کلبه فراقط!!!
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


مسئولان آزمايشگاه براي مشخص شدن دليل مسموميت بازيکنان پرسپوليس از مسئولان اين باشگاه فرصت بيشتري خواست.


   با دستور محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از اتفاقات بازي با سپاهان از بازيکناني که دچار مسموميت شده بودند آزمايش گرفته شد و همچنين از خوراکي‌هاي داخل رختکن در بازي با سپاهان نمونه‌برداري شد.


قرار بود امروز نتيجه نهايي موضوع اعلام شود اما مسئولان آزمايشگاهي که از بازيکنان اين تيم آزمايش گرفته و محتويات خوراکي هاي داخل رختکن در ديدار با سپاهان را مورد آزمايش قرار داده به دليل بروز برخي از ابهامات دو روز بيشتر از قرمزپوشان فرصت خواست تا نظرات نهايي خود را در اين زمينه اعلام کند.


گفتني است 5بازيکن پرسپوليس بنابر دلايل نامشخصي در ديدار برابر سپاهان در رختکن از حال رفتند.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 9:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اعلام اينکه مشکلات شخصي کي‌روش با مانوئل نبايد تاثير منفي بر پرسپوليس بگذارد،گفت: آقاي کي‌روش اجازه ندهيد بازيکنان پرسپوليس وقتي از اردوهاي تيم ملي بر مي‌گردند هم از نظر جسمي و روحي مصدوم و مسموم شوند.


   محمد رويانيان که به نظر مي رسد هنوز از اتفاقات تيم ملي و حضور بازيکنان پرسپوليس در اين تيم گلايه دارد در گفتگو با خبرنگار مهر روي سخنش را به سمت کارلوس کي روش چرخاند و گفت: مي خواهم به سرمربي تيم ملي بگويم که آقاي  کي روش من از روزي که به پرسپوليس آمده ام از شما و تصميماتي که  گرفته ايد حمايت کردم و خود شما هم به خوبي مي دانيد که با دعوت چندين بازيکن پرسپوليس به اردوهاي تيم ملي طي ادوار مختلف تعامل کامل را با شما داشته و متعاقب آن مشکلات پيش آمده براي باشگاه پرسپوليس را تحمل کرديم.


وي در همين خصوص افزود: شما نيز طي اين مدت چيزي جز حمايت و تعامل از باشگاه پرسپوليس نديديد و اين حمايت همچنان ادامه خواهد داشت.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه صحبت هايش با خبرنگار مهر خطاب به سرمربي تيم ملي تاکيد کرد: اما آقاي کي روش اجازه ندهيد که بازيکنان پرسپوليس وقتي از اردوهاي تيم ملي بر مي گردند هم از نظر جسمي مصدوم و نيز از نظر روحي مسموم شوند و اين امکان را بدهيد بازيکنان ما با سلامت کامل به پرسپوليس برگردنند.


وي که قصد دفاع از تيمش را دارد افزود: اميدوارم مشکلات شخصي شما با مانوئل ژوزه تاثيرات منفي بر باشگاه پرسپوليس نگذارد اما متاسفانه ما غير از اين موضوع را مي بينيم و شاهد مصدوميت جسمي و روحي بازيکنان خود پس از بازگشت از اردوهاي تيم ملي هستيم.


رويانيان خاطرنشان کرد: با توجه به اعتقادي که به عنوان يک مربي حرفه اي به شما دارم از شما مي خواهم که در اين خصوص به باشگاه پرسپوليس کمک کنيد تا شاهد چنين اتفاقات و حوادثي براي بازيکنان تيم نباشيم. باز هم يک بار ديگر حمايت قاطع خود و باشگاه بزرگ پرسپوليس ازتيم ملي و شما اعلام مي کنيم.


وي درخصوص احتمال بازگشت علي کريمي به تمرينات تيم پرسپوليس گفت: من با کريمي و مانوئل صحبت خواهم کرد و مشکلات بوجود آمده را بررسي خواهم کرد و بهترين تصميمي که به نفع تيم باشد را خواهم گرفت و اگر به جمع بندي مثبتي برسم احتمال بازگشت علي کريمي به تيم وجود دارد.


محمد رويانيان در مورد آخرين نتايج بررسي مسموميت بازيکنان پرسپوليس در ديدار با سپاهان گفت: اتفاقي بود که هيچ توجيهي نمي توان براي آن داشت جزء اينکه بگوييم يک اتفاق ماورا الطبيعه بوده به طوريکه آزمايشگاه ها نيز نمي توانند دليل اين اتفاق ماورا الطبيعه را توجيه کنند.



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 9:56 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

هافبک تيم فوتبال گهر لرستان گفت: آقايان مثل ليگ يک مي‌خواهند با 900 ميليون تومان تيم‌داري کنند.


    محمد پروين در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اظهار داشت: علي رغم گذشت 9 هفته از ليگ برتر متاسفانه وضعيت گهر بحراني است و مانند يک بچه سر راهي فقط با مشکلات دست و پنجه نرم مي‌کنيم.


وي افزود: قرار است به زودي با توجه به مشکلاتي که پيش آمده اسماعيل حيدر‌پور، مدير اجرايي هم کمي پول براي تيم آورده و به اين بچه‌ها داده را مانند مهدي تارتار فراري بدهند و قطعا فردا يا پس فردا نوبت بازيکنان است.


پروين ادامه داد: در ليگ يک با 900 ميليون تيم را به ليگ برتر آوردند و با همين پول در ليگ برتر مي‌خواهند ماندگار بشوند، اما قطعا اين اتفاق نمي‌افتد. متاسفانه آقايان خوابند و اگر زود بيدار نشوند گهر را دوباره در ليگ يک خواهند ديد.


وي خاطرنشان کرد: مشکلات زيادي داريم که بايد زودتر حل شود. به هر استاني مي‌رويم متاسفانه بچه‌ها کمي از قبل بازنده هستند. به خدا نمي‌توانيم در چشمان هواداران گهر که تعصب خاص خودشان را دارند نگاه کنيم؛ اميدوارم زودتر به اين تيم سر و ساماني بدهند چون همين فردا هم دير است. آنقدر داخل مشکلات شده‌ايم که اصلا نتايج بازي‌ها را نيز فراموش کرديم.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 4:23 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تيم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادي برابر فجرسپاسي شيراز بدون گل متوقف شد.


 

ديدار دو تيم استقلال و فجرسپاسي از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور 18 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) برگزار شد و با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

بازيکنان جوان فجر انگيزه مضاعفي در اين بازي داشتند و تلاش مي‌کردند توانايي‌هاي خود را به رخ ملي‌پوشان استقلال بکشند.

حنيف عمران‌زاده در دقايق پاياني به جاي سياوش اکبرپور به ميدان آمد تا در خط حمله آبي‌ها از قدرت سرزني خود استفاده کند. آرش برهاني ديگر مهاجم استقلال نيز تعويض شد.

محسن قهرماني داور مسابقه بود.

با اين تساوي استقلال 13 امتيازي و فجرسپاسي 15 امتياز شد.

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، سيد ميثم حسيني، پژمان منتظري، امير حسين صادقي، خسرو حيدري، جواد نکونام، جي ليد ساموئل( از دقيقه 46 علي حمودي)، فابيو جان واريو، روديگو توزي، سياوش اکبرپور( از دقيقه 85 حنيف عمران‌زاده) و آرش برهاني(از دقيقه 64 فريدون زندي)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب فجرسپاسي:

وحيد شيخ ويسي، سعيد قزلکچي، خالد شفيعي، محمد آفند، عليرضا جليلي، رضا حقيقي، عباس محمدرضايي( از دقيقه 78 ديگو ماکسيمو)، مجتبي ترشيز( از دقيقه 60 فرشيد اسماعيلي)، جابر انصاري( از دقيقه 88 اميد خليلي)، سيد محمدرضا حسيني، محمدمهدي نظري

سرمربي: محمود ياوري

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 4:22 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 4:21 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن پس از برتري برابر داماش از داور اين مسابقه انتقاد کرد.


 

علي دايي پس از پيروزي يک بر صفر مقابل داماش گيلان که به دليل محروميت داماش از برگزاري ديدار خانگي در رشت در قزوين برگزار شد، گفت: از مردم قزوين بسيار تشکر مي کنم که امروز تيم راه آهن را تشويق کردند. فکر مي کنم هر دو تيم در نيمه نخست تدافعي بازي کردند اما با اين حال راه آهن بيشتر مالک توپ بود.

سرمربي راه آهن اضافه کرد: در نيمه دوم چند موقعيت خوب براي گلزني بدست آورديم و بهتر از داماش بازي کرديم و از روي نقطه پنالتي در اواخر بازي گل زديم. نظم تاکتيکي خوبي در اين بازي داشتيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا از مجتبي شيري که ستاره راه آهن است از ابتدا استفاده نکرده، اظهار داشت: ما چيزي به نام ستاره نداريم و تمام بازيکنان خوب هستند.

دايي در مورد داوري حسن اکرمي عنوان کرد: داور هر اتفاقي رخ مي داد به سود داماش سوت مي زد. در اين بازي داور مهربان همه سوت ها را به سود داماش زد.

دايي در مورد اينکه راه آهن مي تواند سهميه کسب کند، گفت: قطعا تلاش ما براي کسب ليگ قهرمانان آسيا است. در بازي هاي بعدي هم اميدواريم نتيجه دلخواه را بگيريم.

 



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 4:20 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

بازيکن تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: هر بازيکني که از تيم ما گفته براي سقوط نکردن مي‌جنگيم شوخي کرده است.


 

محمد آفند پس از تساوي بدون گل برابر استقلال گفت: بازي خوبي انجام داديم. در هر مسابقه براي پيروزي و گرفتن 3 امتياز به ميدان مي‌آييم و خدا را شکر از استقلال که تيم پرمهره‌اي است امتياز گرفتيم.

اين بازيکن در مورد اينکه برخي از بازيکنان فجر مي‌گويند براي سقوط نکردن مي‌جنگيم، خاطرنشان کرد: هر بازيکني که چنين حرفي زده شوخي کرده است. هدف ما قرار گرفتن در بالاي جدول است.

وي در مورد اينکه فجر قهرمان مي‌شود يا نه گفت: قهرمان نه ولي براي کسب سهميه آسيايي مي‌جنگيم.

آفند در مورد اينکه آيا فجر سپاسي به سرنوشت برق شيراز دچار مي‌شود و در نيم فصل دوم سقوط مي‌کند گفت: ما به سرنوشت برق دچار نمي‌شويم.

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:13 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


تيم فوتبال تراکتورسازي با برتري پرگل برابر گهر دورود به صدر جدول صعود کرد.


 

هفته نهم ليگ برتر از ساعت 16:30 با دو ديدار آغاز شد. نتيجه اين دو ديدار به شرح زير است:

تراکتورسازي 5 - گهر دورود صفر

گل‌ها: قاسم دهنوي (16)، لوپز(26)، فرزاد حاتمي(45)، مهدي سيد صالحي (66) و گونزالس(90)

تراکتورسازي با اين برد به صدر جدول صعود کرد.

داماش گيلان صفر - راه آهن يک

گل: فرزاد آشوبي(90+2)پنالتي

اين ديدار به دليل محروميت تيم داماش از برگزاري بازي در داخل خانه در قزوين برگزار شد.

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

کاپيتان تيم فوتبال فجر سپاسي ازکسب تساوي مقابل استقلال ابراز رضايت کرد.


 

رضا حقيقي پس از تساوي بدون گل استقلال و فجرسپاسي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما نيمه نخست را خيلي خوب شروع کرديم و در کل از استقلال بهتر کار کرديم. اما در نيمه دوم کمي با احتياط کار کرديم چرا که به هر حال استقلال در زمين خودش بازي مي‌کرد و نياز به 3 امتياز اين مسابقه داشت.

وي افزود: مساوي براي ما نتيجه بهتري بود. خدا را شکر مي‌کنم که يک امتياز از استقلال گرفتيم و به هدفمان رسيديم.

حقيقي درباره زمين خوردن‌هاي متعدد بازيکنان تيمش گفت: ما به هيچ عنوان به دنبال وقت تلف کردن نبوديم چرا که تيمي که بخواهد وقت کشي کند اين کار را از دروازه‌بان خود شروع مي‌کند اما ديديد که شيخ ويسي تنها يک بار آن هم 30 ثانيه روي زمين افتاده بود و به غير از آن مساله خاص ديگري پيش نيامد.

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدير عامل باشگاه استقلال در واکنش به تشويق مجيدي از سوي هواداران اين تيم گفت: اين موضوع روي بازيکنان تاثير منفي مي‌گذارد.


 

علي فتح الله زاده پس از تساوي بدون گل استقلال برابر فجر سپاسي در چارچوب هفته نهم ليگ برتر فوتبال گفت: هم بازي خوبي بود و هم بد. 85 دقيقه حمله کرديم و موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه فجر به وجود آورديم اما فجر هم خوب بازي کرد.

وي درباره حضور عمران زاده به عنوان مهاجم خاطرنشان کرد: عمران زاده پيش از اين در پست مهاجم بازي کرده بود و هم اکنون قصد داريم آرام آرام بار ديگر به اين پست بازگردد.

مدير عامل استقلال افزود: فجر را نبايد دست کم بگيريم. آنها 6 گل به داماش زدند و در صدر جدول قرار دارند. برابر تيم جوان و با انگيزه‌اي به تساوي دست يافتيم.

فتح الله زاده در خصوص تشويق مجيدي از سوي هواداران و اينکه آيا اين موضوع روي روحيه بازيکنان تاثير منفي ندارد، يادآور شد: اين موضوع روي بازيکنان تاثير منفي مي‌گذارد. هواداران بايد بدانند ما هم اکنون جاي خالي نداريم که بخواهيم بازيکني جذب کنيم. از تشويق مجيدي ناراحت نمي‌شويم اما بهتر است هواداران، تيم و بازيکنان را تشويق کنند تا بتوانند در آينده نتايج خوب را ادامه دهند.

وي افزود: انتظار نداريم هواداران به اين شکل تيم را همراهي کنند. ما هم اکنون يک بازي کمتر داريم و در رده خوبي قرار داريم. اگر بازي عقب افتاده‌مان را حساب کنيم 3 امتياز خواهيم گرفت و جزء 3 تيم اول خواهيم بود که نتيجه بدي نيست. هواداران بايد خويشتن دار باشند. اگر در رتبه‌هاي پايين بوديم مي‌توانستند عليه تيم شعار دهند اما هم اکنون در رده خوبي قرار گرفته‌ايم.

مدير عامل باشگاه استقلال در مورد پيش بيني خود از جايگاه تيم گفت: فکر مي‌کردم که جزء 3 تيم اول باشيم و با توجه به يک بازي کمتري که داريم به اين هدف رسيده‌ايم. جايمان در جدول خوب است و شايد يک بازي کمتري که داريم به چشم نمي‌آيد. در مجموع از تمام بازيکنان راضي هستم. ما يک 3 امتياز مخفي داريم که با آن 16 امتيازي مي‌شويم.

فتح الله زاده درباره مشکلات پرسپوليس تصريح کرد: من رگه‌هايي از درست شدن در تيم پرسپوليس مي‌بينيم. اين تيم آرام آرام از بحران خارج مي‌شود و مي‌تواند به رتبه‌هاي بالاي جدول راه يابد. به رويانيان گفتم تساوي برابر سپاهان هم بد نيست زيرا اين تيم قدرتمند است.

مدير عامل باشگاه استقلال در خصوص برطرف شدن کدورت‌هايش با رويانيان عنوان کرد: با مدير عامل پرسپوليس همه جا مي‌روم و با هم کار مي‌کنيم. درست است که رقيب هم هستيم اما در بيرون زمين براي رسيدن به اهداف يکديگر تلاش مي‌کنيم.

وي درباره بودجه باشگاه استقلال و بحث اسپانسري تيم فوتبال اين باشگاه گفت: بودجه باشگاه استقلال 17 ميليارد و نيم است اين در حالي است که برخي از تيم‌هاي شهرستاني بودجه‌اي بالغ بر 22 ميليارد دارند. بحث اسپانسري استقلال نيز برطرف شده و چک‌هاي آن را گرفتم.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:6 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

پزشک پرسپوليس اعلام کرد مهرداد پولادي با رفع مصدوميت به بازي هفته آينده اين تيم مقابل آلومينيوم هرمزگان مي‌رسد.


 

دکتر وجيه الله چشمه‌سري پزشک تيم فوتبال پرسپوليس اعلام کرد مهرداد پولادي براي بازي پرسپوليس مقابل آلومينيوم هرمزگان که پنجشنبه 6 مهر در تهران برگزار مي‌شود، مشکلي ندارد و مي‌تواند قرمزپوشان را همراهي کند.

تکليف نهايي غلامرضا رضايي نيز که همچنان از ناحيه کشاله احساس درد دارد پس از بازي روز يکشنبه با سپاهان مشخص خواهد شد.

 



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

عقيلي چهار هفته از ميادين دور خواهد بود


مدافع ملي پوش ايراني باشگاه القطر به خاطر مصدوميت چهار هفته از ميادين فوتبال دور خواهد بود و به همين خاطر احتمالا به بازي ايران و کره جنوبي نمي‌رسد.


 

هادي عقيلي که در اولين مسابقه تيم القطر در ليگ باشگاه‌هاي اين کشور مصدوم شد به مدت چهار هفته قادر به همراهي تيمش نخواهد بود. سايت باشگاه القطر در گزارشي که از وضعيت کلي اين تيم ارائه داده، چنين موضوعي را اعلام کرده است.

اين در حالي است که تيم ملي ايران روز 25 مهرماه در چهارمين مسابقه خود در مسابقات نهايي انتخابي جام جهاني در ورزشگاه آزادي به مصاف کره جنوبي مي‌رود و عقيلي به اين مسابقه نخواهد رسيد. ايران در حال حاضر با چهار امتياز در رده دوم جدول گروه دوم قرار دارد.

 

 



 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:2 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


ناظران AFC در حال بازرسي هستند؛

بهروان: حضورم در سازمان‌ليگ غيرقانوني نيست


بهروان در پاسخ به اين سؤال که آيا زمان سرپرستي او در سازمان ليگ برتر به پايان رسيده گفت: فکر نمي‌کنم حضورم غير قانوني باشد.


 

غلامرضا بهروان در مورد حضور ناظران AFC در ايران گفت: ناظران AFC چند روز است که در ايران حضور دارند و در حال بازرسي از دو ورزشگاه اکباتان و دستگردي هستند. امروز هم نمايندگان ديگري براي بررسي شرايط برگزاري مسابقات به ايران آمدند.

وي در مورد برگزاري بازي راه آهن و مس کرمان در هفته دهم و ميزباني راه آهن در اين مسابقه گفت: نمي شود ديدار با مس در ورزشگاه اکباتان برگزار شود. راه آهن هم نمي خواهد در ورزشگاه تختي تهران اين بازي را برگزار کند و به همين دليل درخواست کردند بازي در کرمان برگزار شود. مديريت قبلي مس کرمان موافقت خود را اعلام کرده بود و به احترام اين صحبت اعلام کرديم بازي در کرمان باشد.

بهروان در پاسخ به اين سوال که چرا بازي راه آهن و مس را در جزيره کيش برگزار نکردند، گفت: کيش بايد وضعيت برگزاري ليگ برتر را داشته باشد.

وي درباره بازي نفت تهران و صبا گفت: در تاريخ 23 مرداد برنامه را داديم و بعد از آن AFC ريز برنامه هاي نوجوانان را داد و گفتند از 48 ساعت قبل ورزشگاه را بايد در اختيار اي اف سي قرار دهيم. فکر مي کرديم مي توانيم تا سي و يکم شهريور از ورزشگاه استفاده کنيم. ميزباني قهرماني آسيا براي کشورمان است. ميزبان سران کشورهاي غير متعهد ها بوديم و همه همکاري کردند. اين روزها هم همه بايد کمک کنيم. من از راه آهن و نفت تهران تشکر مي کنيم که اين ميزباني را قبول کردند اما اين ميزباني براي همه خوب است.

بهروان در پاسخ به اين سؤال که آيا زمان سرپرستي او در سازمان ليگ برتر به پايان رسيده يا خير گفت: بايد انتخابات صورت گيرد و فکر نمي کنم حضورم غير قانوني باشد. حضور ذهن ندارم که ماده قانوني را بگويم و مي توانيد از نبي بپرسيد. فدراسيون هم تلاش مي کند مجمع برگزار شود. من در حال خدمت هستم و تا جايي که قانون اجازه دهد کار مي کنم.

وي در پاسخ به اين سؤال که گفته مي شود سازمان ليگ بايد به نيروي انتظامي پول دهد تا بتواند امنيت ورزشگاه را حفظ کند، گفت: چنين چيزي نيست و فقط بايد حق الزحمه آنها را بدهيم و مشکلي با اين مسئله نداشتيم. آنها امنيت ورزشگاه را هميشه تامين کرده اند.

بهروان در مورد جام حذفي گفت: ظرف چند روز آينده تکليف اين موضوع مشخص مي شود.

 


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 3:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه تماشا 01 مهر 1391

 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 2:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه پیروزی 01 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 2:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه استقلال 01 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 2:57 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه گل 01 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 2:57 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه ابرار ورزشی 01 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 2:55 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه خبر ورزشی 01 مهر 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 1:8 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه تماشا 23 شهريور 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 1:7 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه پیروزی 23 شهريور 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 1:7 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

روزنامه نود 23 شهريور 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 1:6 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       



روزنامه استقلال 23 شهريور 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 1:6 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه گل 23 شهريور 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 1:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


روزنامه خبر ورزشی 23 شهريور 1391



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 10:49 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مدير روابط عمومي باشگاه پاس همدان:

کادرفني شهرداري تبريز بازيکن ما را هوايي کرد


مدير روابط عمومي باشگاه پاس همدان گفت: کادرفني شهرداري تبريز پيش از ديدار با ما جنگ رواني راه انداخته است.


    علي خلف در مورد حواشي به وجود پيش از ديدار پاس و شهرداري تبريز اظهار داشت: متاسفانه در فاصله چند روز مانده به بازي پاس و شهرداري تبريز برخي از اعضاي کادرفني شهرداري جنگ رواني به راه انداخته‌اند و در عملي غير حرفه‌اي با بازيکن تحت قرارداد ما مذاکره کردند.


وي ادامه داد: اين کار را تقبيح مي‌کنيم و انتظار نداشتيم کادرفني شهرداري که عمدتاً از دوستان ما هستند به خاطر فوتبال دست به چنين حرکاتي بزنند و بازيکن ما را هوايي کنند.


مدير روابط عمومي پاس همدان گفت: آنها يکي از بازيکنان ما را هوايي کردند تا اردو را ترک کند. برخي از همين دوستان با وجود اينکه در همدان بوده‌اند، نامه‌اي به مراکز مختلف ارسال کردند که همدان امنيت ندارد و در خواست نظارت داشته‌اند.


خلف خاطرنشان کرد: تماشاگران بسيار خوبي داريم و 2 سال به عنوان تماشاگر برتر انتخاب شدند. اين افراد هم پس از آنکه نتايج خوبي در پاس کسب نکردند، اما تماشاگران به آنها اهانت نکردند. اين کارها جوسازي و منسوخ شده است و جواب نمي‌دهد.


گفتني است، ديدار پاس و شهرداري تبريز فردا برگزار مي‌شود. هدايت شهرداري تبريز در اين فصل برعهده فراز کمالوند است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 10:46 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

گزارش تمرين امروز پرسپوليس


شايعه درگيري کريمي با محمد نوري در جريان بازي تيم ملي ايران با لبنان، از سوژه‌هاي اصلي تمرين امروز پرسپوليس بود.


     تمرين پرسپوليس از ساعت 10 صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد. در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس به دويدن، کارهاي هوازي، مرور کارهاي تاکتيکي دفاع به حمله و فوتبال دسته گرمي پرداختند.


* علي‌رغم اينکه حميد علي‌عسگر از ژوزه عذرخواهي کرده اما اين مربي به اين بازيکن اجازه تمرين فعلا نداده است و اعلام کرده بايد در تمرينات تيم دوم شرکت کنند.


* هوشنگ‌نصيرزاده، کارشناس داوري فوتبال کشورمان در تمرين امروز پرسپوليس حضور پيدا کرد.


وي قرار بود نشستي را در خصوص قانون‌هاي جديد داوري با بازيکنان داشته باشد که به دليل عدم حضور ملي‌پوشان به فردا موکول شد.


* علي‌رغم تلاش‌هاي فراوان شهاب گردان در تمرين امروز نيز به دليل مصدوميت شرکت نکرد.


* اميرحسين فشنگچي، مهرداد پولادي و کئون به فيزيوتراپي پرداختند. کئون دقايقي نيز با ژوزه درباره وضعيت خودش به گفت‌وگو پرداخت.


* بحث داغ تمرين امروز عملکرد ضعيف تيم ملي کشورمان در بازي مقابل لبنان بود. که بيشتر بازيکنان از اظهار‌نظر در مورد اين بازي خودداري کردند.


* شوخي‌هاي نيلسون، دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس که اين روزها بيشتر با بازيکنان پرسپوليس دوست و رفيق شده‌، در تمرين امروز در نوع خود جالب بود.


* شايعه درگيري محمد نوري و علي کريمي يکي از مواردي بود که پس از بازي ايران برابر لبنان منتشر شد و امروز در جريان تمرين پرسپوليس يکي از سوژه‌هاي اصلي تمرين بود.


* پرسپوليسي‌ها همچنين به دليل بازي کردن محمد قاضي مقابل لبنان که مصدوم بود، اعتراض‌هايي داشتند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 10:43 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مسي‌: بازي با تيم پرو جنگ بود نه فوتبال


ستاره تيم ملي فوتبال آرژانتين از تساوي در خانه پرو در مقدماتي جام جهاني ابراز ناراحتي کرد.


   به گزارش رويترز از ليما، ليونل مسي با اشاره از شيوه بازي تيم آرژانتين گفت :« استفاده از سه مهاجم در زمين به تيم حريف اجازه مي دهد تا توپ را بيشتر در اختيار بگيرد.اما ما وقتي مي توانيم به حريف ضربه بزنيم که توپ را در اختيار داشته باشيم.»

مسي افزود‌:« در اين بازي ما نتوانستيم روش خودمان را پياده کنيم و اين بازي بيشتر شبيه به جنگ بود تا فوتبال! گل ايگوآين ارزش زيادي دارد چون حداقل به لطف آن توانستيم مساوي بگيريم که در خانه تيم پرو نتيجه بدي نيست.»

آلخاندرو سابيا سرمربي تيم ملي فوتبال آرژانتين نيز با انتقاد از وضعيت زمين مسابقه گفت:« اين زمين سخت و داراي چمن بلندي بود که حرکت توپ را کند مي کرد.بدين ترتيب تيم آرژانتين نمي توانست حملات خود را به سرعت سازماندهي کند. در غير اينصورت ما مانند سه بازي قبلي برنده مي شديم.»



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 10:42 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مظلومي: تيم ملي نياز به رنسانس دارد


سرمربي فصل گذشته استقلال معتقد است تيم ملي ايران براي خروج از شرايط کنوني نياز به رنسانس دارد.


     پرويز مظلومي در خصوص شکست يک بر صفر تيم ملي مقابل لبنان تصريح کرد: ميانگين سني تيم ملي بالا است و همين مسئله شور و نشاط را از ما گرفته است. بايد نيروي تازه‌اي به تيم ملي تزريق شود و اين مسأله هم زمان مي‌خواهد. بايد يک رنسانس در تيم ملي ايجاد شود اما از يک طرف ديگر بايد قبول کنيم که مقطع حساس است و تغيير همه نيروها نوعي ريسک به حساب مي‌آيد.


سرمربي فصل گذشته استقلال تأکيد کرد: نمي‌توان در حال حاضر به جوان‌‌گرايي دست زد ولي بزرگترهاي تيم بايد بيشتر تلاش کنند تا تيم ملي را به موفقيت برسانند.


مظلومي در خصوص اينکه گفته مي‌شود قلعه‌نويي گزينه حضور در تيم ملي است و اگر اين اتفاق رخ دهد آيا احتمال بازگشت او به استقلال وجود دارد گفت: همه چيز به آينده بستگي دارد و بايد در اين خصوص صحبت کنيم، اول بايد پيشنهاد شود اما مطمئن باشيد اگر اين اتفاق بيفتد فکر مي‌کنم و البته با کمال ميل مي‌پذيرم چون استقلال و هوادارانش را دوست دارم.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 10:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

قرارداد هنکه با استقلال فسخ شد


داستان مربي آلماني که با سر و صدا به استقلال آمد داستان عجيبي بود اما هنکه روز گذشته قراردادش را با استقلال فسخ کرد.


   به گزارش سايت گل، روزي که هنکه به ايران آمد تا با استقلال قرارداد ببندد پرسپوليسي‌ها از مديرعامل استقلال دلخور شدند و مدعي بودند که آنها زودتر از استقلال به سراغ اين مربي آلماني رفته‌اند و کار استقلالي‌ها اخلاقي نبوده است. همين درگيري استقلال و پرسپوليس از هنکه مربي بزرگي ساخت تا حدي که تا مدت‌ها سايه نام اين مربي بر نيمکت استقلال و مظلومي سنگيني مي‌کرد.



 مدت‌ها اين شايعه بر سر زبان‌ها افتاد که هنکه به زودي جانشين مظلومي مي‌شود اما نه تنها اين امر محقق نشد بلکه مسئولان استقلال از اينکه اين مربي را به خدمت گرفتند پشيمان شدند.


هنکه وقتي متوجه شد آمدن امير قلعه‌نويي به استقلال مسجل شده است يک‌دفعه غيبش زد اما از آنجايي که قراردادش با استقلال دو ساله بود، طبق قرارداد بايد يک سال ديگر با استقلال مي‌ماند که با توجه به شرايط موجود معلوم بود که اين امر به هيچ عنوان محقق نمي‌شود. در مقطعي هم بحث شکايت اين مربي از استقلال به فيفا بر سر مسائل مالي بر سر زبان‌ها افتاد تا اينکه رفتن هنکه به يکي از تيم‌هاي انگليسي به عنوان آناليزور خيال استقلالي‌ها را راحت کرد.


هنکه که تيم جديدي پيدا کرده بود براي اينکه قراردادش با استقلال برايش دردسر تازه‌اي به وجود نياورد قبول کرد با گرفتن مبلغي که چندان در خور توجه نبود قراردادش را با استقلال فسخ کند اما اين پايان ماجراي هنکه با استقلالي‌ها نيست. اين مربي آلماني در ايميلي از فتح‌ا...زاده خواسته به آلمان برود تا از تسهيلات باشگاه بايرن‌مونيخ ديدن کند، شايد هم با سفر مدير عامل استقلال به آلمان توافقنامه‌اي بين باشگاه بايرن‌مونيخ و استقلال صادر شود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 9:36 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

دل بوسکه: فاصله تيم‌ها هر روز کمتر مي‌شود


سرمربي تيم ملي اسپانيا ديدار برابر گرجستان را بسيار سخت خواند.


    به نقل از سوپر اسپورت، تيم ملي فوتبال اسپانيا در ديدار خود در مقدماتي راهيابي به جام جهاني برابر گرجستان نمايش خوبي نداشت و با گل دير هنگام روبرتو سولدادو توانست ميزبان خود را شکست دهد.


ويسنته دل بوسکه در اين مورد گفت: در ابتدا بايد به گرجستان براي نمايش فوق‌العاده‌اي که ارائه کرد تبريک بگويم. آنها براي ما مشکل‌هاي بسيار زيادي ايجاد کردند و اشتياق شاگردان تيموري کتسبايا براي بازي و دست يافتن به گل ما را تحت تاثير قرار داد. توانايي آنها براي دفاع کردن و حمله در ميانه زمين و کناره‌ها عالي بود. اين ديدار براي به هيچ وجه ساده نبود ولي ما در نهايت توانستيم 3 امتياز مهم اين ديدار را به دست آوريم.


وي عنوان کرد: پيش از ديدار مي‌دانستيم که گرجستان خيلي خوب خود را براي اين ديدار آماده کرده است و براي نخوردن گل پا به ميدان خواهد گذاشت. مي‌دانستيم بايد حواسمان را جمع کنيم. به هيچ وجه نبايد آنها را دست کم گرفت و حريفي از پيش باخته خواند. فاصله بين تيم‌هاي فوتبال هر روز کمتر مي‌شود. ما در حال بازي کردن در مرحله مقدماتي راهيابي به جام جهاني هستيم. بايد همه مسايل را در نظر گرفته و تنها به رسيدن به جام جهاني فکر نکنيم.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 9:36 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

جعفري:

شکسته شدن قفل آپارتمان قلعه‌نويي صحت ندارد


مديرعامل باشگاه تراکتورسازي خبر شکسته شدن قفل آپارتمان قلعه‌نويي در تبريز را تکذيب کرد.


    محمد حسين جعفري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره شرايط محسن فروزان، دروازه بان تراکتورسازي که به دليل مسائل انضباطي نمي تواند در تمرينات شرکت کند، عنوان کرد: ما به زودي جلسه کميته انضباطي فروزان را برگزار مي کنيم و اين مسئله حل مي شود. او به دليل دعوت نشدن به تيم ملي عصباني و ناراحت بود و به همين دليل با هواداري که با او صحبت کرده بود برخورد خوبي نداشت. من هم ترجيح دادم براي حفظ آرامش و کسب تجربه براي فروزان چند روزي در تمرينات نباشد.


وي افزود: فروزان بايد بداند که خيلي ها به اردوي تيم ملي دعوت نمي شوند اما با تلاش دوباره پيراهن تيم ملي را مي‌پوشند. من کار آن هوادار را هم تاييد نمي کنم اما تيم تراکتورسازي متعلق به مردم است و يک بازيکن نبايد با عصبانيت با يک هوادار برخورد کند.


جعفري در ادامه در خصوص اينکه گفته مي شود قلعه نويي سرمربي فصل گذشته تراکتورسازي هنوز کليد آپارتمان خود را تحويل باشگاه نداده و مسئولان باشگاه قبل در را شکسته اند، گفت: من از اين ماجرا خبري ندارم و در مسافرت هستم، ضمن اينکه بين ما و قلعه نويي هيچ داستاني نيست و برخي اين جوسازي ها را مي کنند و چنين خبرهايي صحت ندارد. اصلا چنين مسائلي ارزش خبري ندارد. اتفاقا در عيد فطر قلعه نويي به من زنگ زد و ما با هم احوالپرسي کرديم. از سال گذشته به 7،8 نفر بدهکاريم که اگر پول برسد پرداخت مي کنيم.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 9:35 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

پيوس: بعضي بازيکنان بايد محو شوند!


پيشکسوت باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه باندبازي در فوتبال ايران مانع پيشرفت شده است، گفت: بعضي از فوتباليست‌هاي تيم‌هاي بزرگ کم کاري مي‌کنند تا مربي مورد نظرشان از کار برکنار شود؛ اين فوتباليست‌ها بايد از صحنه فوتبال محو شوند!


    فرشاد پيوس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دلايل افت فوتباليست‌ها و دلزدگي مردم از فوتبال تصريح کرد: در دهه‌هاي 60 و 70 در فوتبال پول نبود. آن موقع رفاقت و صميميت حرف اول را مي‌زد و تنها چيزي که ارزش داشت پيراهن تيم بود. حالا اولين ملاک انتخاب يک تيم براي بازيکنان پول است و فقط به آن فکر مي‌کنند.


 وي افزود: آن زمان بازيکنان غيرتي بازي مي‌کردند و باندبازي در ميان آنها جايي نداشت. الان بازيکنان بعضي از تيم‌هاي بزرگ باندبازي مي‌کنند تا با کم کاري و شکست خوردن تيم در يک مسابقه باعث برکناري مربي خود شوند. آنها هر موقع که بخواهند بازي مي‌کنند و هر وقت اراده کنند تيم را زمين مي‌زنند.


پيشکسوت باشگاه پرسپوليس با اشاره به هزينه‌هاي هنگفت فوتبال در چند سال اخير خاطرنشان کرد: کيفيت فوتبال ما نسبت به هزينه‌اي که در آن مي‌شود بسيار پايين است. علاوه بر افت فني ما شاهد از بين رفتن احترام و حجب و حياي بازيکنان نسبت به مربيان و پيشکسوتان هستيم. همين‌ها به علاوه باندبازي بازيکنان باعث شده است که فوتبال ما پيشرفت نکند.


پيوس تاکيد کرد: بازيکنان دنبال منفعت شخصي خودشان هستند. امسال و سال گذشته شاهد اين بوديم که در بعضي از تيم‌هاي بزرگ بازيکنان کم کاري مي‌کردند. اين به ضرر فوتبال ما است؛ به همين خاطر است که مي‌گويم براي بالارفتن افزايش کيفيت فني ليگ و جذاب شدن آن بعضي از بازيکنان بايد از صحنه فوتبال محو شوند!


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 9:34 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مذاکره با سرمربي آبي‌ها

تمايل کفاشيان براي حضور قلعه‌نويي در تيم ملي


وکيل سرمربي استقلال مدعي شد کفاشيان به او گفته که دوست دارد قلعه‌نويي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران شود.


   علي‌اشرف جهانگيري وکيل امير قلعه‌نويي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد جريمه سرمربي استقلال از سوي سازمان ليگ به دليل عدم شرکت در دو نشست خبري گفت: قلعه‌نويي در دو هفته ابتدايي ليگ به دليل رأيي که در فصل گذشته براي او صادر شده بود محروم بود و نمي‌توانست روي نيمکت بنشيند به همين دليل لزومي نداشت در کنفرانس مطبوعاتي شرکت کند و اين رأي از نظر ما وجاهت قانوني ندارد.


وي در خصوص جريمه 3 ميليون توماني سرمربي استقلال در دربي 75 و اتفاقات مربوط به آن گفت: متأسفانه هميشه کميته انضباطي قلعه‌نويي را 3 ميليون جريمه مي‌کند و اگر طبق قانون جريمه 3ميليون و يک ريال باشد ما مي‌توانيم به کميته استيناف شکايت کنيم اما آنها با مبلغ 3ميليون تومان دستمان را مي‌بندند.


وکيل سرمربي استقلال گفت: آنها مدعي هستند داور تخلفات قلعه‌نويي را گزارش کرده اما از آقاي حسن‌زاده مي‌خواهم فيلم بازي را بازبيني کند و ببيند قلعه‌نويي چگونه در پي آرام کردن جو بود. ضمناً ايشان صحبت‌هاي قلعه‌نويي را در کنار ديگر مربيان بگذارد و ببيند چه تفاوت‌هايي دارد. يک مربي علناً در نشست خبري به داور توهين رسمي مي‌کند و 2ميليون جريمه مي‌شود اما قلعه‌نويي را 3ميليون جريمه مي‌کنند.


وي در خصوص مطالبات 350ميليوني سرمربي استقلال از باشگاه تراکتورسازي گفت: آقاي جعفري و مديران محترم تراکتورسازي مي‌دانند طلب قلعه‌نويي واقعي و قانوني است و مطمئناً آنها اين مبلغ را پرداخت مي‌کنند. اگر اين اتفاق نيفتد خسارت بيشتري متحمل مي‌شوند.


 جهانگيري اضافه کرد: چند ماه پيش هنگامي که در راهروهاي فدراسيون با کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال صحبت مي‌کردم ايشان گفت واقعيت اين است که مي‌خواهيم در کميته انضباطي تحول ايجاد کنيم. کفاشيان گفت که حسن‌زاده و دوستانش مشغله‌ زيادي دارند اما اگر بخواهيم از قضات بازنشسته استفاده کنيم آنها مبلغ زيادي را طلب مي‌کنند.


وکيل امير قلعه‌نويي در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به شکست تيم ملي مقابل لبنان گفت: همان زمان که با کفاشيان صحبت مي‌کردم صحبت از قلعه‌نويي و تيم ملي شد و ايشان اعتراف کرد علاقه دارد قلعه‌نويي سرمربي تيم ملي شود اما دستش بسته است. ايشان مي‌گفت دوست دارد سرمربي تيم ملي ايراني باشد و با مبلغ پايين‌تري مي‌تواند سرمربي تيم ملي را استخدام کند.


 جهانگيري ادامه داد: چندي پيش شنيدم با يکي از نزديکان امير قلعه‌نويي در خصوص حضورش در تيم ملي صحبت شده و تصور مي‌کنم همين روزها بحث حضور وي در تيم ملي پيش بيايد. تأکيد مي‌کنم اين نظر شخصي من است و با توجه به و شواهد و قرائن شايد در يکي دو روز آينده با ايشان در مورد تيم ملي صحبت شود اما من مطمئن هستم امير قلعه‌نويي همه شرايط را خواهد سنجيد.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 9:31 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


مقدماتي جام جهاني در اروپا

پيروزي اسپانيا،ايتاليا،آلمان،فرانسه وتوقف انگليس


دور مقدماتي رقابت هاي فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 برزيل ديشب و بامداد امروز در قاره اروپا پيگيري شد.


 به گزارش فيفا، نتايج روز دوم مسابقات گروهي به شرح زير است:

* گروه يک :

صربستان 6 - 1 ولز

بلژيک 1 - 1 کرواسي

اسکاتلند 1 - 1 مقدونيه

- صربستان و بلژيک با 4 امتياز اول و دوم هستند.

* گروه دو :

بلغارستان 1 - 0 ارمنستان

--

ايتاليا 2 گل ها : دسترو در دقيقه 5 و پلوسو 90

مالت 0

- ايتاليا و بلغارستان با 4 امتياز اول و دوم هستند.

* گروه سه :

اتريش 1 يونوزوويچ در دقيقه 57

آلمان 2 مارکو ريوس 44 و مسوت اوزيل 52 (پنالتي)

--

سوئد 2 - 0 قزاقستان

- آلمان با 6 امتياز صدرنشين است و سوئد با 3 امتياز در رده دوم قرار دارد.

* گروه 4 :

روماني 4 - 0 آندورا

--

ترکيه 3 بلوزاوغلو در دقيقه 44 ، بولوت 60 و اينان 75

استوني 0

--

مجارستان 1 ژوژاک در دقيقه 7 (پنالتي)

هلند 4 لنز در دقيقه 4 و 53 ، ايندي 19 و هونتلار 74

- روماني و هلند با 6 امتياز اول و دوم هستند.

* گروه 5 :

قبرس 1 - 0 ايسلند

نروژ 2 - 1 اسلووني

سوئيس 2 - 0 آلباني

- در اين گروه سوئيس با 6 و ايسلند با 3 امتياز اول و دوم هستند.

* گروه 6 :

ايرلند شمالي 1 - 1 لوکزامبورگ

پرتغال 3 - 0 جمهوري آذربايجان

رژيم اشغالگر قدس 0 - 4 روسيه

- روسيه و پرتغال با 6 امتياز اول و دوم هستند.

* گروه 7 :

بوسني و هرزگوين 4 - 1 لتوني

اسلواکي 2 - 0 ليختن اشتاين

يونان 2 - 0 ليتواني

- در اين گروه بوسني و يونان با 6 امتياز در رده هاي نخست قرار دارند.

* گروه 8 :

سن مارينو 0 - 6 مونته نگرو

لهستان 2 - 0 مولداوي

--

انگليس 1 فرانک لمپارد در دقيقه 87 (پنالتي)

اوکراين 1 کونوپليانکا 38

- اخراج : فرانک لمپارد از انگليس در دقيقه 88

- مونته نگرو و انگليس با 4 امتياز اول و دوم هستند.

--

* گروه 9 :

گرجستان 0

اسپانيا 1 روبرتو سولدادو در دقيقه 86

--

فرانسه 3 اوليويه کاپو در دقيقه 49 ، ژاله 67 و فرانک ريبري 80

بلاروس 1 پوتسيلا 72

- فرانسه با 6 امتياز در صدر قرار دارد و اسپانيا با 3 امتياز دوم است.

اين رقابت ها 11 اکتبر پيگيري مي شود.

تيم هاي نخست هر گروه به جام جهاني صعود خواهند کرد.هشت تيم برتر رده دوم گروه ها به صورت رفت و برگشت در مرحله پلي آف به مصاف هم خواهند رفت و تيم هاي برنده به 9 تيم قبلي اضافه مي شوند تا سيزده سهميه اروپا در جام جهاني تکميل شود.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 5:31 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مقدماتي جام جهاني 2014 - آمريکاي جنوبي

توقف آرژانتين و شکست پاراگوئه در خانه


آرژانتين که با همه بازيکنان بزرگ خود به ميدان رفته بود، برابر پرو متوقف شد.


   ديدارهاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در منطقه آمريکاي جنوبي با انجام 2 ديدار پيگيري شد.


در يکي از اين ديدارها آرژانتين ميزبان پرو بود. اين ديدار در ورزشگاه ناسيونال ليما برگزار شد که حاصل تلاش 2 تيم تساوي يک بر يک بود.


در دقيقه 22 کارلوس آگوستو زامبرانو توانست پرو را از حريف قدرتمند پيش بيندازد ولي در دقيقه 37 گونزالو ايگواين نتيجه را به تساوي کشاند. اين نتيجه تا پايان برقرار ماند تا امتيازها تقسيم شوند. آلبي سلسته با اين يک تساوي 14 امتيازي شد و همچنان به عنوان صدرنشين گروه اين منطقه باقي ماند. پرو نيز با 7 امتياز در رتبه هفتم قرار دارد.


در ديگر ديدار پاراگوئه در زمين خودي 2 بر صفر مغلوب ونزوئلا شد. خوزه سالومون راندون در دقيقه‌هاي 45 و 68 گل‌هاي ونزوئلا را به ثمر رساند تا 3 امتياز اين بازي را بدست آورد. ونزوئلا اکنون با 11 امتياز ششم است و پاراگوئه نيز با 4 امتياز رده آخر را به خود اختصاص داده است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 5:30 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

نتايج فوتبال مقدماتي جام جهاني در کونکاکاف


دور برگشت مرحله سوم گروهي رقابت هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني 2014 در منطقه کونکاکاف بامداد امروز پيگيري شد.


  به گزارش فيفا، نتايج اين ديدارها به شرح زير است:

- گروه يک:

آنتيگوا و باربودا 0 - 1 گواتمالا

آمريکا 1 - 0 جامائيکا

در اين گروه گواتمالا با 7 امتياز در صدر قرار دارد و آمريکا و جامائيکا با تفاضل گل کمتر دوم و سوم هستند.

- گروه دو :

گويان 2 - 3 السالوادور

مکزيک 1 - 0 کاستاريکا (گل مکزيک : خاوير ارناندس چيچاريتو در دقيقه 61)

در اين گروه مکزيک با 12 امتياز به عنوان اولين تيم صعود کننده به دور چهارم معرفي شد و السالوادور با 5 امتياز دوم است.

- گروه سه:

هندوراس 1 - 0 کوبا

پاناما 2 - 0 کانادا

در گروه سه پاناما با 9 و هندوراس با 7 امتياز در رده هاي نخست قرار گرفته اند.

اين رقابت ها 11 اکتبر 2012 پيگيري مي شود.

از هر گروه دو تيم اول و دوم به دور چهارم صعود مي کنند.دور چهارم از 6 فوريه تا 15 اکتبر 2013 برگزار خواهد شد.

6 تيم حاضر در يک گروه به صورت دوره اي و رفت و برگشت رقابت مي کنند و سه تيم برتر راهي جام جهاني 2014 خواهد شد.تيم چهارم نيز به ديدار پلي آف مقابل اقيانوسيه مي رود.

منطقه کونکاکاف از 3 سهميه صعود مستقيم و نيم سهميه مشترک با اقيانوسيه برخوردار است.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 5:29 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

فوتبال مقدماتي جام جهاني در آسيا

به جز ژاپن، مابقي بزرگان ناکام بودند


دور چهارم و پاياني رقابت هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني در قاره آسيا ديشب پيگيري شد.


  به گزارش فيفا، نتايج اين رقابت ها به شرح زير است:

* گروه يک:

لبنان 1 - 0 ايران گل : رضا عنتر در دقيقه 28

--

ازبکستان 2 سونگ يونگ کي (گل به خودي) در دقيقه 13 و تورسونوف 59

کره جنوبي 2 کواک تاي هوي 44 و لي دونگ گوک 58

در اين روز تيم قطر استراحت کرد.

در گروه يک کره جنوبي با 7 امتياز در صدر قرار دارد و تيم هاي ايران ، قطر و لبنان با 4 امتياز دوم تا چهارم هستند.ازبکستان با دو امتياز در رده پنجم (قعر جدول) قرار گرفت.

* گروه دو:

اردن 2 حسن عبدالفتاح 48 (پنالتي) و عامر ذيب 73

استراليا 1 آرچي تامپسون 58

--

ژاپن 1 ريوئيچي مائدا 25

عراق 0

- در گروه دو تيم عمان استراحت کرد.

در اين گروه ژاپن با 10 امتياز در صدر باقي ماند و اردن با 4 ، عراق ، استراليا و عمان با 2 امتياز دوم تا پنجم هستند.

اين رقابت ها سه شنبه 25 مهر پيگيري مي شود و در اين روز تيم ايران در حساسترين ديدار خود ميزبان کره جنوبي است.

در مرحله چهارم تيمها بازي هاي خود را به صورت رفت و برگشت از تا 18 ژوئن 2013 برگزار خواهند کرد.دو تيم نخست هر گروه مستقيما به جام جهاني صعود خواهند کرد.

تيم هاي سوم هر دو گروه در مرحله پنجم ( پلي آف) انتخابي قاره آسيا به صورت رفت و برگشت روزهاي ششم و دهم سپتامبر 2013 به مصاف هم خواهند رفت.تيم برنده در مرحله پلي آف نيز در دو بازي رفت و برگشت به مصاف نماينده پنجم منطقه آمريکاي جنوبي مي رود.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 5:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مقدماتي جام جهاني 2014

اردن دو بر يک استراليا را شکست داد


تيم ملي فوتبال اردن سه شنبه در گروه دوم رقابتهاي مقدماتي جام جهاني دو هزار و چهارده برزيل در قاره آسيا با نتيجه دو بر يک ميزبان خود استراليا را شکست داد.


  گلهاي اين ديدار را حسن عبدالفتاح در دقيقه چهل و شش از روي نقطه پنالتي و عامر ذيب در دقيقه هفتاد و سه براي اردن به ثمر رساندند و تک گل استراليا را نيز آرچي تامپسون در دقيقه هشتاد و شش به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاري آلمان از امان، اردن با اين پيروزي چهار امتيازي شد و پس از ژاپن ده امتيازي در رده دوم جدول اين گروه قرار گرفت.

تيمهاي استراليا، عراق و عمان نيز هر کدام با دو امتياز در رده هاي سوم تا پنجم قرار دارند.


 



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 5:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

انتقاد شديد پاشازاده از بازيکنان تيم ملي


مهدي پاشازاده با انتقاد شديد از عملکرد بازيکنان تيم ملي گفت: خيلي ممنون که داريد مي‌بازيد.


    مهدي پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد شکست يک بر صفر ايران برابر لبنان گفت: بازيکنان چيزي براي گفتن نداشتند. از دقيقه 45 تا 75 تنها يک کرنر نصيب ما شد و اين نشان مي‌داد چقدر بازي ضعيفي ارائه کرديم. در کل بازي يکي دو فرصت نصفه و نيمه داشتيم و به غير از آن موقعيت ديگري نصيب ما نشد. ما هيچ برنامه‌اي در اين بازي نداشتيم.


مدافع پيشين تيم ملي افزود: قبلاً هم گفته بودم همان‌طور که برابر اردن بازي کرديم  مقابل لبنان بازي خواهيم کرد. وقتي کسي انتقاد مي‌کند و به بازيکنان برمي‌خورد، ديگر چه بايد گفت؟


پاشازاده در مورد اينکه در مقطع کنوني چه تصميمي بايد گرفت تا از اين شرايط خارج شويم، اظهار داشت: مشکل اينجاست که اگر به جام جهاني نرويم بايد 4 سال انتظار بکشيم. اگر اين اتفاق بيفتد کي‌روش پولش را مي‌گيرد و چمدانش را مي‌بندد و مي‌رود اما ما ايراني‌ها هستيم که دچار مشکل مي‌شويم.


وي ادامه داد: هنوز شانس صعود داريم اما بايد برنامه‌اي وجود داشته باشد که بتوانيم صعود کنيم. از تيم ملي برنامه‌اي نديديم. اگر قرار است روي توپ‌هاي هوايي و ارسال از جناحين برنامه داشته باشيم بايد از 3 مهاجم که نزديک به هم بازي مي‌کنند استفاده کنيم.


پاشازاده در مورد گلي که ايران دريافت کرد، گفت:‌ دروازه‌بان تقصيري نداشت و اين مدافعان بودند که بد جاگيري کرده بودند. قانون ضربه کاشته اين است که مدافعان بايد نسبت به مهاجمان و توپ به دروازه‌ نزديک باشند اما در اين صحنه ديديم مهاجم حريف به دروازه‌ نزديک‌تر بود و روي جاگيري بد مدافعان ما توانست گلزني کند.


ملي‌پوش پيشين فوتبال ايران درباره تحريم رسانه‌ها از سوي بازيکنان گفت: اين تصميم منطقي نيست. من هفته گذشته از اين موضوع انتقاد کردم اما بازيکنان به من گفتند حرمت خودت را نگه دارد. اصلاً شما (بازيکنان) در اين اندازه نيستيد که بخواهيد جواب مرا بدهيد، هر موقع توانستيد دو بازي خوب مثل بازي با استراليا و آمريکا انجام دهيد، به جام جهاني برويد، براي اين مردم افتخارآفريني کنيد و براي تيم‌هاي منتخب جهان و آسيا انتخاب شويد،‌ صحبت کنيد.


وي خطاب به بازيکنان تيم ملي گفت: شما اول به اردن گل بزنيد و لبنان را ببريد، سپس صحبت کنيد. ما از لبنان گل نخورده بوديم اما واقعاً خيلي ممنون که داريد مي‌بازيد. بفهميد چه پيراهني را برتن کرديد و اگر نمي‌تواند بازي کنيد کنار برويد و بگذاريد جوانان بيايند؛ جواناني که انگيزه بيشتري دارند.


پاشازاده يادآور شد:‌ چرا همه به نسل ما احترام مي‌گذارند؟ چرا همه از بازي استراليا و آمريکا به نيکي ياد مي‌کنند چون که ما آن موقع افتخارآفريني و از نام ايران دفاع کرديم. بيايد دل مردم را شاد کنيد و انتقادپذير باشيد اگر هم مي‌بازيد 10 موقعيت ايجاد کنيد، بازي خوب انجام دهيد و آن وقت ببازيد.



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان