به ترک ها و آمریکایی ها می دهد و ما نیز اطلاعات را از ترک ها دریافت می کنیم."

همچنین ویلیام هگ اقرار کرد که لندن کمک های عملی به ارزش پنج میلیون پوند برای حفاظت از شورشیان که نام فعالان حقوق بشر را برای خود برگزیده اند، اختصاص داده است.

او در ادامه افزود:" ما بیش از 60 فعال سوری را در زمینه حقوق بشر آموزش داده ایم و همچنین حمایت های بسیاری را از خبرنگارانی که اخبار داخلی سوریه را گزارش می دهند کرده ایم. ضمنا فعالان حقوق بشر سوری در تحقیقات مربوط به اتفاقات الحوله توسط دولت انگلستان آموزش رسمی دیده بودند.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان