روني: دوست نداشتم پسرم من راروي برانکاردببيند
 
کلبه فراقط!!!
شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 4:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


اين ملي پوش انگليسي در ديدار دو هفته قبل تيمش مقابل فولام، از ناحيه ران دچار پارگي شد.


وين روني، مهاجم منچستريونايتد، اميدوار است که تا پايان ماه سپتامبر (سه هفته ديگر) به ميادين برگردد.

اين ملي پوش انگليسي در ديدار دو هفته قبل تيمش مقابل فولام، از ناحيه ران دچار پارگي شد.

به گزارش گل،در ابتدا گفته شد که ممکن است غيبت روني نزديک به دو ماه طول بکشد اما او به روند بهبودي اش خوش بين است؛ البته نمي خواهد براي بازگشت عجله کند.

او در گفتگو با منچستر اونينگ نيوز گفت:" مصدوميتم در حال بهبودي است. اين مصدوميت مي توانست خيلي بدتر باشد. زمان بازگشتم به پزشکان بستگي دارد. هر وقت آنها بگويند، من آماده هستم.

در حال حاضر شرايط خوبي دارم. زماني که براي بهبودي در نظر گرفته شده، يک ماه است. اگر آنها معتقدند که براي بهبودي به اين ميزان زمان نياز دارم، من تا آن زمان صبر خواهم کرد.

نمي خواهم براي بازگشت عجله کنم و زماني برگردم که هنوز مصدوميتم بهبود پيدا نکرده است. طوري که در بازي اول دوباره مصدوم شوم. اين باعث مي شود 4 هفته ديگر بيرون بمانم.

در مجموع، در حال حاضر فکر مي کنم 4 بازي ديگر را از دست خواهم داد."

روني بعد از مصدوميت، نمي خواست با برانکارد از زمين خارج شود و دليل اين موضوع را حضور پسرش در بين تماشاگران دانست.

" من به دکتر گفتم که مي توانم خودم از زمين خارج شوم. او به من گفت اين کار خيلي خطرناک است. او گفت روي برانکارد دراز بکشم.

پسرم در بين جمعيت بود و نمي خواستم او ببيند که من را با برانکارد از زمين بيرون مي برند."
 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان