کلبه فراقط!!!
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 5:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تاکنون 82 گل در 33 بازي دو تيم پرسپوليس و سايپا رد و بدل شده که ميانگين 2/5 گل در هر بازي نشان دهنده بازي پرگل بين دو تيم است.


    پرسپوليس و سايپا امروز براي سي و چهارمين بار در تاريخ خود مقابل هم قرار مي گيرند.  دو تيم براي اولين بار در سال 72 و در سوپر جام باشگاه هاي تهران به ديدار هم رفتند که آن بازي به تساوي 1-1 انجاميد.


  تمام بازي هاي بعدي دو تيم در چارچوب ليگ بوده و در 33 بازي انجام شده تاکنون، پرسپوليس 17 برد و 12 تساوي مقابل سايپا بدست آورده و 4 بار نيز مغلوب اين تيم شده است. پرسپوليس در 33 بازي مقابل سايپا 47 گل زده و در مقابل 35 گل هم دريافت کرده است.


بهترين برد پرسپوليس مقابل سايپا پيروزي 4-2 در دور برگشت اولين دوره ليگ برتر بود. در 33 بازي دو تيم، فقط در 3 بازي گلي به ثمر نرسيده است.


همچنين دو تيم در طول ساليان گذشته بازيکنان مشترک زيادي داشته اند. در ترکيب تيم فعلي پرسپوليس 4 بازيکن سابقه بازي براي سايپا در ادوار گذشته ليگ برتر را دارند: کريم انصاري فرد، سيد جلال حسيني، سامان آقازماني و جواد کاظميان. انصاري فرد و کاظميان در بازي هاي سايپا مقابل پرسپوليس دو بار موفق به گلزني شده بودند.



و اما در تيم سايپا نيز ابراهيم صادقي کاپيتان اين تيم سابقه حضور در اميدها و بزرگسالان پرسپوليس را دارد. رحمان احمدي دروازه بان فعلي تيم سايپا در فصل 89 براي پرسپوليس بازي مي کرد و ابراهيم شکوري نيز در ابتداي اين فصل از پرسپوليس راهي تيم نارنجي پوش شد.


 



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 5:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


مدير مجموعه ورزشي تختي تهران با انتقاد از تغيير محل بازي‌هاي ليگ برتر از اين ورزشگاه به آزادي گفت: با اين روش بهتر است در کوير فرش پهن و در آنجا بازي‌ها را برگزار کنند.


    به گزارش خبرگزاري فارس، حسين کلانترزاده در مورد تغيير مکان بازي پرسپوليس برابر سايپا از استاديوم تختي به آزادي گفت: براي بار اول نيست که اين اتفاق مي‌افتد و باز هم يک روز قبل از مسابقه مکان بازي را عوض کردند. سيستم ورزشگاه ما با ساير ورزشگاه‌ها فرق مي‌کند. براي رفاه بيشتر و اينکه هواداران دچار مشکل نشوند جداي از حراست و نيروي انتظامي خودمان افرادي را با هزينه شخصي براي اين امر به استاديوم مي‌آوريم و وقتي که مکان بازي تغيير مي‌کند، ضرر مي‌کنيم.


وي افزود: اين بار در حالي که تا آخرين لحظات تمام سايت‌ها و خبرگزاري‌ها که ليگ ايران را پوشش مي‌دهند اعلام کرده بودند بازي در تختي انجام مي‌شود به يک باره مکان بازي را تغيير دادند. روز گذشته نامه‌اي از پليس راهنمايي و رانندگي آمد که در آن اعلام شده بود ظرفيت پارکينگ تختي کم است. با آن‌ها تماس گرفتم و گفتم يا شما استاديوم ما را نديديد يا اينکه اطلاعات غلطي داريد. اگر پارکينگ ما از آزادي بيشتر نباشد، از آن کمتر نيست اما بعدا اعلام کردند چون مهدوي کيا در بازي با آلومينيوم گل زده و ممکن است هواداران زيادي به استاديوم بيايد پس بهتر است بازي در آزادي برگزار شود.


مدير مجموعه ورزشي تختي خاطرنشان کرد: در ليگ‌هاي درجه 2 اروپا هم بليت فروشي از قبل بازي انجام مي‌شود و هواداران مي‌دانند در کدام صندلي بايد بنشيند و مسئولان هم باخبر هستند چه تعداد براي تماشاي بازي به ورزشگاه مي‌آيند. متاسفانه هنوز ما به اين سمت حرکت نکرديم. در فوتبال ما سازمان ليگ متولي برگزاري مسابقات است و آنها بايد نظر بدهند اما متاسفانه هر کسي خود را محقق مي‌داند که در مورد برگزاري مسابقات نظر بدهد و بايد مديريت‌مان را اصلاح کنيم.


کلانترزاده تاکيد کرد: پيش بيني شده جمعيت بيشتري نسبت به گنجايش ورزشگاه به تختي بيايد، چگونه مي‌خواهند پيش بيني کنند حالا که بازي در آزادي است تماشاگر بيشتري به ورزشگاه نيايد؟ مي‌گويند آزادي 100 هزار نفر گنجايش دارد ممکن 200 هزار نفر به آزادي بيايد، آنوقت مي‌خواهيم چکار کنيم؟ با اين روشي که مسئولين دارند، توصيه من اين است که در کوير فرش پهن کنيم تا هر تعداد تماشاگر بخواهند آنجا بيايند و بازي را نگاه کنند.


وي گفت: هواداراني که در شهرستان هستند کمتر از تهران نيستند. پرسپوليس و استقلال وقتي باتيم‌هاي شهرستاني بازي دارند همين تعداد تماشاگر که در تهران به ورزشگاه مي‌آيند در آنجا هم به استاديوم مي‌آيند اما بازي‌ها برگزار مي‌شود و هيچ مشکلي پيش نمي‌آيد. اين در حالي است که ظرفيت استاديوم تختي از استاديوم‌هاي شهرستان بيشتر است.


وي تصريح کرد: از سال گذشته بازي‌هايي که تراکتورسازي در تهران ميهمان است، در استاديوم تختي برگزار مي‌شود. تراکتورسازي بدون شک پرطرفدارترين تيم ايران است و براي برگزاري بازي‌هايش به مشکلي برنخورديم. ورزشگاه تختي 30 هزار نفر گنجايش دارد در حالي که استاديوم آزادي حدود 66 هزار نفر گنجايش دارد و اينکه مي‌گويند 100 هزار نفري درست نيست.


مدير مجموعه ورزشي تختي تصريح کرد: مي‌خواستيم به استاديوم آزادي کمک کنيم زيرا چمن اين ورزشگاه در حال تخريب است. اين ورزشگاه بايد براي بازي‌هاي ملي آماده باشد و نبايد به آن فشار بياورند. بازي‌هايي که ضرورت چنداني ندارند، مي‌خواستيم در تختي برگزار کنيم ولي متاسفانه مي‌بينم هر کسي نظر خودش را مي‌دهد. يک بار براي هميشه بايد اين موضوع حل شود. نقش سازمان ليگ در خصوص فوتبال مهم است و آنها بايد نظر بدهند. تنها کسي که مي‌تواند در مورد برگزاري بازي‌ها  نظر قطعي بدهد بهروان سرپرست سازمان ليگ است.


کلانترزاده در مورد اينکه تا 15 مهر زمان زيادي باقي نمانده و بايد تا آن زمان شرايط ورزشگاه‌ را اصلاح کنند و آيا تختي توانسته مشکلاتش را حل کند، اظهار داشت: استاديوم تختي در دو قسمت مشکل داشت. قسمت اول توصيه‌اي از AFC بود که بايد ميکسد‌زون را درست مي‌کرديم و اتاقي جدا براي داوران مي‌ساختيم. ميکسدزون درست شد و فردا هم ساخت رختکن جديد براي داوران را آغاز مي‌کنيم.


وي گفت: ايراد دوم دوم ساخت اسکوربورد و تکميل سيستم نور بود. شرکت توسعه و تجهيز و آقاي ترکاشوند و عبدي به صورت شفاهي اقدام کردند و قول دادند اين مشکل را رفع کنند. اميدوار بوديم اين اتفاق بيفتد و به سرعت اقدام کنند اما تاکنون چنين کاري نشده اما اميدوارم در فرصت باقي مانده نسبت به حل اين مشکل اقدام کنند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 5:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدير فني باشگاه ابومسلم گفت: هيچ دليلي براي باخت مقابل نفت مسجد سليمان نمي آورم و نمي خواهم بگويند عزيزي بهانه‌گير است.


   خداداد عزيزي، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: هر دليلي براي باخت 3 برصفر مقابل نفت مسجد سليمان بياورم را بهانه حساب مي شود بخاطر همين درباره مسائل فني تيم هيچ حرفي نمي زنم در اين بازي 3 موقعيت گل داشتيم ولي از آنها به خوبي نتوانستيم استفاده کنيم.

وي افزود: علت باخت مقابل اين تيم را من و کادر فني به گردن مي گيريم ولي بازيکنان بايد تلاش و همکاري خود را بيشتر به نمايش بگذارند.

وي اظهار داشت: به اختلاف امتياز تيم مان با صدر جدول اهميت نمي دهم زيرا مي دانم تيم ما قدرت و پتانسيل قهرماني را دارد تيم هاي که الآن در صدرجدول رده بندي هستند موقتي مي باشد.

عزيزي تصريح کرد: شرايط تيم ما بسيار خوب است مشکلاتمان نسبت به فصل قبل بسيار کمتر شده است و شرايط ورزشگاه ثامن بهتر شده است.

وي خاطرنشان کرد: تيم ما پتانسيل ليگ برتري شدن را داراست و با همياري و همکاري بين تيم و تقابل ميان بازيکنان و کادرفني مي توانيم به هدف خود برسيم.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 4:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

ستاره آرژانتيني بارسلونا روي قهرماني با بارسا تمرکز کرده، به پيروزي با تيم ملي کشورش مي‌انديشد و از قضاوت در خصوص ژوزه مورينيو خودداري کرد.


   ليونل مسي اظهار داشت: ترجيح مي‌دهم با بارسلونا قهرمان شوم تا اينکه افتخارات انفرادي زيادي کسب کنم.


وي ادامه داد: بيشتر نگران اين هستم که انسان خوبي به نظر برسم تا اين که بهترين فوتباليست جهان شوم. وقتي از فوتبال کناره‌گيري کردم مي‌خواهم به عنوان يک انسان خوب از من ياد کنند. گل زدن زيبا است اما من مي‌خواهم علاوه بر اين در ميان کساني که با آنها بازي کرده‌ام، دوستاني پيدا کنم.


مهاجم آرژانتيني بارسا خاطرنشان کرد: جوايز انفرادي زيبا هستند و از کسب آنها خوشحال مي‌شوم، اما بدون کمک هم‌تيمي‌هايم نمي‌توانستم هيچ افتخاري کسب کنم. خوش‌شانس هستم که در اين باشگاه و با اين بازيکنان بزرگ کار مي‌‌کنم. فقط تلاش مي‌کنم که به تيم کمک کنم.


مسي درباره مورينيو هم اظهار داشت:‌ نمي‌توانم چيز زيادي درباره مورينيو بگويم. من واقعا او را نمي‌شناسم و هيچ‌گاه با او صحبتي نداشته‌ام. تنها مي‌توانم درباره افتخارات او و اينکه قهرماني‌هاي زيادي به دست آورده حرف بزنم. مي‌دانم که بازيکنان او از مورينيو تعريف مي‌کنند، اما من او را نمي‌شناسم.


وي ادامه داد: هميشه آنچه را که فکر کرده‌ام بر زبان آورده‌ام، اما احساس نمي‌کنم که بايد براي خودم دردسر ايجاد کنم. از ايجاد اختلاف يا مشکل خوشم نمي‌آيد.


مسي خاطرنشان کرد: از بد صحبت کردن در مورد کساني که نمي‌شناسم هيچ سودي نمي‌بينم. ترجيح مي‌دهم به ديگران احترام بگذارم.


مهاجم بارسا سپس در خصوص تيم ملي کشورش به صحبت پرداخت و تأکيد کرد که روياي قهرماني آرژانتين در جام‌جهاني را در سر مي‌پروراند.


وي در اين باره گفت: فکر مي‌کنم آرژانتين در مسير صحيحي قرار گرفته است. سابلا (سرمربي آرژانتين) مي‌داند که چه مي‌خواهد و چگونه خواسته خود را به تيم منتقل کند.


ستاره آبي‌و‌اناري پوشان افزود: قهرماني در جام‌جهاني 2014 يک رويا است. واقعا دوست دارم اين اتفاق بيفتد. اين براي آرژانتين و من اهميت زيادي دارد.


آژانتين آخرين بار در سال 1986 قهرمان جام‌جهاني شد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 4:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

ژوزه مورينيو، مربي رئال مادريد گفته مردم مرتبا به او و فرزندانش توهين مي‌کنند.


    اين مربي پرتغالي چهره‌اي جنجالي دارد و بارها با حرف‌هايش خبرساز شده. او گفته مردم مرتبا او را تحت اهانت قرار مي‌دهند: «من از زندگي اجتماعي‌ام متنفرم. متنفرم از اين که نمي‌توانم پدري معمولي باشم که با پسرش مي‌رود فوتبال تماشا کند و در کنار 20 پدر ديگر باشد.


مردم براي عکس گرفتن پيش من مي‌آيند. مردم براي امضا گرفتن مي‌آيند. مردم براي توهين مي‌آيند. مردم به فرزند 12 ساله من توهين مي‌کنند.


آنها فکر مي‌کنند من را مي‌شناسند. اما اين‌طور نيست. مردم مربي را مي‌شناسند، مخصوصا آن مربي را در طول 90 دقيقه مي‌شناسند. در آن 90 دقيقه قرار نيست تفريح کنم. مي‌خواهم کارم را انجام دهم و مي‌خواهم تيمم تلاش کند پيروز شود. من طوري در هر بازي حضور دارم که انگار آخرين ديدار دوران مربي‌گري من است. من را از جاهاي ديگر بايد شناخت.»


مورينيو مي‌خواهد رئال را به دهمين قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا برساند: «اگر قهرمان نشديم من ناکام نيستم. در ليگ قهرمانان فاصله موفقيت و ناکامي بسيار اندک است. دنيا آن را ناکامي تصور خواهد کرد چون من بسيار پيروز شده‌ام و تيم‌هايم را بسيار موفق کرده‌ام و همه انتظار دارند در اروپا قهرمان شويم.»


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:11 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


باشگاه رئال مادريد با درآمدزايي بيش از 500 ميليون يورو در طول يک فصل نام خود را به عنوان رکورد دار ثبت کرد.


 باشگاه رئال مادريد با سياست هاي مسئولان باشگاه توانست عنوان اولين تيمي که در طول يک فصل 500 ميليون يورو درآمد داشته را از آن خود کند اين مبلغ در مقايسه با فصل پيش 7 درصد افزايش داشته است. درآمد فصل گذشته اين باشگاه 480 ميليون يورو بوده است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:11 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

برنامه نود از ساعت 22:46 دوشنبه شب 10 مهرماه 91 به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت.


   به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران برنامه نود دوشنبه شب 10 مهرماه 91 از ساعت 22:46 به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت؛ سوال مسابقه پيام کوتاه اين برنامه در مورد رتبه ملي پوشان نوجوان کشورمان در مسابقه هاي قهرماني آسيا بود.


در ابتداي برنامه مسابقه تيم ملي نوجوانان کشورمان مقابل تيم ملي کويت پخش شد.


اولين ارتباط تلفني برنامه با علي دوستي مهر سرمربي موفق و زحمتکش تيم ملي نوجوانان کشورمان برقرار شد.


دوستي مهر گفت: اين تيم حاصل زحمات دوسال تمامي همکاران ما بود و با دعاي خير مردم توانستيم نتايج خوبي بگيريم.


وي در ادامه گفت: ما تمامي بازي هاي عراق و استراليا را زير نظر داشتيم و با آناليز خوب تيم ملي استراليا توانستيم بر اين تيم با تعصب و غيرت بازيکنان غلبه کنيم.

  دوستي مهر تصريح کرد: روز اول هم گفتم سخت ترين بازي ما مقابل لائوس بود در بازي اول از بازي بازيکنان راضي نبوديم ولي رفته رفته بهتر شديم ؛ ازبکستان تيم پر قدرتي است و از مردم درخواست مي کنم روز چهارشنبه به ورزشگاه دستگردي بيايند و به تيم ملي براي پيروزي کمک کنند.

  دوستي مهر در ادامه گفت: راز موفقيت ما همدلي و صميميت بازيکنان است؛ هدف ما آشتي دادن مردم با فوتبال بود تا در بازي مهمي که با کره جنوبي داريم با همدلي و اتحاد بر اين تيم غلبه کنيم. 

  سرمربي تيم ملي نوجوانان کشورمان در ادامه  گفت: با تمام قوا و حمايت مردم با غلبه بر ازبکستان به فينال راه پيدا مي کنيم. در روز بازي با استراليا، وقتي مربيان ليگي و مردم آمدند به ما روحيه دادند و اميدوارم در بازي هاي آينده نيز آنها ما را حمايت کنند تا اين دوره از مسابقات را با موفقيت تمام کنيم.


پخش گزارشي از حاشيه هاي بازي تيم هاي ملي نوجوانان ايران و استراليا قسمت ديگري از برنامه نود بود.


   دوستي مهر در بخش ديگري از صحبتهايش گفت: دوست دارم بازي فينال را با ژاپن برگزار کنيم. فدراسيون و همه مربيان در اين موفقيت تيم ملي نوجوانان دخيل بودند ، باشگاه هاي استان هاي مختلف کشورمان هميشه تيم ملي نوجوانان را مورد حمايت خود قرار دادند و اميدوارم در جام جهاني هم بتوانيم براي کشورمان افتخار آفريني کنيم.


قبل از پخش بازي پرسپوليس و آلومينيوم گزارشي پخش شد که در آن هواداران پرسپوليس حمايت خود را از علي کريمي اعلام کردند.


در ادامه گزارشي پخش شد که در آن رويانيان در مورد وضعيت علي کريمي و گفتن اين موضوع که در پرسپوليس تفرقه به وجود آمده است صحبت کرد.


   رويانيان در قسمتي از صحبتهايش عنوان کرد: دوست داشتم بازي ما مقابل آلومينيوم بدون حضور تماشاگران برگزار شود و به اين دليل که تماشاگران در اين بازي حضور نداشتند به استاديوم آمدم.

   مهدي مهدوي کيا کاپيتان پرسپوليس در ارتباطي تلفني با برنامه در خصوص دعوت به جشن باشگاه هامبورگ گفت: مسئولين هامبورگ از من دعوت کردند زيرا طبق نظرسنجي جزو يازده بازيکن برتر قرن باشگاه هامبورگ انتخاب شدم و از اين موضوع بسيار خوشحال شدم، در آن شب يکي از قشنگترين لحظات زندگي من رقم خورد و به عنوان يک ايراني به اين موضوع افتخار کردم.


   مهدوي کيا در مورد صحبتهاي رحيمي در برنامه گذشته نود که گفته بود مهدوي کيا در رختکن پرسپوليس مي خنديد گفت: همه تصاوير را ديدم و فقط به احترام اين که رحيمي فوتبالي است و پيشکسوت است به وي پاسخ ندادم، نمي دانم رحيمي با اشاره کردن به خنده هاي من چه نکته اي را مي خواست بگوبد؟ اگر اين موضوع که در اصفهان براي ما اتفاق افتاد در هر جاي دنيا به وقوع مي پيوست مراجع قضايي وارد مي شدند.


  مجري برنامه در خصوص نمونه هاي فرستاده شده به آزمايشگاه گفت: آن مواد را به آزمايشگاه فرستاديم و سه بار آنها را آزمايش کردند و اعلام کردند چيزي نبوده است. يک نمونه هم به پزشکي قانوني داديم و به دنبال اين هستيم که با نامه اين موضوع را پيگيري کنيم.


محمد فنايي کارشناس داوري فوتبال کشورمان ميهمان برنامه نود بود.

فنايي در صحبتهاي ابتدايي خود گفت: اگر داوري فعال در امر قضاوت باشد نمي تواند در رسانه ها حضور يابد اما کارشناسان داوري مي توانند در برنامه هاي کارشناسي حضور داشته باشند.


   وي ادامه داد: اگر کساني که در راس امور هستند در اين برنامه ها باشند اين مشکلات را براي ديگران به وجود نمي آورند، آنها با اين صحبتها براي داوران استرس به وجود آورده است.


مشکلات ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز گزارش ديگري بود که در برنامه نود پخش شد.


  جعفر جعفري مدير عامل باشگاه فجر سپاسي شيراز در ارتباطي تلفني با برنامه گفت: به دليل ايراداتي که به چمن ورزشگاه حافظيه مي گرفتند اين ورزشگاه در دست بازسازي است و هم اکنون در ورزشگاه دستغيب بازي هاي ما برگزار مي شود تا در نيم فصل دوم ورزشگاه ما آماده شود.


   گزارشي از برگزاري مجمع انتخابات هيئت فوتبال استان فارس و حاشيه هاي ايجاد شده در آن از بخش هاي ديگر برنامه نود بود.در اين انتخابات هادي آيت الهي نايب رئيس فدراسيون فوتبال به عنوان يکي از نامزدها حائز اکثريت آرا شد و بار ديگر به عنوان رئيس هيئت فوتبال استان فارس انتخاب شد که اين موضوع باعث اعتراض برخي نامزدها شده بود؛ آنها اعتقاد داشتند اين انتخابات فرمايشي است.

 جعفري در اين خصوص گفت: دو ديدگاه در استان وجود داشت برخي مي خواستند آيت الهي نباشد اما با حضور 39 نفر اين انتخابات برگزار شد و به نظر من کاملا قانوني بود.

جعفري که به نظر مي رسيد دو بار در راي گيري شرکت کرده در اين خصوص گفت: من به عنوان منشي جلسه آرا را مي شمردم و هرگز دو بار در راي گيري شرکت نکردم و تنها يک راي دادم.



   ترابي يکي از اعضاي شرکت کننده در مجمع انتخابات هيئت فوتبال فارس در رابطه با رايي که از طرف وي در مجمع داده شد گفت: من در مجمع بودم اما در راي گيري شرکت نکردم و به جلسه اي که در اداره کل آموزش و پرورش بود رفتم؛


  در ادامه با دو نفر ديگر که بايد در مجمع شرکت مي کردند ولي حضور نداشتند و به نام آنها راي داده شده بود صحبت شد که آنها اعلام کردند کسي را به عنوان نماينده به اين مجمع معرفي نکردند.

  کمانه مديرکل ورزش و جوانان استان فارس راجع به برگزاري مجمع انتخاباتي رئيس هيئت فوتبال فارس گفت: از قبل به کفاشيان نامه داديم که اين مجمع داراي اشکال است اما با اصرار زياد فدراسيون مجمع برگزار شد. حتي درخواست لغو مجمع را داديم ولي هرگز درخواست تحريم مجمع را نداديم.


      کمانه تصريح کرد: زمانيکه ديدم مجمع شکل قانوني ندارد آنرا ترک کردم و حتي به وزارت ورزش اين موضوع را اطلاع داديم.


   زکي پور دبير هيئت فوتبال فارس شخص ديگري بود که در خصوص ايراداتي که به مجمع انتخاباتي هيئت فوتبال فارس به وجود آمده صحبت کرد؛

وي گفت: عليرغم تلاشي که انجام شد و به روساي هيئت ها ابلاغ کردند که در مجمع حضور نيابند آنرا برگزار کرديم، ترابي نماينده آموزش و پرورش که مي گفتند راي نداده نيز تا لحظه راي گيري در مجمع حضور داشت.


   وي تصريح کرد: ما اساس نامه را مي دانيم و فراخوان برگزاري مجمع را در روزنامه داديم، در ضمن کفاشيان رئيس مجمع است و مي تواند مجمع را زودتراز 45 روز پس از آگهي فراخوان برگزار کند، حتي در نامه اي که از طرف فدراسيون آمده تاريخ 8 مهرماه براي برگزاري مجمع ذکر شده است.

زکي پور در پايان گفت: اعضايي که در مجمع حاضر نبودند نماينده به ما معرفي کردند و انتخابات کاملا در فضايي قانوني و سالم برگزار شد عليرغم تلاش هايي که براي شرکت نکردن اعضا در اين مجمع شده بود ولي خوشبختانه اين مجمع در سلامت کامل برگزار شد.


  براتي کارشناس حقوقي فوتبال در خصوص اتفاقات رخ داده در انتخابات هيئت فوتبال فارس گفت: سب بلاتر هم نمي تواند تاريخ را تغيير دهد بايد دعوت نامه کتبي به اعضا ارسال شود وانتخابات هيئت فوتبال فارس وجاهت قانوني نداشت. حتي ماده 61 اساس نامه فدراسيون مي گويد کسي که عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال است نمي تواند در رکن قضايي فدراسيون که کميته اخلاق است فعاليت کند چگونه آيت اللهي در انتخابات هيئت فوتبال فارس شرکت کرده است؟ حضور آيت الهي در انتخابات هيئت فوتبال فارس غير قانوني بود.


بخش اول آيتم از نود تا نود با گزارش هايي در مورد علي دايي و اعتراض هاي وي به داوري، مشکل باشگاه تراکتورسازي و امير قلعه نويي در مورد خانه قلعه نويي در تبريز و حرکات عجيب تقوي در کنار زمين پخش شد.


  پس از پخش بازي گهر درود و نفت تهران گزارشي از وضعيت تيم گهر و جدايي اسماعيل حيدرپور مدير اجرايي اين تيم پخش شد.


  قبل از پخش بازي نفت آبادان و استقلال تهران گزارشي از وضعيت شهر آبادان و علاقه مردم اين شهر به تيم نفت پخش شد.


  در اين گزارش مردم آبادان از وضعيت کنوني تيم نفت راضي به نظر نمي رسيدند.

در پايان بازي با استقلال نيز مردم آبادان از نتايج تيمشان به شدت ناراضي بودند و عملکرد کاستا را زير سوال بردند.



در بخشي از برنامه که به مرور سوژه هاي روز خبرگزاري ها اختصاص داشت به موضوعاتي نظير انتخابات هيئت فوتبال فارس و اختلافاتي که بين کادر فني فصل پيش تراکتورسازي و مسئولين اين تيم به وجود آمده پرداخته شد.



   در بخش دوم از نود تا نود نيز گزارش هايي از اختلاف فتح اله زاده و واعظ آشتياني، رفتن زندي از استقلال و صحبتهاي بهروان در خصوص توپ هاي ليگ برتر پخش شد.


   پس از پخش بازي ملوان انزلي و سپاهان و شکست دو بر صفر ملوان گزارشي از اعتراض هواداران ملوان به نتايج تيم ملوان پخش شد.


  پورغلامي سرمربي پيشين تيم ملوان در خصوص جدايي اش از تيم ملوان در ارتباطي تلفني با برنامه گفت: روز جمعه 7 مهر ماه ساعت 5 بعدازظهر درودگر با کادر فني جلسه گذاشت و احمدزاده را به عنوان مدير فني معرفي کرد من با اين موضوع مشکلي نداشتم اما با اختياراتي که به وي دادند من قبول نکردم به کار ادامه دهم و فرداي آن روز که تيم عازم بازي با مس بود در فرودگاه با درودگر صحبت کردم و به خاطر ملوان از اين تيم جدا شدم.


  برنامه نود در ساعت 2:33 بامداد سه شنبه 11 مهرماه به پايان رسيد.




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:10 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


تنها 3 روز بعد از خداحافظي فرهاد مجيدي از دنياي فوتبال، آرش برهاني رکورد گلزني کاپيتان سابق استقلال را شکست.


 به نقل از سايت گل، برهاني با گلي که مقابل صباي قم به ثمر رساند، تعداد گل هاي خود با پيراهن استقلال را با 84 رساند و با اين اتفاق برهاني توانست بالاتر از مجيدي در جدول گلزنان تاريخ استقلال قرار بگيرد.

برهاني اکنون فقط 6 گل ديگر نياز دارد تا برترين گلزن تاريخ استقلال شود. برهاني در 151 بازي ليگ برتر 64 گل، در 25 بازي ليگ قهرمانان آسيا 9 گل و در 15 بازي جام حذفي نيز 11 گل زده و در مجموع 84 گل در 191 بازي براي استقلال به ثمر رسانده است. ميانگين گلزني او در هر بازي 0/44 است. در تاريخ استقلال علي جباري با 89 گل زده برترين گلزن است و آرش برهاني با 84 گل و فرهاد مجيدي با 83 گل در رده هاي بعدي قرار گرفته اند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


ژوزه مانوئل پس از تمرين امروز نام 8 بازيکن را از ليست خود براي ديدار مقابل سايپا خط زد.


 تيم فوتبال پرسپوليس در هفته يازدهم ليگ برتر فردا در ورزشگاه آزادي به مصاف سايپا خواهد رفت، از همين رو پس از تمرين امروز مانوئل ژوزه نام فشنگچي، علي عسگر، غلامرضا رضايي را به دليل مصدوميت اسماعيل‌زاده، کريمي، داستاني، قدمي و سيف‌اللهي را به دليل مسايل فني از ليست خود خط زد.

پرسپوليسي‌ها پس از تمرين امروز راهي هتل المپيک شدند و موقع صرف غذا با بازيکنان تيم ملي نوجوانان برخورد گرمي داشتند. بازيکنان پرسپوليس صعود تيم ملي نوجوانان کشورمان به جام جهاني به دوستي‌ مهر و بازيکنان اين تيم تبريک گفتند و براي آنها در ديدار برابر ازبکستان آرزوي موفقيت کردند. همچنين ژوزه مانوئل نيز به دليل موفقيت تيم ملي نوجوانان ايران به کادر فني و بازيکنان اين تيم تبريک ويژه‌اي گفت.

گرفتن عکس يادگاري و شوخي و خنده در هتل المپيک در حاشيه ديدار قرمز‌پوشان با بازيکنان تيم ملي نوجوانان و راهنمايي برخي از بازيکنان پرسپوليس به اعضاي تيم نوجوانان جالب بود.

تيم ملي نوجوانان کشورمان موفق شد با پيروزي 5 بر 1 مقابل استراليا راهي جام جهاني شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:7 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

آرش برهاني گفت: فتح‌‌الله‌زاده قول داده به زودي مشکلات مالي حل شود.


 آرش برهاني پس از برتري يک بر صفر استقلال مقابل صبا گفت: صبا يکي از تيم‌هاي خوب ليگ است و ما توانستيم با ارائه يک بازي منطقي نتيجه خوبي کسب کنيم. صبا موقعيت آنچناني نداشت و بيشتر بازي در اختيار ما بود.

وي در خصوص عدم مصاحبه بازيکنان عنوان کرد: من گفته بودم دو هفته مصاحبه نمي‌کنم اما امروز آن دو هفته به پايان رسيده و مي‌بينيد که مصاحبه مي‌کنم.

برهاني در خصوص مشکلات مالي استقلال گفت: با فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و او قول داده مشکلات مالي را مرتفع کند و قرار شده تا دو روز ديگر اين مشکلات حل شود.

مهاجم استقلال درباره اينکه طلبکاران او به دنبال پولشان هستند، اظهار داشت: من از آنها مي‌خواهم صبور باشند و تحمل کنند چرا که فتح الله زاده قول داده مشکل مالي حل شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:6 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مسئولان فوتبال هرمزگان اقدامي براي برطرف کردن مشکلات جايگاه خبرنگاران انجام نداده‌اند.


مسئولان فوتبال هرمزگان هيچ اقدامي براي برطرف کردن مشکلات جايگاه خبرنگاران ورزشگاه خليج فارس بندرعباس که از سوي ناظران کنفدراسيون فوتبال آسيا به آن ايراد وارد شده بود انجام نداده‌اند.

به گزارش فارس،همانند بازي‌هاي گذشته، مسئولان ورزشگاه ليست اسامي بازيکنان و داوران را با تاخير در اختيار خبرنگاران قرار دادند.

 استقبال خوبي از اين ديدار به عمل نيامد و در حدود 2 تا 3هزار تماشاگر از نزديک اين مسابقه را تماشا کردند.

داور مسابقه در چند نوبت به علت اعتراض‌هاي ميثاقيان به وي تذکر جدي داد.

ميثم آقايي زننده گل دوم آلومينيوم، در بين 2 نيمه به علت مصدوميت تعويض شد.

با توجه به اتفاقات بازي آلومينيوم و نفت آبادان و پرتاب ترقه از سوي تماشاگران، تعداد زيادي از ماموران نيروي انتظامي در بين تماشاگران حضور داشتند.

مسئولان فوتبال هرمزگان، به مناسبت هفته نيروي انتظامي، در بين 2نيمه از 5 جانباز و يک خانواده شهيد نيروي انتظامي تقدير کردند.

تماشاگران نسبت به کثيف بودن صندلي‌هاي ورزشگاه اعتراض داشتند و مدعي بودند صندلي‌هاي ورزشگاه خليج فارس از بدو تاسيس تاکنون تميز نشده است.

اين ديدار با تساوي 3 بر 3 به پايان رسيد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:6 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

يرعامل باشگاه استقلال درباره شعار هواداران استقلال گفت: امروز برديم و چرا نبايد فرهاد مجيدي را تشويق کنند؟


 علي فتح‌الله زاده پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل صباي قم گفت: امير قلعه‌نويي نشان داد که مربي بزرگي است و بازيکنان تيم غيرتمند بازي کردند و من از آنها تشکر مي‌کنم. تيم ما تحت فشار بازي کرد.

وي در خصوص حواشي خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال اظهار داشت: عده‌اي سعي داشتند فرهاد مجيدي را مقابل باشگاه استقلال بگذارند اما هم فرهاد زرنگ است و هم ما تحت تأثير قرار نمي‌گيريم. عده‌اي مي‌خواهند فرهاد را خراب کنند اما امروز بين هواداران رفتم و خواستم فرهاد را تشويق کنند. او جدا از ما نيست و بهتر است انصاف را رعايت کنيم.

فتح‌الله‌زاده تصريح کرد: امروز استقلال برد و چرا نبايد فرهاد مجيدي را تشويق کنند؟ امروز براي مظلوميت امير قلعه‌نويي غصه خوردم چرا که همه به او حمله مي‌کنند. زورشان در زمين به او نمي‌رسد و جور ديگري به دنبال تلافي هستند. من دست بچه‌هاي باغيرت تيمم را مي‌بوسم. هنوز يک ريال به آنها پول نداده‌ام، همه تيم‌ها حداقل 20درصد خود را  گرفته‌اند اما بچه‌هاي استقلال به عشق اين هواداران پولي نگرفته‌اند و هواداران هم نشان دادند که هم شعور دارند و هم شرايط را مي‌فهمند.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا فرهاد مجيدي به استقلال باز مي‌گردد يا خير گفت: دوست دارم فرهاد مجيدي با پيراهن استقلال خداحافظي کند. عده‌اي خواستند ما را بي‌معرفت و نامرد جلوه دهند اما نشان خواهيم داد که اينطور نيست. من هميشه از آدم‌هايي که بزرگ‌اند ناراحت نمي‌شوم و از بي‌معرفتي رنج مي‌برم. فوتبال ارزش اين را ندارد که به کسي نارو بزنيم. اکنون زمان حمايت از استقلال است و مطمئن باشيد اين استقلال نتيجه مي‌گيرد.

فتح‌الله زاده در پاسخ به اين سؤال که فکر نمي‌کنيد اگر امروز نمي‌برديد تيم به حاشيه مي‌رفت، گفت: حتي اگر در ثانيه‌هاي اول گل نمي‌زديم موفق به گلزني مي‌شديم.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

در ادامه هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال 2 تيم آلومينيوم هرمزگان و فجرسپاسي به تساوي دست يافتند.


در ادامه هفته يازدهم ليگ برتر، 2 تيم آلومينيوم هرمزگان و فجر شهيد سپاسي، از ساعت 18 در ورزشگاه خليج فارس بندرعباس به مصاف هم رفتند و به تساوي پرگل 3 بر 3 دست يافتند.

به گزارش فارس،هادي دهقاني(28)، ميثم آقايي(39) و جعفر بذري(84) براي آلومينيوم و مجتبي ترشيز (23 )، (75) پنالتي و حسين خسروي (51) براي فجر سپاسي گلزني کردند.

حسن زرگر داور اين ديدار، به سعيد قزل از فجر و امير خليفه اصل از آلومينيوم کارت زرد نشان داد و وحيد عسگري از آلومينيوم را نيز در دقيقه 73 با کارت قرمز مستقيم اخراج کرد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:4 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي نفت تهران مي‌گويد که تيمش مي‌توانست برابر تراکتورسازي با پيروزي زمين را ترک کند.


  منصور ابراهيم‌زاده پس از تساوي يک بر يک تيمش مقابل تراکتورسازي در کنفرانس مطبوعاتي گفت: با توجه به حساسيت جدول و شرايط ما و تراکتورسازي پيش‌بيني مي‌کرديم يک بازي سخت در پيش داريم. به غير از دقايق اوليه بازي در ساير زمان مسابقه عملکرد خوبي ارائه داديم. در دقايق پاياني نيمه اول و در برخي از دقايق نيمه دوم مي‌توانستيم گلزني کنيم.

وي افزود: بازيکنان ما جوان هستند و بايد صبور باشيم تا سيقل بيشتري ببينند اما همين که مقابل تيم تراکتور يک گل عقب افتاديم و توانستيم جبران کنيم بايد به بازيکنانم خدا قوت بگويم هرچند مي‌توانستيم 3 امتياز بازي را بگيريم.

وي در مورد اينکه نفت تهران همچنان از مشکل گلزني و نداشتن يک تمام‌کننده رنج مي‌برد، اظهار داشت: گل زدن يک مسئله ذاتي است و بعضي از بازيکنان اين خصوصيت را دارند. ما مربيان فقط مي‌توانيم شرايط گل زدن را فراهم کنيم. وقتي بازيکن ما در عرض دروازه حرکت مي‌کند و جسارت زدن شوت ندارد بايد بيشتر روي آنها کار کنيم.

ابراهيم‌زاده ادامه داد: ايمان موسوي 23 سال سن دارد و يعقوب کريمي هم جوان است. ميلاد کرماني را هم که به درون زمين فرستادم شرايط سني‌اش زير 22 سال است و بايد آبديده‌تر شود. ان‌شاءالله گوران در ادامه بتواند اين مشکل ما را هم حل کند و رضا نوروزي با آماده شدن و رسيدن به ترکيب تيم مي‌تواند براي ما گل‌هاي خوبي بزند.



سرمربي نفت تهران در مورد تعطيلي ليگ گفت: اين مسئله ممکن است باعث توقف روند حرکت يک تيم شود و برعکس مي‌تواند به تيمي که در شرايط سخت قرار دارد کمک کند. واقعاً اين مسئله سخت است اما وقتي مي‌گوييم بايد تيم ملي را براي رسيدن به جام جهاني به اوج برسانيم بايد به عنوان بخشي از فوتبال اين مسئله را بپذيريم. ما از قبل مي‌دانيم در آبان ليگ تعطيل مي‌شود و بايد براي آن برنامه‌ريزي کنيم و ديدار تدارکاتي در نظر بگيريم تا شرايط‌مان را از دست ندهيم. هيچ کاري نمي‌توانيم کنيم و فقط بايد خودمان را براي اين مسئله آماده کنيم.

وي در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران در مورد شرايط برخي از بازيکنان تيم نفت تهران گفت: موجودي تيم ما اين است و نمي‌توانيم کسي را کنار بگذاريم. شايد برخي انتقاد کنند و بگويند يعقوب کريمي تنها دريبل مي‌کند اما ما بازيکنان جوان و خوبي داريم و بايد به آنها بيشتر بها دهيم. در کل از عملکرد بازيکنانم راضي هستم.

ابراهيم‌زاده در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني براينکه هواداران تراکتورسازي با وجود اينکه در اين بازي مهمان بودند اما شعار تيم «نفت به شهر ما خوش آمدي» را مي‌دادند تصريح کرد: هرجا مي‌رويم و مي‌بينيم هواداران زيادي حضور دارند از اين مسئله انگيزه مي‌گيريم. حضور هواداران زياد بايد با احترام به تيم حريف هم باشد و به خاطر همين مسئله است که ما انگيزه مي‌گيريم. اينکه خوش‌آمد گفتند حرف خوبي بود و از حضور هواداران در استاديوم استقبال مي‌کنيم.

وي در مورد مصدوميت هادي شکوري در اين ديدار گفت: شکوري دچار مصدوميت شد و او را از زمين بيرون آورديم. در حال حاضر يخ‌درماني مي‌کند و بايد ام‌آر‌اي بگيرد تا معلوم شود چه مشکلي دارد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 2:35 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

اگه یه روز بری سفر بری ز پیشم بی خبر

اسیر رویاها میشم دوباره باز تنها میشم

به شب میگم پیشم بمونه به باد میگم تا صبح بخونه

بخونه از دیار یاری چرا میری تنهام میزاری


اگه فراموشم کنی ترک آغوشم کنی

پرنده دریا میشم تو چنگ موج رها میشم

به دل میگم خاموش بمونه می رم که هر کسی بدونه

می رم به سوی اون دیاری که توش منو تنها نزاری


اگه یه روزی نوم تو تو گوش من صدا کنه

دوباره باز غمت بیاد که منو مبتلا کنه

به دل میگم کاریش نباشه بزاره درد تو دوا شه

بره توی تموم جونم که باز برات آواز بخونم

اگه بازم دلت می خواد که یار یکدیگر باشیم

مثال ایوم قدیم بشینیم و سحر پاشیم

باید دلت رنگی بگیره دوباره آهنگی بگیره

بگیره رنگ اون دیاری که توش منو تنها نزاری


اگه میخوای پیشم بمونی بیا تا باقیه جوونی

بیا تا پوست و استخونت

نزار دلم تنها بمونه

بزار شبم رنگی بگیره دوباره آهنگی بگیره

بگیره رنگ اون دیاری که توش منو تنها نزاری

اگه یه روزی نوم تو ........



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 2:32 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

پشت اين پنجره ها دل مي گيره
غم و غصه دلو تو ميدوني

وقتي از بخت خودم حرف ميزنم
چشام اشک بارون ميشه تو ميدوني

عمريه غم تو دلم زندونيه
دل من زندون داره تو ميدوني

هر چي بهش ميکم تو آزادي ديگه
ميگه من دوست دارم تو ميدوني


مي خوام امشب با خودم شکوه کنم
شکوه هاي دلمو تو ميدوني

بگم اي خدا چرا بختم سياس
چرا بخت من سياس تو ميدوني

پنجره بسته ميشه شب ميرسه
چشام آروم نداره تو ميدوني

اگه امشب بگذره فردا ميشه
مگه فردا چي ميشه تو ميدوني


عمريه غم تو دلم زندونيه
دل من زندون داره تو ميدوني

هر چي بهش ميگم تو آزادي ديگه
ميگه من دوست دارم تو ميدوني



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 2:31 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تو فکر یک سقفم
یه سقف بی روزن
یه سقف پا برجا
محکم تر از آهن

سقفی که تن پوش هراس ما باشه
تو سردی شبها لباس ما باشه
سقفی اندازه ی قلب من و تو
واسه لمس تپش دلواپسی
برای شرم لطیف آینه ها
واسه پیچیدن بوی اطلسی
زیر این سقف با تو از گل
از شب و ستاره می گم
از تو و از خواستن تو
میگم و دوباره می گم

زندگیمو زیر این سقف
با تو اندازه می گیرم
گم می شم تو معنی تو
معنی تازه می گیرم
سقفمون ، افسوس و افسوس
تن ابر آسمونه
یه افق ، یه بی نهایت
کمترین فاصلمونه
تو فکر یک سقفم
یه سقف رؤیایی
سقفی برای ما
حتی مقوایی
تو فکر یک سقفم
یه سقف بی روزن
سقفی برای عشق
برای تو با من
زیر این سقف اگه باشه
می پیچه عطر تن تو
لختی پنجره هاشو
می پوشونه پیرهن تو
زیر این سقف
خوبه عطر خود فراموشی بپاشیم
آخر قصه بخوابیم ، اول ترانه پاشیم
تو فکر یک سقفم



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 2:30 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

کـجــاي ايـن جــنـگـل شــب
پنهون مي شي خورشيدکم
پشـت کدوم ســد ســکـوت
پـر مـي کــشــي چــکـاوکم

چرا بـه من شک مي کنی
مـن کـه مـنـــم بـرای تــو
لبـریـزم از عـشــق تــو و
سـرشــارم از هــوای تــو

دسـت کدوم غزل بـدم
نـبــض دل عـاشـقـمـو
پشت کدوم بهانه باز
پنهون کنم هق هقـمو

گـریه نمی کنم نـــرو
آه نمی کـشـم بشین
حرف نمی زنـم بمـون
بغض نمی کنم ببیـن

سفر نکن خورشیدکم
ترک نکن منو نرو
نبودنت مرگه منه
راهییه این سفر نشو
نزار که عشق من وتو
اینجا به اخر برسه
بری تو و مرگ منم
رفتن تو سر برسه

گـریه نمی کنم نـــرو
آه نمی کـشـم بشین
حرف نمی زنـم بمـون
بغض نمی کنم ببیـن

نـوازشــم کــن و بـبـیــن
عشق می ریزه از صدام
صدام کــن و ببـین که باز
غنچه می دن تـرانه هام
اگر چه من به چـشـم تو
کمـم قـدیمی ام گمـم
آتشـفشـان عـشـقـمـو
دریـــای پــر تـلاطــمــم

گـریه نمی کنم نـــرو
آه نمی کـشـم بشین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 2:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

با چشم گریون گوشه ای
تک تنها نشستم
توی چشمام حلقه اشک
منتظرت نشستم

قسم به بی تو بودنم
بی تو دیگه نمیتونم
یادم میاد گفتی بهم
برو دیگه نمی مونم

باورش سخته هنوزم
که به من حسی نداری
رو لبام اسم تو موند و رو دلم یه زخم کاری
بی تو مرگ و زنده بودن
واسه من فرقی نداره
زنده زنده می میرم تا یه روز بیای دوباره

از روزی که ندارمت زندگی سخته بخدا
از وقتی که ندیدمت چشمام بی خواب بخدا
چه کنم خدایا خدیا میدونم تنهایی سخته
دیگه بسته بی وفایی میدونم بی کسی سخته



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 2:27 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

براي روز ميلاد تن من،
نمي خوام پيرهن شادي بپوشي
به رسم عادت ديرينه حتي،
برايم جام سرمستي بنوشي
براي روز ميلادم اگر تو،
به فکر هديه اي ارزنده هستي
منو با خود ببر تا اوج خواستن،
بگو با من که با من زنده هستي
که من بي تو نه آغازم نه پايان،
تويي آغاز روز بودن من
نذار پايان اين احساس شيرين،
بشه بي تو غم فرسودن من
نمي خوام از گلهاي سرخابي،
برايم تاج خوشبختي بياري
به ارزشهاي ايثار محبت،
به پايم اشک خوشحالي بباري
بذار از داغي دستهاي تنها،
بگيره هرم گرما بستر من
بذار با تو بسوزه جسم خستم،
ببيني آتش و خاکستر من
اي تنها نياز زنده موندن،
بکش دست نوازش بر سر من
به تن کن پيرهني رنگ محبت،
اگه خواستي بيايي ديدن من
که من بي تو نه آغازم نه پايان،
تويي آغاز روز بودن من
نذار پايان اين احساس شيرين،
بشه بي تو غم فرسودن من



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان