با چشم گریون
 
کلبه فراقط!!!
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 2:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

با چشم گریون گوشه ای
تک تنها نشستم
توی چشمام حلقه اشک
منتظرت نشستم

قسم به بی تو بودنم
بی تو دیگه نمیتونم
یادم میاد گفتی بهم
برو دیگه نمی مونم

باورش سخته هنوزم
که به من حسی نداری
رو لبام اسم تو موند و رو دلم یه زخم کاری
بی تو مرگ و زنده بودن
واسه من فرقی نداره
زنده زنده می میرم تا یه روز بیای دوباره

از روزی که ندارمت زندگی سخته بخدا
از وقتی که ندیدمت چشمام بی خواب بخدا
چه کنم خدایا خدیا میدونم تنهایی سخته
دیگه بسته بی وفایی میدونم بی کسی سخته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان