کلبه فراقط!!!
دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 4:2 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


  ابراهيم رنجبر پس از آنکه امروز دوشنبه در مرحله نيمه نهايي مسابقات ريکرو ايستاده انفرادي مردان در مصاف "هاسيهين سناوي" با نتيجه 6 بر 5 شکست خورد و از صعود به فينال بازماند، راهي مرحله رده بندي شد تا شانس خود را براي کسب مدال در اين مرحله امتحان کند.


اين کماندار کشورمان در مرحله رده بندي به مصاف "هوي لوي تسنگ" از چين تايپه رفت اما اين ديدار را هم با نتيجه 7 بر 3 واگذار کرد و از دستيابي به مدال برنز هم بازماند. کماندار چيني که در مرحله نيمه نهايي مغلوب  "اسکار پلگرين" از ايتاليا شد، با کسب پيروزي مقابل رنجبر صاحب مدال برنز شد.


چهاردهمين دوره بازي‌هاي پارالمپيک لندن از 8 تا 18 شهريورماه به ميزباني لندن برگزار مي‌شود. کاروان ورزش ايران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابينايان و کم‌بينايان) با شعار "توکل، تلاش، ميثاق با شهدا" در اين دوره از بازي‌ها شرکت کرده است.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

با رفع ممنوعیت قانون حجاب در مصر، گوینده های تلویزیون این کشور با حجاب اسلامی در مقابل دوربین ظاهر شدند.
 

 

نخستین بار در تاریخ 50 ساله فعالیت تلویزیون دولتی مصر، با رفع ممنوعیت موجود، یک گوینده با حجاب اسلامی، خبر اجرا کرد.

در دوران حکومت حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر، مقرراتی علیه پوشاندن موی سر برای مجریان زن وجود داشت و افراد محجبه حق نداشتند در مقابل دوربین ظاهر شوند اما در پشت دوربین می‌توانستند مشغول به کار باشند.

«صلاح عبدالمقصود» وزیر اطلاع‌رسانی مصر وابسته به جماعت اخوان المسلمون مصر، شنبه گذشته اعلام کرده بود که دلیلی برای جلوگیری از حضور زنان محجبه در مقابل دوربین در بخش‌های خبری تلویزیون نمی‌بیند.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:53 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


به نقل از سايت رسمي فدراسيون، برنامه رقابت‌هاي هفته اول به شرح زير است:

جمعه: 17/6/91-هفته اول



فولاد نورد کوه - اوج نصر فارس (ورزشگاه امام علي(ع)، سيرجان، ساعت 10)



هيئت اروميه - آينده سازان ميهن (ورزشگاه تختي، اروميه، ساعت 10)



پالايش گاز ايلام - شهرداري بم (ورزشگاه تختي، ايلام، ساعت 10)



پاس همدان - دلوار کشتي جنوب (ورزشگاه مفتح، همدان - معوقه)



کرد کردستان - ملوان بندرانزلي (ورزشگاه 22 گلان، کردستان، برگزار نمي‌شود.)



استقلال ايران - سرخپوشان گرگان (ورزشگاه پرديس بانوان، تهران، ساعت 10)



تيم‌هاي پاس همدان، استقلال ايرانيان، کرد کردستان مدارک خود را تاکنون به فدراسيون ارسال نکرده‌اند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

   به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، ساعت 22 شب گذشته در ميدان آزادگان کرج، سعيد لهراسبي داور درجه يک فوتبال ايران مورد حمله يک فرد مسلح به سلاح سرد قرار گرفت.


فرد مهاجم قصد زورگيري از اين داور را داشت که وقتي با مقاومت لهراسبي مواجه شد با چاقو دست چپ اين داور را چاقو مضروب کرد.


لهراسبي اکنون در بيمارستان کسري کرج بستري است. دست اين داور جوان 10 بخيه خورده است.


لهراسبي روز گذشته بازي دو تيم جاويد و سامان در از ليگ استان البرز را قضاوت کرد و هنگام بازگشت به منزل مورد تهاجم واقع شد.


اين دومين حادثه تلخ براي داوري طي ديروز و امروز است. صبح امروز نيز حسين عسگري در کلاس داوري مورد ضرب و شتم يکي از داوران قرار گرفت.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:26 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


   محمد رويانيان در خصوص مسائل مختلف باشگاه پرسپوليس از جمله صحبت‌هايي که در خصوص مانوئل ژوزه و ايمون زايد مطرح شده، گفتگويي را با خبرنگار مهر انجام داد که مي خوانيد:


*مي خواهند به پرسپوليس ضربه بزنند

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد صحبت هايي که در برخي از رسانه ها درباره حضور مدير برنامه مانوئل ژوزه در ايران و احتمال قطع همکاري با اين مربي پرتغالي، مطرح شده گفت: صحبت‌هايي که در اين خصوص مطرح مي شود براي به حاشيه بردن پرسپوليس است. در واقع اين افراد مي خواهند با هدف قراردادن مانوئل ژوزه به پرسپوليس ضربه بزنند.


*مديربرنامه‌هاي مانوئل "مارکو" نيست

رويانيان در ادامه گفتگويش با خبرنگار مهر در همين خصوص تاکيد کرد: اين مسائل را در حالي مطرح مي کنند که مدير برنامه هاي مانوئل ژوزه "مارکو" نيست بلکه مدير برنامه هاي اين مربي پرتغالي فردي به نام "سالم" است. بنابراين صحبت‌هايي که در اين مورد مطرح مي شود از ريشه بي اساس است.


*مارکو را براي تعيين تکليف قرارداد سوسا به ايران آوردم

وي در خصوص دليل حضور مارکو در ايران اظهار داشت: مارکو را خود من براي تعيين تکليف قرارداد سوسا به ايران آوردم که ببينيم آيا شرايط ادامه همکاري اين بازيکن با باشگاه پرسپوليس وجود دارد يا خير؟


*هيچگاه صحبتي از قطع همکاري با مانوئل و آوردن يک مربي خارجي جايگزين نکرده ام

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره صحبت‌هايي که به نقل از وي در برخي رسانه ها در مورد قطع همکاري باشگاه پرسپوليس با مانوئل ژوزه و جايگزيني يک مربي خارجي ديگر به جاي وي  مطرح شده و حتي امکان بازگشت دنيزلي را نيز مطرح کرده اند، گفت: من هيچگاه در يک محفل رسمي و يا غير رسمي صحبتي از قطع همکاري با مانوئل و آوردن يک مربي خارجي ديگر براي پرسپوليس نکرده ام حتي اگر اين مربي دنيزلي باشد بنابراين هيچگونه صحبتي با هيچ مربي خارجي ديگري انجام نشده و صحبت هايي که در اين زمينه مطرح مي شود کذب محض است.


*با قاطعيت تمام از مانوئل حمايت خواهم کرد

رويانيان با تاکيد بر اينکه مطمئن باشيد با قاطعيت تمام از مانوئل حمايت خواهم کرد، گفت: پس از برگزاري هفته هفتم رقابتهاي ليگ برتر و در زماني که تمرينات تيم تعطيل  شده بود به مانوئل ژوزه پيشنهاد دادم که با يکديگر به شمال برويم تا وي کمي استراحت کند اما وي دعوت و پيشنهاد من را رد کرد.


*مانوئل وقت استراحت نداشت

وي افزود: مانوئل ژوزه در پاسخ به دعوت من براي سفر به شمال کشور گفت:" وقت استراحت کردن ندارد و بايد به دنبال حل مشکلات تيم بوده و بايد نقاط ضعف تيم را بررسي کند ". اين مربي مسئوليت پذير حتي به خودش اجازه نداد که به دعوت من براي استراحت کردن به شمال کشور بيايد.


*قرارداد 3.5 ميلياردي مانول کذب است 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد صحبت هايي که در مورد مبلغ قرارداد 3.5 ميليارد توماني مانول ژوزه و پرداخت 40 درصد از مطالبات مالي اين مربي، پيش از آغاز رقابتهاي ليگ برتر مطره شده تاکيد کرد: صحبت هايي که در خصوص مبلغ قرار داد 3.5 ميليارد توماني مانوئل ژوزه در برخي از رسانه ها مطرح شده دروغ است و مبلغ قرارداد وي به مراتب از اين رقم مطرح شده کمتر است. ضمن  اينکه ميزان پرداخت مالي ما در باشگاه پرسپوليس به اين مربي، پيش از آغاز رقابتهاي ليگ برتر40 درصد از مبلغ کل قرارداد وي نيست.


*زايد بايد در خدمت پرسپوليس باشد

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا نيمکت نشيني زايد در تيم پرسپوليس باعث بوجود آمدن مشکل بين اين بازيکن و باشگاه پرسپوليس شده، تاکيد کرد: ايمون زايد يک بازيکن حرفه اي بوده و با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارد بنابراين براساس اين قراردادي که دارد بايد کاملا در خدمت تيم پرسپوليس باشد.


*شايد بخواهم با يک بازيکن براي نشستن روي نيمکت قرارداد ببندم

رويانيان در همين مورد تصريح کرد: من حتي شايد بخواهم با يک بازيکن براي نشستن برروي نيمکت تيم قرارداد ببندم. وي شخصا از من تقاضاي چند روز مرخصي براي سفر به ايرلند و ديدن خانواده اش کرد و تنها خواسته وي اين موضوع بود، من نيز در اين راستا به مسئولان مربوطه در باشگاه پرسپوليس گفتم که کارهاي اين بازيکن را پيگيري کنند تا در صورت امکان و با صلاحديد سرمربي تيم ، زايد براي ديدن خانواده اش چند روزي به مرخصي برود. بنابراين صحبت‌هايي که در خصوص اعتراض وي به نيمکت نشيني در برخي رسانها مطرح شده کاملا بي اساس است.


*رايزني با وزير ورزش براي هيات مديره پرسپوليس

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد اعضاي جديدي که به ترکيب هيات مديره باشگاه پرسپوليس اضافه مي شوند، خاطرنشان کرد: من در خصوص ترکيب هيات مديره باشگاه پرسپوليس دوبار با وزير ورزش و جوانان پيش ازعزيمت ايشان به لندن صحبت و رايزني کردم تا افرادي به ترکيب هيات مديره باشگاه پرسپوليس اضافه  شوند که با تجربه و تاثير گذار باشند تا بتوانيم با همکاري يکديگر مشکلات باشگاه پرسپوليس را در زمينه هاي  مختلف حل کنيم. مطمئن باشيد شاهد يک هيات مديره قدرتمند در باشگاه پرسپوليس خواهيد بود.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:25 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

   علي حکمت در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص درخواست نماينده شهر آبادان مبني بر موافقت مديران نفت با استعفاي مديرعامل اين باشگاه، تصريح کرد: من از قبل اعلام کرده بودم اگر مسئولان فرد مناسبي را به جاي من پيدا کنند از مديريت باشگاه کناره گيري مي‌کنم ولي آنها نتوانستند و به همين خاطر از من خواسته شد همچنان در سمت خود بمانم.


وي با تاکيد بر اينکه هيچ فشاري براي برکناري‌ و استعفايش وجود ندارد، خاطرنشان کرد: الان هم هيچ مشکلي وجود ندارد. اگر مديري بياورند که لايق باشد از مديريت باشگاه کنار مي‌روم.


مديرعامل باشگاه صنعت نفت در خصوص شرايط اين تيم و قرار گرفتن در رده هفدهم جدول هم گفت: وضعيت تيم ما خوب نيست ولي اگر امتيازات جدول را نگاه کنيد متوجه مي‌شويد با يک پيروزي مي‌توان تا ميانه‌هاي جدول بالا رفت. متاسفانه ما در سه مسابقه در دقايق پاياني امتياز از دست داده‌ايم.


 حکمت افزود: اين نشان مي‌دهد که بازيکنان ما از نظر بدني مشکل دارند و در دقايق پاياني کم مي‌آورند. من از اين مسئله به مربيان گلايه کرده‌ام و اميدوارم که اين مشکل در مسابقات بعدي حل شود.


وي در پايان در پاسخ به اين سئوال که تا چند مسابقه ديگر به آلبرتو کاستا سرمربي صنعت نفت فرصت مي‌دهيد، گفت: يکي، دو مسابقه ديگر، ولي اميدوارم با کسب يک پيروزي به شرايط خوبي از نظر امتيازي برسيم.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:24 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


    او از جايگاه ويژه اين بازي را دنبال مي کرد ولي در پايان بازي در کنفرانس خبري شرکت کرد. تيتو در صحبتهايي گفت:« مسائلي هست که بايد در آنها بهتر شويم. تيم ما درماه مارس به مراتب بهتر از الان بازي خواهد کرد. اين موضوعي منطقي است. چرا که تيم ما ريتم مي گيرد و با گذشت زمان روي غلتک مي افتد.»


مربي بارسا در مورد بازي ديشب گفت:« مهم اين بود که در اين بازي گلي دريافت نکرديم. ما به خوبي بازي را تحت کنترل داشتيم و موقعيت هاي خوبي خلق کرديم. در نيمه دوم، اندکي خستگي ورزشگاه برنابئو روي بازيکنان ما اثر گذاشت و اين مشهود بود.»



تيتو در مورد بازيکنانش به صورت فردي صحبت کرد و گفت:« سسک بازي خيلي خوبي را انجام داد. او موقعيت هاي واضح گلي داشت که در حالت عادي معمولا آنها را تبديل به گل مي کرد. سانگ هم بازي خوبي را انجام داد. او تنها چندروز است که با ما تمرين مي کند ولي خيلي خوب ريتم تيم را يافته. او بازيکن باهوشي است و به خوبي با ديگران ارتباط برقرار مي کند. »


مربي بارسا ادامه داد:« ما بعد از ارائه يک بازي خوب در برنابئو واقعا خسته بوديم. اينيستا براي 3 بازي در ميدان بود و او جزو کساني بود که بيشترين دقايق را براي تيم بازي کرده.»


ويلانووا ادامه داد:«فکر مي کنم که در مقابل رئال هم بازي خوبي ارائه داديم. در آن بازي که 10 نفره بوديم، ما تيم برتر ميدان بوديم. حال در نيمه اول بازي با والنسيا هم خيلي خوب بوديم. در طول فصل سطح بازي ما بهبود مي يابد. مهم اين بود که فصل را با کسب هر9 امتياز ممکن شروع کرده ايم.»


تيتو درمورد برتري 5 امتيازي تيمش نسبت به رئال گفت:«ارزش واقعي اين است که ما توانسته ايم در 3 بازي اولمان 9 امتياز بگيريم. نمي خواهم به عملکرد ديگران نگاه کنم.»


تعويض داني آلوس در جريان بازي نکته ديگري بود که تيتو درموردش صحبت کرد و درنهايت سوالي درمورد ناراحتي کريس از او پرسيده شد که تيتو از پاسخ به آن طفره رفت و گفت:«داني آلوس به خاطر مصدوميت تعويض شد. من بايد نگران بازيکنان خودم و روحيه آنها باشم. ماجراي رونالدو من را نگران نمي کند. نمي دانم او در چه شرايطي است.»



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:23 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


   خوزه مورينيو در کنفرانس مطبوعاتي پس از پيروزي 3 بر صفر شب گذشته مقابل گرانادا در هفته سوم لاليگا اظهار داشت: ترکيبي از 20 بازيکن به علاوه 3 دروازه‌بان داريم که همگي براي ما مهم و براي تيم مفيد هستند.


وي در خصوص عملکرد بازيکنانش گفت:‌ از شيوه بازي تيم خوشم نيامد، ما انگيزه کمي داشتيم و سرعت يا جنگندگي زيادي در بازي نداشتيم. تنها پيروزي کافي نيست و ما بايد بهتر از آنچه که انجام داديم بازي کنيم.


سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: من تيمي ديدم که مقابل بارسلونا از دقيقه اول با تمام توانش بازي مي‌کرد؛ اما در لاليگا هنوز چنين بازي را شاهد نبوده‌ايم.


مورينيو گفت: توضيح آن سخت است. اين‌ موضوع بايد بررسي شود و بايد بر روي آن کار کنيم. انگيزه و اشتياق تيم به اندازه‌اي که بايد باشد نيست.


وي ادامه داد: فصل گذشته مي‌خواستيم گل‌هاي بيشتري را به ثمر برسانيم و هرچه زودتر به گل برسيم تا بازي را به نفع خود به پايان برسانيم. اگر گلي به ثمر مي‌رسانديم، به دنبال اين بوديم که دومين گل را هم بزنيم. تيم بايد سخت‌تر کار کند و انگيزه بيشتري داشته‌ باشد، اين دليل نارضايتي من است.


مورينيو در خصوص مودريچ که اولين بازي خود را در ترکيب اصلي رئال انجام داد، گفت: من خوشحالم. مودريچ در شرايطي نيست که بتواند در پست ديگري به ميدان برود. بنابراين به زمان بيشتري نياز دارد. وي اکنون بايد به تيم ملي کشورش بپيوندد و اگر زمان بازي بيشتري به دست آورد، براي ما مفيد خواهد بود.


مورينيو در خصوص کاکا نيز گفت: نه کاکا نه هيچ کس ديگر براي ما مهره سوخته نيست. امروز ما از بنزما، کايخون، مودريچ استفاده کرديم و مي‌خواستيم به کساني که مقابل بارسا به ميدان رفتند، استراحت بدهيم. 3 نفري که بيرون ماندند انتخاب اول بودند. کاکا نيز در زمان خودش يک گزينه خواهد بود.


مورينيو در خصوص عملکرد تيمش مقابل گرانادا گفت: آن‌ها سرمربي خوبي دارند و سازمان يافته بازي مي‌کنند. گرانادا فوتبال سطح بالايي را به نمايش مي‌گذارد و مي‌تواند عالي يا بد بازي کند.


وي افزود: بازيکنان گرانادا مي‌دانستند که در زمين چه کاري انجام دهند. آنها مي‌دانستند که بايد کار دفاعي سخت‌تري انجام دهند. په‌په و مارسلو بسيار عالي بازي کردند و آنها را از دروازه دور نگه داشتند. وقتي گل دوم را به ثمر رسانديم، کار براي آنها سخت‌تر شد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:22 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


   به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، عليرضا منصوريان سرمربي تيم ملي زير 22 سال گفت: پس از بررسي وضعيت يعقوب کريمي توسط پزشک تيم نفت و شرايط رو به بهبودي اين بازيکن، وي بعدازظهر روز گذشته در تمرين تيم ملي شرکت کرد.


وي اضافه کرد: ميلاد غريبي نيز که طبق هماهنگي هاي صورت گرفته قرار بود يک روز ديرتر به اردوي تيم ملي ملحق شود، عصر روز گذشته خود را به کادر فني تيم ملي زير 22 سال معرفي کرد و اولين تمرين خود را زير نظر کادرفني انجام داد.


اردوي تدارکاتي فوق به منظور برگزاري دو ديدار تدارکاتي با تيم ملي سوريه در کرج در حال برگزاري است.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:21 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

    به گزارش خبرگزاري ها، نام توپ جام جهاني 2014 پس از رأي گيري از بيش از يک ميليون نفر انتخاب شده است. در اين رأي گيري 70 درصد نام برازوکا را برگزيدند.


فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) اعلام کرده است که کلمه برازوکا ''نماد احساس، غرور و حسن نيت براي همه است و رويکرد برزيل نسبت به فوتبال را نشان مي دهد.


برازوکا همچنين اغلب به عنوان لقبي براي برزيلي هايي استفاده مي شود که در خارج از اين کشور زندگي مي کنند مثل صدها بازيکن فوتبال که در کشورهاي خارجي توپ مي زنند.


شرکت آديداس به عنوان توليد کننده رسمي توپ مسابقات جام جهاني از سال 1970 تاکنون اعلام کرده است که دو نام ديگر ''بوسا نووا'' و ''کارناوالسکا'' نيز به فهرست نهايي راه يافتند.


بر اساس اعلام فيفا، اين اولين بار بود که هواداران فوتبال مستقيما در نامگذاري توپ مسابقات جام جهاني شرکت کردند.


برازوکا احتمالا نخستين توپ جام جهاني خواهد بود که به فن آوري خط دروازه (گل لاين) مجهز مي شود.


اين فن آوري در مسابقات جام باشگاه هاي جهان که در ماه دسامبر در ژاپن برگزار مي شود، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


فيفا قصد دارد اين فن آوري را پيش از مسابقات جام کنفدراسيون ها در سال آينده، کاملا مورد آزمايش قرار دهد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:20 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


   به گزارش خبرگزاري فرانسه برترين گلزنان چهار ليگ معتبر به شرح زير هستند:

در ادامه هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال انگليس، ميشو از تيم سوآنسي و فان پرسي از تيم منچستر يونايتد با چهار گل زده در صدر قرار دارند. ته‌وز نيز از تيم منچستر با سه گل زده در رده دوم بهترين گلزنان اين جام قرار دارد.

همچنين در ادامه هفته دوم از رقابت هاي سري آ فوتبال ايتاليا، استوان يوفتيچ از تيم فيورنتينا و پازيني از تيم آث ميلان بازيکنان سه گله اين رقابت هاي هستند. برجيسيو از تيم کاتانيا، جيوينکو از تيم يونتوس، کلوزه از تيم لاتزيو و اسوالدو از تيم آ اس رم هر کدام با به ثمر رساندن دو گل در جايگاه دوم بهترين گلزنان اين جام قرار دارند.

در ادامه رقابت هاي هفته سوم لاليگاي اسپانيا، ليونل مسي از تيم بارسلونا به به ثمر رساندن چهار گل همچنان صدر نشين است. فالکائو از تيم اتلتيکو مادريد،حمد از تيم مايورکا ، هيگواين از تيم رئال مادريد و مولينا از تيم بتيس هر کدام تا کنون سه گل در رقابت هاي لاليگا به ثمر رسانده و جايگاه دوم برترين گلزنان اين جام را به خود اختصاص داده اند.

در ادامه هفته چهارم ليگ يک فرانسه نيز زلاتان ابراهيموويچ از تيم پاري سن ژرمن با چهار گل زده، صدر نشين جدول برترين گلزنان اين جام است. اومبيانگ از تيم سن اتين، ميشل باستوس از تيم ليون، بن يدر از تيم تولوز، گيگناک از تيم مارسي و گوميس از تيم ليون تا کنون سه گل در اين رقابت ها وا



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:19 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

  او پس از بازي گفت: «مساله‌اي حرفه‌اي وجود دارد که ناراحتم کرده. باشگاه مي‌داند آن مشکل چيست. به همان دليل است که جشن پس از گل نگرفتم چون خوشحال نيستم. آدم‌هاي باشگاه خوب از ماجرا خبر دارند.»


مي‌گفتند او به اين دليل ناراحت است که جايزه بهترين بازيکن اروپا به او نرسيده اما او اين موضوع را رد کرده: «اين ناراحتي من هيچ ربطي به اينيستا ندارد. چه من برنده مي‌شدم و چه مي‌باختم هيچ کدام جاي شگفتي نداشت. اينيستا شايسته اين جايزه بود. ديگر درباره‌ اين موضوع حرفي نمي‌زنم. مي‌خواهم فعلا روي تيم ملي پرتغال تمرکز کنم چون چيزهاي مهم‌تري هم وجود دارد.


فقط مي‌گويم که افراد داخل باشگاه از موضوع خبر دارند. همين و بس.»


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:18 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


    زلاتان ايبراهيموويچ که حضورش در ميدان به دليل مصدوميت در ابهام بود در همان ثانيه 26 بازي گل‌زني کرد. ژرمي منز در سمت چپ همه کار کرد و سپس توپ را به زلاتان سپرد تا او از زاويه‌اي دشوار گل بزند و نشان دهد چرا 20 ميليون يورو قيمت دارد.


ليل تلاش کرد با فوتبال جذاب و تماشايي‌اش بازي را برگرداند و در دقيقه 12 با ضربه سر اورلين شجو روي کرنر تماشايي ماروين مارتين به گل تساوي رسيد.


زلاتان در دقيقه 21 گل دوم بازي را هم زد. اين بار خاوير پاستوره پاسي عمقي به او داد و او با خونسردي گل برتري تيمش را زد.


پاري سن ژرمن با اين برد شش امتياز از چهار مسابقه دارد و ليل هم پنج امتياز کسب کرده. هر دو تيم در ميانه‌هاي جدول هستند.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:18 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

 فرانچسکو توتي ستاره ميدان بود و دو گل ساخت تا رم بتواند اينتر را شکست دهد.


اينتر که اعتماد به نفس فراواني از برد هفته پيش گرفته بود براي اولين بار آلوارو پريرا را در ترکيب خود مي‌ديد. اين بازيکن سابق پورتو از عوامل اصلي جذابيت بازي در نيمه اول بود و نمايش فوق‌العاده‌اي داشت.


با اين حال رم بود که به گل اول رسيد. در دقيقه 15 بود که الساندرو فلورنتزي که اولين بار بود در سري آ در ترکيب ثابت قرار مي‌گرفت سانتر ديدني فرانچسکو توتي از سمت چپ را با ضربه سر وارد دروازه لوکا کاستلاتزي کرد.



اينتر در دقيقه 45 بازي را به تساوي کشاند. وسلي اسنايدر که او هم خوب بازي کرد آنتونيو کاسانو را روانه دروازه حريف کرد و او از لئاندرو کاستان گذشت و ضربه‌اش با برخورد به پاشنه پاي نيکولاس بورديسو و تغيير مسير کامل به تير دروازه برخورد کرد و وارد دروازه مارتن استکلنبرگ شد.


پابلو اوسوالدو در دقيقه 67 برتري رم را برگرداند. او با ضربه چيپ تماشايي‌اش توپ را از روي سر کاستلاتزي به گل تبديل کرد. اين بار هم سازنده گل توتي بود.


اينتر تلاش کرد به بازي برگردد اما مارکينيو در دقيقه 81 کار را تمام کرد. او از زاويه‌اي بسته روي پاس خوب اوسوالدو دروازه حريف را گشود.


اوسوالدو در دقيقه 90 به دليل هندي بي‌مورد کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. اما در نهايت رم بود که با درخشش توتي در سن‌سيرو پيروز مي‌شد.



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:17 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

  بارسلونا بازي را بهتر از حريف آغاز کرد و مرتبا در حوالي محوطه جريمه آنها بود. والنسيا هم در ضدحملات خطرناک بود.


آدريانو در دقيقه 23 تنها گل بازي را زد. تيتو ويلانووا ترجيح داده بود به‌جاي آن که يوردي آلبا را به مصاف تيم سابقش بفرستد از آدريانو پراشتباه در بازي با رئال استفاده کند و او هم به‌خوبي پاسخ اعتماد مربي را داد. آدريانو اندکي بيرون از گوشه محوطه جريمه صاحب توپ شد و با شوت پاي راست مهارنشدني‌اش دروازه ديه‌گو آلوز را گشود.


اندکي بعد هم ضربه چيپ سسک فابرگاس با سايش به تير دروازه به بيرون رفت.


دو تيم در نيمه دوم موقعيت‌هاي خوبي داشتند و يک بار هم ويکتور روييس دروازه ويکتور والدس را با ضربه سر گشود که داور آن را آفسايد اعلام کرد. تصاوير آهسته نشان مي‌داد روييس اندکي جلوتر از مدافعان بارسا بوده.


روييس در دقايق پاياني هم روي يک ضربه کرنر صاحب موقعيتي عالي شد اما توپ خوب روي سر او قرار نگرفت و ضربه‌اش از بالاي دروازه به بيرون رفت.


بارسا به اين ترتيب فاصله پنج‌امتيازي خود با رئال مادريد را حفظ کرد و با دو امتياز بيشتر از مايورکا، رايو وايکانو و مالاگا در صدر جدول ماند. والنسيا هم هفدهم است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:16 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

  گلهاي اين ديدار را کريستيانو رونالدوي پرتغالي در دقايق بيست و شش و سي و پنج و گونزالو ايگواين در دقيقه هفتاد و شش براي رئال به ثمر رساندند.

به گزارش خبرگزاري آلمان از مادريد ، رئال مادريد با اين پيروزي چهار امتيازي شد و در رده نهم جدول اين رقابتها قرار گرفت و گرانادا نيز با يک امتياز در رده هجدهم قرار دارد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:12 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


يووه هفته پيش مقابل پارما چندان خوب نبود اما اين بار مقابل اودينزه عالي بازي کرد و در دقيقه 14 به گل رسيد.

آندره‌آ پيرلو در دقيقه 12 با پاسي عالي سباستين جووينکو را راه انداخت. او از زليکو برکيچ، دروازه‌بان حريف گذشت و برکيچ که با شتاب زيادي به سمت او رفته بود نتوانست خود را متوقف کند و به جووينکو برخورد کرد. داور به‌درستي به نقطه پنالتي اشاره کرد اما در تصميمي فوق‌العاده سخت‌گيرانه برکيچ را با کارت قرمز جريمه کرد. برخورد اين دو بازيکن جدي نبود و دو مدافع اودينزه هم درون دروازه قرار گرفته بودند، اما در هر حال اودينزه ده‌نفره شد. ديه‌گو فابريني بيرون رفت و دانيله پادلي به‌جاي برکيچ به ميدان رفت و نتوانست پنالتي آرتورو ويدال را مهار کند.

يووه از آن پس حاکميت توپ و ميدان را در اختيار گرفت. سپس کوادو آساموا، بازيکن سابق اودينزه در دقيقه 1+45 سانتري روي دروازه انجام داد که با اشتباه بد پابلو آرمرو در دفع، توپ به ميرکو ووچينيچ رسيد و او هم با خونسردي توپ را وارد دروازه پادلي کرد.

جووينکو در نيمه دوم دو گل زد. او در دقيقه 53 و در برگشت شوت کلوديو مارکيزيو توانست دروازه پادلي را باز کند.

مورچه اتمي سپس روي پاس پيرلو از داخل محوطه جريمه در دقيقه 71 گل چهارم را هم زد.

اودينزه که اين هفته از ليگ قهرمانان اروپا کنار رفت در دقيقه 78 با گل آندره‌آ لاتزاري روي دفاع بد آندره‌آ بارتزالي يکي از گل‌هاي خورده را جبران کرد.

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:10 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


اشتوتگارت در ابتداي بازي پيش افتاده بود اما شش گل پس از آن دريافت کرد.

گل اول ديدار بر خلاف جريان بازي در دقيقه 25 به ثمر رسيد. ضبره ايستگاهي آرتور بوکا به مارتين هارنيک رسيد که از تله آفسايد گريخته بود. اين بازيکن اتريشي هم با ضربه‌اي زيبا و روپا توپ را از روي سر مانوئل نوير به گل تبديل کرد.

بايرن پس از اين گل باز هم به حاکميت خود بر ميدان ادامه داد و به فاصله دو دقيقه دو گل زد. ابتدا در دقيقه 32 بود که شوت مولر برگشت داده شد اما او از مدافعان ساکن اشتوتگارت گذشت و دوباره توپ را زد؛ اين بار به درون دروازه. سپس توني کروس با شوتي تماشايي از فاصله 18 متري دروازه حريف را گشود.

بايرن در دقيقه 43 به گل سوم هم رسيد. لوييز گوستاوو با ضربه‌اي محکم از فاصله 30 متري توپ را به گوشه بالاي دروازه زد.

بايرن در نيمه دوم هم در فاصله تنها پنج دقيقه سه گل زد. ابتدا در دقيقه 47 بود که شوت مولر برگشت داده شد و اين بار ماريو مانجوکيچ گل زد. سپس در حالي که شوت مانجوکيچ را سون اولريش برگشت داده بود مولر با ضربه سر دروازه حريف را گشود. اين گل در دقيقه 49 به ثمر رسيد.

بايرن در دقيقه 51 به گل ششم هم رسيد. اين بار سانتر دقيق توماس مولر را باستين شواين‌اشتايگر با ضربه سر به گل تبديل کرد.

بايرن در ادامه بازي پايش را از روي پدال گاز برداشت. اشتوتگارت هم در دقيقه 74 با اخراج وداد ايبيشويچ به دليل تکل خشن روي پاي ژروم بواتنگ ده‌نفره شد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:7 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


 آندرس ليندگارد در اين بازي در دروازه يونايتد ايستاده بود. در آن سو هم نايجل ادکينز به جيمز وارد-پراوز 17 ساله ميدان داده بود. اين دومين باري بود که او در ترکيب ثابت تيمي بزرگ‌سال قرار مي‌گرفت!

ساوتهمپتون در دقيقه 16 به گل اول بازي رسيد. مورگان اشنايدرلين از شينجي کاگاوا عبور کرد و توپ را به جيمز پانچيون در گوشه محوطه جريمه سپرد. او هم چرخيد و سانتري عالي انجام داد که ريکي لمبرت با ضربه سر آن را به گل تبديل کرد.

يونايتد در دقيقه 23 به گل تساوي رسيد. کاگاوا و دني ولبک به سمت دروازه تاختند و ولبک که جانشين روني مصدوم شده بود توپ را به آنتونيو والنسيا سپرد. سانتر والنسيا با لغزش ناتانيل کلاين همراه شد و ون‌پرسي فرصتي عالي يافت تا دروازه کوين ديويس را بگشايد.

ساوتهمپتون نمايشي عالي داشت و در دقيقه 55 به گل دوم هم رسيد. اين بار لمبرت سازنده گل بود و اشنايدرلين از پاتريس اورا گريخت و با ضربه سر دروازه ليندگارد را گشود.

يونايتد دقايقي بعد مي‌توانست بازي را به تساوي بکشد. ديويس ضربه دروازه را بد زد و والنسيا توپ را گرفت و به کاگاوا سپرد. يوس هويولد تکل بدي روي پاي او زد و داور پنالتي گرفت. اما ضربه چيپ ون‌پرسي را ديويس توانست به کرنر بفرستد.

ون‌پرسي اما در دقيقه 87 باز هم گل زد. او اين بار ضربه سر ريو فرديناند که روي سانتر دقيق کاگاوا به تير دروازه برخورد کرده بود را به گل تبديل کرد و بازي را به تساوي کشاند.

بازي در دقيقه 92 بود که ون‌پرسي روي کرنر اورا هت‌تريک خود را کامل کرد. به اين ترتيب جشن هزارمين بازي سر الکس فرگوسن در ليگ برتر کامل شد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 3:4 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


فن پرسي در فاصله چند روز تا پايان بازار نقل و انتقالات تابستاني با انتقالي 30 ميليون يورويي از آرسنال به منچستريونايتد پيوست و در اولين حضورش در ترکيب اصلي شياطين سرخ گلزني کرد.

با اين وجود، غيبت روني در ترکيب اصلي يونايتدها در ديدار هفته گذشته و در نهايت مصدوميت شديد او در ديدار با فولام موجب شد تا شايعاتي در مورد خروج از او از الدترافورد منتشر شود.

اما فرگوسن در گفتگو با اسپورتينگ لايف با رد اين شايعات گفت:" صادقانه بگويم، اين شايعات من را ناراحت نمي کند. هيچ علاقه اي به شنيدن اين شايعات ندارم. اين داستان ها کوچکترين تاثيري روي من ندارد.اما مي تواند روي روني تاثير بگذارد.

بازيکنان دوست دارند هر هفته بازي کنند و اين بخش ترسناک فوتبال است. وقتي يک هفته بازي نمي کنيد، ناراحت مي شويد. من هم وقتي بازي مي کردم، چنين شرايطي داشتم.

فن پرسي بازيکن انعطاف پذيري است زيرا مي تواند در پست هاي مختلفي بازي کند. مي توان از او در سمت راست يا پشت سر مهاجمان هم استفاده کنيم.

چيچاريتو تنها بازيکني است که تنها در يک پست مي تواند بازي کند. اما فکر مي کنم روني و فن پرسي مي توانند در کنار هم بازي کنند."



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان