ابراهيمي: از حسيني شکايت مي کنيم
 
کلبه فراقط!!!
شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 8:18 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدير عامل باشگاه ذوب آهن با اعلام اينکه از سيد محمد حسيني به صورت قانوني شکايت مي کنيم،گفت: هر توافقي که بازيکنان با مديرعامل سابق باشگاه داشته اند به صورت مکتوب موجود بوده و دستکاري در قرارداد آنها صورت نگرفته است.


به نقل از مهر، خسرو ابراهيمي در خصوص اظهارات اخير سيد محمد حسيني مدافع پيشين تيم ذوب آهن مبني بر اينکه دانشگاه ذوب آهن در قرارداد بازيکنان اين تيم دستکاري کرده ضمن بيان مطلب فوق گفت: مگر مي شود در باشگاهي مانند ذوب آهن قرارداد رسمي بازيکني را دستکاري کرد. قرارداد بازيکنان ما در فدراسيون فوتبال و هيئت فوتبال اصفهان ثبت شده و همه چيز در اين خصوص شفاف و مشخص است بنابراين دليلي ندارد که محتوي قرارداد بازيکنان دستکاري کنيم.

مديرعامل باشگاه ذوب آهن با تاکيد بر اينکه اگر بازيکني و يا هر فردي مدرکي در اين خصوص دارد رو کند اظهار داشت: قراردادها در زمان دليلي مديرعامل سابق باشگاه بسته شده و مطمئن باشيد اگر توافقي نيز بازيکني با وي کرده باشد قطعا به صورت مکتوب بوده و چپزي در اين بين براي دوگانگي وجود ندارد. مطمئن باشيد ما در باشگاه ذوب آهن هيچ چيز براي پنهان کردن نداريم.

وي در خصوص اظهارات سيد محمد حسيني همچنين تاکيد کرد: سيد محمد حسيني به صورت توافقي از باشگاه جدا شده و هيچ طلبي از باشگاه ذوب آهن ندارد و در اين خصوص امضا نيز داده و ما بر اين مبنا رضايت نامه اين بازيکن را صادر کرده ايم.

ابراهيمي در مورد اتهامات حسيني به مسئولان باشگاه ذوب آهن تصريح کرد: بخشي از اظهارنظر حسيني که بار حقوقي داشته و اتهام به باشگاه ذوب آهن وارد کرده ، قطعا توسط وکيل باشگاه پيگيري خواهد شد و به طور رسمي از اين بازيکن شکايت کرده و با اين موضوع برخورد مي کنيم .

مدير عامل باشگاه ذوب آهن در خاتمه خاطر نشان کرد: مطمئن باشيد هر بازيکني که در خصوص مطالبات مالي خود شکايت کرده باشگاه ذوب آهن پاسخگو خواهد بود و اگر بازيکني محق باشد اجازه نمي دهيم حق وي ضايع شود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان